Lehekülgi: 1 2 |
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 16.08.16 11:04
|
|
|
Audi S6 2.2 20v TQ - 1995 - ToomasR
Sai siis ostetud C4 kere peal manuaal kastiga S6 2.2tq. Tundub, et auto on eelmise omaniku käes sõitnud ainult kalla ja talla reziimis sest vahetatud
pole seal küll suurt midagi. Kere poolest on kõvasti hoolt vaja, sest roostet leidub suht igalpool ikka natuke. Sillaosas vaja mõned puksid vahetada.
Mootori pool enam vähem, liigub üsna nobedalt ja surved olid ka ilusti 11-11.5 juures, niiet mootori remonti kohe ei vaja. Üks pilt kah, rohkem hetkel
pole.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 16.08.16 11:17
|
|
|
Tuleks millalgi pilte tegema minna nendest 2-st S6-st.
|
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 16.08.16 12:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Tuleks millalgi pilte tegema minna nendest 2-st S6-st.
|
Jah, kui sa enda flat five laenad kaheks kuuks, siis võib minna
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 16.08.16 15:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Flat Five ei lähe essile alla - pidurisuport läheb vastu. |
Mul olid 16" flatfived mis olid s6 plusi all. 16x7. Et37 Ja teiseks on siin juttu 18" velgedest. Mida ei mainitud.
Muudkui tuleb juurde neid 20v pille. Äge
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 16.08.16 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kmerevits
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Flat Five ei lähe essile alla - pidurisuport läheb vastu. |
Mul olid 16" flatfived mis olid s6 plusi all. 16x7. Et37 Ja teiseks on siin juttu 18" velgedest. Mida ei mainitud.
Muudkui tuleb juurde neid 20v pille. Äge |
Ok, siis küll. Lähtusin oma praktikast, kus originaalis B5 A4 all olev 16" S alla varurattaks ei läinud.
Eriti B5 A4 all on minu arust Flat Five väga kena.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 17.08.16 13:13
|
|
|
Mul olnud nii s4 ufo piduril kui s6 piduril 16" flatfive all , ilma mingi jamata läheb, et-d ei mäleta, aga ostsin lambist need veljed ja sobisid
mõlema essi alla muretult. Teemasse ka, tore et leidub veel selliseid 20vt esse, jõudu ja head närvi!
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 17.08.16 19:53
|
|
|
Nonih, põhimõtteliselt väike üllatuspäev, 2 C4 S6! Vinge! Edu.ee ja jaksu! Jälgime ja toetame.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 18.08.16 05:41
|
|
|
Nagu siin ükskord neid viskas. Varsti peaks ühised teemauuendused tegema kõik korraga need kellel C4 essid sõidavad.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 18.08.16 06:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Nagu siin ükskord neid viskas. Varsti peaks ühised teemauuendused tegema kõik korraga need kellel C4 essid sõidavad. | See oleks päris
hea vaatepilt foorumis kui kõik c4 S mehed teemasi uuendaks korraga.
Muide keegi võib talle nende 16" avuste eest raha pakkuda, või siis 17-18 velgi.
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 18.08.16 21:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Nagu siin ükskord neid viskas. Varsti peaks ühised teemauuendused tegema kõik korraga need kellel C4 essid sõidavad. |
Sellist asja tegid V8 mehed meil siin Teab kui suuri masse muidugi ei
olnud, kuid neli teemat tõime üles küll selleks hetkeks
|
|
|
TarmoT
huviline
Registreerunud 03.01.14
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 Quattro 3.6l 1989
|
postitati 18.08.16 21:52
|
|
|
Teemaväliseid asju oli rohkem kui teemasid. Mõni lihtsalt ei viitsi teemat jätkata...
Crawl.ee
|
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 20.08.16 07:46
|
|
|
Väiksed probleemid siis tekkinud. Jahutusvedeliku kadu on täiesti ulme, üks hetk kaob pool paaki ja teine kord mitte tilkagi. Lekkeid nagu tuvastanud
pole, eeldan et tuleb hakata plokikaaneremonti tegema. Teiseks siis 3 käiguga kiirendades (1.4bar) tuleb mingil hetkel sumpast mingi lörin, lööb rõhu
0.6-0.7 peale ja kui ära kaob lörin siis üle 1.1bar ei puhu. Oskab keegi midagi pakkuda?
|
|
|
reizor
huviline
Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2
|
postitati 20.08.16 08:52
|
|
|
Keera wastegate "kuuskant" tagasi algasendisse ja kaob sul see probleem. Wastegate "keeramine" ei kompenseeri rõhulekkeid või softi muutmist.
