Lehekülgi: 1 2 |
hann12
huviline
Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k
|
postitati 29.07.16 21:30
|
|
|
2.5 BAU 132kw hommikune käivitus väga pikk.
Tere kõik see Audi pere!
Audi A6 2004 2.5 BAU Autom.kast. Quattro 132kw.
Hiljuti ostsin juba selle probleemiga masina. Lasin ka vahetada rihmad ja rullikud.
Eks on see 2.5 teemat palju juba foorumite avarsustes käsitletud, aga ei ole oma problemile vastust saanud. Palun targematelt abi.
Hommikul(20kraadi sooja) kui süüte sisse keeran, siis eelsüüde korra vilksab ja käivitumine võtab mingi vähemalt 5sec-i aega. Kui käivitub siis
küttehaisu terve hoov täis. Järgmisel hommikul võtsin tagant temp anduri ja küünalde tuluke oli armaturis ikka mingi 3sec-i ja käivitus absoluutselt
suurepäraselt. Mõtlesin, et viga anduris, rabasin mitte kõige odavama temp anduri autoeksperdist ja lootsin et asi nii lihne ongi, aga ei olnud.
Järgmine hommik jälle ketrasin nii, et tunne et aku saab tühjaks ennem. Nüüd võtan iga hommik temp anduril mütsi maha ja panen käima ja siis temp
andur taha tagasi.
Eelsüüte küünlad kontrollisin testriga ja võtsin nad välja ka igaksjuhuks( Bosch-id) ja proovisin voolu anda neile ja lähevad nobedalt punaseks.
Mis jama saab olla? Muidu masin sõidab hästi, küttekulu normis ja igati tipp-top pill.
Aitäh!
|
|
|
hann12
huviline
Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k
|
postitati 29.07.16 21:34
|
|
|
See ka veel, et kui käima ära läheb ja lasen paar minutit käia ja siis kui välja suretan, siis kohe uuesti ikka käivitub väga pikalt. Kui mootor
töösoe, siis läheb väga hästi käima. VCDS vigu ei leia.
|
|
|
keijo741
huviline
Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003
|
postitati 30.07.16 04:43
|
|
|
Vaevlen ise sama murega, olen ka kõik andurid vahetanud, uus aku peal, arvutiga vaadates süütenurk paigas. Kui enda murele lahenduse leiad, siis anna
märku, saan ka ehk enda pilligi korda.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 30.07.16 07:41
|
|
|
Asi tundub olevat starteris. Sellel teemal peaks vaga pikalt siin juttu olema. Kunagi tegi endal ka 2.5 sama asja. Remonditud starter heade
allahindlustega ala 100 euri.
|
|
|
hann12
huviline
Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k
|
postitati 30.07.16 13:52
|
|
|
Võibolla tõesti võiks see viga olla starteris, aga miks siis läheb laksust, kui temp andur tagant võtta ja pikalt eelsüüdet saab?
Aga iseenesest on see starteri mõte ka täitsa omal kohal. Kas tõesti võib jääda natuke puudu starteri jõust? Hääle järgi nagu ei venita starterit vaid
sikutab üsna jõudsalt, kuigi järjest pikalt käivitades ikka lõpuks starteri pööre väheneb aga käima läheb.
Aga kuidas saaks starterit testida? Aku ise on korralik.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 30.07.16 16:21
|
|
|
Vaata mis pöördeid aju näeb käivitamise ajal.
Kui on alla küsitud piirväärtuse, siis tegevus teada.
|
|
|
|
keijo741
huviline
Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003
|
postitati 30.07.16 16:30
|
|
|
Kas see nõutud pöörete asi ei kehtinud kuuma mootori kohta ehk sis 70C+ ?
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.16 16:56
|
|
|
PD mootorid oli mäletamisega need, millel ootas kindlaid pöördeid sooja mootoriga. Olid äkki 210+ rpm ?
|
|
|
keijo741
huviline
Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003
|
postitati 30.07.16 17:58
|
|
|
Kas vana 2.5 R5 on siis PD?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
keijo741
huviline
Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003
|
postitati 31.07.16 06:58
|
|
|
Olgu, aga siin just paar päeva tagasi jäi silma r5 teema kus oli välja toodud graafikud jne. kus siis oli näha, et 70c+ pritset ei toimu ennem kui
vajalikud pöörded saavutatud.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 31.07.16 07:57
|
|
|
Ma ise pole näinud kuskil konkreetset põhjendust nendele nõutud starteri pööretele sooja mootoriga. Kuskil räägiti mingist kahemassilise hooratta
kaitsmise funktsioonist, seega saaks see olla ainult manuaalkastiga auto probleem. Tihti muudetakse tarkvara, aga tegelikult on probleem ikkagi ju
starteris või akus, pigem tuleks need korda teha.
|
|
|
q139
huviline
Registreerunud 14.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.16 08:39
|
|
|
Voib vag commiga koik mootori temp andurite näidud vaadata , voibolla moni valetab
|
|
|
keijo741
huviline
Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003
|
postitati 31.07.16 09:00
|
|
|
Mu enda pillile said nii ülemine kui alumine andur vahetatud aprillis. Kas on sel isendil veel kuskil mõni andur millest ma teadlik pole?
|
|
|
hann12
huviline
Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k
|
postitati 01.08.16 15:49
|
|
|
Täna hommikul panin ennem käivitust vcds-i järgi audile. Kui ma ei eksi, siis olid käivitusel pöörded 116
Kas seda siis vähevõitu?
