Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 1.9 AFN - 1999 - Kermo144 (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3560)
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 01.10.16 08:00 Tsiteeri
Audi A6 C5 1.9 AFN - 1999 - Kermo144



Tervist taas Audihuvilised!

Sai siis 03.09.2016 pöördutud taas Audiusku ja selline sedaankerega auto soetatud üsna hea hinna eest. Eelmine omanik oli ise paar nädalat autot omanud, ilmselt peale vigade uurimist või teadasaamist, ei tahtnudki ta ilmselt oma käsi määrima hakata kuna vigu oli tal päris omajagu. Kahjuks aga uuele omanikule enamusi neid teadmisi ei edastatud ja selgusid alles hiljem põhjalikuma uurimise käigus. Lisadepoolest suhteliselt tavaline, sees roheline nahksisu. Peale erinevate variantide kaalumist võtsin siiski auto ette ning hakkasin teda päästma.

https://www.upload.ee/image/6215243/IMG_0580.JPG

https://www.upload.ee/image/6215244/IMG_0581.JPG

https://www.upload.ee/image/6215245/IMG_0582.JPG

https://www.upload.ee/image/6215247/IMG_0585.JPG

Esimene töö oli sidurikorvi, siduriketta ja survelaagri vahetus. Põhja alt vaadates olid käigukastil sees sellised jäljed, nagu keegi oleks relakaga kasti seestpoolt lõiganud. Survelaagri häält ostmise aeg ei osanud tähele panna kuna väljas sadas vihma ja salongi ei olnud midagi kuulda. Sidurikorv ise oli ka kaheks tükiks, ning muud tükid olid mööda koda laiali. Tellisin uued jupid ära ning käigukast läks ise keevitusse.

https://www.upload.ee/image/6211489/DSC_0741.JPG

https://www.upload.ee/image/6211490/DSC_0740.JPG

https://www.upload.ee/image/6211492/DSC_0737.JPG

https://www.upload.ee/image/6211499/DSC_0744.JPG

https://www.upload.ee/image/6211500/DSC_0747.JPG


Kastil läks vahetusse hoovastiku simmer, survelaager (SKF) ja õli.

https://www.upload.ee/image/6211509/DSC_0752.JPG

https://www.upload.ee/image/6211508/DSC_0751.JPG

https://www.upload.ee/image/6211519/DSC_0770.JPG


Peale õli ja survelaagrivahetust jäi sisse siiski väike undamine. Ilmselt mõne hammaka oma. On kuulda vaikselt alates kolmandast käigust, kuid sõitmist see ei sega. Sõites oli tunda ka õõtsumist ning juhitavus polnud eriti hea. Tagumised amordid ja sillapuksid olid läbi. Tellisin samuti kõik uued:

https://www.upload.ee/image/6211534/DSC_0761.JPG

https://www.upload.ee/image/6211535/DSC_0764.JPG


Siis sai veel ära vahetatud esiklaas:

https://www.upload.ee/image/6211539/DSC_0786.JPG


Veel olen vahetatud termostaadi (sees oli alles originaal termostaat), veovõlli porikummi, generaatori rihma, parempoolne käigukastipadja, õhufiltri, salongifiltri, kütusefiltri, kojamehed, tagasivoolu klapi jne. Ostsin ka ette ära uued esimesed B varuosa poritiivad, mis lähevad külge alles peale külma ja soolarohket talve. Eilse timmisin VCDS'is EGR'i poolt sisselaske kollektorisse mineva "õhu" hulka madalamaks ja panin kinni EGR'i ning tegin mootoripesu (kuskilt ei leki, lihtsalt oli must):

https://www.upload.ee/image/6211543/DSC_0798.JPG

https://www.upload.ee/image/6211545/DSC_0799.JPG


Mootorikate on ka olemas aga polnud lihtsalt peal. Plaanin siis täiendada teemat remondipäevikuna ning lisan aegajalt pilte autost ka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 03.10.16 15:09 Tsiteeri


Alates tänasest peal ka uus Boschi aku.

https://www.upload.ee/image/6218319/IMG_0587.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 03.10.16 17:18 Tsiteeri


Nähtud auto:), kui jätkad samas vaimus saab autost asja küll ja ei peagi 3500 eest samasugust ostma :D. Said kaabliga kütekogused ja egr näidud timmi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 03.10.16 17:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sparkle
Nähtud auto:), kui jätkad samas vaimus saab autost asja küll ja ei peagi 3500 eest samasugust ostma :D. Said kaabliga kütekogused ja egr näidud timmi?

