Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C5 juhiakna klaas ei liigu normaalselt (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2019)
bluevec
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota

postitati 30.06.16 17:50 Tsiteeri
A6 C5 juhiakna klaas ei liigu normaalselt



Tere

A6 C5 2002 aastast.
Juhiakent liigutab elekter aga algusest peale on olnud liikumine vaevaline.
Sai tuvastatud, et sees on miski B-osa aknaraam, ei hoia klaasi normaalselt kinni - ilmselt viga selles.
Hankisin teise raami, originaal, korralik ja puha. Puhastasin ära, õlitasin trosse ja liugureid, panin paika.
Tulemus - hullem kui enne, nüüd ei jaksa üldse üles tulla.
Võtsin veel lahti, anomaaliaid ei näe. Ilma klaasita liigub nagu ka normaalselt.
Ok, järelikult mootor vilets. Mootor on ilmselt originaal, mõlemal pool samasugune.
Proovin teist, ei mingit muutust. Ikka ei jaksa üles tõsta.
Proovisin veel kahel raamil akna juht-tihendeid omavahel vahetada, kasu ei miskit.

Nüüd hakkab mõistus hakkab otsa saama.

Oskan veel vast ainult juhtmestikku kahtlustada, et mingil põhjusel tekib pingelangus.
Samas läheb originaal-mootor klaasi üles punnitamisel üksjagu ka tuliseks ja lõpuks üldse rakendub juba termokaitse. Selle pealt arvaks, et ikka raamis viga.

Praegune plaan on osta Forssist seal pakutav uus raam. Kui see ka ei toimi, siis ei oska miskit enam arvata.
Ideid?


kasutatud äriklassi sülearvutite müük
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 30.06.16 18:48 Tsiteeri


Ei ole ise taolise jamaga kokkupuudet omanud, kuid hea tuttav, kes ka juhuslikult tegeleb Audidega, selgitas elust enesest võetud juhtumit, kus vahetati peaaegu et autogi selle pärast, et klaas ei tahtnud korralikult liikuda. Klaasid on erineva paksusega. Muud ei midagi! Kui ei usu - ära usu!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bluevec
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota

postitati 30.06.16 18:50 Tsiteeri


Ei ma isegi tean ja olen näinud erinevaid.
Osadel on mingi pakettklaas ees, see kindlasti paksem.
Mul kõige tavalisem lihtne klaas, audi märgid ka peal. Kui siis peaks pigem olema õhem, mitte paksem...


kasutatud äriklassi sülearvutite müük
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 01.07.16 05:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bluevec


Oskan veel vast ainult juhtmestikku kahtlustada, et mingil põhjusel tekib pingelangus.


Selles pingelangus asi tõenäoliselt ongi.
Enne uue raami ostmist proovi testriga mõõta, kui palju mootori klemmideni jõuab, nii koormusega kui ilma.
Kui kasvõi 1V kadunud on, juba siis on akna liikumine aeglasem.
(vanematel autodel liiguvad aknad ju töötava mootoriga ka kiiremini, kui geneka laadimine juures versus seisva mootoriga, kui vaid süüde sees)

Mul oli ühe autoga juhtum, et samuti klaasid ei tahtnud liikuda ja väga vaevaliselt käis see asi ikka.
Kui aga ukse sisse otse mootorile aku pealt jämeda juhtmega 12V peale andsin, liikusid nagu goljotiinid, ei lugenud midagi, et tihend kulund või raam vana.

Selgus, et läbi originaaljuhtmete jõudis mootoritele vaid 7,5 ja 8V peale. (12V asemel)
Vool käis läbi lülitite klemmide; juhiukse kummiluti sees, mis kõige rohkem liikumist saab mõned kiud ilmselt katki; vask vana ja väsinud jne 100 põhjust.

Kui C5-l on juba juhtmoodulitega aknamootorid, siis saab proovida sellele pidevalt plussis oleva otsa pinge töötamise ajal ära mõõta või siis otse vool peale lasta ja kas läheb kiiremaks.




.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.16 06:23 Tsiteeri


Kindlasti oled seda juba üle vaadanud ja kontrollinud aga kas akna enda tihendid, mille vahel klaas jookseb, oled üle kontrollinud/puhastanud ning ei ole kulunud? Silmaga ei pruugi aru saada seda. Lase prooviks silikoni(mitte hermeetik vaid õli) vahele, kui on asi selles, siis see on ajutine lahendus ja viga käes. Tavaline asi C5 puhul.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bluevec
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota

postitati 01.07.16 11:40 Tsiteeri


Pinge mõõtsin praegu ära, mingit probleemi ei õnnestunud tuvastada.
Mootorile tuleb väga ilusasti 12-13 volti kohale ja ka liigutamiskatse peale ei ole arvestatavat langust.
Ikkagi siis ilmselt tihendite teema peab olema.


kasutatud äriklassi sülearvutite müük
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 01.07.16 11:58 Tsiteeri


Käega saad liigutada täiesti vabalt? Nii, et mootorit üldse aknatõstuki küljes pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 01.07.16 12:08 Tsiteeri


Tihendit on ühest küljest paha testida, ideaalse teadmise saab siis, kui tross klaasi küljest lahti võtta ja siis proovida akent füüsiliselt käega liigutada - ta peaks ikka suht kergelt käima.
Siis selgub ka, et ta end kuidagi risti oma auku kinni kiiluda ei taha, kui samast punktist, kus trosski teda tõsta langetada proovida.

