Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure 2.5 TDI 132kw AKE (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3574)
ArturR
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro

postitati 07.07.16 19:56 Tsiteeri
Mure 2.5 TDI 132kw AKE



Tere,
Nonii.
Nimelt algas "Pull" sellega, et tekkis õhk küttesüsteemi.
Sain infot, et kontrollida pihustite tagasivool ning kui see ei aita, siis kõrgsurvepumbas tihendid läbi.
Vahetasin tagasivoolud ära- Check. Korras tollega.
Aga pärast viimast break cleaneriga ( 2x ainult tollega käivitasin) tekkis selline asi, et hakkas põlema ESP tuli + auto hakkas "tummisemalt" käima.
Ütleme, et nagu oleks sportpütt all.
Ja sõites "nõkatab" + jõu kadu.
Ja jõu kadumise ajal ajab heledat sinist suitsu.
Käisin Karla Autos diagnostis.
(Mul isegi kusagil teema eelsüüteküünalde vilkumise kohta). Nemad väitsid, et seda kõike probleemi võivad tekitada kaks asja:
nr.1 Juhtpihusti( Nüüd täna vahetatud)
Nr.2 Kõrgsurvepumba plunser kinni/Ei saa aru, millises asendis tuleb töötada vms..

Küsimus laiale ringile.
Lasin juhtpihusti ära vahetada- Error kadus.
Aga ülesse jäi 2 errorit.
Üks on Kütuse taseme kohta.
Ja teine siis niiöelda see kõrgsurvepumba oma.

Kas tegu võib olla lihtsalt sellega, et plunser pole kaua aega normaalselt töötanud, et nüüd ei saa ta juhtpihusti käsklustest aru vms? Et peaks niiöelda "sisse" sõitma teda vähe?
Või pump remonti või osta uus?

Mõistus nagu otsas vähe ausalt öeldes.
Ning eelsüüteküünalde tuli ei lõpeta ka vilkumist krt!.


Kõik ettepanekud ja teadmised tere tulnud!

Terv,
Artur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.16 06:32 Tsiteeri


Ilmselt pumbavahetus tulemas, endal samamoodi hakkas märku andma ja lõpuks oli kaput. Mis veakood täpsemalt on?


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ArturR
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro

postitati 08.07.16 11:42 Tsiteeri


Hommikul mõtlesin, et lähen tööle temaga aga lõin käega.
Rämedalt ikka puterdas(isegi tühikäigul) + suitses jubedalt.

Üks asi veel, mis jäi mainimata.
Eile oli veel(Pole varem nii ise teinud):
Jõud kadus sõidu pealt- Vajutasin gaasi alla- Lasin lahti - vajutasin uuesti ja siis lõi mootor nagu tagasi(On üldse loogiline vms?)
Ühesõnaga käis ikka korralik "tonks" aiskade vahel(100% kindel, et aiskade, sest 5-s käik oli sees)

Muidu pärast eilset vahetust jäid alles järgnevad 2 errorit:
0226- Start-of-injection control
05A1- Fuel shortage sensor

Karlast arvati, et ehk süüde paigast ära vms..

Oma kandi vend arvas, et ehk rihm on paigast ära läinud( Sest ega ma ei tea, kas see mees, kes toda remontis üldse vahetas selle ära(Arvele võime ju kõik wordis kirjutada asju).
Muidu 267 000 km pealt rihm ja mootori ülemine osa tehtud tal ja hetkel kellal 299 000km

Hetkel planeeritud käia pühapäeval süüte värki vaatamas, et teada saada, kas on asi selles või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 08.07.16 11:49 Tsiteeri


Ristikolb pumbal kinni siis lööb ka sama vea sisse ja ongi süüde vale. Käib koledalt ja suits taga. Niisama naljalt sellel mootoril rihm üle ei jookse, kui jookeb siis segamini. Targem mees arvutiga teeb selle kindlaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ArturR
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro

postitati 08.07.16 11:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Ristikolb pumbal kinni siis lööb ka sama vea sisse ja ongi süüde vale. Käib koledalt ja suits taga. Niisama naljalt sellel mootoril rihm üle ei jookse, kui jookeb siis segamini. Targem mees arvutiga teeb selle kindlaks.


Ja lahendus ikka = Uus pump?
Või saab seda lasta remontida ka kusagil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.16 12:07 Tsiteeri


Millega vigu lugesid, proovi vcds-ga üle käia.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ArturR
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro

postitati 08.07.16 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Millega vigu lugesid, proovi vcds-ga üle käia.


Ma ei tea, mida nad seal Karlas kasutavad.

Muidu mul tuttav tegi Delphiga(vist on õige asi).
Kahjuks need koodid jäid üles kirjutamata...:/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.16 13:02 Tsiteeri


Need koodis mis sa andsid on ilmselt boschi diagnost. Pole kursis kas delphiga pritsehetke vaadata saab kuid vcdsiga kindlasti.
E: ise kaldun arvama et pumbal sul ikkagist nahad, kuna need pumbad õhku ei armasta kohe ültse ja võib päris kärmelt saba anda oleneb siis eelnevast seisukorrast.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
porguline84
huviline



Registreerunud 23.12.12
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 2,5 quattro 132kw

postitati 06.08.16 06:37 Tsiteeri


Vaata nookurid üle mul oli sama asi, käivitus abiga panid minema ja lõi ka pumba koodi üles kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 06.08.16 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: porguline84
Vaata nookurid üle mul oli sama asi, käivitus abiga panid minema ja lõi ka pumba koodi üles kohe.

Ühel hitleril oli 9 nookurit puudu ja ülejäänud nagu luisukivid kulunud ja käivitus. Kohapeal käies korralik pops taga. Mismoodi nookurid pumbavea sisse saavad lüüa?


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ArturR
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro

postitati 07.08.16 15:03 Tsiteeri


Viga oli siiski kõrgsurvepumbas.
Nurga kolb oli kinni, mis põletas siis aju läbi.

Sai vahetatud ja nüüd töötab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.1% - SQL: 66.9%]