Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 c5 99" 2.8 142 kw quattro süüteprobleem (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 809)
robin93
huviline



Registreerunud 12.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.16 10:44 Tsiteeri
A6 c5 99" 2.8 142 kw quattro süüteprobleem



Probleem selline et süüde paigast ühel süütepoolil pidevalt vool peal ca 8v (silmaganähtav säde ka puudub) peal on uued küünlad küünlajuhtmed, lööb ka ühte pooli läbi süüteblokile tulevad peale 12v, gnd ja 3 impulsi juhet ühel siis pidevalt vool 8v ühel näitab 0,15v kolmandal 0 , probleem vist hakkas sellest, et kunagi oli üks kuunlajuhe katki(sisu mis pooli külge läheb oli ära murdunud) lõi pooli tolle pärast vist läbi esimene kord. Testisin võtsin nuka positsiooni andurid lahti igat moodi kogu aeg käib sama moodi olenemata kas andurid taga või mitte, tundub nagu 5 silindriga bena lõhn üleval, jõudud ka vähe. Nuka positsiooni anduritle tuleb vool peale mõlemale (kolm juhet neist 2 tükki 12v ja siis gnd). sädet testides keskmisel poolil korra gnd kadumisel lööb kohe pooli läbi. (gnd - maandus / miinus kuidas keegi nimetab). ise olen hakanud aju viga kahtlustama. kuna viga esineb enne süüte moodulit/süütepooile tulevas signaalis) ei tea kas need nuka otsas olevad solenoidid ka midagi mõjjutavad. Äkki oskab keegi aidata ise juba suht nõutu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
robin93
huviline



Registreerunud 12.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.16 10:51 Tsiteeri


Sai ka mingi boschi diagnosti seadmega ligi ka käidud veakoodi ei näidanud ühtegi peale vanade kustutamist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.09.16 16:30 Tsiteeri


Need süütepoolid peaks saama jah 12V toite ja aju lülitab "massi" sisse-välja läbi nende impulssjuhtmete. Kui ühes nendes juhtmetest on pidevalt 8V peal, siis see süütepool kindlasti ei toimi. Kas on siis aju vigane või juhe plussiga lühises kuskil. Kui üks süütepool ei tööta, siis peaks kaks silindrit kadunud olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
robin93
huviline



Registreerunud 12.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.16 10:43 Tsiteeri


Läks meelest mainida, et gaasiseade peal, võtsin tolle aju lahti, natuke oli oksiidi, puhastasin ära tundub et pidwv 8v impulsi juhtmel kadunud, aga gaasi aju eemaldades ei käivitu üldse, vb käib mingi info sealt läbi ja seal lühis, proovin ilma gaasi ajuta käima saada, näha mis teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
robin93
huviline



Registreerunud 12.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.16 19:27 Tsiteeri


[img]https://postimg.org/image/iizuxbyf7/[/img]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
robin93
huviline



Registreerunud 12.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.16 19:40 Tsiteeri


Pildil üks kiip ajus, kas peabki selline punane asi justkui välja tulema kiibist. See ainuke kiip millel niimoodi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.3% - SQL: 76.7%]