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 01.08.16 20:26
|
|
|
Jama ongi, et teatud tempiga tahab mootor oige pööret saada et kütust saada. Kui temp andurit pole siis laheb kohe default seades käima. Ja 116 on
ilmselgelt liiga vahe. Kuskilt vist korva jaanud, et minimum 170 ja korras peaks seal 200 kandis kerima.
Vahetus pole vaga keeruline ja hea hinnaga saad, siis saad ala 100+ euri starteri.
|
|
|
keijo741
huviline
Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003
|
postitati 02.08.16 04:47
|
|
|
Aga miks siis lööb diisli vingu üles kui pikalt käiates lõpuks käima läheb? Sellest järeldades saaks nagu ennem juba kütet peale, aga midagi jääks
nagu puudu või saamata.
|
|
|
hann12
huviline
Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k
|
postitati 02.08.16 17:37
|
|
|
Täna panin logi salvestama ja käivitus momendil oli viimane madal pööre 167 enne kui 800 kanti ära läks.
Aga ehk oskab keegi soovitada seda head kohta kust saaks hea starteri hea hinnaga? Siis saaks seda teemat kas edasi arendada, või lõpenuks pidada.
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 03.08.16 14:42
|
|
|
Sümptom on selline, et ise keeraksin paar kraadi pumpa varajasemale. Pumba süütenurka on vaadatud?
|
|
|
|
hann12
huviline
Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k
|
postitati 05.08.16 20:05
|
|
|
Hommikuti läks halvasti käima ennem hammasrihma vahetust ja sama jama ka peale rihmade vahetust. Rihmasid vahetasid oma ala spetsialistid. Hetkel
tegelen starteri otsingutega, et saada soodsalt mingi hea püss mis tirib. Siis saab juba edasi vaadata.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 06.08.16 06:34
|
|
|
Enda omal oli ka käivitus pikk ning öeldi ära, et antud mootor tahab väga head akut ning head starterit. Lisaks peab süütenurk paigas olema.
Kuna aku oli väsinud sai ostetud uus aku ning peale seda pikk käivitus kadus. Soojast peast on nüüd nagu suvaline uus diisel, mis läheb
põhimõtteliselt poolest pöördest käima. -25 kraadiga tahtis natukene
starterit.
Ehk siis esimese asjana soovitan aku ülevaadata ning süütenurk. Minul tegeles selle asjaga Tartus EKSPERT AUTOHOOLDUS (endine MT Autohooldus).
Ennem uue starteri ostu äkki tasub uurida, mis maksab praeguse starteri remont/hooldus.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
hann12
huviline
Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k
|
postitati 13.08.16 14:15
|
|
|
Lasin Tartus Vilja tänava meestel starteri maha võtta ja üle vaadata, pandi uued puksid, kuna kerge lõtk oli. Tundub et tirib usinamalt veidi, aga
jama endiselt alles. Kui nüüd jahedamad hommikud olnud, siis laseb ~2sek küünalde tuld ja hüppab hopsti käima kohe. Aga kui mootor paar tundi seisab
ja jahtub ja süüdet pannes eelsüüte tuli vaid korra vilksab, siis saab hea mitu sekundit kedrata. Katsun leida kellegi pädeva, kes on suuteline ka aku
korrasolekut testima ja siis saab juba edasi vaadata seda asja.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 13.08.16 17:54
|
|
|
Vaata palju hommikul temp. andur näitab.
|
|
|
hann12
huviline
Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k
|
postitati 16.08.16 08:11
|
|
|
Täna hommikul.
Coolant 14.3; Intake 17.6; Oil 13,2; Fuel 15.3; Outside temp 14,3
Katsun leida täna Tartus koha, kes suudaks aku ära testida.
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 16.08.16 21:13
|
|
|
Ma ei saa aru miks seda pumba süüdet ei ole kohale timmitud ikkagi? "spetsid vahetasid rihma ärä" Ma olen neid spetse siin näinud mitmesuguseid.
Ühed on sellised nad ei oska nende mootoritega tegelt midagi muud teha kui rima samma kohta tagasi asendada kus ta oli juba enne rihma vahetust. Kuna
süüde ole ennen kohast ärä ja on ka peale rihma vahetust kohast ärä, kui seda ei ole eraldi korda timmitud. Aga noh. Viga võib ju akus olla, kulunud
moottoris, kehvaded pihustites jne. Saab tegelt päris palju uusi asju mootorisse ärä vahetada
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |