Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,7 tdi ostueelne ülevaatus (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 3168)
raimosoomes
huviline



Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.16 18:00 Tsiteeri
2,7 tdi ostueelne ülevaatus



Kas Tallinnas on pädevat audi spetsi kes aitaks nõu ja jõuga auto hingeellu piiluda...
Tegemist 2009 a,isendiga millel siis 140kw.
http://www.auto24.ee/used/2347880
;)

Jah paljud jooksevad teemast mööda....abi ikkagi sellist mis aitaks konkreetse mudeli puhul avastada tüüpvigasi,varjatuid parandusi jne.
Olen ikkagi esimest korda diisli ees..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 17.09.16 18:07 Tsiteeri


Neid kohti hulgi, kuid alusta esindusest reaalse läbisõidu teada saamisest.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 17.09.16 18:37 Tsiteeri


7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.


Mitu võtit on autoga koos?
No (üks võti, teine on "kadunud") - [roppus] it.
Yes - Kas hooldusraamat on?
No- [roppus] it.
Yes - kui kaugele on sissekanded tehtud ja mis on spidonäit?
No - [roppus] it.
Yes - Mida VIN-i ajalugu näitab?
No - [roppus] it.
Yes - Mida ütleb audi keskuse ostueelne kontroll? Mis on hinnapakkumine auto ideaalseisukorda viimiseks)
No - fu_k it.
Yes - kuidas ise end seal autos tunned? Kas varustus on vastav soovidele?
No - fu_k it.
Yes - osta ära.


No pole ju keeruline GFF.
Paarisaja euro eest võin selle ise läbi teha.
Välja arvatud viimase punkti, muidugi. Sest mõnes autos on hea olla ja mõnes mitte. Lihtsalt nii on ja see on väga individuaalne.

...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadu16
huviline



Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro

postitati 17.09.16 18:48 Tsiteeri


Mul on nt 2005 aasta ja hakkab 400 tuhandele lähenema. Muidugi proovisid leedu spetsialistid maha kerida aga mitte väga korralikult. Võid umbes malli võtta. Auto mul muidugi Belgiast pärit juurtega.

4 kuuga suutsin 10k läbi vurada. Nüüd tiba hoog raugenud. Rahulik 20km tööle ja kodu iga päev mõned pikemad otsad ka tehtud ja nii ongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raimosoomes
huviline



Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.16 18:53 Tsiteeri


Pole enne diisli teemaga kokku puutunud.Seega igasugune abi teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 17.09.16 19:05 Tsiteeri


Pigem 3.0 tdi siis juba, veakohad on samad.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimosoomes
huviline



Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.16 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Pigem 3.0 tdi siis juba, veakohad on samad.


Hakkab sõtima ka naine...kw ehk liigagi palju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimosoomes
huviline



Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.16 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.


Mitu võtit on autoga koos?
No (üks võti, teine on "kadunud") - <b>[roppus]</b> it.
Yes - Kas hooldusraamat on?
No- <b>[roppus]</b> it.
Yes - kui kaugele on sissekanded tehtud ja mis on spidonäit?
No - <b>[roppus]</b> it.
Yes - Mida VIN-i ajalugu näitab?
No - <b>[roppus]</b> it.
Yes - Mida ütleb audi keskuse ostueelne kontroll? Mis on hinnapakkumine auto ideaalseisukorda viimiseks)
No - fu_k it.
Yes - kuidas ise end seal autos tunned? Kas varustus on vastav soovidele?
No - fu_k it.
Yes - osta ära.


No pole ju keeruline GFF.
Paarisaja euro eest võin selle ise läbi teha.
Välja arvatud viimase punkti, muidugi. Sest mõnes autos on hea olla ja mõnes mitte. Lihtsalt nii on ja see on väga individuaalne.


paarsaja eest?mida siis selle eest ka saab?

...



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 17.09.16 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
...


6 aastat ja 9 kuud ehk ~30 000 km aastas. Eraauto kohta ikka keskmisest suurem läbisõit.
Ma küll väga ei usu, et enamasti eeldatava läbisõidu alusel valitakse kas diisel- või bensiinimootoriga auto. Olenemata läbisõidust, ei ostaks ma elu sees isiklikuks autoks diiselmootoriga autot, usun et paljud arvavad nii.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimosoomes
huviline



Registreerunud 17.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.16 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
...


