Lehekülgi: 1 2 |
A4B6Mell
huviline
Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.16 07:35
|
|
|
Chiptuningut Tartus?
Tean seda, et Tallinnas on mitu kohta, kus chiptuningut tehakse, aga ma ei näe põhjust hakata sellepärast Tallinnasse sõitma. Kindlasti on ka Tartus
firmasid, kes sellega tegelevad? Googeldades ei leidnud eriti firmasdi, kes Tartus sellega tegeleksid. Oskab ehk keegi siin infot anda? Autoks on
2001.a A4B6 1,9 96kw 6 käiguline manuaal.
Ette tänades
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.09.16 07:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4B6Mell
Tean seda, et Tallinnas on mitu kohta, kus chiptuningut tehakse, aga ma ei näe põhjust hakata sellepärast Tallinnasse sõitma. Kindlasti on ka Tartus
firmasid, kes sellega tegelevad? Googeldades ei leidnud eriti firmasdi, kes Tartus sellega tegeleksid. Oskab ehk keegi siin infot anda? Autoks on
2001.a A4B6 1,9 96kw 6 käiguline manuaal.
Ette tänades |
No kuule, Euroopas käiakse tööl nii kaugelt..
Mina külastaks klubilise prj töökoda, kui mingid sellised mõtted oleks. Seda teed ju siiski korra ja korralikult.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
A4B6Mell
huviline
Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.16 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: A4B6Mell
Tean seda, et Tallinnas on mitu kohta, kus chiptuningut tehakse, aga ma ei näe põhjust hakata sellepärast Tallinnasse sõitma. Kindlasti on ka Tartus
firmasid, kes sellega tegelevad? Googeldades ei leidnud eriti firmasdi, kes Tartus sellega tegeleksid. Oskab ehk keegi siin infot anda? Autoks on
2001.a A4B6 1,9 96kw 6 käiguline manuaal.
Ette tänades |
No kuule, Euroopas käiakse tööl nii kaugelt..
Mina külastaks klubilise prj töökoda, kui mingid sellised mõtted oleks. Seda teed ju siiski korra ja korralikult. |
Kes on PRJ?
|
|
|
MB1
huviline
Registreerunud 18.04.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 2,5td 88kw 1990a.
|
postitati 30.09.16 07:48
|
|
|
www.dialab.ee
|
|
|
A4B6Mell
huviline
Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.16 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MB1
www.dialab.ee |
Ei näe hinnakirja seal.
|
|
|
MB1
huviline
Registreerunud 18.04.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 2,5td 88kw 1990a.
|
postitati 30.09.16 07:59
|
|
|
Saada kiri oma andmetega.Või käi kohapealt läbi.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.09.16 08:30
|
|
|
Mingit lambisofti saab igalt poolt osta.
Eestis on reaalselt ainult paar kohta, kus midagi ise ka tehakse.
Softil ja softil on vahe. Ei ole päris nii, nagu ühe ja sama piima ostmine 5 senti odavamalt teisest poeketist.
Ühes kohas lubatud 30kw asemel võib tegelikult 5kw olla, rääkimata sellest, et igasugused autot reaalselt nägemata ja testimata tehtud tarkvarad
võivad rauale hakata.
Tartus näiteks premium performance, millele teeb softi es-racing ning reaalselt kontrollitakse logidega üle ka, mida autole tehakse.
Samuti Autohospidal - neile teen mina softi.
Samas, parima tulemuse saab alati, kui tegija ise teeb softi konkreetselt antud auto taga ja testib seda ise. See on paratamatus. Kõiki asju ei ole
võimalik üle interneti üle anda.
|
|
|
|
A4B6Mell
huviline
Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.16 09:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Mingit lambisofti saab igalt poolt osta.
Eestis on reaalselt ainult paar kohta, kus midagi ise ka tehakse.
Softil ja softil on vahe. Ei ole päris nii, nagu ühe ja sama piima ostmine 5 senti odavamalt teisest poeketist.
Ühes kohas lubatud 30kw asemel võib tegelikult 5kw olla, rääkimata sellest, et igasugused autot reaalselt nägemata ja testimata tehtud tarkvarad
võivad rauale hakata.
Tartus näiteks premium performance, millele teeb softi es-racing ning reaalselt kontrollitakse logidega üle ka, mida autole tehakse.
Samuti Autohospidal - neile teen mina softi.
