Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi S6 2.2 20v TQ - 1995 - ToomasR (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 10971)
ToomasR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.

postitati 16.08.16 12:04 Tsiteeri
Audi S6 2.2 20v TQ - 1995 - ToomasR



Sai siis ostetud C4 kere peal manuaal kastiga S6 2.2tq. Tundub, et auto on eelmise omaniku käes sõitnud ainult kalla ja talla reziimis sest vahetatud pole seal küll suurt midagi. Kere poolest on kõvasti hoolt vaja, sest roostet leidub suht igalpool ikka natuke. Sillaosas vaja mõned puksid vahetada. Mootori pool enam vähem, liigub üsna nobedalt ja surved olid ka ilusti 11-11.5 juures, niiet mootori remonti kohe ei vaja. Üks pilt kah, rohkem hetkel pole.
https://www.upload.ee/image/6071042/fdsgdfgfdg.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 16.08.16 12:17 Tsiteeri


Tuleks millalgi pilte tegema minna nendest 2-st S6-st. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ToomasR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.

postitati 16.08.16 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Tuleks millalgi pilte tegema minna nendest 2-st S6-st. :D

Jah, kui sa enda flat five laenad kaheks kuuks, siis võib minna :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 16.08.16 15:06 Tsiteeri


Flat Five ei lähe essile alla - pidurisuport läheb vastu.

Tsitaat:
Algselt postitas: ToomasR
Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Tuleks millalgi pilte tegema minna nendest 2-st S6-st. :D

Jah, kui sa enda flat five laenad kaheks kuuks, siis võib minna :D



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 16.08.16 16:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Flat Five ei lähe essile alla - pidurisuport läheb vastu.


Mul olid 16" flatfived mis olid s6 plusi all. 16x7. Et37 Ja teiseks on siin juttu 18" velgedest. Mida ei mainitud.
Muudkui tuleb juurde neid 20v pille. Äge :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 16.08.16 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kmerevits
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Flat Five ei lähe essile alla - pidurisuport läheb vastu.


Mul olid 16" flatfived mis olid s6 plusi all. 16x7. Et37 Ja teiseks on siin juttu 18" velgedest. Mida ei mainitud.
Muudkui tuleb juurde neid 20v pille. Äge :cool:


Ok, siis küll. Lähtusin oma praktikast, kus originaalis B5 A4 all olev 16" S alla varurattaks ei läinud.
Eriti B5 A4 all on minu arust Flat Five väga kena.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 17.08.16 14:13 Tsiteeri


Mul olnud nii s4 ufo piduril kui s6 piduril 16" flatfive all , ilma mingi jamata läheb, et-d ei mäleta, aga ostsin lambist need veljed ja sobisid mõlema essi alla muretult. Teemasse ka, tore et leidub veel selliseid 20vt esse, jõudu ja head närvi!


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 17.08.16 20:53 Tsiteeri


Nonih, põhimõtteliselt väike üllatuspäev, 2 C4 S6! Vinge! Edu.ee ja jaksu! Jälgime ja toetame.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 18.08.16 06:41 Tsiteeri


Nagu siin ükskord neid viskas. Varsti peaks ühised teemauuendused tegema kõik korraga need kellel C4 essid sõidavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 18.08.16 07:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Nagu siin ükskord neid viskas. Varsti peaks ühised teemauuendused tegema kõik korraga need kellel C4 essid sõidavad.
See oleks päris hea vaatepilt foorumis kui kõik c4 S mehed teemasi uuendaks korraga. :D Muide keegi võib talle nende 16" avuste eest raha pakkuda, või siis 17-18 velgi. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 18.08.16 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Nagu siin ükskord neid viskas. Varsti peaks ühised teemauuendused tegema kõik korraga need kellel C4 essid sõidavad.

Sellist asja tegid V8 mehed meil siin :D Teab kui suuri masse muidugi ei olnud, kuid neli teemat tõime üles küll selleks hetkeks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarmoT
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.14
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 Quattro 3.6l 1989

postitati 18.08.16 22:52 Tsiteeri


Teemaväliseid asju oli rohkem kui teemasid. Mõni lihtsalt ei viitsi teemat jätkata...


Crawl.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ToomasR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.

postitati 20.08.16 08:46 Tsiteeri


Väiksed probleemid siis tekkinud. Jahutusvedeliku kadu on täiesti ulme, üks hetk kaob pool paaki ja teine kord mitte tilkagi. Lekkeid nagu tuvastanud pole, eeldan et tuleb hakata plokikaaneremonti tegema. Teiseks siis 3 käiguga kiirendades (1.4bar) tuleb mingil hetkel sumpast mingi lörin, lööb rõhu 0.6-0.7 peale ja kui ära kaob lörin siis üle 1.1bar ei puhu. Oskab keegi midagi pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 20.08.16 09:52 Tsiteeri


Keera wastegate "kuuskant" tagasi algasendisse ja kaob sul see probleem. Wastegate "keeramine" ei kompenseeri rõhulekkeid või softi muutmist.

Tsitaat:
Algselt postitas: ToomasR
Väiksed probleemid siis tekkinud. Jahutusvedeliku kadu on täiesti ulme, üks hetk kaob pool paaki ja teine kord mitte tilkagi. Lekkeid nagu tuvastanud pole, eeldan et tuleb hakata plokikaaneremonti tegema. Teiseks siis 3 käiguga kiirendades (1.4bar) tuleb mingil hetkel sumpast mingi lörin, lööb rõhu 0.6-0.7 peale ja kui ära kaob lörin siis üle 1.1bar ei puhu. Oskab keegi midagi pakkuda?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kriiiz
huviline



Registreerunud 26.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.08.16 11:09 Tsiteeri


Minu kunagise C4 puhul parandas antud vea paisupaagi korgi vahetus. Eks see väike lootus ole, aga proovida võib siiski.

Tsitaat:
Algselt postitas: ToomasR
Jahutusvedeliku kadu on täiesti ulme, üks hetk kaob pool paaki ja teine kord mitte tilkagi.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ToomasR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.

postitati 20.08.16 11:42 Tsiteeri


Enne moto remonti tuleb kõik asjad igaks juhuks üle kontrollida 😀
Keegi k27 turbot on peale pannud 2.2t 20v-le? Kas istub 1:1 või flantsi vahele vaja? Turbo ka suht suure pikilõtkuga, originaali ei näe mõtet panna ja hetkel on üks k27 müügiks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 20.08.16 15:35 Tsiteeri


Oleneb mis kuumakoda on. Kui 27/26 hübriid, siis istub originaal kollektori otsa. Pandud on neid 27 väga paljudele audidele.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 20.08.16 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kriiiz
Minu kunagise C4 puhul parandas antud vea paisupaagi korgi vahetus. Eks see väike lootus ole, aga proovida võib siiski.

Tsitaat:
Algselt postitas: ToomasR
Jahutusvedeliku kadu on täiesti ulme, üks hetk kaob pool paaki ja teine kord mitte tilkagi.

Kui sa salongi sooja põhja keerad ja peale seda jahutusvedeliku kadu suurem on, siis on legendaarne "kolmik" kapoti all, soojapuhuri ligiduses küpse ja lekib nagu enamustel S6-el - tüüpiline viga (plastik väsib ja mõraneb ühel hetkel).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ToomasR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.

postitati 25.08.16 16:46 Tsiteeri


Vahepeal tehtud asjad.
Õlivahetus, sisse läks Motul 5w40 + uus õlifilter.
Mootori taga oleva jahutusvedeliku stuts läks vahetusse kuna lekkis.
Odava raha eest sai soetatud alla 18" veljed.
Kuna ammu tahtnud osta endale poleerimisaparaati, siis eile sai see soetatud ja terve auto üle tehtud + vaha selga.
Ostetud asjad mis vaja ära vahetada lähiajal:
Rattalaager, tagumised vedrud, esimesed vedrud, veepump, geneka rihm ja vabajooksurull.

https://www.upload.ee/image/6100609/20160825_123344.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 25.08.16 20:08 Tsiteeri


Mis veljega tegu on? Päris ok paistab muuseas.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 25.08.16 20:21 Tsiteeri


Justkui oleks näinud seda autot Pärnus.
Jahutusvedeliku stuts on vist tõesti üsna levinud viga mitte ainult S6-tel, vaid ka 100-l, olen samuti seda pidanud vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ToomasR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.

postitati 25.08.16 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Mis veljega tegu on? Päris ok paistab muuseas.

veekaheksa

Mingid Rialid on. Ajab asja ära hetkel.:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ToomasR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.

postitati 25.08.16 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Justkui oleks näinud seda autot Pärnus.
Jahutusvedeliku stuts on vist tõesti üsna levinud viga mitte ainult S6-tel, vaid ka 100-l, olen samuti seda pidanud vahetama.

Auto liigub jep pärnus. Hetkel ainuke asi mis lekib on veepump, eks vahetab selle ära ja vaatab edasi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 25.08.16 21:35 Tsiteeri


Veepump jälle sama asi mis mul C4 100-ga olnud. Soovitan siis ka selline näiliselt väike asi nagu roolilati kaitsekumm kriitilise pilguga iga nurga alt üle vaadata/katsuda, mul on juba 2x vahetatud 9 aasta jooksul. Kui väga venitada selle vahetusega, siis võibolla saab varsti latti vahetada. Viimati mäletan, et u. 1000 eur või veidi pealegi maksis "uus" taastatud latt.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 25.08.16 22:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Veepump jälle sama asi mis mul C4 100-ga olnud. Soovitan siis ka selline näiliselt väike asi nagu roolilati kaitsekumm kriitilise pilguga iga nurga alt üle vaadata/katsuda, mul on juba 2x vahetatud 9 aasta jooksul. Kui väga venitada selle vahetusega, siis võibolla saab varsti latti vahetada. Viimati mäletan, et u. 1000 eur või veidi pealegi maksis "uus" taastatud latt.:)

Ma ei tea mis imelatte sa küll vaadanud oled, kuid kiirelt vaadates leidsin pakkumise hinnaklassis ~400€ taastatud latt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 70.8% - SQL: 29.2%]