6 aastat ja 9 kuud ehk ~30 000 km aastas. Eraauto kohta ikka keskmisest suurem läbisõit.
Ma küll väga ei usu, et enamasti eeldatava läbisõidu alusel valitakse kas diisel- või bensiinimootoriga auto. Olenemata läbisõidust, ei ostaks ma elu sees isiklikuks autoks diiselmootoriga autot, usun et paljud arvavad nii.:)


Vana auto oli gaas +bensiin üli öko....kuid tuim ja lagunes...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 17.09.16 20:14 Tsiteeri


Ega need 2.7/3.0 tdi'd nüüd erilised ökopillid nüüd küll ei ole. Lisaks remondikulu pihustite näol juba. Hetkel mul töökojas sama 140kw 2,7tdi millel 4 kepsu kõverad tänu pihustitele.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 17.09.16 20:43 Tsiteeri


Kuidagi jube maha materdamine käib teemaalgatajale konkreetse auto ostmine :P Minu silmis autot küll, loomulikult ostueelne kontroll vajalik.
Läbisõidust - pole see disla omamine ja 30 tuh. aastane LS nii must-valge midagi. Inimesed ikkagi individuaalsed. Ma oma eelmise 09/2013 a. Jeep´i müüsin maha 40 tuh. LS-ga, aastane LS tuli ca. 14 tuh. aga bensukat ikkagi ei taha. Naisel 10/2007a. Jetta (1,9tdi), uuena Eestist (mina teine omanik) ja LS ca. 260 tuh. ... kõik on suhteline.
Iga autol on omad nõrgad kohad, selge see, et pole ka Audid sellest pääsenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 17.09.16 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
...


6 aastat ja 9 kuud ehk ~30 000 km aastas. Eraauto kohta ikka keskmisest suurem läbisõit.
Ma küll väga ei usu, et enamasti eeldatava läbisõidu alusel valitakse kas diisel- või bensiinimootoriga auto. Olenemata läbisõidust, ei ostaks ma elu sees isiklikuks autoks diiselmootoriga autot, usun et paljud arvavad nii.:)


Mõtlesin ka kunagi nii diisli koha pealt. Kui kulude kontrolli all hoidmine on oluline ja vaja palju sõita, siis on diisel omal kohal. Haagise vedamine on diisliga vaid kergelt kallim, bensiin küsib juua oluliselt rohkem. Autod on erinevad, aga vähegi tänapäevasem diisel on minu arvates ka väga heade sõiduomadustega, eriti linnas (jõud kohe taga). Diisliga on lühikesed otsad jms ei saa nagu arugi, et kütusekulus vahe sees on, sõita saab väikese raha ees väga palju. Diisel saab minul min. 1800 km kuus, bensukas ilmselt vaid 500. Talvel, kui tee libe, siis bensiinikale ca 1000km kuus.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 17.09.16 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimosoomes

paarsaja eest?mida siis selle eest ka saab?

...


Raimo, muidugi pädevat audi spetsi kes aitaks nõu ja jõuga auto hingeellu piiluda...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 17.09.16 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
7a vana diiselauto ja 28000 aastas läbi sõitnud...?
Hallooo.
Siis oleks inimene ju poest bensuka ostnud.
...


6 aastat ja 9 kuud ehk ~30 000 km aastas. Eraauto kohta ikka keskmisest suurem läbisõit.
Ma küll väga ei usu, et enamasti eeldatava läbisõidu alusel valitakse kas diisel- või bensiinimootoriga auto. Olenemata läbisõidust, ei ostaks ma elu sees isiklikuks autoks diiselmootoriga autot, usun et paljud arvavad nii.:)


Mõtlesin ka kunagi nii diisli koha pealt. Kui kulude kontrolli all hoidmine on oluline ja vaja palju sõita, siis on diisel omal kohal. Haagise vedamine on diisliga vaid kergelt kallim, bensiin küsib juua oluliselt rohkem. Autod on erinevad, aga vähegi tänapäevasem diisel on minu arvates ka väga heade sõiduomadustega, eriti linnas (jõud kohe taga). Diisliga on lühikesed otsad jms ei saa nagu arugi, et kütusekulus vahe sees on, sõita saab väikese raha ees väga palju. Diisel saab minul min. 1800 km kuus, bensukas ilmselt vaid 500. Talvel, kui tee libe, siis bensiinikale ca 1000km kuus.



Ega tea mis mõtted kunagi võivad tekkida, aga praegu diisel isikliku autona küll väga ei sümpatiseeri.
Kui uue auto põhjal võrrelda (sama võimsusega A6 Avant 1,8 TFSi vs. 2,0 TDi ultra ) tehase poolt antud kütusekulusid (loomulikult reaalselt on kulu veidi suurem, aga eks see on mõlemal mootoril) ja autode hindasid, siis kütusele kuluva summa põhjal tasuvus algab alles peale 200 000 km: autode hinnavahe 3850 eur, kütusekulude vahe 1,7 l/100 km ehk u. 0,018 eur/km. 3850:0,018= 213888 km. Räägitakse ka, et diiselmootoril plaanilised hooldused veidi kallimad, see pikendaks tasuvusaega veelgi.
Vana autoga teine lugu, diiselmootoriga masin ei ole nii palju kallim bensukast kui uute puhul ja võiks nagu kiiremini ära tasuda, aga on mulje jäänud, et üldiselt nendega on rohkem tehnilisi probleeme: erinevatel "hitleritel" nukkvõllid ja nookurid ning ketid ja nende pingutid, EGR-d, tahmafiltrid mida välja poogitakse kuna vist kallid vahetada jne. Bensukate tüüpilisi mootoriprobleeme pole väga kuulnud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 17.09.16 22:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Bensukate tüüpilisi mootoriprobleeme pole väga kuulnud.:)


Sel juhul maksaks silmad lahti teha ja natuke tänapäevaste mootorite kohta lugeda.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.16 07:20 Tsiteeri


Nagu Andres ütles, siis tal töökojas katkine mootor tänu pihustitele. Ja pihustid tuleb nüüd ikka ära vahetada, rääkimata mootori remondist. Fakt on see, et nende autode nõrgad kohad on pihustid, ketid, EGR, DPF, VGT, kaigukast. Kui nende võimalikud hädad suudad alla neelata, siis why not.

Läbisõit kontrolli kindlasti Audi esinduses üle. Miks mitte siis ostueelse ülevaatus seal teha?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AndresL
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003

postitati 18.09.16 07:33 Tsiteeri


Saate müüjaga Revalis kokku. Ennem broneerite aja, tehakse täiskontroll mis kestis ca. 2 tundi. Seal lahatakse see liikur otsast lõpuni ja kui see läbi, siis saad ka vastava listi. Kui sõitmist vähem siis vaataks ise bensukat. 2,7D ja 2,8 B kütusekulu vahe on suht olematu. Diisel ei kannata lühikesi otse, tahmafilter läheb umbe. ( Läbi elatud ) Sellest tulenevalt ka bensukas sai.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
JanisL
klubiliige



Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003

postitati 18.09.16 07:44 Tsiteeri


Uuri läbisõit esindusest,aga kontrollida lase kuskil mujal pädevamaks kohas ( kes audide jne vag grupi autosid tunnevad rohkem) .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.16 07:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AndresL
Saate müüjaga Revalis kokku. Ennem broneerite aja, tehakse täiskontroll mis kestis ca. 2 tundi. Seal lahatakse see liikur otsast lõpuni ja kui see läbi, siis saad ka vastava listi. Kui sõitmist vähem siis vaataks ise bensukat. 2,7D ja 2,8 B kütusekulu vahe on suht olematu. Diisel ei kannata lühikesi otse, tahmafilter läheb umbe. ( Läbi elatud ) Sellest tulenevalt ka bensukas sai.
Olen omanud mitut Audit 3.0 TDI mootoriga. Laias plaanis võib linnakuluks arvestada 13, trassil 7 ja keskmine 10.

Samas Revali kontrolliga on minul kahetised kogemused. Nad on diagnoosinud veaks ka asja, mis tegelikult viga ei olnud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 18.09.16 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanisL
Uuri läbisõit esindusest,aga kontrollida lase kuskil mujal pädevamaks kohas ( kes audide jne vag grupi autosid tunnevad rohkem) .


Toome näiteid ka.
BMW esindus siis või? Ok, Möller saab muuga (ajalugu, veermiku ja kere kontroll jne) hakkama, v.a see mootor, mida nad nii hästi vblla ei tunne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.16 15:11 Tsiteeri


Miks siin inimesele paanikat korraldada.
Autoga kontrolli näiteks Flamenkosse, läbisõidu esindusest ja pilt kohe selge. Esimese asjana kui ls ei klapi võib kohe ju asja pooleli jätta.
Pole massiliselt nende at kastidega probleeme ja küttekulu saab kindlasti väiksema kui keskmisena 10(eriti kui naisterahavas sõidab).
Kui kõik klapib lased teha suure hoolde(kasti õli ka) ja peaks sõitma küll. Sellest juttu küll, et facelift mootorid paremad esimesest generatsioonist.
Ilmselgelt sellise auto omamine kulukam nagunii kui näiteks mingi Mondeoga sõitmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.09.16 15:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
...ja küttekulu saab kindlasti väiksema kui keskmisena 10...

Ma ka natuke selle kütusekulu osas üllatunud, mida siin räägitakse. Sõites ma jalgu ei jää, pigem jäävad teised mulle, ja autoks B6 quattro, millel manuaal kasti otsas 2.5TDI 132kw. Ja sellel on jäänud viimase kuu aja jooksul linnas sõites (tabasalu-ülemiste-tabasalu + vahepeal natuke linnas tiirutamist ka) kütusekulu 8-9 vahele (see siis arvutatud paak täis-tühjaks-täis meetodil, kuid kompu näitab samasse aukku). Miks peaks see uuem mootor üle 10L võtma, kas selle ~180 lisakilo või automaat kasti pärast?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 18.09.16 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Bensukate tüüpilisi mootoriprobleeme pole väga kuulnud.:)


Sel juhul maksaks silmad lahti teha ja natuke tänapäevaste mootorite kohta lugeda.



Diislite probleemide teemad siin foorumis ilmselt on silmad nii ära pimestanud, et bensukate omad ei hakka silma.:D


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
...ja küttekulu saab kindlasti väiksema kui keskmisena 10...

Ma ka natuke selle kütusekulu osas üllatunud, mida siin räägitakse. Sõites ma jalgu ei jää, pigem jäävad teised mulle, ja autoks B6 quattro, millel manuaal kasti otsas 2.5TDI 132kw. Ja sellel on jäänud viimase kuu aja jooksul linnas sõites (tabasalu-ülemiste-tabasalu + vahepeal natuke linnas tiirutamist ka) kütusekulu 8-9 vahele (see siis arvutatud paak täis-tühjaks-täis meetodil, kuid kompu näitab samasse aukku). Miks peaks see uuem mootor üle 10L võtma, kas selle ~180 lisakilo või automaat kasti pärast?


Üks on 2,5 ja teine 3,0.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.16 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Bensukate tüüpilisi mootoriprobleeme pole väga kuulnud.:)


Sel juhul maksaks silmad lahti teha ja natuke tänapäevaste mootorite kohta lugeda.



Diislite probleemide teemad siin foorumis ilmselt on silmad nii ära pimestanud, et bensukate omad ei hakka silma.:D


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
...ja küttekulu saab kindlasti väiksema kui keskmisena 10...

Ma ka natuke selle kütusekulu osas üllatunud, mida siin räägitakse. Sõites ma jalgu ei jää, pigem jäävad teised mulle, ja autoks B6 quattro, millel manuaal kasti otsas 2.5TDI 132kw. Ja sellel on jäänud viimase kuu aja jooksul linnas sõites (tabasalu-ülemiste-tabasalu + vahepeal natuke linnas tiirutamist ka) kütusekulu 8-9 vahele (see siis arvutatud paak täis-tühjaks-täis meetodil, kuid kompu näitab samasse aukku). Miks peaks see uuem mootor üle 10L võtma, kas selle ~180 lisakilo või automaat kasti pärast?


Üks on 2,5 ja teine 3,0.

Siin küll 2.7 mootor kui täpne olla aga pm sama asi mis 3.0. Ma olen enam kui kindel,et cr 3.0tdi on ökonoomsem vanast 2.5 tdi-st.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.4% - SQL: 50.6%]