Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lahendamata probleem mootori vibreerimisega - A4 3.0TDI 176kw CCWA (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 4199)
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 15.08.16 16:46 Tsiteeri
Lahendamata probleem mootori vibreerimisega - A4 3.0TDI 176kw CCWA



A4 3.0TDI 176kw CCWA
Peale külmkäivitust lonkab pisut 2-3 minutit, soojalt tühikäik OK,kuid kui õrnalt pedaali puudutada ja pöördeid tõsta aegalselt, siis vibreerib mootor üsna tuntavalt. Eriti just 1100rpm juures,nagu midagi oleks tasakaalust väljas.
Vahetatud mootoripadjad,hooratas ja sidurikomplekt. Pihustid stenditud ja tehtud sisselaske pesu.
Keegi pole viga leidnud.
Ehk keegi oskab soovitada midagi või kedagi kes oleks pädev aitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 15.08.16 19:08 Tsiteeri


Suitseb ka külmalt või on diisli ving üleval? Keps võib kõver olla mõnes silindris näiteks. Kolinaid pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.16 19:11 Tsiteeri


Kas probleem hakkas järsult või vaikselt süvenend.
Diagnost peaks aitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 16.08.16 03:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Suitseb ka külmalt või on diisli ving üleval? Keps võib kõver olla mõnes silindris näiteks. Kolinaid pole?


Ei suitse üldse ja pole ka vingu täheldanud. Kolinad puuduvad samuti. Läbinud igasugu kontrollid ja keegi ei oska öelda miskit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 16.08.16 03:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vibro
Kas probleem hakkas järsult või vaikselt süvenend.
Diagnost peaks aitama.


Usun et see probleem on mõnda aega olnud. Täpselt ei tea kuna ostsin auto hiljaaegu ja olen 6000 km sellega läbinud alles.
Olen teinud kõiksugused hooldused,kontrollid ja remondid antud probleemi kõrvaldamiseks, kuid siiamaani edutult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
operax
huviline



Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b7 3.0tdi

postitati 17.08.16 16:22 Tsiteeri


Kompressiooni oled ka mõõtnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 29.08.16 17:41 Tsiteeri


Ei ole. Pole vajalikuks pidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 29.08.16 17:51 Tsiteeri


https://www.upload.ee/files/6113746/Audi_A4_820BRH_1-4.pdf.html

https://www.upload.ee/files/6113764/Audi_A4_820BRH_4-6.pdf.html

Äkki keegi tark loeb siit midagi välja, ehk ikkagi on miskit väärtused veidi paigast ära.
Viisin auto Karla autosse ja peale nende tulemitega tutvumist, soovitasid nad uuesti stendida pihustid nende juures.
Ei taha enam väga 300 raha selle peale panna. Ühe kuu kohta kaks korda natukese liig minu jaoks :D

Plaan on osta 1 kasutatud pihusti ja aega mööda siis neid vahetama hakata. Iga paari päeva tagant vahetaks ühe ringi ja vaataks kuidas sõidab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 29.08.16 17:52 Tsiteeri


Leidsid ka koha kuhu minna. Google it. ;) PS: Niisama ühe pihusti kaupa vahetamine ei õnnestu. Pole nii vana auto, millel vahet pole. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sven66
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr

postitati 29.08.16 18:16 Tsiteeri


300 eurot on ikka karm hind. Soovitan Oisu Diisel OÜ'd. Stendimine ning nipet näpet veel ja ei läinud isegi poolt sellest summast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 29.08.16 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Leidsid ka koha kuhu minna. Google it. ;) PS: Niisama ühe pihusti kaupa vahetamine ei õnnestu. Pole nii vana auto, millel vahet pole. :)


Mulle üks foorumlane soovitas niimoodi teha. Tema olevat olnud samad süptomid ja just nii ta neist lahti sai .
Googeldasin peale seda kui auto olin juba sinna viinud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda superb 1,9 tdi 96kw 2006

postitati 29.08.16 19:24 Tsiteeri


Minul skoda superbi 1.9 tdi 96 kw sama teema oli ja kasutaja andrec vahetas pihustite tihendid ära ja korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 29.08.16 20:46 Tsiteeri


Teemaalgatajaga sama küss V6 tdi 165kw kohta. Esimene hommikune käivitus -eelsüüte küünla tuluke kustus hetkega, ketras oma 3..5 sek. ja käima minnes puterdas mõne sekundi ja vappus ka kogu auto, samal ajal ajas tagant hallikat ja diislijärele haisevat vingu - täpselt, nagu poleks paar küünalt töödanud, kuid välistemp. oli +20c (siis ei tohiks vist küünlaid seostadagi?). Hilisem käivitus kohene ja ilma puterdusteta ning vinguta. Esimene käivitus oli ka kergelt jõuetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 29.08.16 21:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Teemaalgatajaga sama küss V6 tdi 165kw kohta. Esimene hommikune käivitus -eelsüüte küünla tuluke kustus hetkega, ketras oma 3..5 sek. ja käima minnes puterdas mõne sekundi ja vappus ka kogu auto, samal ajal ajas tagant hallikat ja diislijärele haisevat vingu - täpselt, nagu poleks paar küünalt töödanud, kuid välistemp. oli +20c (siis ei tohiks vist küünlaid seostadagi?). Hilisem käivitus kohene ja ilma puterdusteta ning vinguta. Esimene käivitus oli ka kergelt jõuetu.


Võib ikka olla küünalde viga. Olen laisk ja kopeerin käsiraamatust:

Glowing
After switching on the ignition, the Glow Plugs Q10 – Q15 are switched on via the Automatic Glow Time Control Module J179 by the ECM at a temperature of less than 68°F (20°C). During the initial glowing phase, the Glow Plugs Q10 – Q15 are operated at a voltage of approximately 11 V for a maximum of two seconds.

Temperatuuri all mõeldakse jahutusvee temperatuuri.

Post-Start Glowing
Post-start glowing is carried out each time after the engine has been started, in order to minimize combustion noise and reduce hydrocarbon emissions. Post-start glowing stops when engine coolant temperature reaches 95°F (35°C). Post-start glowing is interrupted after a maximum of three minutes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 30.08.16 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miky100
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Teemaalgatajaga sama küss V6 tdi 165kw kohta. Esimene hommikune käivitus -eelsüüte küünla tuluke kustus hetkega, ketras oma 3..5 sek. ja käima minnes puterdas mõne sekundi ja vappus ka kogu auto, samal ajal ajas tagant hallikat ja diislijärele haisevat vingu - täpselt, nagu poleks paar küünalt töödanud, kuid välistemp. oli +20c (siis ei tohiks vist küünlaid seostadagi?). Hilisem käivitus kohene ja ilma puterdusteta ning vinguta. Esimene käivitus oli ka kergelt jõuetu.


Võib ikka olla küünalde viga. Olen laisk ja kopeerin käsiraamatust:

Glowing
After switching on the ignition, the Glow Plugs Q10 – Q15 are switched on via the Automatic Glow Time Control Module J179 by the ECM at a temperature of less than 68°F (20°C). During the initial glowing phase, the Glow Plugs Q10 – Q15 are operated at a voltage of approximately 11 V for a maximum of two seconds.

Temperatuuri all mõeldakse jahutusvee temperatuuri.

Post-Start Glowing
Post-start glowing is carried out each time after the engine has been started, in order to minimize combustion noise and reduce hydrocarbon emissions. Post-start glowing stops when engine coolant temperature reaches 95°F (35°C). Post-start glowing is interrupted after a maximum of three minutes.

Tänud.
Kas arvutiga ei näita küünalde korrasolekut ära? Autoks küll mitte Audi, aga Phaeton.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 30.08.16 14:36 Tsiteeri


Näitab, kui küünalde rakendumiseks vajalikud parameetrid täituvad.
Kui küünlaid ei rakendata, siis eelnevalt kustutatud vigast küünalt ta ei tuvasta, kui aga on piisavalt jahe, siis vigane küünal ei toimi ja genereerib veakoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 30.08.16 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Näitab, kui küünalde rakendumiseks vajalikud parameetrid täituvad.
Kui küünlaid ei rakendata, siis eelnevalt kustutatud vigast küünalt ta ei tuvasta, kui aga on piisavalt jahe, siis vigane küünal ei toimi ja genereerib veakoodi.

Tänud :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.08.16 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Näitab, kui küünalde rakendumiseks vajalikud parameetrid täituvad.
Kui küünlaid ei rakendata, siis eelnevalt kustutatud vigast küünalt ta ei tuvasta, kui aga on piisavalt jahe, siis vigane küünal ei toimi ja genereerib veakoodi.

Tänud :cool:


Kõik on ilus, kuid küünlad võivad olla ka poolpidused. Kuna neid juhitakse mitme minuti jooksul erineva pingega, algul 11V, hiljem 4,7V, siis ei pruugi nad poolpidustena tööd teha nagu peab. Kui mõõta vanade küünalde takistust, on mõni 3, mõni aga 10-14 oomi. Aju veel neid vigaseks ei tunnista samas.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 04.09.16 09:33 Tsiteeri


Panin tähele et, vibratsioon külmkäivitusel ei esine kui väline temperatuur on alla 20 kraadi. Kas eelsüüteküünlad toimetavad ka +20 juures ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 04.09.16 10:27 Tsiteeri


Mõned postitused varem on mainitud, et kuni 35c' toimub käivitusjärgne küünalde kasutamine.
Oma ASB mootoril vahetasin just kõik küünlad välja Beru originaali analoogiga ja käivitumine on märgatavalt kiirem just selles 20c'-35c' vahemikus.
Külmemas käivitus kenasti, kuid lonkkas hetke peale käivitust ja sealt ka 2. silindri küünla veakood. Tundub, et 20c' - 35c' vahemikus küünla veakoodi ei aga teki.
Uued küünlad olid 0.6 ohmi
Edit: Kui õieti asjast aru sain, siis vcds ja mootori measuring blocks all oli kuskil eelsüüte aeg, jahutusvedeliku olles 20,8c' oli küünalde kasutus 2.8 sekundit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 02.12.20 11:33 Tsiteeri


Tere, küsin siin teemas. Sellise -2 ja 0 kraadi juures auto hommikul tööle pannes 5-6sekki mootor vibrab. Ning algul ka tossab paar minti hallikalt. Kas asi võib siis olla eelsüüteküünaldes kui jah siis mis küünlaid soovitate?
3.0tdi 171kw mootor 2008a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 02.12.20 11:43 Tsiteeri


Tõenäoliselt eelsüüteküünlad otsa saanud jah.
Endal läksid kunagi Boschi omad uued.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 02.12.20 12:17 Tsiteeri


Bosch / Beru / NGK


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 02.12.20 17:05 Tsiteeri


Tänud vastuste eest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]