Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 avant 2.3 98kw generaator (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2583)
Endsification
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3 Avant. 100 c3 1.8 mono

postitati 18.09.16 07:27 Tsiteeri
Audi 100 avant 2.3 98kw generaator



Tere
Jõudes Tallinnast Tartusse, esimesena kadus automakk, siis hakkas kütuse seier laginal kukkuma ja autole natukenegi gaasi andes turtsuma/puterdama. Keerasin siis esimesse tanklasse, lisasin oma 15 liitrit, et kontrollida leket vms. See peale käitus auto nagu oleks aku tühi, ei visanud poolt pööretki. Süütele keerates hakkas auto veel imelikult undama ja lambist läks alarm tööle. Ühendasin korra lahti temp anduri ja kontrollisin kaitsmeid ning aku juhtmeid(kõik tundus korras), seepeale läks auto siiski käima, ent aga 15 liitrit kadus koha peal tiirutades(75m) kui musta auku ja õige pea suri ka välja. Leket ei tuvastanud üldse.(vb seier valetab?) Arvasin, et äkki genekas, aga tundub, et siiski mingi muu elektriline probleem olevat. Kas kuskil võiks lühis olla või kust üldse alustada probleemile lahenduse otsimist?
Abi oleks väga vaja, kahe lapsega Tartus ja ei teagi nüüd mis edasi saab. Kas Tartus keegi üldse teab soovitada antud autole asjatundjat? R5 2.3
Aitäh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.09.16 07:38 Tsiteeri


Esimese hooga tuleks pähe järgmised asjad:
* Genekas läbi ja ei lae piisavalt (multimeetriga mõõta pinget mootori töötamise ajal aku pealt, peaks olema kindlasti rohkem kui seisva mootoriga)
* Aku hakkab surema (seisva mootoriga peaks olema pinge ikka enamvähem 12V ja kui näiteks tuled põlema panna, ei tohiks pinge oluliselt kukkuda)
* Aku massi/pluss juhe läbi (kontrolli ega juhtmed kuumaks ei lähe käivitades või sõites vms)

Kõik need võivad põhjustada madalat pinget, millest võib raadio streikima hakata, signa lõugama pista ja ka kütusenäidik valetama hakata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 18.09.16 11:20 Tsiteeri


15L bensiini ei saa kuhugi nii ruttu kaduda, pigem näidik valetab ja kütus on paagis siiski alles.
Puterdab - kütusepumbale ei jätku pinget.
Raadio - sama teema. (just eile üht LR putitades sain raadio järgi aru, et aku on tühjaks vajunud; siis muidugi starterit ka enam ei tunnistanud)

Kuna sõidus olles multimeetrit tavaliselt kaasas ei ole, siis mina hangiks auto enda küljest mõne pirni, kus juhtmed küljes. Suunatuli, pagassi valgustus vms.
See pirn aku klemmide peale ja teine seest käivitab. Pirni põlemise järgi saab ka pisut hinnata, kas laeb või ei lae. (kas pärast käivitumist läheb heledamaks või mitte jne)
Kui ei lae - juhtmed genekal kontrollida ja kui kõik ok, siis esimeset poest homme uus harjakomplekt osta ja külge. (lapiku kruvika ikka kuskilt statoilist saad.
See on ka üldjoontes kõik, mida tee peal ise teha annab.

Kui ei aita - siis ikkagi esmasp. kuhugi esimesse töökotta. Aku laadima jne.
Kui uus laetud aku täna kuskilt peale osta, siis võibolla sõidab sellega Tallinna tagasi.Ma olen sõitnud Tallinn - Viljandi otsa ilma genekata nibin nabin ära. Ilma tuledeta loomulikult, ainult el. pump ja süütepool tarbijateks.
Oleks sama ajastu diisel mersu, siis sõidaks ka ilma geneka ja akuta igale poole, aga bensukas tahab kahjuks voolu...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.09.16 11:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Kuna sõidus olles multimeetrit tavaliselt kaasas ei ole, siis mina hangiks auto enda küljest mõne pirni, kus juhtmed küljes.

Multimeetri peaks saama näiteks prismast alla 10€. Prismad lahti 22-23ni. Aga see eeldaks muidugi seda, et oskab sellega ka ise midagi peale hakata, muul juhul peab ikkagi kuhugi asutusse homme pöörduma, või ehk õnnestub leida foorumist keegi, kellel teadmised ja vahendid olemas ja on nõus appi tulema mingi tasu eest pühapäeval.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 18.09.16 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X

Multimeetri peaks saama näiteks prismast alla 10€.


See kehtib ntx talina kristiine kohta. Tartus, Sõbras, seal küll igasugu lollusi ei müüdud nagu jalgratta piduriklotse ntx.:P
Annes pole käinud.

Samas, Võrus, Maximarket müüs samuti igasugu imelikke asju, mida Talinas pole näindki, et olemas on...
Mine võta kinni.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Endsification
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3 Avant. 100 c3 1.8 mono

postitati 18.09.16 14:25 Tsiteeri


Auto puterdus, kütuse seier ja muud nähtused olid tõepoolest tingitud madalast pingest. Aku näitab 11,9v, seda siis kui masin käib. Geneka küljes kaks juhet (juhtmed korras), klemmidelt sain mõõdu 1,3v, samuti töötava mootoriga. Nüüd tekib küsimus, palju genekas peab tootma (13-14?) ja kui harjad läbi miks ta üldse toodab või on see harjade kulumisel tavaline nähtus?
Kas üldjoontes selle info põhjal võib järeldada, et tegu on kindlasti kulunud harjadega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 18.09.16 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Endsification
Auto puterdus, kütuse seier ja muud nähtused olid tõepoolest tingitud madalast pingest. Aku näitab 11,9v, seda siis kui masin käib. Geneka küljes kaks juhet (juhtmed korras), klemmidelt sain mõõdu 1,3v, samuti töötava mootoriga. Nüüd tekib küsimus, palju genekas peab tootma (13-14?) ja kui harjad läbi miks ta üldse toodab või on see harjade kulumisel tavaline nähtus?
Kas üldjoontes selle info põhjal võib järeldada, et tegu on kindlasti kulunud harjadega?


Ilmselt geneka vea põhjust auto küljes välja ei mõõda. Harjad on lihtsalt kuluosa, harjad peaksid kergesti kätte saama audi puhul. (Japsi osadel genekatel on vaja genekas lahti võtta harjade vahetuseks).


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 19.09.16 07:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Endsification
Nüüd tekib küsimus, palju genekas peab tootma (13-14?) ja kui harjad läbi miks ta üldse toodab või on see harjade kulumisel tavaline nähtus?
Kas üldjoontes selle info põhjal võib järeldada, et tegu on kindlasti kulunud harjadega?


95% - l juhtudest sellistel genekatel on harjade või pingeregulaatori viga. (need on ühes tükis)
Maksab poes kõige odavam hiina variant 6€. (koju sellega saab vabalt)
Vahetamiseks tuleb geneka küljes 2 M5 (vist) polti lahti-kinni keerata.
Sul on mitu 100-t ja sa ei teagi, mis on harjad. (järelikult kõikidel autodel sajandeid vahetamata)

Mida veel heietada? :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Endsification
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3 Avant. 100 c3 1.8 mono

postitati 19.09.16 12:35 Tsiteeri


Tõsi ta ju on, et pole genekaga kokkupuudet pidanud olema. Kõikidel sadadel (vanim 88 a) ja muudel sõidukitel on genekas kulgenud probleemivabalt.
Aga sai siis genekas eemaldatud ja viidud remonti. Betooni 2. Tehti juttude järgi korda (rootor, laager ja poldid, harjad) küll aga multimeeter näitas veits alla nõuetekohast laadimist. Ehk siis 13,56v töötava mootoriga. Asjad järele pannes jäi veidi üle 13'ne. Rahul pole, loodan et sõidu ajal on tõhusam, aga eks pean arvestama sellega kui uut ei peaks tahtma.
Kahjuks aga avaldusid geneka vahetusel auto elektroonilise kella tõrkumine. Vilgub aeg ajalt. Imelik, sest kui eelnevad hädad algasid, siis kell kadus ainult aku maha võtmisel, ülejäänud aja oli ainuke eekujulik näitaja.
Tänud vastajatele, sai perega üks lisapäev Tartu hotellis ja Spas puhatud nii, et kõige koledam lugu polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 19.09.16 13:48 Tsiteeri


Eks tal originaalis on midagi taolist küljes:


https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/415rxC7WIfL._SX300_.jpg


Geneka väljundpinge 14,5V.
Betoonis vblla pandigi kõige juustum noname hiinakas, millede kvaliteet on kõikuv. Selline Bosch maksab 20+ €, aga Hüco, mis ka sakslaste tehtud, võib leida isegi 8€-ga.
Aga kõigepealt lae aku uuesti full täis, siis ehk on teised näidud.

Kell vblla andis lihtsalt saba seoses vanuse ja voolukõikumistega.
Edaspidi samuti näeb, kuidas ta käitub.

