Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 tahmab ülearu (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2420)
kalahari
huviline



Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.16 14:42 Tsiteeri
1.9 tahmab ülearu



Tervist!
Käisin ülevaatusel, pikalt tuuritati ja mõõdeti kuid tahma oli igakord ülenormi. Mõõdud olid 3,25- 5,28 lubatud oli 3 ühikut.
Targad diislimehed oskavad ehk soovitada, mida katsetada proovida.
Masinaks Audi 80 1.9 55kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
operax
huviline



Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b7 3.0tdi

postitati 24.08.16 15:47 Tsiteeri


Prooviks võid egr-i pimedaks teha, küttefiltri ja/või õhufiltri vahetada kui pole ammu vahetanud. Võib ka lihtsalt puhtaks sõitmist tahta, maanteel mingi maa kõrgema pööretega sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.08.16 17:26 Tsiteeri


Rõhulekkeid soovitan kontrollida.
Ilmselt on sinna koer maetud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kalahari
huviline



Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.16 17:48 Tsiteeri


Nii õhufiltri lasin õhuga puhtaks, egri pole kinni pannud. Turbo lõdvikut sai veidi kohendada koduste vahenditega. Visuaalselt tundus isegi et hakkas rohkem tahmama.
Läksin pumba kallale, keerasin kütet koomale, kui enne kohapeal tuuri anda oli maapinnal korralik tahma ring, nüüd üsna õrnalt.
Küsiks sedapidi kas võin asja nii jätta, midagi kurja see mootorile ei tee?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 24.08.16 18:58 Tsiteeri


Se tundejärgi sättimine pole ikka õige asi. Kõik võimalikud varjandid on pakutud,seega mõistlik oleks arvutiga asi ülevaadata.Kindlasti on pump paigast ära nüüd.
Pole ka välistatu,et pihustid on otsakorral.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 24.08.16 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: varemax
Se tundejärgi sättimine pole ikka õige asi. Kõik võimalikud varjandid on pakutud,seega mõistlik oleks arvutiga asi ülevaadata.Kindlasti on pump paigast ära nüüd.
Pole ka välistatu,et pihustid on otsakorral.

Kui pihusti kuseb siis sinine suits. Must on põlematta kütus, hapniku vaene segu. Ega juhuslikult keegi ennem polnud pumba kallal käinud?


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalahari
huviline



Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.16 22:36 Tsiteeri


Täiesti süsimust suits. Selles pole aimugi mis eelmine omanik teinud on, ise pole seda autot just väga kaua omanud, esimene diisel kah näpimiseks.

Jäi mainimata et suits tuleb ikka kõrgematel pööretel, madalatel pööretel pole midagi näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.08.16 08:00 Tsiteeri


Rõhulekkeid kontrollitakse spets abinõuga, mitte lõdvikut kohendades.
Selle auto korda tegemine ja kontrollimine on täiesti triviaalne nende jaoks, kes mootorist midagi jagavad.

Kui kogemust ümmargune null ning rahanumbrit ka ei taha välja käia, siis soovitan natuke lugeda, kuidas asjad käivad.
Otsi netist "boost leak test" ning tee endale vajalik, et testida sisselaset. Muidugi antud auto on piisavalt lihtne, et suuremad probleemid näeb ka silmaga ära.

Muidugi, kui pumpa on peale löödud varasemalt, siis peabki tahmama, aga seda tasuks arvutiga paika panna, mitte silma järgi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 25.08.16 11:39 Tsiteeri


55kw, kui on ikka õieti kirjutatud võimsus, siis seal pole ju juhtaju, ärge ära unustage et mõni selline vanem auto ka veel liikvel kus pole arvutiga midagi teha.;)
Kui kütust maha keerasid siis läks jõuetumaks? EGR pane pimedaks, see võib ka väga vabalt ebatihe olla ja lekkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalahari
huviline



Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.16 13:32 Tsiteeri


Täiesti õigus et 55kw, anduritest täiesti lage nii et arvutiga vaevalt miskit teha on :D Vaatasin et karteri tuulus oli päris tummist löga täis. Peale pumba maha keeramist on tunda küll võimsuse kadu, eriti kui turbo järel pole, turbo järgi tuleb pole niivarajane aru saada et lahjem oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.08.16 15:08 Tsiteeri


Võimalik, et pump oli lihtsalt liiga peal. Kui turbo-järgi võimsuse kadu ei tunne, siis ilmselt nii oligi. Käi lihtsalt uuesti ning peaksid läbi saama.

Arvutiga saab nii palju teha, et lairiba andur külge panna ja vaadata, mis segu on täisgaasil ja spooli alas. Kuskile 1.1 peale spooli ala reguleerida, siis peaks võimsus OK olema ning ülevaatusel probleeme ei tule.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.16 19:34 Tsiteeri


Sellest õhufiltri puhastamisest pole kasu kui see must on, osta uus.
Oli just sama asi, enne ülevastust puhastasin kompressoriga ja näit üle normi, ostsin uue filtri ja näit langes peaaegu poole võrra.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 25.08.16 20:41 Tsiteeri


Loomulikult olukorrad võivad erinevad olla, aga tuttav pani mingit lisandit kütusele hulka ja ka sõitis 15-20 minutit 3000 pöördega ringi ja pärast olid näidud head. Ilmselt toimib see sel juhul kui midagi totaalselt paigast ära pole, lihtsalt madalate pööretega löristamisest on väljalaskesse palju tahma kogunenud. Üks keskmise suurusega sõiduauto diiselmootor tegelikult ikkagi alla 2000 rpm saada ei taha pideval sõidul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalahari
huviline



Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.16 11:15 Tsiteeri


No nii, täna käisin uuesti ülevaatusel. Pump oli mahakeeratud, egr pimedaks tehtud ja kohale veeresin ka suht rahuliku sõiduga ning näiduks sain 1.8 ühikut.
Tänud kõigile kes vähegi viitsis kirjutada midagi siia :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.9% - SQL: 74.1%]