Hehe, näidud sain selliseks:

https://www.upload.ee/image/6218740/1.jpg

https://www.upload.ee/image/6218741/Untitled.jpg

Kahjuks neid numbreid enam üles ega alla poole ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 03.10.16 19:32 Tsiteeri


Egri mahakeeramisest siin õpetus, see on mõistlik, kuna EGR delete-iga läheb actual õhukogus lakke ja, et seda natukenegi specified-iga ligilähedamaks saada on see ainuke mida vcds-iga võimalik teha: https://www.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24

Küttekogus on mõistlik alla 3 saada, mis realsuses keerab küttet natuke peale ja auto muutub erksamaks ja ökonoomsemaks. Omal olnud 3 sellise mootoriga isendit ja ühega oli konkreetne probleem, kus peale ostu oli kütusekulu üle 6l/100km kohta maantesõidul. Peale kaane koputamist 2.6 peale(enne 4.midagi) sain kütekulu sinna alla 5 maanteel, miks rõhutan maanteed, sest auto sõitis iga päev 90km maanteed ja 10km linna. Kusjuures autod ei tossanud, nagu 2.5 rida viied tegema hakkavad. Samas olen näinud autosid, mis sõidavad edukalt ühikuga 4 ja peale ja on ökonoomsed ja liigub piisavalt reipalt kui üks 1.9 üldse liikuda võiks. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 06.10.16 05:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sparkle
Egri mahakeeramisest siin õpetus, see on mõistlik, kuna EGR delete-iga läheb actual õhukogus lakke ja, et seda natukenegi specified-iga ligilähedamaks saada on see ainuke mida vcds-iga võimalik teha: https://www.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24

Küttekogus on mõistlik alla 3 saada, mis realsuses keerab küttet natuke peale ja auto muutub erksamaks ja ökonoomsemaks. Omal olnud 3 sellise mootoriga isendit ja ühega oli konkreetne probleem, kus peale ostu oli kütusekulu üle 6l/100km kohta maantesõidul. Peale kaane koputamist 2.6 peale(enne 4.midagi) sain kütekulu sinna alla 5 maanteel, miks rõhutan maanteed, sest auto sõitis iga päev 90km maanteed ja 10km linna. Kusjuures autod ei tossanud, nagu 2.5 rida viied tegema hakkavad. Samas olen näinud autosid, mis sõidavad edukalt ühikuga 4 ja peale ja on ökonoomsed ja liigub piisavalt reipalt kui üks 1.9 üldse liikuda võiks. ;)

Selge, vaatan ja kaen uuesti üle millalgi. Aga maanteel on kütusekulu pea olematu tõesti, võrreldes eelnevate autodega. Enne polegi omanud 1.9TDI mootoriga autot. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 11.10.16 17:06 Tsiteeri


Eelmine nädal sai autole teostatud ka nahahooldus. Täna ja homme lähevad esimesed piduriklotsid, pidurikolvid vahetusse koos uue piduriõliga ning remontkomplektidega. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Priidik115
huviline



Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.16 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kermo144
Tervist taas Audihuvilised!

Sai siis 03.09.2016 pöördutud taas Audiusku ja selline sedaankerega auto soetatud üsna hea hinna eest. Eelmine omanik oli ise paar nädalat autot omanud, ilmselt peale vigade uurimist või teadasaamist, ei tahtnudki ta ilmselt oma käsi määrima hakata kuna vigu oli tal päris omajagu. Kahjuks aga uuele omanikule enamusi neid teadmisi ei edastatud ja selgusid alles hiljem põhjalikuma uurimise käigus. Lisadepoolest suhteliselt tavaline, sees roheline nahksisu. Peale erinevate variantide kaalumist võtsin siiski auto ette ning hakkasin teda päästma.

https://www.upload.ee/image/6215243/IMG_0580.JPG

https://www.upload.ee/image/6215244/IMG_0581.JPG

https://www.upload.ee/image/6215245/IMG_0582.JPG

https://www.upload.ee/image/6215247/IMG_0585.JPG

Esimene töö oli sidurikorvi, siduriketta ja survelaagri vahetus. Põhja alt vaadates olid käigukastil sees sellised jäljed, nagu keegi oleks relakaga kasti seestpoolt lõiganud. Survelaagri häält ostmise aeg ei osanud tähele panna kuna väljas sadas vihma ja salongi ei olnud midagi kuulda. Sidurikorv ise oli ka kaheks tükiks, ning muud tükid olid mööda koda laiali. Tellisin uued jupid ära ning käigukast läks ise keevitusse.

https://www.upload.ee/image/6211489/DSC_0741.JPG

https://www.upload.ee/image/6211490/DSC_0740.JPG

https://www.upload.ee/image/6211492/DSC_0737.JPG

https://www.upload.ee/image/6211499/DSC_0744.JPG

https://www.upload.ee/image/6211500/DSC_0747.JPG


Kastil läks vahetusse hoovastiku simmer, survelaager (SKF) ja õli.

