Lehekülgi: 1 2 |
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 06.09.16 08:41
|
|
|
Audi A6 C5 2.4 quattro manual - 2000 - andrec
Tere
Sai, siis veel üks nelivedune päästetud pressialla minemast. Ess jääb nüüd talveks seisma. Ei hakka rohkem Eesti soolade sees leotama.
Autost siis:
Audi A6 C5 03.2000 2.4 V6 121kw quattro manuaal sedaan
Lisadeks:
Püsikiirushoidja, konditsioneer, esi istmete soojendused, topsi hoidja ees, laekaga käetugi ees. 16" valuveljed suverhvidega, 16" plekkveljede
lamellidega.
Auto kõige suuremaks veaks on rooste kerel. Esi tiivad on täitsa läbi söönud. Uste alumised osad roostes ja taga tiivad roostes.
Roolivõimendi pumbal oli ka laager laiali jooksnud, osad kuulid puudu juba, õli väljas.
Kliima ventilaator ei töötanud.
Hetkel roolivõimendi ja kliima ventilaator korda tehtud juba.
Ülejäänud tehnika korras.
Edasi läheb nüüd auto keretöödesse, uued tiivad juba ostetud. Peale keretööd tahab salongi keemilist pesu saada.
|
|
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
postitati 06.09.16 08:53
|
|
|
Uued esitiivad said B-varuosad? Oled juba proovinud ka, kuidas need autole külge sobivad?
Kas sellisel roolivõimendi pumbal annab ka neid kulunud asju välja vahetada ja see pumb ise niimoodi ära taastada?
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 06.09.16 09:29
|
|
|
B-osa tiivad. Ei ole proovinud külge.
Pumbal laagri välimise serva ringi ka tõmmanud nii, et pumba korpusesse söönud kergelt. Ei oska öelda kas uue laagri ja simmeriga jääks pidama. Kui
ennetavalt teha arvatavasti jääks hea.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 25.09.16 18:40
|
|
|
#TafiGaraaz üritab päästa mis päästa annab.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 13.11.16 14:13
|
|
|
Auto värvimisest tagasi. Tuleval nädalal katsun keemilise ja hoolduse ka ära teha. Siis saab sõitma hakata.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.16 16:44
|
|
|
Mis see maksis 11.75 või? Või maksti sulle peale, et ära viid?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 13.11.16 19:10
|
|
|
Ei pidand ära viima, toodi ise kätte. Värvimise eest ei pidand ka otseselt maksma. Tuli kaup kauba vastu.
|
|
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 14.11.16 02:16
|
|
|
Ära väga hinge võta, aga millal veljed normaalse disainiga isendite vastu vahetad?
Nudisabale väike lip kah peale ehk
Muus osas hea vaadata kui inimesed asjalikud on ja ka mitte kõige edevamate asjadega viitsivad vaeva näha.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 14.11.16 09:48
|
|
|
Viisakas ja sile C5 sedaan on aina haruldasemaks muutuv nähtus. Sedaan on just parajalt värdjas ja äge võrreldes avandiga, mis on minu arvates
välimuse osas sakslaste tagasihoidlikkuse musternäidis. Need Audi plekkvelje välimusega valuveljed on vist küll ainsad originaalid, mida minu silm ei
seedi, aga eks omanik ise teab. Muus osas jõudu-jaksu! On taas mingi teema millel silma peal hoida.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.16 09:53
|
|
|
See velg on tegelikult selline, mis ajas vaid paremaks läheb. Kunagi 10a tagasi mulle endale need ka üldse ei meeldinud, no absoluutselt. Nüüd
hakkavad vaikselt juba meeldima. Aga seda eranditult väga heas korras stock auto all. : )
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 14.11.16 11:14
|
|
|
Teist velge sinna auto alla ei tule. Lip'i vaatasin juba ebayst ja ka uste alumisi liiste allroadi/s6 omasid. Aga siis võiks juba taga stange ka
teine olla, et sumpsi otsad saaks välja tuua stange alt.
Need veljed on muidugi endiselt vedelemas mida ma S4'le proovisin. 18x9 ET25, tuleb liiga välja koopast.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 14.11.16 18:50
|
|
|
Tervitused!
Ma lisaks kah oma viis senti. Siit lehelt meeldima jäänud
sellised veljed: 4, 6, 7, 9 ja 11 ülalt lugedes. Need poleeritud 6ndad seal on eriti ärtud oma 17' mõõdu juures ja suht harvanähtavad A6 all. TT'le
pandi neid kah, viiskodaratest ühed ilusaimad. Phonedialid väikse auguga on kah hea variant, nad on suht kerged. Suure auguga phonedialid on vaat et
ilusamadki.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
postitati 15.11.16 06:42
|
|
|
Paistab, et need B-osa esitiivad on päris kenasti külge istunud? Kena tulemus igal juhul
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 24.11.16 19:39
|
|
|
Need B- tiivad istuvad küll.
Vahetatud sai nüüd õli, õhufilter, salongifilter, kütusefilter, küünlad, paisupaak, roolivõimendi õli paak, vasak roolilati tolmukas ja parema
tagumise pidurisadula tolmukas.
Selgus veel, et bensiini näidik valetab. Näitab veerand paaki rohkem. Süüte välja keeramisel jääb nõel veerandi peale. Peab veel sellega tegelema
mingiaeg.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 08.12.16 21:06
|
|
|
Veits veel parandatud asju vahepeal ja esimene paagitäis tühjaks sõidetud. Paagitäie keskmine tuli 11,7l/100km. Seda siis maanteed ja lühikesi sõite
kokku. Lühikesi sõite väga palju ei olnud.
Et pimedas hea sõita oleks sai välja vahetatud esitule pirnid. Lähitule pirnid läksid Osram Night Breaker Unlimited H1 ja kaugesse sama uhke nimega
H7'd. Peegliklaasid said välja vahetatud, kuna servad olid pruunid. Juhipoolne läks B-osa ja kõrvalistuja poolne originaal. Kuna B-osa polnud kohe
võtta. Klaasi pühivad ka uued Boschi kojamehed.
Kelladeplokiga asi poolik hetkel veel. Ei hakanud originaali remontima vaid ostsin kasutaja Indr käest S6 oma. Ja kompuutri kangi ka lisaks. Hetkel
aja puuduse taha toppama jäänud, et minna Eintsi jutule ja lasta immo ära õpetada.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.12.16 09:55
|
|
|
Kui rihmavahetuse aeg käes, siis vaheta lihtsalt rihm koos mootoriga 142kw 2.8 vastu.
Kõik peaks olema täiesti plug and play k.a. elektroonika ning ajusse saab lihtsalt 2.8 softi lasta üle OBD.
Neid mootoreid peaks juba suht tasuta saama ning käed sul ju otsas.
Saad kerge "tuuningu" sama kütusekuluga
Kellad võin sul ära swappida - tule läbi.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 09.12.16 11:23
|
|
|
Ei hakka 2.8'ks tuunima seda. Olulist jõu võitu pole. Tahan välja elada lükkan essil hääled sisse. Sellega on hea kulgeda maanteel. Paned püsika 90
peale ja veered.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.12.16 00:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Olulist jõu võitu pole. |
Ütleb mees, kes 0.1 sekundi nimel isegi uksepolstrid välja võttis
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 19.01.17 14:08
|
|
|
Täna sai tuner.ee uksetaga kraapimas käidud, et kelladeplokk välja vahetada (immo selgeks teha autole). Kõik toimib nagu peab, tänud .
Mõndaaega ei lähe temp seier 90 peale enam. Sai siis ära vahetatud ka termostaat. Vanal olid originaal kirjad peal veel.
Lisaks juhiaken ei tahtnud vabatahtlikult üles minna. Teada tuntud viga, et ühe poole plastik puruks, mis teda üles veab. Vanadest aegadest kogutud
trossivahetusega korralikke plastikuid. Sai, siis see ka korda tehtud.
Kütusepaagi vits on ka otsustanud pooleks minna. See tuleb uus väänata veel.
Rohkem vigu hetkel ei ole. Tuleb edasi tallata ja kallata, kui keegi muidugi ära ei taha osta
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 14.03.17 18:31
|
|
|
Uuendaks seda teemat ka veidi. Ükspäev hakkas klotsi tuli põlema ja sumbuti kole ralli häält tegema. Sai siis ette uued kettad ja klotsid keeratud ja
tüütud summutiklambrid ära vahetatud.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 29.06.17 17:34
|
|
|
LS: 464300
Uus õli, õlifilter, õhufilter, õlitaseme andur ja kliima ventilaator.
Täna sai see originaal velg ära kaalutud. Seieriga kaaluga ce 6kg. Arvatavasti lähevad need nüüd S4'le alla ja S4 alt Avused siia alla. 16" Borbet
velg 8kg. Kahjuks Borbet siia A6 alla ei lähe. Velg ja selle A6 support nõmeda ehitusega.
Sai ka rehvid üle kaalutud Contitech 205/55/16 6kg ja Nankang 205/50/16 1kg raskem. 18" Avuseid ei ole hetkel veel kaalunud.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 05.07.17 06:18
|
|
|
LS: 464700
Uus käigukasti õli
Uus taga diffri õli
Paagivits sai lõpuks uus tehtud.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 21.10.17 18:32
|
|
|
Paarkümmend tuhat jäi rihmavahetus välbani, aga lõpuni sõita ei õnnestunud. Pinguti rull otsustas töölepingu lõpetada. Õnneks jäi rihm omale kohale ja
mootorit ei pidanud remontima hakkama.
Külge sai kruvitud:
Uus hammasrihma komplekt koos veepumbaga.
Uued ketid ja ketipingutitele uued tallad.
Uued simmerid
Uued nuka korgid
Uued klapikambrikaane tihendid
Uus generaatori rihm
Uus generaatori rihma pinguti
Sisselaske kollektori all olevatel jahutus torudel sai tihendid ära vahetatud
Uued sisselaske kollektori tihendid
Uus paisupaak sai pandud jälle
Pihustite tihendid uued
Vaakumvoolikud uued
Paisupaagi juures plastik kolmik sai asendatud metallist kolmikuga
Ploki peal olev karterituulutuse kopsik sai puhastatud ja uue tihendi
Karterituulutuse torud said puhastatud
Gaasiklapp puhastatud
LS: 471829
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 20.01.18 11:48
|
|
|
Eile lohistasin 2.8 mootori garaazi. Võtan osadeks esialgu, vaatab kas saaks asja sellest. Siis mõtleb edasi mis teha, kas läheb lihtsalt uute osadega
kokku või teeb mõne ülelaadimise ka juurde.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.18 12:27
|
|
|
Ühemassilis hooratast tahad sinna juurde?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |