Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 1.9 TDI - 1996 - atsee (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3367)
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 14.08.16 17:36 Tsiteeri
Audi A6 C4 1.9 TDI - 1996 - atsee



Tere. Kuna eelmine A6 C4 sai maha müüdud siis sai soetatud uueks liikuriks kasutaja "kunnark" 1.9 TDI.

Andmed masinast:
Väljalaskeaasta: 1996
Mootor: 1.9 TDI 66 kW 1Z
Kerevärv: must
Käigukast: manuaal
Vedav sild: esivedu
Ostes läbisõit 362 000

Lisavarustus:
S6 rool
S6 kellad
S6 tagatule paneel
Must sport nahksisu
Püsikiiruse hoidja
2x elektrilised aknad
2x elektrilised peeglid
2x airbag
2x istmesoojendused
Kliima
Katuseluuk

Peale ostu sai esiots originaaliks tagasi tehtud (tumedad tuled ja iluvõre vahetatud) ja igasugune carbon kile eemaldatud. Samuti sai reguleeritud paika uksed, lisatud lisa pidurituli, lisatud esimesed udutuled (nüüd xenonid lähi- ja udutuledes), vahetatud kliimaploki vigased ekraanid. Teisaldatav konks sai pulbervärviga mustaks võõbatud ning leidis ka nüüd koha auto küljes. Kuna ostes olid all plekkveljed, siis sai alla kruvitud Audi A4 originaalveljed. Muidugi sai ka tehtud korralik pesu, vahatamine ning nahahooldus. Selle teema esimeses postituses hakkan pidama remondipäevikut.

Tehtud tööd:

26.07.16 - Salongifiltri vahetus (Topran aktiivsöega), esistange parempoolse kinnituse vahetus, katkised vaakumvoolikud asendatud, uus juhiukse alumine liist
27.07.16 - Esimesed pidurikettad ja klotsid (Fremax), Esimesed pidurid Audi 100 quattro 1991a, 2,8 128kW AAH omad
28.07.16 - Generaatori rihm (Dayco)
29.07.16 - Vahetatud raadio antenn koos juhtmega, esimeste pidurisuportite remont, vasak tagumine suport vahetatud
13.08.16 - Uued mootoripadjad (Febi; parem: 4A0 199 379A, vasak: 4A0 199 379G), siduri survelaager (SKF), paigaldatud BAA koodiga käigukast (Audi 80 1,9 Tdi pealt), käigukastile uued simmerid ja õli 75W90 GL-4 (LS: 364680)
24.08.16 - Kütusefiltri (Wix) ja õhufiltri (topran) vahetus, vaakumpumba o-rõnga vahetus
05.09.16 - Karterituulutuse toru (kestis 2 kuud), kojamehed vahetatud
06.09.16 - Kõrgsurvepumba kaane tihendid vahetatud ja mähis rauapurust puhastatud (oli suht puhas)
08.09.16 - Signaalpasunate vahetus
21.09.16 - Sisselaske puhastus, downpipe toru ja suka vahetus. Uued: SL tihend, VL tihendid, turbo õlituse tihend, summuti keskmine ja tagumine ühendus, turbo tikkpolt
03.10.16 - Juhipoolse turvavöö vahetus, kummimatid (Petex) ja tulekustuti (2kg) soetatud, ülevaatus läbitud puhta lehega
05.10.16 - Vahetatud: parem esistange võre, jahutusvedeliku temp andur, paigaldatud jahutusvedeliku lisasoojendi
30.10.16 - Mootoriõli ning filtri vahetus (LS: 371900), esimestele suportitele uued kolvid, liugurid, traadid, talverehvid plekkidel alla
05.11.16 - Käsipiduri trosside vahetus (NK)
08.11.16 - Vahetatud: hammasrihma komplekt (contitech), hüdrotõukurid (INA), klapisääretihendid (8mm), lamerihma pinguti rullik (SKF), LS: 372750
26.11.16 - Vahetatud: sidurikomplekt (Sachs), hooratta laager, väntvõlli tagumine tihend (Elring), mõlemate veovõllide välimised kummid, klapikaane tihendid, karterituulutuse toru (Vaico), LS: 373915
01.12.16 - Tulede kang vahetatud
10.12.16 - Siduri peasilinder vahetatud
30.01.17 - Uus generaator (Bosch 120A)
22.02.17 - Õlipump, karteri tihend, mootoriõli+filer ja õhufilter vahetatud (LS: 378330)
14.03.17 - Karterituulutuse klapp vahetatud
16.03.17 - Vahetatud vasak esimene rattalaager (FAG) ja vasak esimene ABS andur (Delphi)
16.04.17 - Alla pandud DHV koodiga käigukast. Sisse Castrol 75W90 õli ja vahetatud väljundvõllide, sisendvõlli ja hoovastiku tihendid
29.06.17 - Salongifilter vahetatud (Filtron aktiivsöega), uued kojamehed (Valeo), Kliima külma-sooja servomootori puhastus
16.07.17 - Mootoriõli (mobil 5w-30)+filter (mann) vahetatud, kütusefiltri pealne tagasivooluklapp vahetatud (LS: 387450)
15.08.17 - Välimiste rooliotste vahetus (Lemförder)
21.08.17 - Esimeste amordipatjade vahetus, sillastend
05.09.17 - Parem esimene rattalaager vahetatud (SKF)
09.09.17 - Esimesed pidurivoolikud vahetatud
02.11.17 - Summuti viimase püti kinnitus keevitatud
05.12.17 - Mootoriõli +filter, kütusefilter, õhufilter vahetatud (LS: 397870)
05.02.18 - Generaator vahetatud uue vabajooksusiduriga variandi vastu (0124515010)
31.03.18 - Ülevaatus läbitud puhta lehega
01.05.18 - Parem tagumine pidurisuport (TRW) ja piduriklotsitd (delphi) vahetatud
15.06.18 - Mootoriõli + filter vahetatud (LS: 408721)
10.12.18 - Mootoriõli + filter, õhufilter, salongifilter, kütsefiltri klapp vahetatud (LS: 417850)

