ipi
huviline
Registreerunud 06.07.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro '97
|
postitati 26.07.16 10:02
|
|
|
2.5 R5 TDI väike küttekulu
Tsitaat: | Algselt postitas: Rakss
Tere jällegi!
Täna siis sai lõpetatud kahe päevane ekskursioon meie kallil Eestimaal, ennem reisi sai paak täis pandud ja odomeeter ära nullitud, tulemus siis
järgmine
|
See läbisõit poole paagiga?
Moderaator: Jagasin selle teema kaheks ja tõstsin vähe õigemasse kohta.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 26.07.16 10:42
|
|
|
2.5 R5 TDI väike küttekulu
Tsitaat: | Algselt postitas: ipi
See läbisõit poole paagiga? |
Jäin ka mina mõtlema, et misasja... Paagi suurus ju ~80L, see tähendaks ju keskmiseks kuluks ~4,5-5L. Ei tundu eriti reaalne ~2tonni kaaluva neliku
kohta, mis on üle 20a vana.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.07.16 11:17
|
|
|
2.5 R5 TDI väike küttekulu
Selles pole midagi imelikku, täiesti normaalne kulu maanteel sõites.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 26.07.16 13:07
|
|
|
2.5 R5 TDI väike küttekulu
Selleks et sellist kulu saada pead sõitma nagu viimane vanur,käiku vahetama ennem 2000rpm ning 90Km/H sõitma punktipealt.
120+km/h kuskil kiirteel tuleb juba kuluks 6-6,5 või enam liitreid saja kilomeetri kohta
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.07.16 13:50
|
|
|
2.5 R5 TDI väike küttekulu
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
120+km/h kuskil kiirteel tuleb juba kuluks 6-6,5 või enam liitreid saja kilomeetri kohta | Kus Eestis sul see kiirtee on?
Tallinn-Võru-Tallinn tuli mul MonoAEL lahendusega veerand paaki, järgmise veerandi kulutas Tallinnas sees kärutamine. Poole paagi näidu juures oli LS
850km. Ütleks, et sellise umbestäpselt kütusekulu arvutuse järgi on keskmise isegi pigem liiga kõrge.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.07.16 14:05
|
|
|
2.5 R5 TDI väike küttekulu
Ulmet pole ka mõtet mõelda, see näidik ei ole tea kui täpne. Alguses näitab pikalt täispaaki ning alles seejärel hakkab langema.
Ei võta need ükski mingit 4.5 kuskil maanteel, eriti nelikuna.
Zoig, sul mõned C4 ju olnud, tead küll, kuidas asi käib.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.07.16 14:27
|
|
|
2.5 R5 TDI väike küttekulu
Eks see kulu teema jääb nagunii, kuid jah...poole paagiga pea 900 km...unreal, öelge mis tahate.
Hetkel jääb vägisi tunne, et kogu 75-80 liitriga saaks sõita 2000 km alla, lagi oleks ilmselt 1200 + - kilomeetrid.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 26.07.16 14:52
|
|
|
2.5 R5 TDI väike küttekulu
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
120+km/h kuskil kiirteel tuleb juba kuluks 6-6,5 või enam liitreid saja kilomeetri kohta | Kus Eestis sul see kiirtee on?
Tallinn-Võru-Tallinn tuli mul MonoAEL lahendusega veerand paaki, järgmise veerandi kulutas Tallinnas sees kärutamine. Poole paagi näidu juures oli LS
850km. Ütleks, et sellise umbestäpselt kütusekulu arvutuse järgi on keskmise isegi pigem liiga kõrge. |
Ega enda autoga aint eestis sõitma ei pea
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.07.16 15:36
|
|
|
2.5 R5 TDI väike küttekulu
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Zoig, sul mõned C4 ju olnud, tead küll, kuidas asi käib. | Päris mõned jah, seepärast ma ei suudagi uskuda kuidas selle mootori väike
küttekulu jätkuvalt ulmena tundub. Tallinna jõudes oli tahtmine tegelikult paak jälle kurguni täis lasta, oleks saanud vähe reaalsema tulemuse, aga
kuna puuduvate paagi vitsade tõttu oli paagi eemaldamine päevakorras, siis ei tundunud see kuigi targa plaanina.
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
Ega enda autoga aint eestis sõitma ei pea | Pilt millest
see arutelu tekkis on ju tehtud pärast eestis ringsõitu. Seega pole kiirtee kütusekulu hetkel oluline.