Määriiskatse annab ka vblla midagi, aga see silikoon on suht risky business - kui see värvi peale satub (ja seda ta teeb, kuna "voolab" ise laiali), siis ei taha keegi seda ust enam kunagi värvida.
Würth`il oli selleks tihendi määrimiseks mingi spetsmöga ka, aga koodi praegu ei mäleta.

Stonestick mõtles paralleelselt sama mõtet, aga jõudis enne enter vajautada...:P

P.S. Kas reaalselt mootorini jõudvat pinget ei õnnestu mõõta? Tal ju miski moodul seal küljes (ilmselt 2 releed + termokaitse sees) ja krt seda teab, kas need klemmid seal puhtad on.
Ametlikult muidugi tehakse sellisel puhul mootori vahetus, aga kui VAG-i mehed ei näe, ehk kannatab salaja lahti ka võtta...:o


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bluevec
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota

postitati 01.07.16 13:04 Tsiteeri


Tõenäoline probleemi allikas on vist leitud.
Klaasi paksus on erinev. Raam on pärit pre-fl masinalt, seal pidavat tavaline klaas olema paksusega 3.8mm
Mul FL ja klaas paksem 4.8mm (supleriga mõõtes sain praegu 5mm).
Ühesõnaga nüüd vaja leida paksema klaasiga masina aknatõstuki raam (või ilmselt vähemalt tihend). Siis saab ehk asja korda.

Pinget ma mõõtsin mootori külge mineva pistiku küljest.
Sellest lähemale enam ilma laiali lammutamata ei tundu saavat.


kasutatud äriklassi sülearvutite müük
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bluevec
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota

postitati 06.07.16 13:04 Tsiteeri


Ehk on kellelegi veel tulevikus abiks.
Viga oligi siis tihendis.
Õnnestus lammarist leida üks ukseraam millel oli klaas ees ja näha, et 5mm versioon.
Tihendil oli isegi peale kirjutatud, et 5mm klaasile mõeldud.
Tõstsin tihendi oma raami peale ringi ja kõik töötab.
Saab näha kui kauaks - kõik lammarites olnud 5mm klaasiga variandid olid pooleks trossidega. Tundub tüüpviga olevat.


kasutatud äriklassi sülearvutite müük
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 06.07.16 13:21 Tsiteeri


Viga EI OLNUD tihendis vaid erineva paksusega klaasis. Mõõda auto teised klaasid ka üle, kui kõik on 3.8, siis on sinu fopaa, kui aga 4.8, siis on kompott juba ennem kokku keedetud. Tavaelus ei vahetata koos klaasiga tihendit vaid ostetakse/leitakse ÕIGE paksusega klaas ja siis hakatakse tuututama, et midagi on peetis, kui ei toimeta normaaalselt. Sa läksid teadmatusest kergema vastupanu teed- ostsid oma margile C5 klaasi ja kõik. Aga ega kõike ei saagi teada.
Vähemalt said asja klaariks!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 06.07.16 13:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Saab näha kui kauaks - kõik lammarites olnud 5mm klaasiga variandid olid pooleks trossidega. Tundub tüüpviga olevat.


Ei ole juhtunud kuulma, et on nagu tüüpviga. Endalgi 16-aastane C5 ja ei mingeid klaasitõstukite trosside v klaaside ´´tüüpvigasid´´.
Rohkem ikka nagu oma viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bluevec
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota

postitati 06.07.16 15:26 Tsiteeri


Kusjuures ei ostnud klaasi, see oli kohe küljes ja tehasest 5mm peal. Samuti on kõrvalistuja poolne 5mm. Tihendite ja tõstukitega oli enne mind keegi midagi "kohendanud".
Aga kui ringi vaadata, siis nii ongi, et FL küljes on teise markeeringuga (ja paksusega) klaas kui Pre-FL'il.
Võid hakata vaatama ringi sõitvatel A6'el. Osadel on peal M40, osadel M50. Ja see M50 on väljanägemiselt täiesti tavaline klaas. Ei ole pakett vmt.
Ja tihendid on samamoodi vastavalt klaasile. Eelmisel tihendil ei olnud 5mm markeeringut, sellega ei toiminud.
Praegusel oli peale trükitud 5mm ja sellega ka toimib.


kasutatud äriklassi sülearvutite müük
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]