Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kui kavatsed rohkem tõsta kui originaalamordiga võimali, siis unusta ära.
Esimesed asjad mis järgi annavad on veovõllid, nende pikkus saab lihtsalt otsa + ebasobiv nurk töötamiseks.
Teiseks saad omale nähtuse, mida nimetatakse "Bump Steering" ehk siis roolivarraste nurk maapinna suhtes ei ole enam paralleelne ja lainelisel teel
hakkab esisilla kokku/lahkujooks mängima kuni 2,5 cm. Üsna ebameeldiv tunne on. |
Ma lihtsalt mainin, et jättes esimesele amordile ülespoole tööruumi ~30-40mm on täiesti toimiv kompott ja mul enda nahal läbi proovitud. No kui suurde
auku komistada siis riputab küll amordi otsa ennast rippu, aga see on ikkagi ekstreemjuhtum. Lisaks selle kõrgusel pole veovõllidega mingit muret ja
ka roolivarraste osas ja juhitavuselt ei toimu mitte midagi paha. Tagumiste amortidega muret pole, masinat proportsionaalselt tõstes jääb taha palju
rohkem amordi käiguruumi kui esimestel.
Kui nüüd jah tahta amortide tööpiirkonnast väljuda, siis see on juba omaette stoory.
Visuaalselt on see 3-4cm esiamordi jääki ülespoole vot selline kui auto on ühtlaselt tõstetud.
Siin on siis näha asi maksimaalselt suurte rehvidega, mis alla mahtus, ehk siis rehvi ja koopakaare vahe on väga petlik tänu suurematele rehvidele.
Edu tõstmisel, mina saavutsin selle teiste vedrude ja taga amorditaldrikute kergitamisega.
PS! C4 tõstmise kohta on siin foorumis ka teisi teemasid, aga hetkel ei suutnud leida - kui leian siis liidan need kokku ja edastan teema algatajale
u2u'ga lingi.
|