Jagan selle teema kaheks ja tõstan eraldi Diislite rubriiki, pole mõtet auto teemat selle aruteluga risustada.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 26.07.16 15:52
|
|
|
Endal C3 kere peal AEL eelane( 2.5 TDI 1T 88K) ja tollel keskmine maks 7l/100KM
Säästlikult ja maanteel olen saanud minimaalselt 5,6L/100KM keskmiseks.
Mõõtmiseks olen kasutanud paak täis-tühjaks-täis meetodit.
Paagiga olen maksimum julgenud sõita 1300+ kilomeetrit, siis jääb paaki umbes 4-6 liitrit.
Veidi tunub kahtlane, et uuem võtab vähem, kui kaalub rohkem.
Aga eks see küll oletus, kuna reaalselt ei ole sõitnud arutelus oleva autoga.
Maa Mees
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 26.07.16 15:56
|
|
|
Näidik näitab ikka alla poole paagi, isegi praegu pildi pealt. Arvestame veel seda, et pilt on tehtud osutist vasakult poolt ning seetõttu osuti näib
olema rohkem paremal kui tegelikult osutit otse vaadates. Kuna osuti ja numbrilaua vahel on arvestatav vahe, siis oleneb ka näit sellest kust poolt ja
millise nurga all seda vaadata. See on siis üks asi, aga teine on tõesti ka näidiku valetamine, nagu juba mainitud. Mul on samuti nii, et kui paak
täis võtta, siis näidiku järgi võttes esimese poole paagiga saab oluliselt rohkem sõita kui teise poolega. Vahe on isegi nii suur, et esimese poolega
sõitsin 600 km ja teise poolega 390 km. Üldiselt kütusekulust ei ole mõtet
üldse rääkidagi selle põhjal mida näidikud näitavad (ka kompuuter), vaid juttu teha tasub ainult siis kui on reaalselt mõõdetud.
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 26.07.16 18:23
|
|
|
Poole paagi pealt veerandini kukubki väga kiiresti. Teinekord punase lähedal kui osuti on ning 20l paaki lasta siis näitab ka peaaegu poolt. Ise
maksimum mis monoveolisega keskmiseks saanud on 1300km ligi. Quattroga on kütusekulu umbes 6-6,5l läbi aasta keskmine.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 26.07.16 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ipi
Tsitaat: | Algselt postitas: Rakss
Tere jällegi!
Täna siis sai lõpetatud kahe päevane ekskursioon meie kallil Eestimaal, ennem reisi sai paak täis pandud ja odomeeter ära nullitud, tulemus siis
järgmine
|
Mine lase paak uuesti täis, anna liitrite arv teada ja saame reaalse tulemuse. |
|
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 26.07.16 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Selles pole midagi imelikku, täiesti normaalne kulu maanteel sõites. |
Sõbral oli lombakas ael kunagi ning saime suht samad numbrid. Endal on A4 man. q hitler, ning sellega sain maanteel 5.2L/100km(mitte kompu järgi vaid
sisse mineva kogusejärgi mõõdetud.). Usun et see r5 ökom ning on see võimalik.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
Rakss
huviline
Registreerunud 13.04.16
Asukoht: Pärnumaa/Läänemaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDIQ
|
postitati 27.07.16 09:49
|
|
|
Nii, olen täheldanud, et sellel autol viimane lõpp kaob paagist kiiremini kui algus ja nn "kurguni" täis toppimine hoiab osutit 1/1 peal veel nii
umbes 100km kanti, teiseks ma ei soovinud selle pildiga kergitada arutelu "müstilise kulu" kohta, rohkem oli tegemist kiire pildiga pärast koju
jõudmist, et oleks teemas rohkem pilte(Ikkagi õpin veel teema tegemist). Kahjuks pean nentima, et paak läks kahjuks juba täis ja täpset kulu ei saa
enam arvutada. Sõidustiili kohta nii palju, et olen ikkagi veel alles nooruk ja väga ökonoomset sõitu ei maksa minult oodata... Sõitmine toimus siis
jah 98% maanteel, kus siis tunde/kuulmise järgi oli enamasti 5 käik ja 110ne aladel siis kuues, kompuutrit vaadates näitas kulu nii 4,5L/100km ja
alla, mida ei maksa uskuda, reaalsem sellel sõidul oleks tõesti 5-6L/100km kohta, sest möödasõite sai korduvalt tehtud. Järgmine kord sellise reisi
ette võtame lisan kindlasti täpse kulu mis on siis arvutatud paagi meetodil, sest praegune arutelu ei tõesta ennem testimist midagi.
|
|
|