feel15
huviline
Registreerunud 21.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.16 17:31
|
|
|
Pikk käivitus audi a6 c6. 3.0 tdi
Pikalt käivitub. video pealt näha.Vahest läheb paremini.Vahest halvemini.Keegi oskab midagi öelda ei anna ühtegi vea teadet ka ei anna.Selline tunne
et kütuse survet ei saa ülesse.
http://sendvid.com/2b9sx9pq
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.16 17:50
|
|
|
Alusta kõrgsurvepumba rihma kontrollist,et see korras oleks. Edasi peab vist arvutiga mõni teadjamees vaatama.
|
|
|
feel15
huviline
Registreerunud 21.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.16 10:51
|
|
|
Rihm oli küll terve
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.16 11:11
|
|
|
Edasi pihusti näidud arvutiga.
Samas pumba või lati rõhu andur võib jamada. Ega sellised vead vist veateadet ei näita ka.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.07.16 02:48
|
|
|
Ennem, kui asi keeruliseks ajada, vaheta kütusefiltri peal olev klapp välja. Tavaliselt tehakse see väike liigutus viimasena, tee sina esimesena ja
hoia palju raha kokku.
Isegi kui viga pole selles, oled targem ikkagi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
feel15
huviline
Registreerunud 21.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.16 02:48
|
|
|
Nii nüüd siis auto ei käivitu. kui pihusti tagasivool kinni suruda siis läheb käima.Et siis ikka pihustid stendi jne.Huvi pärast et mitu pihustid võib
rivist väljas olla kui auto enam ei käivitu.piisab juba ühest v rohkemast.Pean seda silmas et tagasivool suur ja ei saavuta õiget rõhku.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.07.16 07:36
|
|
|
Valmista ennast vaimselt ette kõigi 6 vahetamiseks.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 24.07.16 10:20
|
|
|
Ma ei usu elu sees, et kõik 6 pihustit on omavahel kokku leppinud, et nüüd läeme korraga peeti.
Nad on küll targad, aga mitte nii osavad omavahel suhtlema...
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.07.16 11:20
|
|
|
Juhul kui on häda pihustites ja need stendi peaks jõudma, siis mina panustan et vahetada on neid vaja rohkem kui üks.
Ja see 1-2 kaupa vahetamine on ka pigem "müügiauto" teema.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Minu arusaam asjast on et tohib. Ainult soovitatavalt uute vastu. Asi selles, et "korras" kasutatud pihustid paigaldades ja ajule tuttavaks tehes
hakatakse neid juhtima nagu uusi, mis pole õige. Kodeerimata jätta pole ka õige. Seepärast on parim lahendus siiski kõik uued pihustid kui vanad
õhtal, kodeerida, ning nautida sõitu, mitte maadelda erinevate DPF jne. probleemidega.. |
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 24.07.16 12:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: feel15
Nii nüüd siis auto ei käivitu. kui pihusti tagasivool kinni suruda siis läheb käima.Et siis ikka pihustid stendi jne.Huvi pärast et mitu pihustid võib
rivist väljas olla kui auto enam ei käivitu.piisab juba ühest v rohkemast.Pean seda silmas et tagasivool suur ja ei saavuta õiget rõhku.
|
Tõsta esimene pihusti näiteks teisega ringi ja vaata, kas käivitub.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.07.16 11:53
|
|
|
Mida see ringi tõstmine andma peaks?
Latt on ju ühine neil, kui tagasivool liiga suur on, siis on ta ka ringi tõstes täpselt sama suur.
Tegelikult võib probleem vabalt ka kõrgsurvepumbas või ühes kahest klapist olla (üks lati küljes, teine pumba küljes).
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 25.07.16 13:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Mida see ringi tõstmine andma peaks?
Latt on ju ühine neil, kui tagasivool liiga suur on, siis on ta ka ringi tõstes täpselt sama suur.
Tegelikult võib probleem vabalt ka kõrgsurvepumbas või ühes kahest klapist olla (üks lati küljes, teine pumba küljes). |
Ei tea, aga siin foorumiski olnud paar autot, kellel aidanud. Oma silmaga nähtud-tehtud.
|
|
|
feel15
huviline
Registreerunud 21.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.16 17:22
|
|
|
Kuidas reili peal survet kontrollida?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.08.16 19:18
|
|
|
Mis siis tehtud sai vahepeal, kas pihustid kontrollitud stendis?
Kütuserõhku saad põhimõtteliselt arvutiga vaadata, pead lihtsalt teadma, et palju peab olema minimaalselt käivitumiseks. Kui kahtlustada liigset
tagasivoolu mõnest pihustist, siis üks variant on neid ühekaupa tagant ühendada, panna latist tulevad torud pimedaks sobivate vahenditega. Mingi test
on ka rõhuregulaatori kontrollimiseks, täpsemalt ei mäleta peast, ElsaWin-is on kirjas see.
|
|
|