Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Chiptuningut Tartus? (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 7301)
A4B6Mell
huviline



Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.16 07:35 Tsiteeri
Chiptuningut Tartus?



Tean seda, et Tallinnas on mitu kohta, kus chiptuningut tehakse, aga ma ei näe põhjust hakata sellepärast Tallinnasse sõitma. Kindlasti on ka Tartus firmasid, kes sellega tegelevad? Googeldades ei leidnud eriti firmasdi, kes Tartus sellega tegeleksid. Oskab ehk keegi siin infot anda? Autoks on 2001.a A4B6 1,9 96kw 6 käiguline manuaal.


Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.09.16 07:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4B6Mell
Tean seda, et Tallinnas on mitu kohta, kus chiptuningut tehakse, aga ma ei näe põhjust hakata sellepärast Tallinnasse sõitma. Kindlasti on ka Tartus firmasid, kes sellega tegelevad? Googeldades ei leidnud eriti firmasdi, kes Tartus sellega tegeleksid. Oskab ehk keegi siin infot anda? Autoks on 2001.a A4B6 1,9 96kw 6 käiguline manuaal.


Ette tänades


No kuule, Euroopas käiakse tööl nii kaugelt..
Mina külastaks klubilise prj töökoda, kui mingid sellised mõtted oleks. Seda teed ju siiski korra ja korralikult.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4B6Mell
huviline



Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.16 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: A4B6Mell
Tean seda, et Tallinnas on mitu kohta, kus chiptuningut tehakse, aga ma ei näe põhjust hakata sellepärast Tallinnasse sõitma. Kindlasti on ka Tartus firmasid, kes sellega tegelevad? Googeldades ei leidnud eriti firmasdi, kes Tartus sellega tegeleksid. Oskab ehk keegi siin infot anda? Autoks on 2001.a A4B6 1,9 96kw 6 käiguline manuaal.


Ette tänades


No kuule, Euroopas käiakse tööl nii kaugelt..
Mina külastaks klubilise prj töökoda, kui mingid sellised mõtted oleks. Seda teed ju siiski korra ja korralikult.


Kes on PRJ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MB1
huviline



Registreerunud 18.04.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 2,5td 88kw 1990a.

postitati 30.09.16 07:48 Tsiteeri


www.dialab.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4B6Mell
huviline



Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.16 07:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MB1
www.dialab.ee


Ei näe hinnakirja seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MB1
huviline



Registreerunud 18.04.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 2,5td 88kw 1990a.

postitati 30.09.16 07:59 Tsiteeri


Saada kiri oma andmetega.Või käi kohapealt läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 30.09.16 08:21 Tsiteeri


http://elbe.ee/services/chip-tuning/


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.09.16 08:30 Tsiteeri


Mingit lambisofti saab igalt poolt osta.
Eestis on reaalselt ainult paar kohta, kus midagi ise ka tehakse.

Softil ja softil on vahe. Ei ole päris nii, nagu ühe ja sama piima ostmine 5 senti odavamalt teisest poeketist.
Ühes kohas lubatud 30kw asemel võib tegelikult 5kw olla, rääkimata sellest, et igasugused autot reaalselt nägemata ja testimata tehtud tarkvarad võivad rauale hakata.

Tartus näiteks premium performance, millele teeb softi es-racing ning reaalselt kontrollitakse logidega üle ka, mida autole tehakse.
Samuti Autohospidal - neile teen mina softi.

Samas, parima tulemuse saab alati, kui tegija ise teeb softi konkreetselt antud auto taga ja testib seda ise. See on paratamatus. Kõiki asju ei ole võimalik üle interneti üle anda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
A4B6Mell
huviline



Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.16 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mingit lambisofti saab igalt poolt osta.
Eestis on reaalselt ainult paar kohta, kus midagi ise ka tehakse.

Softil ja softil on vahe. Ei ole päris nii, nagu ühe ja sama piima ostmine 5 senti odavamalt teisest poeketist.
Ühes kohas lubatud 30kw asemel võib tegelikult 5kw olla, rääkimata sellest, et igasugused autot reaalselt nägemata ja testimata tehtud tarkvarad võivad rauale hakata.

Tartus näiteks premium performance, millele teeb softi es-racing ning reaalselt kontrollitakse logidega üle ka, mida autole tehakse.
Samuti Autohospidal - neile teen mina softi.

Samas, parima tulemuse saab alati, kui tegija ise teeb softi konkreetselt antud auto taga ja testib seda ise. See on paratamatus. Kõiki asju ei ole võimalik üle interneti üle anda.


Kui palju autohospidalis chippimine maksab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4B6Mell
huviline



Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.16 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
http://elbe.ee/services/chip-tuning/


300€ + käibemaks? ei aitäh :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 30.09.16 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4B6Mell
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
http://elbe.ee/services/chip-tuning/


300€ + käibemaks? ei aitäh :D

Eks autojuhtajus muutatuste tegemine korrektselt ongi selline mõttetu tegevus ning seda nalja võib lasta igal ühel teha. Lõpuks on tegu ikka 0 ja 1'ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.09.16 10:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4B6Mell
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
http://elbe.ee/services/chip-tuning/


300€ + käibemaks? ei aitäh :D

Kiidan suhtumist. Lisaks on Tartus ka VKM, kes on veel mõttetum.

