Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 2.5 BAU 132kw hommikune käivitus väga pikk. (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 6420)
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 29.07.16 21:30 Tsiteeri
2.5 BAU 132kw hommikune käivitus väga pikk.



Tere kõik see Audi pere!

Audi A6 2004 2.5 BAU Autom.kast. Quattro 132kw.

Hiljuti ostsin juba selle probleemiga masina. Lasin ka vahetada rihmad ja rullikud.
Eks on see 2.5 teemat palju juba foorumite avarsustes käsitletud, aga ei ole oma problemile vastust saanud. Palun targematelt abi.
Hommikul(20kraadi sooja) kui süüte sisse keeran, siis eelsüüde korra vilksab ja käivitumine võtab mingi vähemalt 5sec-i aega. Kui käivitub siis küttehaisu terve hoov täis. Järgmisel hommikul võtsin tagant temp anduri ja küünalde tuluke oli armaturis ikka mingi 3sec-i ja käivitus absoluutselt suurepäraselt. Mõtlesin, et viga anduris, rabasin mitte kõige odavama temp anduri autoeksperdist ja lootsin et asi nii lihne ongi, aga ei olnud. Järgmine hommik jälle ketrasin nii, et tunne et aku saab tühjaks ennem. Nüüd võtan iga hommik temp anduril mütsi maha ja panen käima ja siis temp andur taha tagasi.
Eelsüüte küünlad kontrollisin testriga ja võtsin nad välja ka igaksjuhuks( Bosch-id) ja proovisin voolu anda neile ja lähevad nobedalt punaseks.
Mis jama saab olla? Muidu masin sõidab hästi, küttekulu normis ja igati tipp-top pill.

Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 29.07.16 21:34 Tsiteeri


See ka veel, et kui käima ära läheb ja lasen paar minutit käia ja siis kui välja suretan, siis kohe uuesti ikka käivitub väga pikalt. Kui mootor töösoe, siis läheb väga hästi käima. VCDS vigu ei leia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 30.07.16 04:43 Tsiteeri


Vaevlen ise sama murega, olen ka kõik andurid vahetanud, uus aku peal, arvutiga vaadates süütenurk paigas. Kui enda murele lahenduse leiad, siis anna märku, saan ka ehk enda pilligi korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 30.07.16 07:41 Tsiteeri


Asi tundub olevat starteris. Sellel teemal peaks vaga pikalt siin juttu olema. Kunagi tegi endal ka 2.5 sama asja. Remonditud starter heade allahindlustega ala 100 euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 30.07.16 13:52 Tsiteeri


Võibolla tõesti võiks see viga olla starteris, aga miks siis läheb laksust, kui temp andur tagant võtta ja pikalt eelsüüdet saab?
Aga iseenesest on see starteri mõte ka täitsa omal kohal. Kas tõesti võib jääda natuke puudu starteri jõust? Hääle järgi nagu ei venita starterit vaid sikutab üsna jõudsalt, kuigi järjest pikalt käivitades ikka lõpuks starteri pööre väheneb aga käima läheb.
Aga kuidas saaks starterit testida? Aku ise on korralik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 30.07.16 16:21 Tsiteeri


Vaata mis pöördeid aju näeb käivitamise ajal.
Kui on alla küsitud piirväärtuse, siis tegevus teada.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 30.07.16 16:30 Tsiteeri


Kas see nõutud pöörete asi ei kehtinud kuuma mootori kohta ehk sis 70C+ ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.16 16:56 Tsiteeri


PD mootorid oli mäletamisega need, millel ootas kindlaid pöördeid sooja mootoriga. Olid äkki 210+ rpm ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 30.07.16 17:58 Tsiteeri


Kas vana 2.5 R5 on siis PD?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.07.16 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keijo741
Kas vana 2.5 R5 on siis PD?


Ei.
Siin on mingi ülevaatlik seletus.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 31.07.16 06:58 Tsiteeri


Olgu, aga siin just paar päeva tagasi jäi silma r5 teema kus oli välja toodud graafikud jne. kus siis oli näha, et 70c+ pritset ei toimu ennem kui vajalikud pöörded saavutatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 31.07.16 07:57 Tsiteeri


Ma ise pole näinud kuskil konkreetset põhjendust nendele nõutud starteri pööretele sooja mootoriga. Kuskil räägiti mingist kahemassilise hooratta kaitsmise funktsioonist, seega saaks see olla ainult manuaalkastiga auto probleem. Tihti muudetakse tarkvara, aga tegelikult on probleem ikkagi ju starteris või akus, pigem tuleks need korda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
q139
huviline



Registreerunud 14.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.16 08:39 Tsiteeri


Voib vag commiga koik mootori temp andurite näidud vaadata , voibolla moni valetab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 31.07.16 09:00 Tsiteeri


Mu enda pillile said nii ülemine kui alumine andur vahetatud aprillis. Kas on sel isendil veel kuskil mõni andur millest ma teadlik pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 01.08.16 15:49 Tsiteeri


Täna hommikul panin ennem käivitust vcds-i järgi audile. Kui ma ei eksi, siis olid käivitusel pöörded 116
Kas seda siis vähevõitu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 01.08.16 20:26 Tsiteeri


Jama ongi, et teatud tempiga tahab mootor oige pööret saada et kütust saada. Kui temp andurit pole siis laheb kohe default seades käima. Ja 116 on ilmselgelt liiga vahe. Kuskilt vist korva jaanud, et minimum 170 ja korras peaks seal 200 kandis kerima.
Vahetus pole vaga keeruline ja hea hinnaga saad, siis saad ala 100+ euri starteri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.08.16 04:47 Tsiteeri


Aga miks siis lööb diisli vingu üles kui pikalt käiates lõpuks käima läheb? Sellest järeldades saaks nagu ennem juba kütet peale, aga midagi jääks nagu puudu või saamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 02.08.16 17:37 Tsiteeri


Täna panin logi salvestama ja käivitus momendil oli viimane madal pööre 167 enne kui 800 kanti ära läks.
Aga ehk oskab keegi soovitada seda head kohta kust saaks hea starteri hea hinnaga? Siis saaks seda teemat kas edasi arendada, või lõpenuks pidada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 03.08.16 14:42 Tsiteeri


Sümptom on selline, et ise keeraksin paar kraadi pumpa varajasemale. Pumba süütenurka on vaadatud?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 05.08.16 20:05 Tsiteeri


Hommikuti läks halvasti käima ennem hammasrihma vahetust ja sama jama ka peale rihmade vahetust. Rihmasid vahetasid oma ala spetsialistid. Hetkel tegelen starteri otsingutega, et saada soodsalt mingi hea püss mis tirib. Siis saab juba edasi vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 06.08.16 06:34 Tsiteeri


Enda omal oli ka käivitus pikk ning öeldi ära, et antud mootor tahab väga head akut ning head starterit. Lisaks peab süütenurk paigas olema.
Kuna aku oli väsinud sai ostetud uus aku ning peale seda pikk käivitus kadus. Soojast peast on nüüd nagu suvaline uus diisel, mis läheb põhimõtteliselt poolest pöördest käima. -25 kraadiga tahtis natukene starterit.
Ehk siis esimese asjana soovitan aku ülevaadata ning süütenurk. Minul tegeles selle asjaga Tartus EKSPERT AUTOHOOLDUS (endine MT Autohooldus).
Ennem uue starteri ostu äkki tasub uurida, mis maksab praeguse starteri remont/hooldus.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 13.08.16 14:15 Tsiteeri


Lasin Tartus Vilja tänava meestel starteri maha võtta ja üle vaadata, pandi uued puksid, kuna kerge lõtk oli. Tundub et tirib usinamalt veidi, aga jama endiselt alles. Kui nüüd jahedamad hommikud olnud, siis laseb ~2sek küünalde tuld ja hüppab hopsti käima kohe. Aga kui mootor paar tundi seisab ja jahtub ja süüdet pannes eelsüüte tuli vaid korra vilksab, siis saab hea mitu sekundit kedrata. Katsun leida kellegi pädeva, kes on suuteline ka aku korrasolekut testima ja siis saab juba edasi vaadata seda asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 13.08.16 17:54 Tsiteeri


Vaata palju hommikul temp. andur näitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 16.08.16 08:11 Tsiteeri


Täna hommikul.
Coolant 14.3; Intake 17.6; Oil 13,2; Fuel 15.3; Outside temp 14,3
Katsun leida täna Tartus koha, kes suudaks aku ära testida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 16.08.16 21:13 Tsiteeri


Ma ei saa aru miks seda pumba süüdet ei ole kohale timmitud ikkagi? "spetsid vahetasid rihma ärä" Ma olen neid spetse siin näinud mitmesuguseid. Ühed on sellised nad ei oska nende mootoritega tegelt midagi muud teha kui rima samma kohta tagasi asendada kus ta oli juba enne rihma vahetust. Kuna süüde ole ennen kohast ärä ja on ka peale rihma vahetust kohast ärä, kui seda ei ole eraldi korda timmitud. Aga noh. Viga võib ju akus olla, kulunud moottoris, kehvaded pihustites jne. Saab tegelt päris palju uusi asju mootorisse ärä vahetada :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]