Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.3 CS Quattro - 1987 - zack (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2627)
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, BMW 328i touring

postitati 25.08.16 13:03 Tsiteeri
Audi 100 2.3 CS Quattro - 1987 - zack



Tervist foorumlased, mõtlesin, et teen ka ühest oma neljarõngalisest teema siia jälle, see siis rohkem nö hobiauto. :)
Tegemist siis '87 a 2.3 100kw quattro (difrilukkudega) sigariga...alguses oli see auto ühe tuttava oma siis ostis vanaisa selle ära, nüüdseks tal enam sellest jõud üle ei käinud ning mul südametunnistus ei lubanud seda romulasse saata või kellegile suvalisele maha müüa ning mul kunagi olnud esiveoline libelink C3. :P
Ära tõin ta omale nööri otsas, kuna kuskil metsas kinni jäädes enam sealt omal jõul ära ei sõitnud. Võtsin käigukasti maha ning selgus, et siduriketas pea olematu, kunagi ammu sai sõbraga sellel juba ketas vahetatud, polnud väga lihtne. :D
Muidu auto enne sõitis, aga tegemist on palju...kõigepealt tahangi selle lihtsalt liikuma saada jälle. Vahetust tahab salongiradikas, klapikambrikaane tihend, siduriketas, ilmselt piduritorud jne. Arvatavasti vahetan ketta koos korviga, uus survelaager ja panen kasti uue õli sisse.
Kere isenesest on enam-vähem, vahetust tahab kindlasti üks tagumine uks ja esimene tiib, aga need ilmselt olemas ka, vanaisal pidi olema veel mitme sigari jagu varuosasid. :D
Lisasid pmst sellel pole, aga suurimaks lisaks peangi selle auto juures quattrot ja diffrilukke, mis ilusti töötavad ka. :cool:
Tuleviku plaan on teha auto tip-top korda nii tehniliselt kui ka välimuselt nii nagu ta originaalist peaks olema, aga eks vaatab kuidas jõuab. ;)
Esialgu aitab pikast jutust, panen natuke pildimaterjali ka.

https://s4.postimg.org/d40ez2ngd/20160822_131437.jpg

https://s15.postimg.org/6juyj7e2j/20160820_180344.jpg

Õnneks all peaaegu uued 15 tolli naastrehvid.

https://s15.postimg.org/tmlhidfjv/20160820_180356.jpg

https://s15.postimg.org/s8tun2gaj/20160821_112648.jpg

Mootor tahab ka putitamist, käivitub vahepeal pikalt jne. Aga hüdraulika osa pidi mootoril olema uus ning bensupump ka uus.

https://s15.postimg.org/l6vx0vcor/20160821_112658.jpg

https://s15.postimg.org/hpgpne3rf/20160821_182253.jpg

https://s15.postimg.org/cpwepy7zv/20160821_182304.jpg

https://s15.postimg.org/bc4run8qj/20160821_182933.jpg

https://s15.postimg.org/74ekzmwor/20160821_203131.jpg

Esimest korda näen sellist asja, algul vaatasin, et keegi mingi musta junni taha aknalauale paigaldand, kuid lähemalt uurides paistis Audi originaal asi. :D Tegu ilmselt kõrvaklappide pistikutega, et tagaistuja saaks muusikat kõrvaklappidest kuulata ning mõlemal pool näha ka vist originaal kõrvaklappide hoidikud. :P

https://s15.postimg.org/p8hlk9ud7/20160821_203141.jpg

https://s15.postimg.org/ok8r1bvnf/20160822_133730.jpg

Kuna mul vedeles garaa˛is üks vana Audi originaal makk, siis mõtlesin, et vahetan ära. See näeb siin välja palju ehedam kui vana Pioneeri kärakas. :D

https://s15.postimg.org/fqhuk88or/20160823_185432.jpg

Nüüd siis 2 x quattro. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG`s & Baier

postitati 25.08.16 14:02 Tsiteeri


Ma saan sellest postist sedasi aru, et uued autod on kestvad ja igavad, ent ei paku seda rõõmu ja nokitsemist, mis kaasneb vanema neljarõngalisega. Aga tore näha, et sul on tahet neid vanemaid nelikuid päästa. Mäletan sind viimati, kui kaks hõbedast kupeed kõrvuti Tartus Statoilis seisid ja jutuajamist jagus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, BMW 328i touring

postitati 25.08.16 14:11 Tsiteeri


Just! :D
Sellised 100 quattrod hakkavad haruldaseks ka muutuma, lähevad rohkem hinda juba. :)
Kupee ajastu oli ka tore jah. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: B6T + UrS6 AAN

postitati 25.08.16 16:18 Tsiteeri


Oskad Sa ütelda kuidas see makk sealt eemaldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, BMW 328i touring

postitati 25.08.16 16:25 Tsiteeri


Hetkel kahjuks ei oska öelda, vana makk tuli lihtsalt välja tõmmates aga seda sisse lükates käis klikk ja oligi oma pesas kinni.
Pean ise ka selle maki kuidagi kätte saama, kuna vaja antennile vahetükk külge panna. :P
Ilmselt vaja nelja pikka peenikest pulka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW F36xd, Jeep WJ V8

postitati 25.08.16 18:43 Tsiteeri


Maki eemalduseks piisab jäigemast traadist, lükata aukudest sisse.
Väga vinge ettevõtmine, eriti nostalilised on need leopardi karva istmekatted, vanasti olid sellised igas teises masinas :D

Soovin edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: Ur-S6 Avant 2.2 97/ 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 25.08.16 19:37 Tsiteeri


KG mootor peale :cool:


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: SCA-P-Jgp-SPb
Kasutaja on eemal