Mõistlikkumat kah midagi, et teema päris jamaks ei läheks. Lendab (laiali) nagu linnuke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.09.16 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: A4B6Mell
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
http://elbe.ee/services/chip-tuning/


300€ + käibemaks? ei aitäh :D

Kiidan suhtumist. Lisaks on Tartus ka VKM, kes on veel mõttetum.

Mõistlikkumat kah midagi, et teema päris jamaks ei läheks. Lendab (laiali) nagu linnuke.


Kõige lahedam selle plönni juures on see, et kuna pesa hõivatud, ei saa vaadata kah, mis signaal seal p...e keeratakse. :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.09.16 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kõige lahedam selle plönni juures on see, et kuna pesa hõivatud, ei saa vaadata kah, mis signaal seal p...e keeratakse. :D

Ma arvan, et see vidin ei tee mitte midagi. Sees on ilmselt LED ja takisti :D

Teemasse - mul muidu antud autole 240 EUR koos km-ga. Ei ole kõige keerulisem aju mida teha, aga ka neid suudetakse "ruudu tuuninguga" p.sse keerata.
Samuti on neil massiliselt probleeme turbo geomeetriaga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.09.16 11:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kõige lahedam selle plönni juures on see, et kuna pesa hõivatud, ei saa vaadata kah, mis signaal seal p...e keeratakse. :D

Ma arvan, et see vidin ei tee mitte midagi. Sees on ilmselt LED ja takisti :D

Mida te jamate, taheti ju odavalt! Ebay saadab ju ka Tartusse - igati sobiv diil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 30.09.16 14:30 Tsiteeri


Üks võimalus on ise seda teha.

Aega võttis see aju parameetrite õppimine ja selgeks tegemine ~ 3 nädalat.
Hex koodi lugemise oskus kiirendab kõvasti seda protsessi aga seal midagi keerulist pole, eriti veel 1.9 mootori puhul, kus kaardid on pmst ette joonistatud, pead vaid teadma lubatud väärtuste vahemikku ning korrigeerid veidi tehase parameetreid aga pead saavutama seeläbi samaväärse harmoonia nagu oli originaalis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 30.09.16 16:09 Tsiteeri


Kõiki asju, mida inimesed teevad, saab ISE teha ja õppida, tihti pole sellel aga mõtet. Selle raha eest mind küll miski ei sunniks tegelema 3 nädalat mingi asjaga, mis mind eriti sügavalt ei huvita. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.09.16 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madman
Üks võimalus on ise seda teha.

Aega võttis see aju parameetrite õppimine ja selgeks tegemine ~ 3 nädalat.
Hex koodi lugemise oskus kiirendab kõvasti seda protsessi aga seal midagi keerulist pole, eriti veel 1.9 mootori puhul, kus kaardid on pmst ette joonistatud, pead vaid teadma lubatud väärtuste vahemikku ning korrigeerid veidi tehase parameetreid aga pead saavutama seeläbi samaväärse harmoonia nagu oli originaalis.


Ma olen 99% kindel, et kolme nädalase ajalooga tuunija tehtud fail eriti kuskile ei kõlba. Ka ei ole sul aimu ilmselt umbes 95%-st aju parameetritest. Aju manual on siiski 720lk diagramme antud juhul. See pole küll selline monstrum nagu modernsed ajud (Näiteks Simos18 27194 lehekülge), aga triviaalne ta ka pole, nagu MSA-15.

Peale väändepiirajate tõstmise on antud mootoril üsna oluline aru saada mehaanilisest poolest. Nii pritse nurgast, pritse pikkusest kui ka pritse lõpuhetkest. See kõik ei ole sugugi triviaalne. Lisaks kui kogemust ei ole, ei tea sa kui kaugele võib turbot pushida, et jõudu teha, aga samas mitte väljalaskest tiivikuid välja korjata. Sama teema kehtib ka kahemassilise hooratta kohta, kolvi kohta (süütenurk), EGT kohta jne.

See vana aju on võrdlemisi lihtne, aga häälestuse mehaaniline pool on keeruline ning PD on mõningate eripärade tõttu üsna spetsiifiline. Eks alati leidub neid, kes kõike ise tahavad teha, aga ühe auto puhul see kindlasti ära ei tasu... Kogenud inimene teeb parema tulemuse paari tunniga, kui algaja kahe kuuga - näiteks ei suuda algaja kindlasti häälestada boost-i PID controllerit, mida aga on paljudel neist vaja teha, kui boosti tõsta normaalselt. Kui huvitab protsess ise, siis tuld. Mida rohkem inimesi midagi ise teevad (vs. "ärikad", kes netist ostetud faile tuima näoga peale flashivad), seda parem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 30.09.16 23:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madman
Üks võimalus on ise seda teha.

