joss24
huviline
Registreerunud 07.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.16 09:03
|
|
|
A8 1998 aknamootor
A8 pre FL variandil tagumine vasak aken lõpetas koostöö
Kas võib mootor läbi olla?
Klaasi tõstmine ei tööta ei eest ega tagant nupuga
Nupule iseenesest tuleb mingi volt peale ja see nagu lülitab midagi
Mootorisse aga minuarust ei jõua mingit voolu
Või kuidas testida või kontrollida?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.06.16 09:27
|
|
|
Ukse juhtmed võivad katki olla (selle painduva kummiluti seest), termokaitse võib kustunud olla ja lõpuks ka mootor ise katki, kuigi see viimane on
kõige ebatõenäolisem.
Ei saa ta ju mingit tundidepikkust vatti nagu ntx. kojamehe mootor.
Pigem ikka uksel polster maha ja proovida mootorile otse 12V peale anda; mida ta siis teeb.
Siis saab edasi mõelda. Ühtlasi saab ka teada, kas pinge lülitades temani jõuab.
|
|
|
|
joss24
huviline
Registreerunud 07.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.16 16:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ukse juhtmed võivad katki olla (selle painduva kummiluti seest), termokaitse võib kustunud olla ja lõpuks ka mootor ise katki, kuigi see viimane on
kõige ebatõenäolisem.
Ei saa ta ju mingit tundidepikkust vatti nagu ntx. kojamehe mootor.
Pigem ikka uksel polster maha ja proovida mootorile otse 12V peale anda; mida ta siis teeb.
Siis saab edasi mõelda. Ühtlasi saab ka teada, kas pinge lülitades temani jõuab. |
Ukse polster on maas aga ei tea kuhu mootorile testimiseks volti anda. Seal on 2 suuremat juhet aga kas need + või - pole netist pinouti leidnud.
Lülitit klõbistades igatahes mootori pistikusse ei tule midagi
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.06.16 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: joss24
Lülitit klõbistades igatahes mootori pistikusse ei tule midagi |
Siis on võimalik, et ahel "lüliti - mootor" vigane. Tõenäoliselt selle painduva koha pealt.
Kui aga mingi plokk veel mootoril on küljes, siis muidugi ei tohi umbropsu jamada. Siis peaks ikka skeemi hankima ja sedakaudu proovida viga
selgitada.
Need jämedamad võivad pideva voolu otsad olla ja peenemad juhtimiseks vms.
Kas see 2001a skeem ei sobi? http://audi-manuals.ru/knizky/a8/2001-audi-s8-wd.pdf
Või on seal aknamootoril liiga palju otsi, võtteldes 98a autoga?
Aga selle järgi tundub küll, et mingi otsa küljes peaks pidev + koguaeg ukse sees olemas olema. kas on?
|
|
|
|
joss24
huviline
Registreerunud 07.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.16 09:55
|
|
|
Nii esi ukse kui tagumise "lutt" üle vaadatud ja kaablid tunduvad terved.
Kas kuskil võib olla akna mootoritele eraldi kaitsmed?
Või kuidas seda mootorit testida?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.07.16 10:07
|
|
|
Kuna sel mootoril oma juhtmoodul küljes, siis ainult välistamismeetodiga.
Ehk kõik pistiku juhtmed ükshaaval üle kontrollida, kas voolud õigesti peale tulevad.
Mingi ots on pidev + (see punaroheline), mingi süüteluku pluss (punamust) ja juhtotsad (pruun punane ja pruunsinine) tunduvad paigal seistes massis
olema ning juhitakse kordamööda plussiga.
Kollased on vist mingi mugavusteema, kas ukselukust saab ka aknaid juhtida?
Kui jah, siis need pole hetkel olulised.
Kui kõik otsad toimetavad nagu peab ja ikka ei tööta - mootori vahetus.
Mass kontrolli muidugi ka üle, kas on olemas. (ots nr. 6)
Kaitse (30A) tundub paremal ees jalaruumi juures olevat, aga kui teine pool töötab, siis on ta tõenäoliselt terve, mõlemil ju sama kaitse.
Kas tagaukse lülitil ikka pirn põleb sees?
|
|
|
|
joss24
huviline
Registreerunud 07.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.16 11:01
|
|
|
Tänud skeemi eest, tundub et on sama
Ainuke koht kuhu volti tuleb on lüliti 4 jalg mida saab eest siis sisse või välja lülitada
Mootori jalad on aga kõik pimedad kaasa arvatud nr 6 maandus
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.07.16 11:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: joss24
Ainuke koht kuhu volti tuleb on lüliti 4 jalg mida saab eest siis sisse või välja lülitada
Mootori jalad on aga kõik pimedad kaasa arvatud nr 6 maandus
|
Tagaukse lüliti 3 ja 5 ots peaksid siis plussi näitama, kui eest sama akna lülitit lülitada, üks üles ja teine klaasi alla lastes.
Mootori pistiku otsad kõik pimedad? Ei ole pidevat peal ega ka süütega mitte midagi?
Siis ju ei saagi ta töötada ja juhe ikkagi kuskilt katki.
Ja mootori pistiku otsad 4 ja 3 peaks sedasama pinget näitama, mis lüliti pistikul nr. 4 oli, kui pistik uuesti külge ühendada ja lülitit lülitada.
|
|
|
|
joss24
huviline
Registreerunud 07.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.16 12:21
|
|
|
Lülitid kõik töötavad ja pinged peal aga mootorisse ei tule küll mitte midagi seega kuskilt on kaablid katki aga kust? Ja kõik korraga? isegi mass?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.07.16 15:14
|
|
|
Mis uksekimbu kerepoolses pistikus toimub?
Värvide järgi on ju näha, kus mis.
Ja kimbus endas:
|
|
|
|
joss24
huviline
Registreerunud 07.09.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.16 12:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Mis uksekimbu kerepoolses pistikus toimub?
|
A8 pole seal pistikut vaid kõik jookseb 'lutist' otse keresse ja ukse vahetamiseks tuleb ukse seest kõik otsad lahti teha
|
|
|