raimosoomes
huviline
Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.16 17:00
|
|
|
2,7 tdi ostueelne ülevaatus
Kas Tallinnas on pädevat audi spetsi kes aitaks nõu ja jõuga auto hingeellu piiluda...
Tegemist 2009 a,isendiga millel siis 140kw.
http://www.auto24.ee/used/2347880
Jah paljud jooksevad teemast mööda....abi ikkagi sellist mis aitaks konkreetse mudeli puhul avastada tüüpvigasi,varjatuid parandusi jne.
Olen ikkagi esimest korda diisli ees..
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 17.09.16 17:07
|
|
|
Neid kohti hulgi, kuid alusta esindusest reaalse läbisõidu teada saamisest.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.09.16 17:37
|
|
|
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
Mitu võtit on autoga koos?
No (üks võti, teine on "kadunud") - [roppus] it.
Yes - Kas hooldusraamat on?
No- [roppus] it.
Yes - kui kaugele on sissekanded tehtud ja mis on spidonäit?
No - [roppus] it.
Yes - Mida VIN-i ajalugu näitab?
No - [roppus] it.
Yes - Mida ütleb audi keskuse ostueelne kontroll? Mis on hinnapakkumine auto ideaalseisukorda viimiseks)
No - fu_k it.
Yes - kuidas ise end seal autos tunned? Kas varustus on vastav soovidele?
No - fu_k it.
Yes - osta ära.
No pole ju keeruline GFF.
Paarisaja euro eest võin selle ise läbi teha.
Välja arvatud viimase punkti, muidugi. Sest mõnes autos on hea olla ja mõnes mitte. Lihtsalt nii on ja see on väga individuaalne.
...
|
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 17.09.16 17:48
|
|
|
Mul on nt 2005 aasta ja hakkab 400 tuhandele lähenema. Muidugi proovisid leedu spetsialistid maha kerida aga mitte väga korralikult. Võid umbes malli
võtta. Auto mul muidugi Belgiast pärit juurtega.
4 kuuga suutsin 10k läbi vurada. Nüüd tiba hoog raugenud. Rahulik 20km tööle ja kodu iga päev mõned pikemad otsad ka tehtud ja nii ongi.
|
|
|
raimosoomes
huviline
Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.16 17:53
|
|
|
Pole enne diisli teemaga kokku puutunud.Seega igasugune abi teretulnud.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 17.09.16 18:05
|
|
|
Pigem 3.0 tdi siis juba, veakohad on samad.
|
|
|
|
raimosoomes
huviline
Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.16 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Pigem 3.0 tdi siis juba, veakohad on samad. |
Hakkab sõtima ka naine...kw ehk liigagi palju
|
|
|
raimosoomes
huviline
Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.16 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
Mitu võtit on autoga koos?
No (üks võti, teine on "kadunud") - <b>[roppus]</b> it.
Yes - Kas hooldusraamat on?
No- <b>[roppus]</b> it.
Yes - kui kaugele on sissekanded tehtud ja mis on spidonäit?
No - <b>[roppus]</b> it.
Yes - Mida VIN-i ajalugu näitab?
No - <b>[roppus]</b> it.
Yes - Mida ütleb audi keskuse ostueelne kontroll? Mis on hinnapakkumine auto ideaalseisukorda viimiseks)
No - fu_k it.
Yes - kuidas ise end seal autos tunned? Kas varustus on vastav soovidele?
No - fu_k it.
Yes - osta ära.
No pole ju keeruline GFF.
Paarisaja euro eest võin selle ise läbi teha.
Välja arvatud viimase punkti, muidugi. Sest mõnes autos on hea olla ja mõnes mitte. Lihtsalt nii on ja see on väga individuaalne.
paarsaja eest?mida siis selle eest ka saab?
... |
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 17.09.16 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
... |
6 aastat ja 9 kuud ehk ~30 000 km aastas. Eraauto kohta ikka keskmisest suurem läbisõit.
Ma küll väga ei usu, et enamasti eeldatava läbisõidu alusel valitakse kas diisel- või bensiinimootoriga auto. Olenemata läbisõidust, ei ostaks ma elu
sees isiklikuks autoks diiselmootoriga autot, usun et paljud arvavad nii.
|
|
|
raimosoomes
huviline
Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.16 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
... |
6 aastat ja 9 kuud ehk ~30 000 km aastas. Eraauto kohta ikka keskmisest suurem läbisõit.
Ma küll väga ei usu, et enamasti eeldatava läbisõidu alusel valitakse kas diisel- või bensiinimootoriga auto. Olenemata läbisõidust, ei ostaks ma elu
sees isiklikuks autoks diiselmootoriga autot, usun et paljud arvavad nii.
|
Vana auto oli gaas +bensiin üli öko....kuid tuim ja lagunes...
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 17.09.16 19:14
|
|
|
Ega need 2.7/3.0 tdi'd nüüd erilised ökopillid nüüd küll ei ole. Lisaks remondikulu pihustite näol juba. Hetkel mul töökojas sama 140kw 2,7tdi millel
4 kepsu kõverad tänu pihustitele.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 17.09.16 19:43
|
|
|
Kuidagi jube maha materdamine käib teemaalgatajale konkreetse auto ostmine Minu silmis autot küll, loomulikult ostueelne kontroll vajalik.
Läbisõidust - pole see disla omamine ja 30 tuh. aastane LS nii must-valge midagi. Inimesed ikkagi individuaalsed. Ma oma eelmise 09/2013 a. Jeep´i
müüsin maha 40 tuh. LS-ga, aastane LS tuli ca. 14 tuh. aga bensukat ikkagi ei taha. Naisel 10/2007a. Jetta (1,9tdi), uuena Eestist (mina teine omanik)
ja LS ca. 260 tuh. ... kõik on suhteline.
Iga autol on omad nõrgad kohad, selge see, et pole ka Audid sellest pääsenud.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 17.09.16 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
... |
6 aastat ja 9 kuud ehk ~30 000 km aastas. Eraauto kohta ikka keskmisest suurem läbisõit.
Ma küll väga ei usu, et enamasti eeldatava läbisõidu alusel valitakse kas diisel- või bensiinimootoriga auto. Olenemata läbisõidust, ei ostaks ma elu
sees isiklikuks autoks diiselmootoriga autot, usun et paljud arvavad nii.
|
Mõtlesin ka kunagi nii diisli koha pealt. Kui kulude kontrolli all hoidmine on oluline ja vaja palju sõita, siis on diisel omal kohal. Haagise
vedamine on diisliga vaid kergelt kallim, bensiin küsib juua oluliselt rohkem. Autod on erinevad, aga vähegi tänapäevasem diisel on minu arvates ka
väga heade sõiduomadustega, eriti linnas (jõud kohe taga). Diisliga on lühikesed otsad jms ei saa nagu arugi, et kütusekulus vahe sees on, sõita saab
väikese raha ees väga palju. Diisel saab minul min. 1800 km kuus, bensukas ilmselt vaid 500. Talvel, kui tee libe, siis bensiinikale ca 1000km kuus.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.09.16 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimosoomes
paarsaja eest?mida siis selle eest ka saab?
... |
Raimo, muidugi pädevat audi spetsi kes aitaks nõu ja jõuga auto hingeellu piiluda...
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 17.09.16 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
... |
6 aastat ja 9 kuud ehk ~30 000 km aastas. Eraauto kohta ikka keskmisest suurem läbisõit.
Ma küll väga ei usu, et enamasti eeldatava läbisõidu alusel valitakse kas diisel- või bensiinimootoriga auto. Olenemata läbisõidust, ei ostaks ma elu
sees isiklikuks autoks diiselmootoriga autot, usun et paljud arvavad nii.
|
Mõtlesin ka kunagi nii diisli koha pealt. Kui kulude kontrolli all hoidmine on oluline ja vaja palju sõita, siis on diisel omal kohal. Haagise
vedamine on diisliga vaid kergelt kallim, bensiin küsib juua oluliselt rohkem. Autod on erinevad, aga vähegi tänapäevasem diisel on minu arvates ka
väga heade sõiduomadustega, eriti linnas (jõud kohe taga). Diisliga on lühikesed otsad jms ei saa nagu arugi, et kütusekulus vahe sees on, sõita saab
väikese raha ees väga palju. Diisel saab minul min. 1800 km kuus, bensukas ilmselt vaid 500. Talvel, kui tee libe, siis bensiinikale ca 1000km kuus.
|
Ega tea mis mõtted kunagi võivad tekkida, aga praegu diisel isikliku autona küll väga ei sümpatiseeri.
