Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: S2, S4 2.2T ostusoov. (Vastuseid: 107 | Vaatamisi: 16299)
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 29.07.16 07:37 Tsiteeri
S2, S4 2.2T ostusoov.



Tere klubilised!

Olen pikemat aega tundnud huvi just 2.2T mootoriga isenditele. Olen mõnega sõitnud ja on mõnusalt nobedad.
Auto24-st uurisin natuke ja hetkel jäi silma vaid mitu S4-ja. Kas s2-l ja s4-l on mingeid suuri vahesi ka? Või mida võiks eelistada?
Plaanis oleks autost teha pühapäeva auto mida vb. ka natuke nobedamaks ajaga teha. Aga pigem otsin hetkel just vastupidavust.

Ja teab keegi kas keegi on müümas või müüma hakkamas mõnda väga hästi hoitud isendit?

Ilmselgelt nende mootoritega hirm ,et on võetud viimast ja ei tahaks autot mootoriga mis kohe laiali jookseks :)

Tänud ette juba kes on valmis aitama mind õige auto ostuga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.16 07:48 Tsiteeri


Alusta sellest kuulutusest.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=165846

S2 on muidugi rariteetsem juba kui S6 või S4 ja selle võrra ka kallim. Ca 5000 ja üles hinnad hetkel. S2-te pakutakse siin: http://www.auto24.ee/used/2296198 . S4 võid saada ca 3000-3500 eest juba enamvähem korraliku. Kui midagi ekstravagantset tahad siis on ka meie foorumi ühe kasutaja väga kange pill ka müügis: http://www.auto24.ee/used/2093387 . Aga ma ei oska öelda kui otstarbekas sellisega pühapäeviti sõita on ja kui mugav:).

Eks päeva lõpuks pead endale selgeks tegema, kas tahad väikest raketti või suurt ja kiiret kruiiserit.

Kui mälu ei peta siis need S2-d mis on müügis on 3B mootoriga ja evivad jagajaga süüdet, S4 on juba AAN mootoriga mis omab elektroonilist süüdet. S2-tedel (vist oli 92 ja üles) on kasutusel ABY koodiga mootor, mis juba on elektroonilise süütega ja parem versioon. S2 osad detailid võivad olla defitsiitsemad kui S4 omad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 29.07.16 09:12 Tsiteeri


Tänan abi eest!

Vaatasin seda s4-ja. See käru seal taga ei aita kohe üldse müüa. Ei taha autot kurnatud mootoriga. Samuti ls on kindlasti vale kui vaadata juhi istet. Seega ei tea kaua turbod jne veel vastu peavad!?
Muidu see auto meeldis enim kuna roostevaba kere. Selle aasta mootor on juba parim variant?

S2 on kupee. Ma tahaks pigem S2 avanti kuna see on ainulaadsem. Seda aga ei liigu väga. Muidugi kui leiaks hea ajalooga kupee siis võiks ju vaadata.

No see sinine s4 oleks maasikas aga sellega vist enam väga ei sõida jah. See sobiks pigem kiirendamisteks ja edasi ehitamiseks. Ma tahaks rohkem lihtsalt kiiret susisevat pühapäeva autot.

Kas muidu need 2.2 turbo mootorid on vastupidavad? Või mida ma veel peaks vaatama kui vaatan kuulutusi?

Muidugi ideaalis tahaks mõnda veel vanemat kandilist 2.2 turboga mootorit aga neid ei liigu üldse enam. Kahjuks ei tea mis mudeliga tegi isegi oli. Audi200?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.16 09:37 Tsiteeri


Väljamaalt saab ikka! Pühapäeva auto peaks olema ikka väga hoolikalt valitud ja kindlasti 100% oma tahtmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.16 10:04 Tsiteeri


Eks need mootorid on nii ja naa. Kui on kenasti hooldatud ja remonditud pole neil häda midagi. Aeg-ajalt on mingid tobedad vaakumi lekked ja muud säärased mured. Samas kui on korralik isend siis kestab kenasti. Sellise mootori kapremont pole ka üle mõistuse kallis.

Vanem ja kandilisem 2,2 20v Turbo on siis juba Audi 200 20v, mis on reaalselt juba klassika. Täna leiab neid veel ca 4000-6000 vahele (enamvähem korralikke). Seal on küll väike oht jälle nagu S2-ga, et osad detailid on defitsiitsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 29.07.16 10:15 Tsiteeri


Mootori poolest ei tasu seda 2.2T üldse karta. Ma ka alguses (6-7a.) tagasi kartsin. Aga reaalsus on jah see, et peale vaakumilekete (stock) mootoril eriti laiali ei lähe. Kui just ise "vanakooli" moodi rõhku peale ei keera. 220v puhul on järjest keerulisem leida sillaosigi näiteks. Õõtsad hakkavad otsa maailmast saama ja veovõli otsi ei leia originaal osa samuti enam. Stangedest, tiibadest rääkimata. Neid ei leia vist ühtegi. Vähemalt avalikult müügisolevana.

