ArturR
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro
|
postitati 07.07.16 19:56
|
|
|
Mure 2.5 TDI 132kw AKE
Tere,
Nonii.
Nimelt algas "Pull" sellega, et tekkis õhk küttesüsteemi.
Sain infot, et kontrollida pihustite tagasivool ning kui see ei aita, siis kõrgsurvepumbas tihendid läbi.
Vahetasin tagasivoolud ära- Check. Korras tollega.
Aga pärast viimast break cleaneriga ( 2x ainult tollega käivitasin) tekkis selline asi, et hakkas põlema ESP tuli + auto hakkas "tummisemalt"
käima.
Ütleme, et nagu oleks sportpütt all.
Ja sõites "nõkatab" + jõu kadu.
Ja jõu kadumise ajal ajab heledat sinist suitsu.
Käisin Karla Autos diagnostis.
(Mul isegi kusagil teema eelsüüteküünalde vilkumise kohta). Nemad väitsid, et seda kõike probleemi võivad tekitada kaks asja:
nr.1 Juhtpihusti( Nüüd täna vahetatud)
Nr.2 Kõrgsurvepumba plunser kinni/Ei saa aru, millises asendis tuleb töötada vms..
Küsimus laiale ringile.
Lasin juhtpihusti ära vahetada- Error kadus.
Aga ülesse jäi 2 errorit.
Üks on Kütuse taseme kohta.
Ja teine siis niiöelda see kõrgsurvepumba oma.
Kas tegu võib olla lihtsalt sellega, et plunser pole kaua aega normaalselt töötanud, et nüüd ei saa ta juhtpihusti käsklustest aru vms? Et peaks
niiöelda "sisse" sõitma teda vähe?
Või pump remonti või osta uus?
Mõistus nagu otsas vähe ausalt öeldes.
Ning eelsüüteküünalde tuli ei lõpeta ka vilkumist krt!.
Kõik ettepanekud ja teadmised tere tulnud!
Terv,
Artur
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.16 06:32
|
|
|
Ilmselt pumbavahetus tulemas, endal samamoodi hakkas märku andma ja lõpuks oli kaput. Mis veakood täpsemalt on?
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
ArturR
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro
|
postitati 08.07.16 11:42
|
|
|
Hommikul mõtlesin, et lähen tööle temaga aga lõin käega.
Rämedalt ikka puterdas(isegi tühikäigul) + suitses jubedalt.
Üks asi veel, mis jäi mainimata.
Eile oli veel(Pole varem nii ise teinud):
Jõud kadus sõidu pealt- Vajutasin gaasi alla- Lasin lahti - vajutasin uuesti ja siis lõi mootor nagu tagasi(On üldse loogiline vms?)
Ühesõnaga käis ikka korralik "tonks" aiskade vahel(100% kindel, et aiskade, sest 5-s käik oli sees)
Muidu pärast eilset vahetust jäid alles järgnevad 2 errorit:
0226- Start-of-injection control
05A1- Fuel shortage sensor
Karlast arvati, et ehk süüde paigast ära vms..
Oma kandi vend arvas, et ehk rihm on paigast ära läinud( Sest ega ma ei tea, kas see mees, kes toda remontis üldse vahetas selle ära(Arvele võime ju
kõik wordis kirjutada asju).
Muidu 267 000 km pealt rihm ja mootori ülemine osa tehtud tal ja hetkel kellal 299 000km
Hetkel planeeritud käia pühapäeval süüte värki vaatamas, et teada saada, kas on asi selles või mitte.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 08.07.16 11:49
|
|
|
Ristikolb pumbal kinni siis lööb ka sama vea sisse ja ongi süüde vale. Käib koledalt ja suits taga. Niisama naljalt sellel mootoril rihm üle ei
jookse, kui jookeb siis segamini. Targem mees arvutiga teeb selle kindlaks.
|
|
|
ArturR
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro
|
postitati 08.07.16 11:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Ristikolb pumbal kinni siis lööb ka sama vea sisse ja ongi süüde vale. Käib koledalt ja suits taga. Niisama naljalt sellel mootoril rihm üle ei
jookse, kui jookeb siis segamini. Targem mees arvutiga teeb selle kindlaks. |
Ja lahendus ikka = Uus pump?
Või saab seda lasta remontida ka kusagil?
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.16 12:07
|
|
|
Millega vigu lugesid, proovi vcds-ga üle käia.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
ArturR
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro
|
postitati 08.07.16 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
Millega vigu lugesid, proovi vcds-ga üle käia. |
Ma ei tea, mida nad seal Karlas kasutavad.
Muidu mul tuttav tegi Delphiga(vist on õige asi).
Kahjuks need koodid jäid üles kirjutamata...:/
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.16 13:02
|
|
|
Need koodis mis sa andsid on ilmselt boschi diagnost. Pole kursis kas delphiga pritsehetke vaadata saab kuid vcdsiga kindlasti.
E: ise kaldun arvama et pumbal sul ikkagist nahad, kuna need pumbad õhku ei armasta kohe ültse ja võib päris kärmelt saba anda oleneb siis eelnevast
seisukorrast.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
porguline84
huviline
Registreerunud 23.12.12
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2,5 quattro 132kw
|
postitati 06.08.16 06:37
|
|
|
Vaata nookurid üle mul oli sama asi, käivitus abiga panid minema ja lõi ka pumba koodi üles kohe.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 06.08.16 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: porguline84
Vaata nookurid üle mul oli sama asi, käivitus abiga panid minema ja lõi ka pumba koodi üles kohe. |
Ühel hitleril oli 9 nookurit puudu ja ülejäänud nagu luisukivid kulunud ja käivitus. Kohapeal käies korralik pops taga. Mismoodi nookurid pumbavea
sisse saavad lüüa?
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
ArturR
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2002 A6 C5 Avant 2.5TDI Quattro
|
postitati 07.08.16 15:03
|
|
|
Viga oli siiski kõrgsurvepumbas.
Nurga kolb oli kinni, mis põletas siis aju läbi.
Sai vahetatud ja nüüd töötab.
|
|
|