https://www.upload.ee/image/6211509/DSC_0752.JPG

https://www.upload.ee/image/6211508/DSC_0751.JPG

https://www.upload.ee/image/6211519/DSC_0770.JPG


Peale õli ja survelaagrivahetust jäi sisse siiski väike undamine. Ilmselt mõne hammaka oma. On kuulda vaikselt alates kolmandast käigust, kuid sõitmist see ei sega. Sõites oli tunda ka õõtsumist ning juhitavus polnud eriti hea. Tagumised amordid ja sillapuksid olid läbi. Tellisin samuti kõik uued:

https://www.upload.ee/image/6211534/DSC_0761.JPG

https://www.upload.ee/image/6211535/DSC_0764.JPG


Siis sai veel ära vahetatud esiklaas:

https://www.upload.ee/image/6211539/DSC_0786.JPG


Veel olen vahetatud termostaadi (sees oli alles originaal termostaat), veovõlli porikummi, generaatori rihma, parempoolne käigukastipadja, õhufiltri, salongifiltri, kütusefiltri, kojamehed, tagasivoolu klapi jne. Ostsin ka ette ära uued esimesed B varuosa poritiivad, mis lähevad külge alles peale külma ja soolarohket talve. Eilse timmisin VCDS'is EGR'i poolt sisselaske kollektorisse mineva "õhu" hulka madalamaks ja panin kinni EGR'i ning tegin mootoripesu (kuskilt ei leki, lihtsalt oli must):

https://www.upload.ee/image/6211543/DSC_0798.JPG

https://www.upload.ee/image/6211545/DSC_0799.JPG


Mootorikate on ka olemas aga polnud lihtsalt peal. Plaanin siis täiendada teemat remondipäevikuna ning lisan aegajalt pilte autost ka :)

Mis esiklaasi eest maksid kui saladus pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 12.10.16 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik115
Tsitaat:
Algselt postitas: Kermo144
Tervist taas Audihuvilised!

Sai siis 03.09.2016 pöördutud taas Audiusku ja selline sedaankerega auto soetatud üsna hea hinna eest. Eelmine omanik oli ise paar nädalat autot omanud, ilmselt peale vigade uurimist või teadasaamist, ei tahtnudki ta ilmselt oma käsi määrima hakata kuna vigu oli tal päris omajagu. Kahjuks aga uuele omanikule enamusi neid teadmisi ei edastatud ja selgusid alles hiljem põhjalikuma uurimise käigus. Lisadepoolest suhteliselt tavaline, sees roheline nahksisu. Peale erinevate variantide kaalumist võtsin siiski auto ette ning hakkasin teda päästma.

https://www.upload.ee/image/6215243/IMG_0580.JPG

https://www.upload.ee/image/6215244/IMG_0581.JPG

https://www.upload.ee/image/6215245/IMG_0582.JPG

https://www.upload.ee/image/6215247/IMG_0585.JPG

Esimene töö oli sidurikorvi, siduriketta ja survelaagri vahetus. Põhja alt vaadates olid käigukastil sees sellised jäljed, nagu keegi oleks relakaga kasti seestpoolt lõiganud. Survelaagri häält ostmise aeg ei osanud tähele panna kuna väljas sadas vihma ja salongi ei olnud midagi kuulda. Sidurikorv ise oli ka kaheks tükiks, ning muud tükid olid mööda koda laiali. Tellisin uued jupid ära ning käigukast läks ise keevitusse.

https://www.upload.ee/image/6211489/DSC_0741.JPG

https://www.upload.ee/image/6211490/DSC_0740.JPG

https://www.upload.ee/image/6211492/DSC_0737.JPG

https://www.upload.ee/image/6211499/DSC_0744.JPG

https://www.upload.ee/image/6211500/DSC_0747.JPG


Kastil läks vahetusse hoovastiku simmer, survelaager (SKF) ja õli.

https://www.upload.ee/image/6211509/DSC_0752.JPG

https://www.upload.ee/image/6211508/DSC_0751.JPG

https://www.upload.ee/image/6211519/DSC_0770.JPG


Peale õli ja survelaagrivahetust jäi sisse siiski väike undamine. Ilmselt mõne hammaka oma. On kuulda vaikselt alates kolmandast käigust, kuid sõitmist see ei sega. Sõites oli tunda ka õõtsumist ning juhitavus polnud eriti hea. Tagumised amordid ja sillapuksid olid läbi. Tellisin samuti kõik uued:

https://www.upload.ee/image/6211534/DSC_0761.JPG

https://www.upload.ee/image/6211535/DSC_0764.JPG


Siis sai veel ära vahetatud esiklaas:

https://www.upload.ee/image/6211539/DSC_0786.JPG


Veel olen vahetatud termostaadi (sees oli alles originaal termostaat), veovõlli porikummi, generaatori rihma, parempoolne käigukastipadja, õhufiltri, salongifiltri, kütusefiltri, kojamehed, tagasivoolu klapi jne. Ostsin ka ette ära uued esimesed B varuosa poritiivad, mis lähevad külge alles peale külma ja soolarohket talve. Eilse timmisin VCDS'is EGR'i poolt sisselaske kollektorisse mineva "õhu" hulka madalamaks ja panin kinni EGR'i ning tegin mootoripesu (kuskilt ei leki, lihtsalt oli must):

https://www.upload.ee/image/6211543/DSC_0798.JPG

https://www.upload.ee/image/6211545/DSC_0799.JPG


Mootorikate on ka olemas aga polnud lihtsalt peal. Plaanin siis täiendada teemat remondipäevikuna ning lisan aegajalt pilte autost ka :)