Aega võttis see aju parameetrite õppimine ja selgeks tegemine ~ 3 nädalat.
Hex koodi lugemise oskus kiirendab kõvasti seda protsessi aga seal midagi keerulist pole, eriti veel 1.9 mootori puhul, kus kaardid on pmst ette joonistatud, pead vaid teadma lubatud väärtuste vahemikku ning korrigeerid veidi tehase parameetreid aga pead saavutama seeläbi samaväärse harmoonia nagu oli originaalis.


Ilmselt ECM Titanium? Tundub inimesele arusaadav teoreetiliselt. Mõõtetulemus ja logi võib-olla räägivad teist keelt.
Vana Audi 20V puhul olen üritanud WinOlS aru saada, mida tundmatute päritoludega tarkvara teeb, aga ei saa aru piisavalt, et näppima minna.
Vaevalt tarkvara hinnangul tehtud modfikatsioonid asendavad logisid ja dünot. Aga ENDA autoga võib tehe mida iganes...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.10.16 04:19 Tsiteeri


Ise saab ka hambaid ravida ning pimesoolikat välja rapsida. See on iseendale tehtud ja vaba valik. Jutt muutub, kui see isetehtud - õpitud - proovitud auto pärast maha müüakse ja uus omanik ei tea mida ostab. Ja kui diagnosti läheb, võib kõvasti arusaamatusi tulla.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.10.16 10:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Madman
Üks võimalus on ise seda teha.

Aega võttis see aju parameetrite õppimine ja selgeks tegemine ~ 3 nädalat.

Ma olen 99% kindel, et kolme nädalase ajalooga tuunija tehtud fail eriti kuskile ei kõlba. Ka ei ole sul aimu ilmselt umbes 95%-st aju parameetritest. Aju manual on siiski 720lk diagramme antud juhul. See pole küll selline monstrum nagu modernsed ajud (Näiteks Simos18 27194 lehekülge), aga triviaalne ta ka pole, nagu MSA-15.

PRJ, no mis sa halised, tee nüüd teemaalgatajale konkurentsivõimeline pakkumine ja äkki saate diili teha ja äkki lausa Tallinas. Selle ebay junni asemele võin teemaalgatajale lisaks takisti ja ledi pakkuda obd pistikusse helendama :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.10.16 10:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
PRJ, no mis sa halised, tee nüüd teemaalgatajale konkurentsivõimeline pakkumine ja äkki saate diili teha ja äkki lausa Tallinas. Selle ebay junni asemele võin teemaalgatajale lisaks takisti ja ledi pakkuda obd pistikusse helendama :D.

Ole hea ja loe teema läbi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mkendra
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal

Auto: mis iganes kätte juhtub

postitati 01.10.16 11:01 Tsiteeri


*vaesed ostava hinda
*keskklass tahaks osta toodet, kuid peab vaatama ka hinda
*jõukad ostavad iseenesest mõistetavalt kvaliteeti ja kogemust/elamust


MK
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 02.10.16 15:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ise saab ka hambaid ravida ning pimesoolikat välja rapsida. See on iseendale tehtud ja vaba valik. Jutt muutub, kui see isetehtud - õpitud - proovitud auto pärast maha müüakse ja uus omanik ei tea mida ostab. Ja kui diagnosti läheb, võib kõvasti arusaamatusi tulla.


Kasutatud autode turul pe*se keeratud soft on vast üks väiksemaid probleeme. Tuttav eile avastas autot ostma minnes, et sõiduk aasta tagasi avarii tagajärjel maha kantud oli.
Ka nn softi müüjate käest ei tea, mida saab. Tuttava autole viimati soetatud tarkvara ametlikku kanalit pidi eemaldas küll tahmafiltri, aga võimsuse tõusu mina küll antud sõidukil ei tundnud.
Ise saab teha kõike, kui on tahtmist ja vahendeid. Töökodades tehakse ka "ise" . Viljandi autoremondiga tegelevate töökodade puhul saadakse hakkama valdavalt õlivahetuse ja erandjuhtudel ka mõne komponendi vahetamisega. Rikke leidmine ja parandamine on pigem ulme. Viimastest isiklikest näidetest on, et kolm töökoda ei suutnud tuttava auto riket leida ja ühel juhul pöörduti minu poole peale teenenduses generaatori vahetust, millega kaasnes tugev bensiinilõhn. Nimelt oli lõhutud bensiinivoolik, kust pritsis kenasti kollektori peale...
Valdavalt on teenendustes tööl alamakstud, vastava hariduse ja huvipuudusega tegelane, kust probleemile lahenduse leidmine on pigem välistatud. Üks Viljandi margiesinaja (mitte VAG) ei suutnud mulle nende poolt müüdava sõiduki varuosa leida isegi mitte koodi ja minu poolt kaasa võetud joonise alusel.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 02.10.16 15:42 Tsiteeri


Ei oska öelda kas chiptuningut vms ka teeb, aga mu silmis Viljandis on "Särg AA OÜ" tegija. Diagnoosis ja kõrvaldas u. 1,5 töötunni eest (ühtegi varuosa vaja polnud) rikke, millega mitmes muus kohas hakkama ei saadud ja esinduses pakuti 1000+ eurost lahendust. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 50.1% - SQL: 49.9%]