Samas, parima tulemuse saab alati, kui tegija ise teeb softi konkreetselt antud auto taga ja testib seda ise. See on paratamatus. Kõiki asju ei ole
võimalik üle interneti üle anda. |
Kui palju autohospidalis chippimine maksab?
|
|
|
A4B6Mell
huviline
Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.16 09:09
|
|
|
300€ + käibemaks? ei aitäh
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 30.09.16 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4B6Mell
300€ + käibemaks? ei aitäh |
Eks autojuhtajus muutatuste tegemine korrektselt ongi selline mõttetu tegevus ning seda nalja võib lasta igal ühel teha. Lõpuks on tegu ikka 0 ja
1'ga.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.09.16 11:00
|
|
|
Kõige lahedam selle plönni juures on see, et kuna pesa hõivatud, ei saa vaadata kah, mis signaal seal p...e keeratakse.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.09.16 11:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kõige lahedam selle plönni juures on see, et kuna pesa hõivatud, ei saa vaadata kah, mis signaal seal p...e keeratakse. |
Ma arvan, et see vidin ei tee mitte midagi. Sees on ilmselt LED ja takisti |
Mida te jamate, taheti ju odavalt! Ebay saadab ju ka Tartusse - igati sobiv diil.
|
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
postitati 30.09.16 14:30
|
|
|
Üks võimalus on ise seda teha.
Aega võttis see aju parameetrite õppimine ja selgeks tegemine ~ 3 nädalat.
Hex koodi lugemise oskus kiirendab kõvasti seda protsessi aga seal midagi keerulist pole, eriti veel 1.9 mootori puhul, kus kaardid on pmst ette
joonistatud, pead vaid teadma lubatud väärtuste vahemikku ning korrigeerid veidi tehase parameetreid aga pead saavutama seeläbi samaväärse harmoonia
nagu oli originaalis.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 30.09.16 16:09
|
|
|
Kõiki asju, mida inimesed teevad, saab ISE teha ja õppida, tihti pole sellel aga mõtet. Selle raha eest mind küll miski ei sunniks tegelema 3 nädalat
mingi asjaga, mis mind eriti sügavalt ei huvita.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.09.16 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Üks võimalus on ise seda teha.
Aega võttis see aju parameetrite õppimine ja selgeks tegemine ~ 3 nädalat.
Hex koodi lugemise oskus kiirendab kõvasti seda protsessi aga seal midagi keerulist pole, eriti veel 1.9 mootori puhul, kus kaardid on pmst ette
joonistatud, pead vaid teadma lubatud väärtuste vahemikku ning korrigeerid veidi tehase parameetreid aga pead saavutama seeläbi samaväärse harmoonia
nagu oli originaalis. |
Ma olen 99% kindel, et kolme nädalase ajalooga tuunija tehtud fail eriti kuskile ei kõlba. Ka ei ole sul aimu ilmselt umbes 95%-st aju parameetritest.
Aju manual on siiski 720lk diagramme antud juhul. See pole küll selline monstrum nagu modernsed ajud (Näiteks Simos18 27194 lehekülge), aga triviaalne
ta ka pole, nagu MSA-15.
Peale väändepiirajate tõstmise on antud mootoril üsna oluline aru saada mehaanilisest poolest. Nii pritse nurgast, pritse pikkusest kui ka pritse
lõpuhetkest. See kõik ei ole sugugi triviaalne. Lisaks kui kogemust ei ole, ei tea sa kui kaugele võib turbot pushida, et jõudu teha, aga samas mitte
väljalaskest tiivikuid välja korjata. Sama teema kehtib ka kahemassilise hooratta kohta, kolvi kohta (süütenurk), EGT kohta jne.
See vana aju on võrdlemisi lihtne, aga häälestuse mehaaniline pool on keeruline ning PD on mõningate eripärade tõttu üsna spetsiifiline. Eks alati
leidub neid, kes kõike ise tahavad teha, aga ühe auto puhul see kindlasti ära ei tasu... Kogenud inimene teeb parema tulemuse paari tunniga, kui
algaja kahe kuuga - näiteks ei suuda algaja kindlasti häälestada boost-i PID controllerit, mida aga on paljudel neist vaja teha, kui boosti tõsta
normaalselt. Kui huvitab protsess ise, siis tuld. Mida rohkem inimesi midagi ise teevad (vs. "ärikad", kes netist ostetud faile tuima näoga peale
flashivad), seda parem.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 30.09.16 23:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Üks võimalus on ise seda teha.
Aega võttis see aju parameetrite õppimine ja selgeks tegemine ~ 3 nädalat.
Hex koodi lugemise oskus kiirendab kõvasti seda protsessi aga seal midagi keerulist pole, eriti veel 1.9 mootori puhul, kus kaardid on pmst ette
joonistatud, pead vaid teadma lubatud väärtuste vahemikku ning korrigeerid veidi tehase parameetreid aga pead saavutama seeläbi samaväärse harmoonia
nagu oli originaalis. |
Ilmselt ECM Titanium? Tundub inimesele arusaadav teoreetiliselt. Mõõtetulemus ja logi võib-olla räägivad teist keelt.