Kui uue auto põhjal võrrelda (sama võimsusega A6 Avant 1,8 TFSi vs. 2,0 TDi ultra ) tehase poolt antud kütusekulusid (loomulikult reaalselt on kulu
veidi suurem, aga eks see on mõlemal mootoril) ja autode hindasid, siis kütusele kuluva summa põhjal tasuvus algab alles peale 200 000 km: autode
hinnavahe 3850 eur, kütusekulude vahe 1,7 l/100 km ehk u. 0,018 eur/km. 3850:0,018= 213888 km. Räägitakse ka, et diiselmootoril plaanilised hooldused
veidi kallimad, see pikendaks tasuvusaega veelgi.
Vana autoga teine lugu, diiselmootoriga masin ei ole nii palju kallim bensukast kui uute puhul ja võiks nagu kiiremini ära tasuda, aga on mulje
jäänud, et üldiselt nendega on rohkem tehnilisi probleeme: erinevatel "hitleritel" nukkvõllid ja nookurid ning ketid ja nende pingutid, EGR-d,
tahmafiltrid mida välja poogitakse kuna vist kallid vahetada jne. Bensukate tüüpilisi mootoriprobleeme pole väga kuulnud.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 17.09.16 21:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Bensukate tüüpilisi mootoriprobleeme pole väga kuulnud.
|
Sel juhul maksaks silmad lahti teha ja natuke tänapäevaste mootorite kohta lugeda.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.16 06:20
|
|
|
Nagu Andres ütles, siis tal töökojas katkine mootor tänu pihustitele. Ja pihustid tuleb nüüd ikka ära vahetada, rääkimata mootori remondist. Fakt on
see, et nende autode nõrgad kohad on pihustid, ketid, EGR, DPF, VGT, kaigukast. Kui nende võimalikud hädad suudad alla neelata, siis why not.
Läbisõit kontrolli kindlasti Audi esinduses üle. Miks mitte siis ostueelse ülevaatus seal teha?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 18.09.16 06:33
|
|
|
Saate müüjaga Revalis kokku. Ennem broneerite aja, tehakse täiskontroll mis kestis ca. 2 tundi. Seal lahatakse see liikur otsast lõpuni ja kui see
läbi, siis saad ka vastava listi. Kui sõitmist vähem siis vaataks ise bensukat. 2,7D ja 2,8 B kütusekulu vahe on suht olematu. Diisel ei kannata
lühikesi otse, tahmafilter läheb umbe. ( Läbi elatud ) Sellest tulenevalt ka bensukas sai.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 18.09.16 06:44
|
|
|
Uuri läbisõit esindusest,aga kontrollida lase kuskil mujal pädevamaks kohas ( kes audide jne vag grupi autosid tunnevad rohkem) .
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.16 06:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
Saate müüjaga Revalis kokku. Ennem broneerite aja, tehakse täiskontroll mis kestis ca. 2 tundi. Seal lahatakse see liikur otsast lõpuni ja kui see
läbi, siis saad ka vastava listi. Kui sõitmist vähem siis vaataks ise bensukat. 2,7D ja 2,8 B kütusekulu vahe on suht olematu. Diisel ei kannata
lühikesi otse, tahmafilter läheb umbe. ( Läbi elatud ) Sellest tulenevalt ka bensukas sai. | Olen omanud mitut Audit 3.0 TDI
mootoriga. Laias plaanis võib linnakuluks arvestada 13, trassil 7 ja keskmine 10.
Samas Revali kontrolliga on minul kahetised kogemused. Nad on diagnoosinud veaks ka asja, mis tegelikult viga ei olnud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.09.16 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanisL
Uuri läbisõit esindusest,aga kontrollida lase kuskil mujal pädevamaks kohas ( kes audide jne vag grupi autosid tunnevad rohkem) .
|
Toome näiteid ka.
