0scar
huviline
Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.16 14:07
|
|
|
Probleem A8 4.0 TDI kütusesurvega(ei käivitu)
Tere Lugupeetud foorumikasutajad.
Vaevlen oma auto mootoriga. Sai tehtud sisuliselt kap remont, alt otsast nuka otsani ja mõttega, et saaks ehk nüüd mõne aasta murevabalt sõita aga ei
kus kurat. Pump jäi vana !
Nimelt kaob ära kütusesurve.
Külmast peast paugupill, nii kui mootor soojaks käib, enam käima ei lähe kuid ise mootor seisma ei jää. Käiva mootoriga on kütuse surve okei nii 600
bar ja pealegi. Sooja mootoriga näitab arvuti, et käivituseks tahaks 305bar kuid minu auto lööb soojast peast käivitamise hetkel 70-90bar. Kuidas
kunagi.
Diagnostika vigu ei näita. Kütuserõhu andur tõõtab, näidud okeid kui mootor käib. Kütusesurve klapi vahetasin ära kahtlustades, et viga võib olla
kütuse surve klapis kuid midagi paremaks ei muutunud.
Kliineriga käivitub kohe ja kui mootor käib siis käib nagu pühaviiul.
Kas kõik se jama viitab tõesti kõrgsurvepumbale või on keegi veel sellise anomaaliaga kokku puutund ?
Otsustasin siiski enne maad uurida kui pumpa vahetama hakkan. 5k juba ladusin kapti alla kas nüüd pumba probleemi tõttu tuleb mul tõesti veel sinna
ohtralt laduda ..
Imelik, et kohe peale auto seisma jäämist kui arvuti taga siis kütuserõhk hetkega 0 . Kuhu se rõhk kaob ? Midagigi peaks ju jääma mingiks ajaks.
Ja imelik oli veel see, et kütusesurve klappi sai sama a8 saga ostma mindud ja kohe ukse ees ka vahetatud, et teada saada kas viga on selles. Tulise
mootoriga mitmeid kordi käivitades läks imekombel isegi käima aga ilmselt oli kokkusattumus.
Üldjuhul tahab 3-4h jahtuda ja käivitub taas.
Nuka andurid on korrad ja nuka anduri veaga peaks ta soojast peast ära surema või siis vähemalt kumbki pool mootorist.
Pihusti probleemi ei kahtlusta. Peale pikka käiamist peaks thmalondi välja viskama kui pihustid kuseks aga seda ei juhtu. Teine varjant kui pihustid
kinni siis mootor käiks ebaühtlaseõt või ei käivituks üldse kuid need sümptomid puuduvad.
Kui kellegil oleks häid ideid mida enne pumba kallale minemist veel testida võiks siis kuulaksin meeleldi.
Lugupidamisega!
Oscar.
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.09.16 14:20
|
|
|
Kolmeste cr mootorite puhul on tihti süüdlane fuel metering valve ( N290). Asub kõrgsurve pumba küljes. Rõhuandur ja surveregulaator on teised
asjad.
Kas neljasel on sama, ei tea peast öelda. Keegi kindlasti teab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
0scar
huviline
Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.16 07:54
|
|
|
Tänud vastamast. Tundub, et keegi vist ei tea kaasa rääkida rohkem
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 21.09.16 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 0scar
Tänud vastamast. Tundub, et keegi vist ei tea kaasa rääkida rohkem
|
Tundub ikka pihusti teema, kuum pihusti laseb surve maha
Toomas
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.09.16 11:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 0scar
Külmast peast paugupill, nii kui mootor soojaks käib, enam käima ei lähe kuid ise mootor seisma ei jää. Käiva mootoriga on kütuse surve okei nii 600
bar ja pealegi. Sooja mootoriga näitab arvuti, et käivituseks tahaks 305bar kuid minu auto lööb soojast peast käivitamise hetkel 70-90bar. Kuidas
kunagi. |
Ei taha ta käivituseks 305 bar-i. See on lihtsalt target rõhk.
Pihustid avab see auto 70 bari juures.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 21.09.16 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat: | Algselt postitas: 0scar
Tänud vastamast. Tundub, et keegi vist ei tea kaasa rääkida rohkem
|
Tundub ikka pihusti teema, kuum pihusti laseb surve maha |
Kas starter veab soojalt ikka kiiresti ringi? Kui starter kulunud, siis ei saavutatagi vajalikku rõhku.
Toomas
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 21.09.16 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 0scar
Pihusti probleemi ei kahtlusta. Peale pikka käiamist peaks thmalondi välja viskama kui pihustid kuseks aga seda ei juhtu. Teine varjant kui pihustid
kinni siis mootor käiks ebaühtlaseõt või ei käivituks üldse kuid need sümptomid puuduvad. |
Teemast:
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Pihustite seisukorda uuriti? Kui ei, siis tasuks uurida. |
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Pihustid on veel eraldi teema, ilmselt saad need ka välja vahetada. Panin omale (2007, 4.2tdi) ka just terve seti tutikaid pihusteid peale, kuna auto
350k sõitnud ja näidud olid jamad. |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kolvid mõrased, sest 99% tõenäosusega pihustid läbi ning temperatuur kogu aeg kõrge põlemiskambris... |
Tsitaat: | Algselt postitas: 0scar
Heihopsti. Pihustitega tegelen kohe . Siis selgub kuidas nad töötavad. |
On nad siis stendis käinud või ei? Ma ei tea 4.0 kohta täpselt, aga 3.0tdi mingit tahmalonti kusevate pihustitega küll ei viska (vb viskab ka kui
otsetoru on pandud).
|
|
|
|
0scar
huviline
Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.16 14:36
|
|
|
Pihustid jah kontrollimatta. Peaks tagasivoolu üle kontrollima.
Starter veab ilusti. Aku uus 100ah
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
|
|
|
|
0scar
huviline
Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.16 11:12
|
|
|
Viin esmaspäeval auto Karla diislikeskusesse Tallinna. Lasen pihustid ära kontrollida. Karla keskus arvas ikkagi, et pumbas probleem ei ole ja
kütuselatis peaks kütuserõhk mootori seiskumisel 20bar säilima aga mul 0 .
Vaatame mis infot sealt pihustite kohta siis saame .
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
|
|
|
|
0scar
huviline
Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.16 08:11
|
|
|
surve
Tere klubilised. Mure lahenes nelja pihusti tagasivoolu remontimisega. Surved taas omal kohal ja masin võtme pill !
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
|
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.16 09:13
|
|
|
Ehk oskad täpsustada?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.16 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 0scar
Tere klubilised. Mure lahenes nelja pihusti tagasivoolu remontimisega. Surved taas omal kohal ja masin võtme pill ! | Ka minul sama
kogemus olemas. Eints mõõtis tagasivoolud ära, kahel oli mööda. Sai pihustid Karla Autosse viidud, remont 1500-2000 krooni kaks pihustit.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
0scar
huviline
Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.16 21:05
|
|
|
Viga oli nelja pihusti tagasivooludes. Käivitus momendil pihustid lasevad tagasivooludest surve maha ja sellest ka probleem tulenes. Pihustid
remonditi ning auto käivitub väga hästi nüüdseks.Vahetati ära pihusti sees mingid tihendid ja rõngas. pärid täpselt rääkida ei oska. Maksma läks
tagasivoolude remont u 380eur ja 2-3h tööd . Töökoda oli Tallinnas Testrem diislikeskus! Soovitan! Kutil ise 18a kogemust ja koos isaga teeb kes on 72
ja olevat juba nooruspõlvest pihustitega tegelema hakanuud . Väga asjalikud !!!
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
|
|
|
|