Mis esiklaasi eest maksid kui saladus pole?

Läks pea uueväärne külge teiselt samasuguselt. Maksis 40€, liim koos krundiga ise 15€. Muidu uued sellele autole 90-150€ ringis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 12.10.16 20:55 Tsiteeri


Mingid kaadrid ka tänasest tegevusest:

https://www.upload.ee/image/6244189/DSC_0829.JPG
https://www.upload.ee/image/6244190/DSC_0830.JPG

Lähiajal lähevad ka tagumised hooldusesse, tegemisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 11.11.16 09:04 Tsiteeri


Vahepeal ka sellised huvitavad asjad külge kruttinud, mis ka toimivad suurepäraselt:

https://www.upload.ee/image/6337937/IMGP1425.JPG
https://www.upload.ee/image/6337938/IMGP1426.JPG
https://www.upload.ee/image/6337939/IMGP1436.JPG

Ning eile jõudsid kohale ka sellised asjad:

https://www.upload.ee/image/6337940/IMGP1443.JPG

Mis arvate? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 10.12.16 18:08 Tsiteeri


Reedel veeresid alla sellised veljed:

https://www.upload.ee/image/6437287/IMG_0064.JPG

Järgmine nädal vahetan ka esimese parempoolse ABS anduri ära, siis saab sellest nõmedast tulest lahti. Õlifilter sai ka soetatud, ilmselt lähiajal ka õli vahetama. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 10.12.16 18:20 Tsiteeri


Kena C5 aga hakkan vist vanaks jääma, aga miks need veljed kõigil viimasel ajal lumivalged peavad olema?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 10.12.16 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Kena C5 aga hakkan vist vanaks jääma, aga miks need veljed kõigil viimasel ajal lumivalged peavad olema?:P

Tänud. Minu puhul lihtsalt sattusid sellised alla. Polnud mingit konkreetset värvivalikut ka ja valged veljed teevadki asja rohelise auto puhul omapäraseks. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.12.16 18:56 Tsiteeri


Kuidas need LED-id valgustavad ka ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 13.12.16 14:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kmerevits
Kuidas need LED-id valgustavad ka ?

Näitavad paremini kui järelturu Xenonid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 13.12.16 14:29 Tsiteeri


Tänasega sai siis vahetatud ka mootoril õli, milleks sai Valvoline SYNPOWER 5W-40 ning ka Wix-i õlifilter. LS oli 379 241km. Eile vahetasin ka ABS anduri ära. :cool:

Lisan ka vähe kvaliteetsema pildi autost:

https://www.upload.ee/image/6446506/IMGP1483.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.12.16 14:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sparkle
Küttekogus on mõistlik alla 3 saada, mis realsuses keerab küttet natuke peale ja auto muutub erksamaks ja ökonoomsemaks.

Valeinfo. Normaalne kütusekogus on nendel tühikäigul 4 ja 5 vahele.
Jah, kütet peale keerates tuleb jõudu juurde mingil määral, aga vahe on väike. Samas kütusekulu halveneb, sest süütenurk läheb hilisemaks järjest sellise kütte peale keeramisega = toodetakse rohkem soojust ja vähem jõudu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 13.12.16 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Sparkle
Küttekogus on mõistlik alla 3 saada, mis realsuses keerab küttet natuke peale ja auto muutub erksamaks ja ökonoomsemaks.

Valeinfo. Normaalne kütusekogus on nendel tühikäigul 4 ja 5 vahele.
Jah, kütet peale keerates tuleb jõudu juurde mingil määral, aga vahe on väike. Samas kütusekulu halveneb, sest süütenurk läheb hilisemaks järjest sellise kütte peale keeramisega = toodetakse rohkem soojust ja vähem jõudu.

Siin kirjutab, et 3-5 on ok: http://www.myturbodiesel.com/wiki/injection-quantity-adjustment-fuel-pump-hammer-mod/
Endal sain siiski tühikäigul 3.2-3.4 vahele. Enne oli 4-5 vahel. Pedaali sõkkudes ja kütusekulu arvutades, siis küll midagi erilist ei muutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.8% - SQL: 49.2%]