Vana Audi 20V puhul olen üritanud WinOlS aru saada, mida tundmatute päritoludega tarkvara teeb, aga ei saa aru piisavalt, et näppima minna.
Vaevalt tarkvara hinnangul tehtud modfikatsioonid asendavad logisid ja dünot. Aga ENDA autoga võib tehe mida iganes...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.10.16 04:19
|
|
|
Ise saab ka hambaid ravida ning pimesoolikat välja rapsida. See on iseendale tehtud ja vaba valik. Jutt muutub, kui see isetehtud - õpitud - proovitud
auto pärast maha müüakse ja uus omanik ei tea mida ostab. Ja kui diagnosti läheb, võib kõvasti arusaamatusi tulla.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.10.16 10:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Üks võimalus on ise seda teha.
Aega võttis see aju parameetrite õppimine ja selgeks tegemine ~ 3 nädalat. |
Ma olen 99% kindel, et kolme nädalase ajalooga tuunija tehtud fail eriti kuskile ei kõlba. Ka ei ole sul aimu ilmselt umbes 95%-st aju parameetritest.
Aju manual on siiski 720lk diagramme antud juhul. See pole küll selline monstrum nagu modernsed ajud (Näiteks Simos18 27194 lehekülge), aga triviaalne
ta ka pole, nagu MSA-15. |
PRJ, no mis sa halised, tee nüüd teemaalgatajale konkurentsivõimeline pakkumine ja äkki saate diili teha ja äkki lausa Tallinas. Selle ebay junni
asemele võin teemaalgatajale lisaks takisti ja ledi pakkuda obd pistikusse helendama .
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.10.16 10:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
PRJ, no mis sa halised, tee nüüd teemaalgatajale konkurentsivõimeline pakkumine ja äkki saate diili teha ja äkki lausa Tallinas. Selle ebay junni
asemele võin teemaalgatajale lisaks takisti ja ledi pakkuda obd pistikusse helendama . |
Ole hea ja loe teema läbi.
|
|
|
|
mkendra
huviline
Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal
Auto: mis iganes kätte juhtub
|
postitati 01.10.16 11:01
|
|
|
*vaesed ostava hinda
*keskklass tahaks osta toodet, kuid peab vaatama ka hinda
*jõukad ostavad iseenesest mõistetavalt kvaliteeti ja kogemust/elamust
MK
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 02.10.16 15:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ise saab ka hambaid ravida ning pimesoolikat välja rapsida. See on iseendale tehtud ja vaba valik. Jutt muutub, kui see isetehtud - õpitud - proovitud
auto pärast maha müüakse ja uus omanik ei tea mida ostab. Ja kui diagnosti läheb, võib kõvasti arusaamatusi tulla. |
Kasutatud autode turul pe*se keeratud soft on vast üks väiksemaid probleeme. Tuttav eile avastas autot ostma minnes, et sõiduk aasta tagasi avarii
tagajärjel maha kantud oli.
Ka nn softi müüjate käest ei tea, mida saab. Tuttava autole viimati soetatud tarkvara ametlikku kanalit pidi eemaldas küll tahmafiltri, aga võimsuse
tõusu mina küll antud sõidukil ei tundnud.
Ise saab teha kõike, kui on tahtmist ja vahendeid. Töökodades tehakse ka "ise" . Viljandi autoremondiga tegelevate töökodade puhul saadakse hakkama
valdavalt õlivahetuse ja erandjuhtudel ka mõne komponendi vahetamisega. Rikke leidmine ja parandamine on pigem ulme. Viimastest isiklikest näidetest
on, et kolm töökoda ei suutnud tuttava auto riket leida ja ühel juhul pöörduti minu poole peale teenenduses generaatori vahetust, millega kaasnes
tugev bensiinilõhn. Nimelt oli lõhutud bensiinivoolik, kust pritsis kenasti kollektori peale...
Valdavalt on teenendustes tööl alamakstud, vastava hariduse ja huvipuudusega tegelane, kust probleemile lahenduse leidmine on pigem välistatud. Üks
Viljandi margiesinaja (mitte VAG) ei suutnud mulle nende poolt müüdava sõiduki varuosa leida isegi mitte koodi ja minu poolt kaasa võetud joonise
alusel.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 02.10.16 15:42
|
|
|
Ei oska öelda kas chiptuningut vms ka teeb, aga mu silmis Viljandis on "Särg AA OÜ" tegija. Diagnoosis ja kõrvaldas u. 1,5 töötunni eest (ühtegi
varuosa vaja polnud) rikke, millega mitmes muus kohas hakkama ei saadud ja esinduses pakuti 1000+ eurost lahendust.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|