BMW esindus siis või? Ok, Möller saab muuga (ajalugu, veermiku ja kere kontroll jne) hakkama, v.a see mootor, mida nad nii hästi vblla ei tunne.
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.16 14:11
|
|
|
Miks siin inimesele paanikat korraldada.
Autoga kontrolli näiteks Flamenkosse, läbisõidu esindusest ja pilt kohe selge. Esimese asjana kui ls ei klapi võib kohe ju asja pooleli jätta.
Pole massiliselt nende at kastidega probleeme ja küttekulu saab kindlasti väiksema kui keskmisena 10(eriti kui naisterahavas sõidab).
Kui kõik klapib lased teha suure hoolde(kasti õli ka) ja peaks sõitma küll. Sellest juttu küll, et facelift mootorid paremad esimesest
generatsioonist.
Ilmselgelt sellise auto omamine kulukam nagunii kui näiteks mingi Mondeoga sõitmine.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.09.16 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
...ja küttekulu saab kindlasti väiksema kui keskmisena 10... |
Ma ka natuke selle kütusekulu osas üllatunud, mida siin räägitakse. Sõites ma jalgu ei jää, pigem jäävad teised mulle, ja autoks B6 quattro, millel
manuaal kasti otsas 2.5TDI 132kw. Ja sellel on jäänud viimase kuu aja jooksul linnas sõites (tabasalu-ülemiste-tabasalu + vahepeal natuke linnas
tiirutamist ka) kütusekulu 8-9 vahele (see siis arvutatud paak täis-tühjaks-täis meetodil, kuid kompu näitab samasse aukku). Miks peaks see uuem
mootor üle 10L võtma, kas selle ~180 lisakilo või automaat kasti pärast?
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 18.09.16 15:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Bensukate tüüpilisi mootoriprobleeme pole väga kuulnud.
|
Sel juhul maksaks silmad lahti teha ja natuke tänapäevaste mootorite kohta lugeda. |
Diislite probleemide teemad siin foorumis ilmselt on silmad nii ära pimestanud, et bensukate omad ei hakka silma.
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
...ja küttekulu saab kindlasti väiksema kui keskmisena 10... |
Ma ka natuke selle kütusekulu osas üllatunud, mida siin räägitakse. Sõites ma jalgu ei jää, pigem jäävad teised mulle, ja autoks B6 quattro, millel
manuaal kasti otsas 2.5TDI 132kw. Ja sellel on jäänud viimase kuu aja jooksul linnas sõites (tabasalu-ülemiste-tabasalu + vahepeal natuke linnas
tiirutamist ka) kütusekulu 8-9 vahele (see siis arvutatud paak täis-tühjaks-täis meetodil, kuid kompu näitab samasse aukku). Miks peaks see uuem
mootor üle 10L võtma, kas selle ~180 lisakilo või automaat kasti pärast? |
Üks on 2,5 ja teine 3,0.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.16 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Bensukate tüüpilisi mootoriprobleeme pole väga kuulnud.
|
Sel juhul maksaks silmad lahti teha ja natuke tänapäevaste mootorite kohta lugeda. |
Diislite probleemide teemad siin foorumis ilmselt on silmad nii ära pimestanud, et bensukate omad ei hakka silma.
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
...ja küttekulu saab kindlasti väiksema kui keskmisena 10... |
Ma ka natuke selle kütusekulu osas üllatunud, mida siin räägitakse. Sõites ma jalgu ei jää, pigem jäävad teised mulle, ja autoks B6 quattro, millel
manuaal kasti otsas 2.5TDI 132kw. Ja sellel on jäänud viimase kuu aja jooksul linnas sõites (tabasalu-ülemiste-tabasalu + vahepeal natuke linnas
tiirutamist ka) kütusekulu 8-9 vahele (see siis arvutatud paak täis-tühjaks-täis meetodil, kuid kompu näitab samasse aukku). Miks peaks see uuem
mootor üle 10L võtma, kas selle ~180 lisakilo või automaat kasti pärast? |
Üks on 2,5 ja teine 3,0. |
Siin küll 2.7 mootor kui täpne olla aga pm sama asi mis 3.0. Ma olen enam kui kindel,et cr 3.0tdi on ökonoomsem vanast 2.5 tdi-st.
|
|
|