Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 3.0TDI 171kw turbo exhaust-gas control unit (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2811)
birkram
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI S-line

postitati 12.07.16 16:02 Tsiteeri
Audi A6 C6 3.0TDI 171kw turbo exhaust-gas control unit



Hei kõigile taas,

Äkki keegi oskab aidata.

Tekkinud mure siis turboga, kus on probleemiks "exhaust-gas control unit". Sain infot, et seda juppi eraldi ei saagi tellida ja sisuliselt peaks ostma terve turbo. Uuriks siin foorumlaste kogemust, et kas kellegil on sama jama olnud ning kas soetasite terve turbo või leidsite siiski kuskilt selle jupi. Uus turbo on teatavasti 1,3k. Taastatud varianti pakuti mulle esimest lammutusest 375 euro eest. Paraku siin viimasel paaril kuul juba terve varandus masina peale kulutatud ja mõlemad variandid on hetkel rasked.

Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 12.07.16 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: birkram
Hei kõigile taas,

Äkki keegi oskab aidata.

Tekkinud mure siis turboga, kus on probleemiks "exhaust-gas control unit". Sain infot, et seda juppi eraldi ei saagi tellida ja sisuliselt peaks ostma terve turbo. Uuriks siin foorumlaste kogemust, et kas kellegil on sama jama olnud ning kas soetasite terve turbo või leidsite siiski kuskilt selle jupi. Uus turbo on teatavasti 1,3k. Taastatud varianti pakuti mulle esimest lammutusest 375 euro eest. Paraku siin viimasel paaril kuul juba terve varandus masina peale kulutatud ja mõlemad variandid on hetkel rasked.

Tänud ette!


Vaheta remondikohta ja ära usu kõike, mis räägitakse. Täpset veakoodi küsi ja kirjuta siia.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.0 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
birkram
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI S-line

postitati 12.07.16 16:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: birkram
Hei kõigile taas,

Äkki keegi oskab aidata.

Tekkinud mure siis turboga, kus on probleemiks "exhaust-gas control unit". Sain infot, et seda juppi eraldi ei saagi tellida ja sisuliselt peaks ostma terve turbo. Uuriks siin foorumlaste kogemust, et kas kellegil on sama jama olnud ning kas soetasite terve turbo või leidsite siiski kuskilt selle jupi. Uus turbo on teatavasti 1,3k. Taastatud varianti pakuti mulle esimest lammutusest 375 euro eest. Paraku siin viimasel paaril kuul juba terve varandus masina peale kulutatud ja mõlemad variandid on hetkel rasked.

Tänud ette!


Vaheta remondikohta ja ära usu kõike, mis räägitakse. Täpset veakoodi küsi ja kirjuta siia.


Veakoodid siis
P3348
P0401

https://www.dropbox.com/s/ft1jqm6mqi5er88/audi.JPG?dl=0


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 12.07.16 16:59 Tsiteeri


Turbo juhtmoodulit on täiesti vabalt eraldi saada ja sama vabalt on see vahetatav. Kui paned uue, peab esindus (või keegi muu, kui saab) kalibreerima.
Paljud on pannud kasutatud ja toimib ilusti. Esmalt kontrolli juhtmeid, pistikuid, kuna veakood viitab konkreetselt ühenduse probleemile.
PS. Järgmine kord mine kohta, kus peale universaalseadmete ka margikohaseid omatakse ja midagi ka teatakse. Seda actuatorit saab edukalt arvutiga liigutada ja testida liikumist. EGR on kah tahma täis.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.0 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
birkram
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI S-line

postitati 12.07.16 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Turbo juhtmoodulit on täiesti vabalt eraldi saada ja sama vabalt on see vahetatav. Kui paned uue, peab esindus (või keegi muu, kui saab) kalibreerima.
Paljud on pannud kasutatud ja toimib ilusti. Esmalt kontrolli juhtmeid, pistikuid, kuna veakood viitab konkreetselt ühenduse probleemile.
PS. Järgmine kord mine kohta, kus peale universaalseadmete ka margikohaseid omatakse ja midagi ka teatakse. Seda actuatorit saab edukalt arvutiga liigutada ja testida liikumist. EGR on kah tahma täis.


Tänud Jann.

Homme üritan neid kontrollida. Just leidsin ka ühe kaaskasutaja, kellel on jupp ka müügis, saab katsetada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
birkram
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI S-line

postitati 15.07.16 12:55 Tsiteeri


Sain veel natuke sõita ja jäin tee äärde. Põhjuseks siis purunenud kütusesurvepumba rihm.
Viisin auto Flamekosse ning sealt siis sain kinnitust, et juhtplokk on õhtal ning EGR on täis tahmanud.
Rihma sai kohe uue, puhatus tuleb järgmine nädal ettevõtta.

Lugu siis hetkel lahenes sellega, et sain siin ühelt abivalmis foorumikasutajalt TarmoValk tema turbo juhtploki. Kruttis mul selle peale ja siin pika sõidu peale pärast seda on toiminud kenasti.

Kui ma nüüd õigesti aru saan, siis tuleb seda juhtplokki nüüd natuke arvutiga timmida. Kas keegi oskab öelda, kus Tallinnas seda teha saab?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 15.07.16 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: birkram
/---/ kus Tallinnas seda teha saab?


Revalis.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.07.16 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: birkram
Sain veel natuke sõita ja jäin tee äärde. Põhjuseks siis purunenud kütusesurvepumba rihm.
Viisin auto Flamekosse ning sealt siis sain kinnitust, et juhtplokk on õhtal ning EGR on täis tahmanud.
Rihma sai kohe uue, puhatus tuleb järgmine nädal ettevõtta.

Lugu siis hetkel lahenes sellega, et sain siin ühelt abivalmis foorumikasutajalt TarmoValk tema turbo juhtploki. Kruttis mul selle peale ja siin pika sõidu peale pärast seda on toiminud kenasti.

Kui ma nüüd õigesti aru saan, siis tuleb seda juhtplokki nüüd natuke arvutiga timmida. Kas keegi oskab öelda, kus Tallinnas seda teha saab?


Eespool ju sai öeldud, et UUT tuleb kalibreerida. Kasutatud jubinat ei saa teist korda kalibreerida, vähemalt teoorias.. Kui kõik ilusti toimib, siis tuld.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.0 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 15.07.16 18:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: birkram
Sain veel natuke sõita ja jäin tee äärde. Põhjuseks siis purunenud kütusesurvepumba rihm.
Viisin auto Flamekosse ning sealt siis sain kinnitust, et juhtplokk on õhtal ning EGR on täis tahmanud.
Rihma sai kohe uue, puhatus tuleb järgmine nädal ettevõtta.

Lugu siis hetkel lahenes sellega, et sain siin ühelt abivalmis foorumikasutajalt TarmoValk tema turbo juhtploki. Kruttis mul selle peale ja siin pika sõidu peale pärast seda on toiminud kenasti.

Kui ma nüüd õigesti aru saan, siis tuleb seda juhtplokki nüüd natuke arvutiga timmida. Kas keegi oskab öelda, kus Tallinnas seda teha saab?


Eespool ju sai öeldud, et UUT tuleb kalibreerida. Kasutatud jubinat ei saa teist korda kalibreerida, vähemalt teoorias.. Kui kõik ilusti toimib, siis tuld.


Kui viga jääb andma, siis saab ja tuleb kalibreerida ka kasutatud reg mootorit.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]