https://www.upload.ee/image/6065091/IMG_1418.jpg

https://www.upload.ee/image/6065095/IMG_1412.jpg

https://www.upload.ee/image/6065117/IMG_1357.jpg

https://www.upload.ee/image/6065182/IMG_1419.jpg

https://www.upload.ee/image/6065124/IMG_1409.jpg

https://www.upload.ee/image/6065111/IMG_1338.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.16 17:36 Tsiteeri


Vägev masin, jälgisin ka eelmise omaniku teemat aeg-ajalt ning märkasin ka müügikuulutust mõni kuu tagasi. Said soodsama hinnaga kätte kui kuulutuses oli? Pöörded ka muutusid peale kasti vahetust? Edu edaspidiseks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 26.08.16 17:36 Tsiteeri


Soetushind oli oluliselt soodsam, kui kuulutuses märgitud. "Kunnark" müüs sõiduki algselt ühele tallinlasele, kuid ootamatu elukorralduse muutuse tõttu pidi viimane sõiduki maha müüma, tänu heale hinnaalandusele saigi üldse see auto soetatud. Käigukasti vahetusega niivõrd maanteepöörded ei muutunudki, kui üldine sõidudünaamika linnas. Ideaalse dünaamika saavutaks siiski CUT, DHV, CVM või CUA koodiga käigukastiga, kuid arvatavasti on neid kaste suhteliselt raske leida, seega peab hetkel BAA kastiga leppima. Lähiajal sai foorumist soodsa hinnaga nahksisu ostetud, millest läks kasutusele korralik tagaistme põhi ning pool seljatuge. Sai veidi ka õlilekkeid erinevate tihendite asendamisega likvideeritud ning kütuse- ja õhufilter asendatud. Muus osas siiani kalla-talla (seda esimest siiski harukordselt harva).

https://www.upload.ee/image/6104200/Tagaiste.jpg

https://www.upload.ee/image/6104203/Tagant_vaade.jpg

Viimaselt pildilt on näha ka klaaside peal ja mõnes kohas ka värvi peal olevat sinakat tooni, mis tuleneb ilmselt mõne odavama otsa vaha kasutamisest. Kellegil ideid, kuidas seda sinist ollust maha saada (brake cleaner maha ei võta), kas ainult poleerides?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 26.08.16 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: atsee

Viimaselt pildilt on näha ka klaaside peal ja mõnes kohas ka värvi peal olevat sinakat tooni, mis tuleneb ilmselt mõne odavama otsa vaha kasutamisest. Kellegil ideid, kuidas seda sinist ollust maha saada (brake cleaner maha ei võta), kas ainult poleerides?


Mina sain clay bar'iga endal vanast siniseks tõmbunud vahast lahti. Nühkima peab korralikult, kuid tulemus ka super.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 31.03.18 22:50 Tsiteeri


Tere. Pole seda teemat küll ammu uuendanud, kuid vanur on ikka liikvel. Samas teema esimest postitust uuendan remondipäeviku mõttes jooksvalt.
Päev enne Vabariigi aastapäeva sattus Audi avariisse - kahjustused olid suhteliselt marginaalsed. Sellegi poolest arvas kindlustus, et sõidukit ei ole otstarbekas taastada. Loomulikult mina kindlustusega ühel nõul ei olnud ning jätsin sõiduki endale. Vahetusse läksid: kapott, stange, parem tiib, õhufiltri korpus, cooler, esituli, suunatuli, tule alune liist, esitule alumine kinnitus, radiaatori pealne plekk. Samuti paigaldatud uued esitulede klaasid (Hella). Värvitööd teostatud korralikult kambris ning kvaliteet seega väga super, norida ei ole võimalik. Peale taastusremonti tuli ka läbida uuesti ülevaatus ning loomulikult sai see läbitud ilma ühegi puuduseta.

Esmamulje peale avariid
https://www.upload.ee/image/8274395/IMG_0321.jpg
Natuke kõver
https://www.upload.ee/image/8274411/Audi_018.jpg
Aga mis seal ikka, lõikame tüki välja, ja...
https://www.upload.ee/image/8274425/Audi_015.jpg
...paneme uue asemele
https://www.upload.ee/image/8274431/Audi_011.jpg
Ja lõpptulemus siis selline. (pildil vähe sinakas jäänud, reaalselt ikka toon sama nagu varem - must)
https://www.upload.ee/image/8274435/Audi_005.jpg
https://www.upload.ee/image/8274442/Audi_013.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 01.04.18 08:09 Tsiteeri


Päris korralikult taastatud! Tegid ise või lasid teistel teha?

Said vastu suve korda, nüüd hea sõita!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 01.04.18 08:28 Tsiteeri


Tänud heade sõnade eest. Pleki- ja värvitöö lastud teha oma ala professionaalidel. Endale jäi montaazitöö rõõm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]