Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.07.16 16:14
|
|
|
Audi A4 B7 3.0 TDI Q
Ei oskagi kusagilt alustada, kuid alustaks nii:
3 Faults Found:
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 003 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 238458 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 156.0 Nm
Speed: 44.8 km/h
Temperature: 86.4°C
Duty Cycle: 15.8 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 8.3 %
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 002 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 238458 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 156.0 Nm
Speed: 44.8 km/h
Temperature: 86.4°C
Duty Cycle: 15.8 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 8.3 %
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 006 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 238458 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 156.0 Nm
Speed: 44.8 km/h
Temperature: 86.4°C
Duty Cycle: 15.8 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 8.3 %
Readiness: 0 0 0 X 0
Lisaks antud listile ka pisike video, kuidas liigutab
ennast geomeetria varras.
Mootor nagu öeldud, 3.0 TDI ja 150 kw, VKM poolt järele aidatud.
Lisaks on kiirendamisel tunda, kus mingi vahemik tekib värin/vibratsioon ja "möttepaus".
Egr olemas, DPF väljastatud.
Turbo VKM´i poolt Lätis taastada lastud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.16 16:35
|
|
|
Tean, et selle nö tehaseseadmega (millega seda J724 moodulit õpetatakse), sellega saab testida seda. Sealt käsitsi paned %´di, mida millele
aktuaatorit soovid liigutada ja siis kuvab kä väärtuse mille seal moodulis olev potekas/asendiandur loeb.
Kas VAG-COM ei lase seda testida ja millised on siis actual ja specific väärtused? - juhul, kui laseb...
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.16 17:42
|
|
|
Kas siis, kui veakoodid ära kustutad, tuleb see tagasi?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.16 18:08
|
|
|
This all does sounds like next turbocharger.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.07.16 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kas siis, kui veakoodid ära kustutad, tuleb see tagasi? |
Koheselt ei tule.
Hetkel on asja uuritud sinnamaani, et geomeetria ja aktuaatori vahelt varras eemaldatud ja geomeetria liigub vabalt igasse asendisse.
Aktuaator, ehk see elektroonika poolne osa on see, mis jupsib, korra käib ilusti ja siis täristab, hammasrattad, ehk sealne mehaaniline osa korras ja
loksudeta.
Nüüd tegelikult oleks hea teha katsetus, et kuidas see elektrooniline pool vöiks toimiva auto peal toimida, toimivalt autol võtaks korra pistiku
tagant ja prooviks ,et kas täristab edasi vöi mitte. Saaks juba sellegagi pildi selgemaks.
Siinkohal teeks üleskutse tartlastele, kes 3.0 150kw Audi A4 omavad, kas keegi oleks nõus abi pakkuma?
Samuti on igati oodatud ideed, et mis ja kus.... ilmselt piisaks sellestki, kui saaks katkise turbo, kuid kus oleks just terve aktuaatori osa.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.07.16 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
This all does sounds like next turbocharger. |
Ära nõiu, sest on kulukamaidki asju, mis vahetamisele lähevad .
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.16 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Hetkel on asja uuritud sinnamaani, et geomeetria ja aktuaatori vahelt varras eemaldatud ja geomeetria liigub vabalt igasse asendisse.
Aktuaator, ehk see elektroonika poolne osa on see, mis jupsib, korra käib ilusti ja siis täristab, hammasrattad, ehk sealne mehaaniline osa korras ja
loksudeta.
Nüüd tegelikult oleks hea teha katsetus, et kuidas see elektrooniline pool vöiks toimiva auto peal toimida, toimivalt autol võtaks korra pistiku
tagant ja prooviks ,et kas täristab edasi vöi mitte. Saaks juba sellegagi pildi selgemaks.
Siinkohal teeks üleskutse tartlastele, kes 3.0 150kw Audi A4 omavad, kas keegi oleks nõus abi pakkuma?
Samuti on igati oodatud ideed, et mis ja kus.... ilmselt piisaks sellestki, kui saaks katkise turbo, kuid kus oleks just terve aktuaatori osa.
| Olen teinud 150 kw A4-ga korduvalt output testi ja sellist täristamist pole näinud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 26.07.16 21:09
|
|
|
Pakuks huupi et plastikust hammasratastel mõned hambad maas.
Alguses pandi "5 klemmiga pistik" aktuaatoreid. Mingi hetk tehti uuendus ja tulid 4 klemmiga. Uuem aktuaator Revalis 268 euri ja letikaup. Vanem 5
päeva tellimus ja oli vist 310 või 350 kanti hind.
|
|
|
|
TarvoE
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.16 04:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Pakuks huupi et plastikust hammasratastel mõned hambad maas.
Alguses pandi "5 klemmiga pistik" aktuaatoreid. Mingi hetk tehti uuendus ja tulid 4 klemmiga. Uuem aktuaator Revalis 268 euri ja letikaup. Vanem 5
päeva tellimus ja oli vist 310 või 350 kanti hind. |
Sai aktuaator lahti võetud. Hammakad paistavad terved ja mingeid mehaanilisi vigastusi näha ei ole. See konkreetne aktuaator on jah 4 klemmiga. Enne
kui revalisse uue järgi joosta äkki on võimalik kuidagi täiesti kindlaks teha, et on aktuaatori elektroonikal midagi viga. Kõige halvem see, et selle
elektroonika on aktuaatori enda kaane külge lakiga niimoodi kinni liimitud, et näeb ainult mikroskeemide pealmist osa. Mingeid konkreetseid jootekohti
vms ei saa kuidagi üle käia sest see lihtsalt ei käi sealt küljest ära.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.07.16 19:06
|
|
|
Asi nüüd sedasi .. sai katsetatud teist juhtmootorit, kahjuks ka see täristas samamoodi.
Mis seal ikka, vaadati juhtmed asjad üle ja ohh üllatust, aku klemmilt olnud üks juhe lahti, mis sai kinni keeratud .. peale 40km paugutamist viga
tagasi ei olevat tulnud.
Üldiselt aga hoiab kätt pulsil ja loodetavasti sellega asi ka piirdus.
Edastame ka tänusõnad klubilisele raidoaudics , kes oli nõus diili pakkuma.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.08.16 19:49
|
|
|
Nii, sellega on ilmselt siiski see kotermann, et üks pihusti oli ikka väga mööda näitajatega ja soristas silku täis, mille tulemusena mingis pöörete
vahemikus hakkas väristama ja viskas ka turbo errori sisse + mingi hetk ka juba armatuuris eelsüüte, lisaks oli tunda ka heitgaasis veidrat
"kibedat" aroomi.
Esimese silindri pihusti läks uus ja nüüd jääb oodata, mida aeg näitab, kas hakkab viisakamalt lõpuks tööle vöi mitte.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|