Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  12
Autor:
Pealkiri: Audi S6 2,2 20v TQ - 1995 - freeser (Vastuseid: 293 | Vaatamisi: 93935)
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 15.08.16 07:26 Tsiteeri
Audi S6 2,2 20v TQ - 1995 - freeser



Niisiis alustaks uue teemaga, tegemist c4 kerel audi s6-ga millel 2,2 turbo mootor 169kw. Auto sain oma musta diisli vastu. Plaanis oli juba pikemalt, et tahaks mõnda S audit ära proovida ja nii saigi vahetusi pakutud kuni selle auto omanik nõus oli. Viljandis saime kokku ja vaatasime masinad üle, aega kulus mitu tundi ikka. Autost endast väga palju ei tea, aga mootor on väga tihke ja turbo korralik. Tehtud on klapisääre tihendite vahetus ja uus sachsi sidur kuna peasilinder vms oli katki läinud ja ketas sai õliseks.

Minu plaanid hoida võimalikult korras teda ja natuke mootorit paremaks teha. Esimese asjana õli vahetus motuli 10w60 sisse või mida keegi soovitaks? Süütepoole koos juhtmestikuga ka vaja kuna kui rõhku keerata hakkab puterdama. Esistange tuleb korda teha, või uus otsida ja nipet näpet keretöid tahab nagu vana auto ikka. Lisan hetkel 2 pilti, kui ära pesen saab juurde. :)
Õli vahetus 325000


https://www.upload.ee/image/6067208/DSC_0425.JPG

https://www.upload.ee/image/6067209/DSC_0426.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 15.08.16 07:36 Tsiteeri


Oioi, läheb põnevaks :) Edu ja jaksu essiga !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 15.08.16 07:41 Tsiteeri


Mul 15000 sõitnud Beru poolid olemas, küsi kui oled huvitatud.
Castroli 10w-60 toimib AAN kindlasti. Motulit pole ise proovinud.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 15.08.16 09:02 Tsiteeri


Motul 5W40 on vähe parem mõte kui on aastaringses tarbimises auto. Millega sa juba rõhku peale keerasid, kuuskandiga nagu 10a tagasi moes oli?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 15.08.16 09:12 Tsiteeri


Mootori surved ja turbo sai kohe ära kontrollitud. Sirved olid 12,2-12,7 ja turbol pikilõtk puudus. Rõhku keeras eelmine omanik kuuskandiga wg juurde aga see sai kohe tagasi keeratud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 15.08.16 09:50 Tsiteeri


Mu teine 10 000 km kulgeb 5W-40 Motul X-Cess õli ja OEM filtriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 15.08.16 10:22 Tsiteeri


Edu uuega. Kuidas minek selle autoga praegu on võrreldes eelmise tahmapressiga? Tõmmet vähem (vist) ja raskem ka teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 15.08.16 14:45 Tsiteeri


Jääme jälgima. :)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 15.08.16 18:18 Tsiteeri


Täna sai pandud turbo kell külge aga ei tea kas sai päris õigest kohast väljavõte tehtud. Sai ta võetud sisselaske tagumisest otsast kus 2 voolikut. Kohapeal vaakumit 0,6 ja gaas põhjas sõidu pealt 0,9. Mis need normaalsed näidud oleks ja kas on õige koht väljavõtteks? Tanel lisab ehk pildi kus praegu sai võetud. Homme tahaks originaal tagapüta ka tagasi panna kuna praegusega pole see õige 20v hääl.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 15.08.16 19:24 Tsiteeri


Kui ilma tsippimata, siis on enamvähem näidud, bar üle peaks olema täpselt. Oleneb ka mis autogaudzi või asjaga mõõdad ka. Kellades ka absoluutrõhk olemas, kui OEM map andur on. Muidu tuleb korrutama hakata.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 15.08.16 19:25 Tsiteeri


Sealt kollektori lõpust saad küll võtta, aga hea ei oleks panna kütuserõhu regulaatori ja mapi vooliku vahele.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 15.08.16 22:27 Tsiteeri


Sellel autol peaks väidetavalt olema mingi stage1 või mtm chip. Sõbral samasugune ainuke vahe, et 2,0tfi poolid peal ja turbo rõhk 1,4 ja liigub ikka tunduvalt paremini. Map ilmselt originaal alles kuna mootori poolepealt pole muud tehtud kui wg keeratud. Ehk saan enda vana kaane tagasi mis oli süütu. Kuidas keegi sumpad endal lahendand on? Huvitab just esiots. Viimase püti peaks panema originaali vähemalt iffi 200pealt on nii meelde jäänd. Hetkel all samasugune pütt nagu mul cabrioga ja siis katid. Pöördel tekib rõve plärin sisse. Samas oleks hetkel võta reisseri vana komplekt millel 3,5 keskele ja edasi 3 tolli koos resoga. tahaks siukest ilusat 20v häält saada sealt. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 16.08.16 06:49 Tsiteeri


Palju õnne.
See ilus 20v hääl tuleb selle kõige viimase variandiga mida ise pakkusid ;)
Teema alguses vaatasin ka, et oioi, et ikka veel "keeratakse" rõhku, aga saan aru, et seal juba mingid teised poolid peal. Vaata küünlad üle kindlasti.