Ja odavad multikad ei näita sugugi kõik samu numbreid...:P
Mul on kaks tavalist kollast 10ne €-st, mis näitavad erinevaid asju, üks poolkallis, millel samuti oma arvamus ja üks profi oma, mille näit ühtib pinge ja takistuse osas ühe odava otsa multimeetri näiduga.
Nii lihtsalt on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 27.12.17 09:07 Tsiteeri


Küsiks siinkohal, millised variandid oleks laadimispinget veidi tõsta, ega seal aku laadimise pinget enam mingi muu asi ei reguleeri peale pingeregulaatori? Uuematel autodel on laadimise pinge vähemalt 14 V, C4-l jääb ikka tublisti alla selle ja seetõttu lühemate sõitudega laeb kehvemini. Olen kuulnud, et on reaalselt midagi ära tehtud laadimispinge tõstmiseks, täpsemat infot ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.12.17 10:00 Tsiteeri


Aga kas oled reaalselt mõõtnud erinevatest punktidest laadimist? Vanematel genekatel on olemas erinevaid pingeregulaatoreid 13,5-14,5v väljundpingele.
Mis on pinge generaatori + otsalt, mis on kapoti alt laadimise otsalt ja aku otstelt?
Olen paljudel mudelitel leidnud hapu ühenduse akuklemmide ja kaabli pressliitelt kus termokahanev peal. Tihti on isegi käega tunda kuidas tõmbab kaabli kuumaks käivitamise hetkel.
Kontrolli need osakonnad järgi ja siis saab edasi minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.01.18 21:03 Tsiteeri


Tegin mõned mõõtmised.

Mootor tühikäigul, kõik tuled kustunud, elektritarve minimaalne.
Generaatoril 14,29 V, kapoti all +klemmil 14,19 V, aku klemmidel 14,15 V

Mootor tühikäigul, lähituled + udutuled (ka tagumine udukas, samas eest 1 udutuli ei töötanud kuna vist pirn läbi), ventilaator u. 2/3 kiirusega. Selline enam-vähem keskmine tavaolukord, kuigi udukaid koos lähituledega ei kasuta kunagi, aga samas vahel on raadio.
Generaatoril 14,22 V, kapoti all +klemmil 14,02 V, aku klemmidel 13,96 V

Mootor tühikäigul, palju tarbijaid järel (kaugtuled, udutuled, ventilaator põhjas, tagaklaasi ja peeglite soojendused).
Generaatoril 12,60 V, kapoti all +klemmil 12,35 V, aku klemmidel 12,20 V :o
Kui pöördeid tõsta, siis kapoti all +klemmil hakkas näitama 13,68 V, teisi kohti ei saanud üksi mõõta. Aku peal ilmselt kusagil 13,5-13,6 vahel.

Kas võiks arvata, et generaator ei ole enam heas korras või sellel autol tühikäigul tiksudes normaalne olukord?


Igatahes reaalne olukord on selline, et ka peale 40-45 minutit sõitu väheste elektritarbijatega paar tundi hiljem mõõtes oli aku pinge 12,2 V ja kui süüde sisse keerata, siis langes isegi nõks alla 12 V (11,9x midagi). Aku sai sel aastal uus kuna eelmise 8 aastat käigus olnuga enam tänase külma ilmaga poleks käima saanud, sooja ilmaga on veel kasutatav. Tarbimist seistes olen vahel mõõtnud, praegu väga hiljuti just mitte, ega olen üsna kindel et mingeid anomaaliaid sellega seoses pole. Viimati oli 0,02 A piires.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.01.18 07:15 Tsiteeri


Täiesti normaalne olukord. Kui tahad omale pilti veel selgemaks saada siis võta ampertangid ka juurde.
Generaator hakkab voolu andma normaalselt tegelikult alles u.2700 pöörde kandis.
Sinu mõõtmistulemustest lähtudes jõuamegi sinnani, et linnas näiteks kohapeal soojendades koos kõigi tulede ja viledega, ning hiljem ummikus venides 10 km tööle sõites on akud konstantselt alalaetud.

Ma sõidan ise hetkel suht uue autoga, kasutan igal hommikul 20min webastot, sõidan iga päev trassi min. 100km. Aku tahab tähelepanu saada lisalaadimise näol vähemalt korra kuus. Mitte et ei jaksaks käima tõmmata, vaid klemmipinge vajub aegamisi alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 18.01.18 09:42 Tsiteeri


2013 a. Citroen Berlingo: tühikäigul kõikvõimalikud tarbijad järel, pinge 14,2 V akul. Tühikäigul ainult lähituled põlevad: 14,4 V.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]