Tsitaat: | Algselt postitas: ToomasR
Väiksed probleemid siis tekkinud. Jahutusvedeliku kadu on täiesti ulme, üks hetk kaob pool paaki ja teine kord mitte tilkagi. Lekkeid nagu tuvastanud
pole, eeldan et tuleb hakata plokikaaneremonti tegema. Teiseks siis 3 käiguga kiirendades (1.4bar) tuleb mingil hetkel sumpast mingi lörin, lööb rõhu
0.6-0.7 peale ja kui ära kaob lörin siis üle 1.1bar ei puhu. Oskab keegi midagi pakkuda? |
|
|
|
kriiiz
huviline
Registreerunud 26.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.16 10:09
|
|
|
Minu kunagise C4 puhul parandas antud vea paisupaagi korgi vahetus. Eks see väike lootus ole, aga proovida võib siiski.
Tsitaat: | Algselt postitas: ToomasR
Jahutusvedeliku kadu on täiesti ulme, üks hetk kaob pool paaki ja teine kord mitte tilkagi. |
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 20.08.16 10:42
|
|
|
Enne moto remonti tuleb kõik asjad igaks juhuks üle kontrollida 😀
Keegi k27 turbot on peale pannud 2.2t 20v-le? Kas istub 1:1 või flantsi vahele vaja? Turbo ka suht suure pikilõtkuga, originaali ei näe mõtet panna ja
hetkel on üks k27 müügiks.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 20.08.16 14:35
|
|
|
Oleneb mis kuumakoda on. Kui 27/26 hübriid, siis istub originaal kollektori otsa. Pandud on neid 27 väga paljudele audidele.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 20.08.16 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kriiiz
Minu kunagise C4 puhul parandas antud vea paisupaagi korgi vahetus. Eks see väike lootus ole, aga proovida võib siiski.
Tsitaat: | Algselt postitas: ToomasR
Jahutusvedeliku kadu on täiesti ulme, üks hetk kaob pool paaki ja teine kord mitte tilkagi. | |
Kui sa salongi sooja põhja keerad ja peale seda jahutusvedeliku kadu suurem on, siis on legendaarne "kolmik" kapoti all, soojapuhuri ligiduses küpse
ja lekib nagu enamustel S6-el - tüüpiline viga (plastik väsib ja mõraneb ühel hetkel).
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 25.08.16 15:46
|
|
|
Vahepeal tehtud asjad.
Õlivahetus, sisse läks Motul 5w40 + uus õlifilter.
Mootori taga oleva jahutusvedeliku stuts läks vahetusse kuna lekkis.
Odava raha eest sai soetatud alla 18" veljed.
Kuna ammu tahtnud osta endale poleerimisaparaati, siis eile sai see soetatud ja terve auto üle tehtud + vaha selga.
Ostetud asjad mis vaja ära vahetada lähiajal:
Rattalaager, tagumised vedrud, esimesed vedrud, veepump, geneka rihm ja vabajooksurull.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 25.08.16 19:08
|
|
|
Mis veljega tegu on? Päris ok paistab muuseas.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 25.08.16 19:21
|
|
|
Justkui oleks näinud seda autot Pärnus.
Jahutusvedeliku stuts on vist tõesti üsna levinud viga mitte ainult S6-tel, vaid ka 100-l, olen samuti seda pidanud vahetama.
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 25.08.16 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Mis veljega tegu on? Päris ok paistab muuseas.
veekaheksa |
Mingid Rialid on. Ajab asja ära hetkel.
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 25.08.16 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Justkui oleks näinud seda autot Pärnus.
Jahutusvedeliku stuts on vist tõesti üsna levinud viga mitte ainult S6-tel, vaid ka 100-l, olen samuti seda pidanud vahetama. |
Auto liigub jep pärnus. Hetkel ainuke asi mis lekib on veepump, eks vahetab selle ära ja vaatab edasi.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 25.08.16 20:35
|
|
|
Veepump jälle sama asi mis mul C4 100-ga olnud. Soovitan siis ka selline näiliselt väike asi nagu roolilati kaitsekumm kriitilise pilguga iga nurga
alt üle vaadata/katsuda, mul on juba 2x vahetatud 9 aasta jooksul. Kui väga venitada selle vahetusega, siis võibolla saab varsti latti vahetada.
Viimati mäletan, et u. 1000 eur või veidi pealegi maksis "uus" taastatud latt.
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 25.08.16 21:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Veepump jälle sama asi mis mul C4 100-ga olnud. Soovitan siis ka selline näiliselt väike asi nagu roolilati kaitsekumm kriitilise pilguga iga nurga
alt üle vaadata/katsuda, mul on juba 2x vahetatud 9 aasta jooksul. Kui väga venitada selle vahetusega, siis võibolla saab varsti latti vahetada.
Viimati mäletan, et u. 1000 eur või veidi pealegi maksis "uus" taastatud latt. |
Ma ei tea mis imelatte sa küll vaadanud oled, kuid kiirelt vaadates leidsin pakkumise hinnaklassis ~400€ taastatud latt
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |