Ise küsin, ise vastan!
Tänud Gunnark-le kes saatis abistava lingi.
Kuna eile võeti akult juhe maha olin 99,9 % kindel, et asi on selles.
Tegelt on asjaga hoopis kummaline lugu.
Panin eile tähele ka ühte teist probleemi mis tekkis pärast kasti remonti.
Kui panin käigukangi D asendisse siis mõnikord ( 10-st -3 korda) ei tahtnud auto mulle võtit kätte anda. Kui aga käigukangi kergelt suruda siis võtme
juurest kostus "klõps" ning sain võtme kätte. Eile ei osanud neid kahte asja seostada.
Täna kui Recrosse helistasin ning oma mure ära rääkisin, et käigukangi asend on kergelt vale siis lubati hetke pärast tagasi helistada.
Helistati ning öeldi, et neil on Viljandi lähedal (Suure-Jaanis) koostööpartner. Et ma helistaks sinna ning nemad vaatavad asja üle. Käisin kohapeal
ära ning asi sai 15 min. korda.
Hommikul olin Gunnark-lt saadud lingilt teinud õpetuse järgi järgnevat:
1- VAG-COM
46 - Cent. Conv.
Adaptation - 10
Channel "00" -> "test" -> "save" (to reset factory defaults)
2- Matching (synch)
Put spare (platic) key in ignition (the one in the glove box)
Push to turn ON (not engine start, just push to "on" position)
Press one button on each remote
Start engine
Stop engine and remove spare key
Test remotes
Sain mõlemad võtmed tööle ning olin väga rahul. Käisin autoga poes vahepeal ning uksed jälle ei läinud lukku puldist. Kohe ei pannud kahte asja kokku,
kuid hetkel võin tõdeda, et asi oli arvatavasti käigukasti vales "D" asendis. Kuna auto jaoks oli segane see miks ma tahan uksi puldist lukku panna
kui ma reaalselt autot pole ära parkinud.
Ise jälle targem!
Kristjan
|
|