Antsu jutul on jumet selle elektronsüüte vs jagajasüüte poolelt. Eelistaksin viimast. Tõsi, saab ka vanemad versioonid selle peale ümber ehitada, aga siis kaob originaalsus. Eks need ole need tahud, millest tuleb lähtuda auto valimisel. S2 avanti ikka annab otsida. Millaski nägin 9k € eest saksas müügis. Et jah, lihtne pole. Isegi RS2 võiks olla rohkem liikvel? Aga jubinad sellel veelgi defkamad.

Kergesti arendatavad on nad siiski kõik, kui kiiret jõulisa vaja. Ja maarjamaal on palju mehi, kes neid järele aidata oskavad. Foorumgi know-how-d palju täis.

PS! Seda käruga pilti ära kohe mitte karda. Pigem ole õnnelik, et auto jaksab vajadusel ka rahulikult suuremat veost vedada.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.07.16 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokru
Vaatasin seda s4-ja. See käru seal taga ei aita kohe üldse müüa. Ei taha autot kurnatud mootoriga.
Lepi sellega, et neid mootoreid ja sinna ümber polditud kere on tarbitud täie raha eest: launchitud piirajast kohapealt ja mootorit koormatud näiteks bahnil tippkiirust püüdes jne.
Keegi ei osta endale S autot, et seda siis rahulikult alla 2000rpm käiguvahetustega aastakümneid tarbida.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 29.07.16 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Mootori poolest ei tasu seda 2.2T üldse karta. Ma ka alguses (6-7a.) tagasi kartsin. Aga reaalsus on jah see, et peale vaakumilekete (stock) mootoril eriti laiali ei lähe. Kui just ise "vanakooli" moodi rõhku peale ei keera. 220v puhul on järjest keerulisem leida sillaosigi näiteks. Õõtsad hakkavad otsa maailmast saama ja veovõli otsi ei leia originaal osa samuti enam. Stangedest, tiibadest rääkimata. Neid ei leia vist ühtegi. Vähemalt avalikult müügisolevana.

Antsu jutul on jumet selle elektronsüüte vs jagajasüüte poolelt. Eelistaksin viimast. Tõsi, saab ka vanemad versioonid selle peale ümber ehitada, aga siis kaob originaalsus. Eks need ole need tahud, millest tuleb lähtuda auto valimisel. S2 avanti ikka annab otsida. Millaski nägin 9k € eest saksas müügis. Et jah, lihtne pole. Isegi RS2 võiks olla rohkem liikvel? Aga jubinad sellel veelgi defkamad.

Kergesti arendatavad on nad siiski kõik, kui kiiret jõulisa vaja. Ja maarjamaal on palju mehi, kes neid järele aidata oskavad. Foorumgi know-how-d palju täis.

PS! Seda käruga pilti ära kohe mitte karda. Pigem ole õnnelik, et auto jaksab vajadusel ka rahulikult suuremat veost vedada.


Tänan asjaliku vastuse eest!

See S4 mulle ideaalis sobiks. Kuna ise surfan ja siis ka hea tagant varustus sisse visata. Samas S2 tundub sportlikum.
Kahju,et see S4 pole siin foorumis,et lugeda tegemiste kohta.
S4 ostu puhul vaatasin,et on veel pakutavaid ja äkki targem see lisa 2k panna ja saab juba variandi kus võimsam turbo jne.?
Sellel s4-l muidu on juba see parem mootor aasta järgi jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.16 12:24 Tsiteeri


Parem jah. See minu lingitud foorumi S4 on siis juba MTMi tarkvaraga. Mine vaata üle. Kui on hoolas omanik olnud siis on väga okei. Neid turbosid ja tarkvara vahetusi saad hiljem ka teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 29.07.16 12:25 Tsiteeri


Tore arutelu ja see sinine s4 mul sõbra oma ja julgen väita,et tehnika on hea ja autot on hoitud hästi ja juppide nimekiri mis sinna pandud on eeskujulik.Tema autol pole siiaamaani probleeme olnud,vastandiks minu auto kus paremad jupid, peale krutitud ja ei saand pidama rahavoogu autosse.

Martin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 29.07.16 12:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prual84
Tore arutelu ja see sinine s4 mul sõbra oma ja julgen väita,et tehnika on hea ja autot on hoitud hästi ja juppide nimekiri mis sinna pandud on eeskujulik.Tema autol pole siiaamaani probleeme olnud,vastandiks minu auto kus paremad jupid, peale krutitud ja ei saand pidama rahavoogu autosse.

Martin


Millist sinist s4-ja sa mõtled? Hele või tume? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.07.16 12:46 Tsiteeri


C4-ja tuunimata kujul pühapäevaautoks no ma ei tea. Milleks?
Sust sõidab suvaline 3.0 TDI mööda, nagu postist.

S2-l on pigem rohkem jumet. Või RS2-l.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 29.07.16 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Millist sinist s4-ja sa mõtled? Hele või tume? :)


Kärukonksuga ja tumedat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.16 13:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
C4-ja tuunimata kujul pühapäevaautoks no ma ei tea. Milleks?
Sust sõidab suvaline 3.0 TDI mööda, nagu postist.

S2-l on pigem rohkem jumet. Või RS2-l.


Maitse üle ei vaielda:). Küll tekib see tuunimise isu ka kiirelt. RS2 on juba üsna kõrges hinnaklassis masin. Esimene S2 Avant hakkab mobile jägi juba 10K eurost. Vaevalt, et meie lähiümbrusest seda S2 avanti väga odavamalt leiab. Samas võib vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 29.07.16 21:49 Tsiteeri


Niipalju kui olen jälginud viimase paari aasta jooksul s2 turge, siis avant on vähem hinnatud kui kupee. Odavama otsa pillid on enamasti vagunid.

S2 on kindlasti põnevam ja rariteetsem hobiauto kui S4 ja kui s4 hinnad lähevad endiselt põhja poole, siis S2 hind on võrreldes paari aasta taguse ajaga juba 2x ja enamgi veel tõusnud. Nii on pigem reegliks see kujunenud kõikide B ja C keregega kiirete Audidega.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 29.07.16 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokru
Tänan abi eest!

Vaatasin seda s4-ja. See käru seal taga ei aita kohe üldse müüa. Ei taha autot kurnatud mootoriga. Samuti ls on kindlasti vale kui vaadata juhi istet.


194 kW mootor ja käru kurnab mootorit?:D Sellisega ei saa B-kategooriaga lubatud käruga arugi kas käru on taga või mitte kui just kiirendusrajal ajapeale ei sõida vms, isegi 55 kW auto jõuab edukalt isegi maanteekiirusel käru vedada.
Mitte et 90% müüdavatest autodest läbisõit keritud ei oleks (niikuinii on), aga istme seisukorra järgi ei saa läbisõidu kohta midagi kindlalt küll öelda. Mõni istub sisuliselt hommikul autosse ja õhtul välja ning sõidab aastate jooksul pool milli maha, teine sõidab 2x vähem, aga istub 10X päevas sisse-välja. Ka naha hoolduse tegemine/mitte tegemine loeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 30.07.16 00:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
C4-ja tuunimata kujul pühapäevaautoks no ma ei tea. Milleks?
Sust sõidab suvaline 3.0 TDI mööda, nagu postist.

S2-l on pigem rohkem jumet. Või RS2-l.


Nii on jah, et uued diislid sõidavad tuimalt mööda. Aga eks küsimus ongi kas see 3.0 TDI kõlbaks pühapäevautoks? Vara veel vist. Kes seda mootorit kunagi nt c6 kerel nö hobiautona hoidma hakkaks. Tarbeese vs vanakooli tehnika. Soovitakse ju pühapäevaautot.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 30.07.16 07:11 Tsiteeri


Päris iga 3.0TDI ikka ei sõida küll. Selleks peab sellel dislal ikka vähemalt 2010 või 2011 aasta ees olema ja ka siis räägime me stock autodest. Ja väita, et neid saab kuidagi võrrelda omavahel, noh ma arvan, et ei saa. Hind on C kerede puhul 'natuke' eri klassist. Ärge ikka päris huupi pange.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.16 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Päris iga 3.0TDI ikka ei sõida küll. Selleks peab sellel dislal ikka vähemalt 2010 või 2011 aasta ees olema ja ka siis räägime me stock autodest.

Ma tegelt nõustun Dimaga. Ma ei usu, et selleks peab 3.0 tdi C7 olema, et stock 2.2t-st mööda sõita. Piisab ka C6-st või B7-st. Mõtlen stock vs stock, chipitud vs chipitud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 30.07.16 11:33 Tsiteeri


Mu pärast sõitku must mööda. Ma olen oma vanakeses õnnelikum kui seal elektrit täis õudusunenäos. C6 ja c7 kiiremad, teil on õigus. Aga räägime ju pühapäevaautost. RS6 saan veel aru. S6 kah kuidagi mõistaks selle termini alla. Aga kolmene diisel. No can do. ☺


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.07.16 13:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Mu pärast sõitku must mööda. Ma olen oma vanakeses õnnelikum kui seal elektrit täis õudusunenäos. C6 ja c7 kiiremad, teil on õigus. Aga räägime ju pühapäevaautost. RS6 saan veel aru. S6 kah kuidagi mõistaks selle termini alla. Aga kolmene diisel. No can do. ☺


+1, enam paremini ei saakski ;). Paugutage edasi oma elektrit täis tiluliludega, vanakooli autod, vot neid võib siiski autodeks nimetada.

Üldiselt vöiks jääda selles mõttes teemasse, et ei toodaks valikusse uuemaid isendeid ja siis kelkida, et mis ja kes kusagilt ära teeb ja diisel ... veits ikka teist masti ja iseloomuga isend, kasvõi juba väände poolest, olgu võimsus, mis tahes.
Ma ei tunneks raasukestki häbi ka siis, kui nõukogude toodangust ära "killitakse".


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 30.07.16 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Mu pärast sõitku must mööda. Ma olen oma vanakeses õnnelikum kui seal elektrit täis õudusunenäos. C6 ja c7 kiiremad, teil on õigus. Aga räägime ju pühapäevaautost. RS6 saan veel aru. S6 kah kuidagi mõistaks selle termini alla. Aga kolmene diisel. No can do. ☺

Need elektrit täis õudukad ütlevad õnneks (reeglina) läbi kaabli ära, mis neil viga on.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.16 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
S2 on muidugi rariteetsem juba kui S6 või S4 ja selle võrra ka kallim. Ca 5000 ja üles hinnad hetkel. S2-te pakutakse siin: http://www.auto24.ee/used/2296198 .

Käisin paar-kolm aastat tagasi seda S2-e vaatamas ja see oli jube. Käisin mõnda veel vaatamas aga need polnud palju paremad. Reaalsus tundub olema see, et korralikku S2-e sa Eestist ei leia. Mina tõin Saksast.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 30.07.16 19:18 Tsiteeri


Kui silmanägemine ei peta, siis oli algselt kellelgi soov osta S2 v S4. Nüüdseks on jutt jõudnud sinnani, et paljud 2005 ja edasi dislad on parema minekuga, kui 25-30 aastat vanad S2 S4. Miks see ei peaks ka nii olema, sest tehnika ju areneb. Aga mida see teadmine annab ostusoovi omavale kodanikule? Nõrgemale tekitab ehk alaväärsuskompleksi, et näe, sõidan küll S-iga, aga pagana 3-neTDi traktor kündis mööda!
No ja mis siis, las künnab! Rahulikum inimene vaatab asja stoilise rahuga- Eesti mastaabiga riigis annab olulise ajavõidu ehk 100km-st pikemate vahemaadest läbimine. Muudel juhtudel piirdub ajavõit vaid ääretult lühikese pissipeatuse tegemisega ja selgi juhul võib juhtuda, et ´´lendur´´ ei jõua oma lohvi isegi lukustada, kui see vana S juba rahuliku sõiduga temast möödub. Seda siis mnt-l.
Linnas aga on igasugune ´´ärategemine´´ suhteliset mõttetu, sest nagunii on ´´Estonian Air-i´´ endist pilooti linnas madallennu sooritamise korral ootamas mõttetud foorid-ristmikud ja igasugused ajudeta kaasliiklejad. Kui ei tunne korralikult liiklusskeemi- millisel rajal millal asuda, pole kW kogusest ja väänetest tuhkagi kasu. Isegi nõukogude tehnikaime- sapakas- võib uhket ja suure koguse kW-ga varustatud tehnikat lüpsta nagu Leida Peips omal ajal laudas lehmi udarast sikutas.
Parem oleks sellised mõõduvõtmised jätta selleks ettenähtud kohtade- kinnised rajad- jaoks.
Ja kui kodanik soovib osta mingit konkreetset mudelit, siis oleks ehk tore, kui nõuanded sellega ka piirduks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.16 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu

Vanem ja kandilisem 2,2 20v Turbo on siis juba Audi 200 20v, mis on reaalselt juba klassika. Täna leiab neid veel ca 4000-6000 vahele (enamvähem korralikke). Seal on küll väike oht jälle nagu S2-ga, et osad detailid on defitsiitsed.


Pead midagi sellist silmas?
http://www.auto24.ee/used/2307251


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]