KaurTaelma
huviline
Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0TdiQ
|
postitati 15.08.16 16:46
|
|
|
Lahendamata probleem mootori vibreerimisega - A4 3.0TDI 176kw CCWA
A4 3.0TDI 176kw CCWA
Peale külmkäivitust lonkab pisut 2-3 minutit, soojalt tühikäik OK,kuid kui õrnalt pedaali puudutada ja pöördeid tõsta aegalselt, siis vibreerib mootor
üsna tuntavalt. Eriti just 1100rpm juures,nagu midagi oleks tasakaalust väljas.
Vahetatud mootoripadjad,hooratas ja sidurikomplekt. Pihustid stenditud ja tehtud sisselaske pesu.
Keegi pole viga leidnud.
Ehk keegi oskab soovitada midagi või kedagi kes oleks pädev aitama.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.08.16 19:08
|
|
|
Suitseb ka külmalt või on diisli ving üleval? Keps võib kõver olla mõnes silindris näiteks. Kolinaid pole?
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.16 19:11
|
|
|
Kas probleem hakkas järsult või vaikselt süvenend.
Diagnost peaks aitama.
|
|
|
KaurTaelma
huviline
Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0TdiQ
|
postitati 16.08.16 03:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Suitseb ka külmalt või on diisli ving üleval? Keps võib kõver olla mõnes silindris näiteks. Kolinaid pole? |
Ei suitse üldse ja pole ka vingu täheldanud. Kolinad puuduvad samuti. Läbinud igasugu kontrollid ja keegi ei oska öelda miskit.
|
|
|
KaurTaelma
huviline
Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0TdiQ
|
postitati 16.08.16 03:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vibro
Kas probleem hakkas järsult või vaikselt süvenend.
Diagnost peaks aitama. |
Usun et see probleem on mõnda aega olnud. Täpselt ei tea kuna ostsin auto hiljaaegu ja olen 6000 km sellega läbinud alles.
Olen teinud kõiksugused hooldused,kontrollid ja remondid antud probleemi kõrvaldamiseks, kuid siiamaani edutult.
|
|
|
operax
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b7 3.0tdi
|
postitati 17.08.16 16:22
|
|
|
Kompressiooni oled ka mõõtnud?
|
|
|
KaurTaelma
huviline
Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0TdiQ
|
postitati 29.08.16 17:41
|
|
|
Ei ole. Pole vajalikuks pidanud.
|
|
|
KaurTaelma
huviline
Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0TdiQ
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
postitati 29.08.16 18:16
|
|
|
300 eurot on ikka karm hind. Soovitan Oisu Diisel OÜ'd. Stendimine ning nipet näpet veel ja ei läinud isegi poolt sellest summast.
|
|
|
KaurTaelma
huviline
Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0TdiQ
|
postitati 29.08.16 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Leidsid ka koha kuhu minna. Google it. PS: Niisama ühe pihusti kaupa
vahetamine ei õnnestu. Pole nii vana auto, millel vahet pole.
|
Mulle üks foorumlane soovitas niimoodi teha. Tema olevat olnud samad süptomid ja just nii ta neist lahti sai .
Googeldasin peale seda kui auto olin juba sinna viinud
|
|
|
Ricardo25
huviline
Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda superb 1,9 tdi 96kw 2006
|
postitati 29.08.16 19:24
|
|
|
Minul skoda superbi 1.9 tdi 96 kw sama teema oli ja kasutaja andrec vahetas pihustite tihendid ära ja korras
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 29.08.16 20:46
|
|
|
Teemaalgatajaga sama küss V6 tdi 165kw kohta. Esimene hommikune käivitus -eelsüüte küünla tuluke kustus hetkega, ketras oma 3..5 sek. ja käima minnes
puterdas mõne sekundi ja vappus ka kogu auto, samal ajal ajas tagant hallikat ja diislijärele haisevat vingu - täpselt, nagu poleks paar küünalt
töödanud, kuid välistemp. oli +20c (siis ei tohiks vist küünlaid seostadagi?). Hilisem käivitus kohene ja ilma puterdusteta ning vinguta. Esimene
käivitus oli ka kergelt jõuetu.
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 29.08.16 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Teemaalgatajaga sama küss V6 tdi 165kw kohta. Esimene hommikune käivitus -eelsüüte küünla tuluke kustus hetkega, ketras oma 3..5 sek. ja käima minnes
puterdas mõne sekundi ja vappus ka kogu auto, samal ajal ajas tagant hallikat ja diislijärele haisevat vingu - täpselt, nagu poleks paar küünalt
töödanud, kuid välistemp. oli +20c (siis ei tohiks vist küünlaid seostadagi?). Hilisem käivitus kohene ja ilma puterdusteta ning vinguta. Esimene
käivitus oli ka kergelt jõuetu. |
Võib ikka olla küünalde viga. Olen laisk ja kopeerin käsiraamatust:
Glowing
After switching on the ignition, the Glow Plugs Q10 – Q15 are switched on via the Automatic Glow Time Control Module J179 by the ECM at a temperature
of less than 68°F (20°C). During the initial glowing phase, the Glow Plugs Q10 – Q15 are operated at a voltage of approximately 11 V for a maximum of
two seconds.
Temperatuuri all mõeldakse jahutusvee temperatuuri.
Post-Start Glowing
Post-start glowing is carried out each time after the engine has been started, in order to minimize combustion noise and reduce hydrocarbon emissions.
Post-start glowing stops when engine coolant temperature reaches 95°F (35°C). Post-start glowing is interrupted after a maximum of three minutes.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 30.08.16 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Teemaalgatajaga sama küss V6 tdi 165kw kohta. Esimene hommikune käivitus -eelsüüte küünla tuluke kustus hetkega, ketras oma 3..5 sek. ja käima minnes
puterdas mõne sekundi ja vappus ka kogu auto, samal ajal ajas tagant hallikat ja diislijärele haisevat vingu - täpselt, nagu poleks paar küünalt
töödanud, kuid välistemp. oli +20c (siis ei tohiks vist küünlaid seostadagi?). Hilisem käivitus kohene ja ilma puterdusteta ning vinguta. Esimene
käivitus oli ka kergelt jõuetu. |
Võib ikka olla küünalde viga. Olen laisk ja kopeerin käsiraamatust:
Glowing
After switching on the ignition, the Glow Plugs Q10 – Q15 are switched on via the Automatic Glow Time Control Module J179 by the ECM at a temperature
of less than 68°F (20°C). During the initial glowing phase, the Glow Plugs Q10 – Q15 are operated at a voltage of approximately 11 V for a maximum of
two seconds.
Temperatuuri all mõeldakse jahutusvee temperatuuri.
Post-Start Glowing
Post-start glowing is carried out each time after the engine has been started, in order to minimize combustion noise and reduce hydrocarbon emissions.
Post-start glowing stops when engine coolant temperature reaches 95°F (35°C). Post-start glowing is interrupted after a maximum of three minutes.
|
Tänud.
Kas arvutiga ei näita küünalde korrasolekut ära? Autoks küll mitte Audi, aga Phaeton.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 30.08.16 14:36
|
|
|
Näitab, kui küünalde rakendumiseks vajalikud parameetrid täituvad.
Kui küünlaid ei rakendata, siis eelnevalt kustutatud vigast küünalt ta ei tuvasta, kui aga on piisavalt jahe, siis vigane küünal ei toimi ja
genereerib veakoodi.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 30.08.16 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Näitab, kui küünalde rakendumiseks vajalikud parameetrid täituvad.
Kui küünlaid ei rakendata, siis eelnevalt kustutatud vigast küünalt ta ei tuvasta, kui aga on piisavalt jahe, siis vigane küünal ei toimi ja
genereerib veakoodi. |
Tänud
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.08.16 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Näitab, kui küünalde rakendumiseks vajalikud parameetrid täituvad.
Kui küünlaid ei rakendata, siis eelnevalt kustutatud vigast küünalt ta ei tuvasta, kui aga on piisavalt jahe, siis vigane küünal ei toimi ja
genereerib veakoodi. |
Tänud |
Kõik on ilus, kuid küünlad võivad olla ka poolpidused. Kuna neid juhitakse mitme minuti jooksul erineva pingega, algul 11V, hiljem 4,7V, siis ei
pruugi nad poolpidustena tööd teha nagu peab. Kui mõõta vanade küünalde takistust, on mõni 3, mõni aga 10-14 oomi. Aju veel neid vigaseks ei tunnista
samas.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KaurTaelma
huviline
Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0TdiQ
|
postitati 04.09.16 09:33
|
|
|
Panin tähele et, vibratsioon külmkäivitusel ei esine kui väline temperatuur on alla 20 kraadi. Kas eelsüüteküünlad toimetavad ka +20 juures ?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 04.09.16 10:27
|
|
|
Mõned postitused varem on mainitud, et kuni 35c' toimub käivitusjärgne küünalde kasutamine.
Oma ASB mootoril vahetasin just kõik küünlad välja Beru originaali analoogiga ja käivitumine on märgatavalt kiirem just selles 20c'-35c'
vahemikus.
Külmemas käivitus kenasti, kuid lonkkas hetke peale käivitust ja sealt ka 2. silindri küünla veakood. Tundub, et 20c' - 35c' vahemikus küünla
veakoodi ei aga teki.
Uued küünlad olid 0.6 ohmi
Edit: Kui õieti asjast aru sain, siis vcds ja mootori measuring blocks all oli kuskil eelsüüte aeg, jahutusvedeliku olles 20,8c' oli küünalde kasutus
2.8 sekundit.
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 02.12.20 11:33
|
|
|
Tere, küsin siin teemas. Sellise -2 ja 0 kraadi juures auto hommikul tööle pannes 5-6sekki mootor vibrab. Ning algul ka tossab paar minti hallikalt.
Kas asi võib siis olla eelsüüteküünaldes kui jah siis mis küünlaid soovitate?
3.0tdi 171kw mootor 2008a
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 02.12.20 11:43
|
|
|
Tõenäoliselt eelsüüteküünlad otsa saanud jah.
Endal läksid kunagi Boschi omad uued.
|
|
|
|
Typhome
|
postitati 02.12.20 12:17
|
|
|
Bosch / Beru / NGK
|
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 02.12.20 17:05
|
|
|
Tänud vastuste eest
|
|
|