kkunter
huviline
Registreerunud 31.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro
|
postitati 19.09.16 09:59
|
|
|
Mootori vahetus 99.a. hitleril
Sai ostetud tugevndatud nurkadega 2.5TDI A4 Avant. Projekti eesmärgiga. Nüüd teile fanattidele küsimus. Mis mootor peale panna ja ega 3.0tdi 176kw
sinna peale ei mahu ?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 19.09.16 10:19
|
|
|
Kõike saaks ju panna, mis selle roosa unistuse projekti eelarve ka on.
|
|
|
|
kkunter
huviline
Registreerunud 31.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro
|
postitati 19.09.16 10:43
|
|
|
Oma jagu. Hetkel uuringi 3.0tdi kohta. Tahaks tolle ilusa 176kw asjanduse peale panna.
|
|
|
kkunter
huviline
Registreerunud 31.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro
|
postitati 19.09.16 10:44
|
|
|
Päris 10kga autot osta ei tahaks millel 3.0tdi peal. Oma kätega tehtud kõige parem.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 19.09.16 10:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kkunter
Päris 10kga autot osta ei tahaks millel 3.0tdi peal. Oma kätega tehtud kõige parem. |
Arvad, et see per*es ketiliini ja pihustitega mootor parem mida vana A4-ja peale ehitama hakata? Lao parem see raha hitleri alla ja saad ka suht
käreda asja.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
kkunter
huviline
Registreerunud 31.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro
|
postitati 19.09.16 11:09
|
|
|
Olen ka seda kaalunud. Enne vaja mootor pommikindlaks teha. Tihendid jms ära vahetada.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.09.16 14:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kkunter
Olen ka seda kaalunud. Enne vaja mootor pommikindlaks teha. Tihendid jms ära vahetada. |
Mootori parandamine ei kõla just projekti moodi asi tulevat, või kas mõte läks peale seda pisut uitama kui väsinud mootor diagnoositi? Selliste
teemade juures tekib pahatihti tahtmine soovitada (mida ma ka tavaliselt tegemata ei jäta) esmalt pilvelt alla maale tagasi tulla, vaadata rahakotti
esmalt selle pilguga, mis läheks lihtne remont maksma ja kui siis hakkavad juba numbrid silme ees virvendama ei tasuks vist sõna "projekt" rohkem
ilmavalgele tuua .
Kui vaadata nüüd teisest vaatenurgast - 1. liikur on olemas, millega igapäevased sõidud tehtud saab. 2. mootori sootuks teise vastu vahetamise mõte on
peas ja sellest pole lugu kui masin garaazhis kenasti seisab ja vaikselt kiirustamata valmib. Noh jah, ainult tuld projektile ja rahakotile pidevat ja
stabiilset täitumist, et ikka tegeleda jõuaks .
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.09.16 16:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Tsitaat: | Algselt postitas: kkunter
Päris 10kga autot osta ei tahaks millel 3.0tdi peal. Oma kätega tehtud kõige parem. |
Arvad, et see per*es ketiliini ja pihustitega mootor parem mida vana A4-ja peale ehitama hakata? Lao parem see raha hitleri alla ja saad ka suht
käreda asja. |
Tee omale asjad selgeks, ennem ei tasuks sõna võtta.
Teemaalgataja võiks selle unustada ja mitte tegeleda lollustega. Korralik 176 kw mootor maksab rohkem, kui kogu see bee viis koos saba ja sarvedega.
Mitte üks asi ei sobi. Mis kast alla läheb?
Aga noorusliku entusiasmi eest kümme punkti
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kkunter
huviline
Registreerunud 31.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro
|
postitati 19.09.16 19:40
|
|
|
Nii. Andke siis mõistlike soovitusi. Kuna auto hingelähedane ja tahtmine esimene Audi üles vuntsida siis jah. Rohkem nagu pikaajaline töö endal.
Kas vuntsida 2.5 mootoriga üles või tõesti kasutada alternatiivi ja panna muu mootor. Soovitusi ?
Eks see noor entusiasm kõige parem.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.09.16 20:40
|
|
|
Kui soovisid mõistlikke soovitusi, siis ainsaks soovituseks ongi see sama mootor korda teha või siis teine samasugune mootor leida, mis on taastatud
või taastatav ja sedagi siis kui tõesti ülejäänud sõlmed ja kere on masinal laitmatus korras. Kõik ülejäänu pole enam kuidagi ratsionaalne või
mõistlik isegi mõeldes sõnale "hingelähedane" 1999.a. masina puhul, millel puudub otseselt väärtus peale Sinu enda - kahjuks (ära võta solvamisena
vaid karmi reaalsusena). Kui tõesti soovid kätt harjutada, siis võta mõni vanem odavam kere ja tee mõni põllurallikas/jääraja pill algselt valmis, kus
siis pane endale meelepärane, aga lihtsam/võimsam mootor peale. See annab piisavalt tegevust ja saab päris märkimisväärse õppetunni ka oluliselt
"soodsamalt". Peale seda siis juba aimdus palju parem lisaks nooruslikule entusiasmile ja mõtle uuesti selle 99.a. hitleri peale .
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 19.09.16 20:48
|
|
|
Ma loodan, et auto on esiveoline, siis saaksid lisaks mootori vahetamisele veel ka Quattroks ümber teha, ainult mootori vahetus ei kõla
huvitavalt.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 20.09.16 08:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kkunter
Nii. Andke siis mõistlike soovitusi. Kuna auto hingelähedane ja tahtmine esimene Audi üles vuntsida siis jah. Rohkem nagu pikaajaline töö endal.
Kas vuntsida 2.5 mootoriga üles või tõesti kasutada alternatiivi ja panna muu mootor. Soovitusi ?
Eks see noor entusiasm kõige parem. |
Püüa seda lihtsalt normaalses korras hoida ja vaata aasta pärast, kas on huvi veel mingit raha sinna lappida.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 20.09.16 09:04
|
|
|
3.0TDI'd vahele panna. On sul vaja mootorit, aju, juhtmestikku. Arvatavasti käigukasti, siis kardaan ei sobi enam. Mootori ja kasti kinnitused ei
sobi ükski. Veovõllid ei sobi. Vaevalt need 3.0tdi veõvollid sul olemasoleva rummuga kokku lähevad. See ümbertegemise projekt võib juba 10 000 maksma
minna ja kas ta siiski korralikult töötab veel.
|
|
|
|
green-edition
huviline
Registreerunud 25.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9tdi 99`
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 22.09.16 06:15
|
|
|
Maailmas on laias laastus kahte tüüpi inimesi. Kui mingi idee visatakse õhku, siis osa inimesi leiavad lõputult põhjuseid, miks mitte seda teha, miks
see ei ole võimalik jne, ning teine osa inimesi otsivad, pakuvad või leiavad lahendusi.
Selle asja juures meenub kaks päris märgilise tähendusega teemat (kahjuks postitusi viidata ei leia enam):
Juba rohkem kui 10a tagasi tekkisid siia foorumisse teemad FWD-Quattroks. Palju entusiastlike inimesi trambiti maasse. Tänaseks üks mees on ära teinud
ja kõigele lisaks veel tõestanud, et suht bolt-on lahendus oli, vaja ainult ette stantsitud augud ära keermestada tagasillas.
Veel rohkem, kui 10a tagasi kirjutas üks mees Streetrace foorumis (pean tunnistama, et lähenemine asjale oli vb veidi toores ja liiga lihtsustatud aga
pointi see ei muuda), et võiks mõelda H2O pritsimisele mootorisse väga väikses koguses ja see võiks tuua võimsust juurde. Enam ei mäleta, kas ta
tahtis seda otse mootorisse või coolerisse või mis iganes. Mees põhimõtteliselt põletati tuleriidal selle peale ära. Täna vist on vesi-metanoolpritse
laialt levinud teema kõigi kiirete masinate juures.
Antud postitus ei eelda tagasisidet vaid kõigile lihtsalt mõtteainet. Pealehakkamist ja entusiasmi ei tohiks tappa, sellega suretame innovatsiooni ja
toodame tarbimispõlvkonda kes elu edasi ei vii. Mõelge sellele, et see kutt, kes kunagi pakkus (või õigemini vist toetas Kopernikuse teesi), et
maakera tiirleb ümber päikese, mitte ei ole universumi keskpunkt ning on kestnud igavesti, mitte loodud jumala poolt (tollal ca 1600a tagasi), aeti ka
teibasse või pisteti tuleriita selle lolli jutu eest vist. Täna selles vist 99% inimetest enam ei kahtle?
Kui poleks piisavalt palju hulle, kes prooviks midagi uut teha ja selle käigus kogemata ei avastaks muid asju, siis istuksime siiamaani ümber lõkke
metsas ja üritaks loomi surnuks jooksutada. See postitus ei oota vastuseid ega arutelu vaid seda, et igaüks mõtleks veits laiemalt. Kõik on võimalik
ja seda, kas see on mõtekas või mitte ja palju kellelgi raha on jääb tema enda otsustada reeglina.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 22.09.16 06:57
|
|
|
Ja minu point Rassi jutu peale on ikka ja jäädavalt see, et harjuta odavalt ja alles peale seda võta see korralikum asi ette rahale mõtlemata. Olen
ise igasugu selliseid veidraid liikureid kokku keeranud ja ka kokku keeramisel abiks olnud (ei räägi enamjaolt audidest, küll aga on kasutatud audi
osasid mootoritest kastide ja sildadeni) ja tegemise käigus saab selliseid kogemusi ja avardada oma inseneritaipu, mida foorumis teisele ei seleta.
Jah, olen samuti viibinud teistel abis ja aidanud tähelepanu juhtida kõikvõimalikule, et "mõte" lõpuks kokku saaks ja kere ka mõõdistatud saaks
eriprojektide jaoks, aga seda ma olen aidanud ainult oma tuttavale isikule, kelle puhul olen ma 100%'liselt teadlik tema oskustest või eelnevatest
kogemustest. Ma tean ka päris palju kodanike, kes selliseid töid on läbi viinud, mille peale ma siin foorumis tavaliselt rahakotti vaadata soovitan,
aga nad ei viitsi mitte iial hakata kellelegi seda kirja panema (how to do it stiilis) rääkimata veel pildistamisest jne. Huvitavamate projektide
puhul olen isegi fotojäädvustajana ennast välja pakkunud abikätele lisaks, aga ei ole ka sellest midagi välja tulnud - töö on tehtud, aga kajastust
pole soovitud (enamjaolt kõik vaiksed ja kindlameelsed isikud, kes lihtsalt ei taha avalikku tähelepanu). Kokkuvõte - minu soovitus ümberehitajatele
on jätkuvalt esimeses lauses kirjas .
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 22.09.16 17:21
|
|
|
Arvan, et "raua" sobima saamine selliste projektide juures on kõige väiksem mure, erinevaid metallitöö spetsialiste jagub igale poole. Probleem
tuleb just elektroonilise poolega, et mootoriaju teisi asju taga ei otsiks jne.. Meil siin kandis on ka paar meest on mingi muu mootori vahele
keevitanud kuskile, aga edasi on mõistus otsas, keegi teine peab hakkama juhtmeid vedama ja asja käima panema. Ja siis ei saa ju enam rääkida, et oma
kätega tehtu on kõige parem
|
|
|