Kust selle nüüd välja kaevasid, Viljandist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 16.08.16 07:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Palju õnne.
See ilus 20v hääl tuleb selle kõige viimase variandiga mida ise pakkusid ;)
Teema alguses vaatasin ka, et oioi, et ikka veel "keeratakse" rõhku, aga saan aru, et seal juba mingid teised poolid peal. Vaata küünlad üle kindlasti.

Kust selle nüüd välja kaevasid, Viljandist?
Tartu auto oli, poolid ikka originaalid, aga tahaks kuskilt juhtmestikku leida, et paremad peale saada. Mulle see kuuskandiga peale keeramine eriti ei meeldi, asi võiks ikka kindlam olla õige softiga. :)
Eelmise autoga ei anna võrrelda ka mitte, liikus eelmine hästi, aga sellel vb rõhulekked ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 16.08.16 07:10 Tsiteeri


Oleme nüüd ausad. See kuuskant on ikkagi enese petmine. See ei anna märkimisväärset tulemust, keera teda siia või sinnapoole.
Keegi müüs poolide juhtmestikku kuskil siin. Otsi, hind oli miskine 70 tuuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 16.08.16 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Oleme nüüd ausad. See kuuskant on ikkagi enese petmine. See ei anna märkimisväärset tulemust, keera teda siia või sinnapoole.
Keegi müüs poolide juhtmestikku kuskil siin. Otsi, hind oli miskine 70 tuuri.
Ega suurt mineku vahet polnud jah, ainult kakkuma hakkas. See komplekt juba bronnitud kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 16.08.16 10:20 Tsiteeri


Kohapeal peaks olema vaakum ikka -0.8/-0.9. Venna autol oli ka kunagi selline häda, et kohapeal oli vaakum -0.4 ning veaks oli katkine bypass. Samuti hakkas rõhuall hakkima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 17.08.16 06:40 Tsiteeri


Vaakum sama nagu ToomasR autol 0,7. Sõidu aeg vaba hooga 0,8-0,9. Eks peaks vaakumeid üle vaatama. Eile sai auto ümber ka kirjutatud oma nimele. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 17.08.16 19:23 Tsiteeri


Täna sai sumpaga tegeletud ja nagu ikka tuli välja, et katis terve hunnik metalli puru mis puurimisest saadud. See pask sai välja visatud ja originaal pütt külge. Hääl kahjuks pole päris ideealne veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 17.08.16 20:49 Tsiteeri


Ohoh. No tere tulemast. Jälgime ja kiidame maitset :D Essid koju!

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 18.08.16 06:51 Tsiteeri


Esimene kerge mure on, kas see on normaalne, et kui esimene vent tööle hakkab, siis tõmbab sõidu aeg autost jõnksu läbi, kohapeal tõmbab ka tuled maha ja pöörde kõikuma korraks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 18.08.16 06:58 Tsiteeri


Mõõda geneka laadimine ära.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 18.08.16 07:24 Tsiteeri


Ja vaata massijuhe üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 18.08.16 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Mõõda geneka laadimine ära.
Kella järgi salongis nõks alla 14 ja kui vent järgi, tõmbab umbes 13 peale äkki, samas genekas kõriseb ka ja tuleks ära remontida nagunii. :) Õhtul koju lähen, siis mõõdan täpselt ära. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 19.08.16 07:06 Tsiteeri


Eile pesin autot, aga tuleb veel pesta, kõik liistu vahed mingit sodi täis. Piltidel näha kui katki see stange on, seda kiiremas korras uut vaja.

https://www.upload.ee/image/6080038/DSC_0435.JPG

https://www.upload.ee/image/6080039/DSC_0436.JPG

https://www.upload.ee/image/6080041/DSC_0437.JPG

https://www.upload.ee/image/6080064/DSC_0439.JPG

https://www.upload.ee/image/6080066/DSC_0440.JPG

https://www.upload.ee/image/6080067/DSC_0441.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  12
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]