Auto: S6 20V T & S6 PLUS 4.2

postitati 25.08.16 20:06 Tsiteeri


Päris lahe raid, pole midagi öelda. Lisad ju täitsa olemas - roolil on tõstukijuhi armastus :P Kindlasti kordatehtuna on asi vägagi normaalne retrokas, õige velg alla kah muidugi. Seniks jõudu ja jaksu!

veekaheksa


http://images.spritmonitor.de/247834_5.png http://images.spritmonitor.de/726627_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, BMW 328i touring

postitati 24.08.17 12:33 Tsiteeri


Täpselt aasta möödas kui auto sai ära toodud ning käigukast mahavõetud ja nii ta garaa˛i kõrvale seisma jäi...pole lihtsalt olnud aega tegeleda. Vaatsin, et kahju hakkab kui väljas seisab, nüüd saigi garaa˛i ruumi tehtud ning auto sisse lükatud, vähemalt seisab kuivas kohas. :)
Kunagi ammu sai soetatud KG mootori siduriketas, hooratas ja korv, see peaks olema vähe tugevam kui vana. Samuti sai hiljuti toodud ka hunnik juppe: kõik 4 ust koos polstritega ja el. akendega, uued istmed (väga korralikud vaja aunult puhtaks teha), Audi 200 kapott, 200 iluvõre, kellad, esimene vasak tiib, 200 tagumine stange ja muud pudipadi. Ühesõnaga tekkis väike mõte, et teeks hoopis 200 välimuse. :cool: Hetkel veel palju juppe puudu, aga eks tasapisi üritan kõik kokku koguda.
Hetkeseis siis selline et nina laiali lammutatud...plaan auto täiesti pulkadeks võtta ja korda teha.

https://s28.postimg.org/4ma6hx599/20170813_114826.jpg

https://s28.postimg.org/m8i1mpdct/20170813_114834.jpg

https://s28.postimg.org/r5vm7tfbx/20170813_114843.jpg

https://s28.postimg.org/x0fm1sst9/20170813_114847.jpg

https://s28.postimg.org/tuv0bla71/20170813_162123.jpg

Talvel oli vist mingi näriline endale mõnusa pesa istmekatte alla teinud. :D
https://s28.postimg.org/z7juppy3h/20170813_205659.jpg

https://s28.postimg.org/vcggn5exp/20170813_212352.jpg

https://s28.postimg.org/daxbpckwt/20170813_212427.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 25.08.17 05:59 Tsiteeri


See 200 välilmuse tegemine on so 10 years ago. Aga see ei tähenda, et seda teha ei võiks. Igatahes on lahe, et vanureid taastatakse. ;) Youngtimer teema on väga suure lauluga Eestisse jõudnud.


Julgen soovitada Differ VAGREM Forss. There’s no additional lag, you just apply throttle and the engine note deepens, the rear end squats and then you’re much further up the road, probably arriving at the next corner wishing you’d specified the carbon ceramic brakes.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
twistY
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal

Auto: typ44A S711

postitati 25.08.17 07:49 Tsiteeri


200 kelladega pole küll suurt midagi teha ilma 200 armatuurita. Teise kujuga on see plokk.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
See 200 välilmuse tegemine on so 10 years ago. Aga see ei tähenda, et seda teha ei võiks. Igatahes on lahe, et vanureid taastatakse. ;) Youngtimer teema on väga suure lauluga Eestisse jõudnud.


See on nii played out, et isegi mina otsustasin oma 100 Spordi välimuselt originaaliks jätta.
Nüüd pean lihtsalt 200 ostma, et kokkuvarutud spetsiifilistel osadel mingi eesmärk oleks.

Aga sigari taastamine on igal juhul kiiduväärt tegevus ;)


kaks-kaks-turbo
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, BMW 328i touring

postitati 25.08.17 09:36 Tsiteeri


Algne plaan oli jah jätta originaal välimus, kuid nüüd tekkis 200 vaimustus. :D
Eks näis kuidas tegelikult asi lõppeb, kui hakkan autot jälle kokku lappama siis vaatan, mis jupid külge lähevad. Sest jah tähtsamad jupid ju veel puudu (200 tuled ja esistange) ning kokku sobitamine ka veits tricky, mõtlengi just kellade koha pealt, saan aru, et spidoplokk peab olema kindlasti trossiga variant jah, praeguse mootori ja käigukasti pärast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 25.08.17 09:44 Tsiteeri


Kas me räägime 200 10v või 20v tegemisest esiotsas? 10v 200 isegi veel mätsiks. Tagumisi koopaid 20v puhul aretada on niikuinii tükk tööd omaette.


Julgen soovitada Differ VAGREM Forss. There’s no additional lag, you just apply throttle and the engine note deepens, the rear end squats and then you’re much further up the road, probably arriving at the next corner wishing you’d specified the carbon ceramic brakes.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, BMW 328i touring

postitati 25.08.17 09:47 Tsiteeri


Mõtlesin siiski 10v oma jah, 20v oleks küll kena aga ilmselt väga keeruline teostada. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, BMW 328i touring

postitati 27.08.17 19:47 Tsiteeri


Sai laupäeval natuke nokitsetud, ühesõnaga mootor maas. :)

https://s2.postimg.org/v3hpkk5ft/20170826_203602.jpg

https://s2.postimg.org/tpq2p966h/20170826_203545.jpg

https://s2.postimg.org/fxbntmfex/20170826_190414.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 27.08.17 20:32 Tsiteeri


Soh, võtadki päris juppeks auto, et asi korralikult teha. Tubli ettevõtmine. ;)


Julgen soovitada Differ VAGREM Forss. There’s no additional lag, you just apply throttle and the engine note deepens, the rear end squats and then you’re much further up the road, probably arriving at the next corner wishing you’d specified the carbon ceramic brakes.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]