links1
klubiliige
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.16 13:31
|
|
|
Audi 80 salongipuhuri kiirusastmed
Tere!
Mure selline, et esimene ja teine aste on ära kadunud. Kolmas ja neljas aste on alles.
Kuidas ma selle lüliti sealt üldse normaalselt kätte saan, et ei peaks tervet armatuuri laiali lammutama?
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 30.08.16 13:36
|
|
|
Puhurinupud tõmbad lihtsalt välja, äärtes on kaks kruvi.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
links1
klubiliige
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.16 13:49
|
|
|
Okei, targem nüüd. Terve see värk näeb välja nagu käiks ühes tükis.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.08.16 17:29
|
|
|
Minu B3-el oli küll selle lülitini jõudmine ilge harutamine.
Keskkonsool välja, see ei taha ju hästi tulla (kässarikang paneb näkku), siis edasi see tuhatoosivärk ja siis alles hakkab pääsema. Krdi trossid on
sel paneelil ju küljes ja 100 häda.
Enne seda saagat on lihtsam kõrvalistuja jalge ette alla ronida ja ventika eeltakisti üle kontrollida. Vblla on hoopis selle viga.
Kui takk korras, siis jah, konsooli kallale; need lülitid on õrnad küll.
Mul oli esimene kadunud, aga lüliti kallal vägivalla tarvitamine aitas.
|
|
|
|
links1
klubiliige
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.16 19:50
|
|
|
Vägivalla kasutamine? Läksid kuvaldaga kallale või? No selge. Ära tuleb
ta teha, nadi sõita 3. astmega ja talv tulekul. Enne ei puhunud üldse sooja, kuid termostaadi vahetus tegi oma triki ära.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 31.08.16 10:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: links1
Vägivalla kasutamine? Läksid kuvaldaga kallale või? |
Kõik sõltub vaatepunktist.
Kui sa Caterpillar 797 rehvi lööd kuvaldaga, siis see ei ole vägivald, sest üks on teisest 300 korda väiksem ja näeb välja nagu rohutirts taoks jalaga
autot.
Kui sa aga soojenduse lüliti klemmilt, mis on 1mm suure peaga, lihvid liivapaberiga 0,1 mm maha, siis on. Sest ta kaotab ju 10% endast.
Ja sis veel pintsettiga painutad ka.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.16 16:02
|
|
|
Takisti ja kontaktide viga on suht lihtsam parandada(neid saab poest uusi tellida) Aga variant on ka et kontakte juhtivad pinnad on kulunud-siis käib
lüliti 1ja2 asendi juures tunduvalt raskemini. Mina sain nr kaks kiiruse siis kiiresti kolme peale keerates ja kohe tagasi. Praegu ühendaks vist
takisti juures nr 3e juhtme nr 2 alla kui selline viga oleks.
|
|
|
|
moora772
klubiliige
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 12.09.16 10:00
|
|
|
Lüliti peaks saama kätte ka ilma suuremat lammutamata. Mitmeid kordi teinud.
Vajalik narrega ristpea, soovitatavalt magnetiline, saab ka ilma.
Kiirusenupp 0 asendisse.
Nupud eest, kaan eest, neli kruvi nurkadest lahti, nuppude paneel liigutad kergelt tahapoole ja alla. Pistik lahti. Narrega kruvid lahti, kruvid on
kohe paneeli taga mõlemal pool. Sikutad selle tahapoole lahti.
|
|
|
|