Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mida valida? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2159)
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 22.07.16 08:18 Tsiteeri
Mida valida?



Kuna vaja oleks usaldusväärset liikurit,millega sõita. Siis pöörduks oma murega Audiklubi inimeste targa nõu poole.

Mure selline,et kuna vana sigar on kasutuskõlbmatu kuna puudub üks vajalik lüli,mille otsimine pole tänaseni tulemusi andnud. Ja hetkel kasutuses olev VW on sedavõrd romu,et lihtsam on ta maha kanda kui temale hakata veel uusi asju ostma. Siis mõtlen,et peab Audi peale tagasi minema,kuna see kestis märksa kauem kui kõik,muu mis mul varem olnud oli.

Aga kuna uuemate mudelite osas ma ei orienteeru hästi,siis küsiks nõu,mida valida, kui tingimused on järgmised:
- vähemalt 15-20cm+ kõrge olema,sest enamuse ajast sõidan teedel kus puudub kõvakatte ja mis kevadeti on pori ja muda augud. Esisild peaks ka seega olema tugev.
- kütusetüüp ei oma tähtsust, samuti ka ökonoomsust ei aja taga
- autol peaks olema konditsioneer ,kuna teistel pole olnud ja kuuma ilmaga ei ole meeldiv sõita kui salongis on null jahutus võimalust.
- taga võiks olla trummelpidur,sest ketaspidurid ei kesta mul ühelgi kaua kuna muld ja pori rikub nad kiiresti ära.

Uunikume,vanatehnikat ma ei taha enam võtta igapäeva autoks,sest nendega on rohkem peavalu kui tarbimise rõõmu.

Eks ootan siis ideid,mida võiks osta.
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.16 09:04 Tsiteeri


Audil ei olegi vist sellist uuemat millel trummel pidurid. Imestuseks nägin, et Škoda Roomsteril on trummelpidurid ja too peaks ka muudele nõuetele vastama. Mootor võtaks äkki 1.6 TDI http://www.auto24.ee/used/2286128


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 22.07.16 09:19 Tsiteeri


Kui kõrgust ajad taga, siis Audide valikust peale A6 allroad'i (C5 puhul 2.7 või 4.2 bensukas kindlasti) või Q7 muu ei sobi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 22.07.16 09:20 Tsiteeri


Skoda on juba uus auto aga ma pean silmas C4 ja neid,mille aasta arv on 2002 ja vanemad.
Trummel pidurile annab kõike ringi teha. Ometi on mul mitmel autol,mille taga ketas olnud probleemiks kinni jäävad kolvid,ning käsipidurid,mis ei tööta. Samas kokkuvõttes taandub see hooldusvigadele ennekõike.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.16 09:34 Tsiteeri


Audidest vast vastupidavama esisillaga oleks c4 kere ja 2.5tdi 103kw mootor suhtkoht öko ja piisavalt võimas, ning quattro tuleb enamasti igal pool kenasti toime. ;) Ainult korralikud isendid maksavad palju.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 22.07.16 09:39 Tsiteeri


Viimane trummel oligi vist 80 tagasillal. Aga pidurite ümberehitus EV-s keelatud pole?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 22.07.16 10:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: StS

- taga võiks olla trummelpidur,sest ketaspidurid ei kesta mul ühelgi kaua kuna muld ja pori rikub nad kiiresti ära.



Kle, mees, muuda oma tingimusi. Ees on kõigil alates aastast "kilp ja mõõk" ketaspidur ja ei riku see isegi muda 4x4-jadel mitte midagi ära.
Ehk siis see on pullikaka.
See, et sul mõnel vanal käsipidur on 1 000 000km läbimisel siiani kinni roostetanud, ei muuda asja.

Palju sul auto ostmisel eelarve on, võiksid samuti sellise teema tegemisel ära mainida. Tingimuste kirjapanemine ei aita mitte kuidagi soovitajaid.

Esmapilgul tundub, et eelmise kere Navara või Hilux hoopis on sinu autod. (mõlemil ka taga soovunelm trummelpidur , aga kas see auto ka rahakotti mahub, seda ei tea keegi kurat?)

P.S. Kui selline vend hakkab midagi ümber ehitama, siis ega vist head sealt midagi ei tule?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.16 11:09 Tsiteeri


Enamus C4-d on juba korralikult läbi töötanud ja tahaksid samamoodi pidevat näppimist. Pigem uuem liisingusse ja muretum elu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 22.07.16 11:18 Tsiteeri


Seaduslikult vist ei lubata pidurisüsteemi ringi teha. Erand võib olla kui sama mudeli ja kere piirides on olemas trummel ja ketaspidur?
Paaril tarbe autol olen ringi teinud tagaosa pidurisüsteemi,sest algne oli selline,millega polnud võimalik ei liikuda ega ka TÜV läbida. Siiani üks neist liigub,teine on juba vist osadeks lammutatud uue omaniku poolt. Aga TÜV ei öeldud midagi selle kohta,et tagaosas on ketta asemel trummel.

Minu kogemused, lõuna osariikide autode baasil,mida on minu käest läbi käinud on vaatepilt selline:
- kettad on lõpuni kulunud või kõverad 60% juhtudest.
- 70% käsipidurid ei kinni ja kolvid,hoovad kinni roostetanud, ühesõnaga asenda kõik,et see tööle saada.
Sinna hulka loen ka kummi kattete purunemised,mille tõttu,vesi ja rooste on oma töö teinud.
Muidugi eks auto ole ka omaniku enda nägu, mõned lihtsalt ei viitsi neid korda teha(või ka ei taha),kui saab veel miinimum nõuetega TÜV läbi.

Eelarveks planeerisin 1200-2200eur. Rohkem ei kannata raha magama panna.

Rõhutan,et trummel pidur pole nüüd oluline või määrav,see on järjekorras küllalt tagaotsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 22.07.16 16:16 Tsiteeri


C4 2,5tdi ning odavamad quattrodki ulatavad sinna hinnaklassi, KUID need kõik tahavad üldjuhul ka väikest hoolt kohe. Pigem vaata siis korralikum esiveoline kui eelarve selline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.4% - SQL: 72.6%]