blinkz
huviline
Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 21.06.16 04:45
|
|
|
Audi A4 b5 UUS tagumine kojamehemootor ei tööta
Kuna vanal kojamehemootoril oli sees üks metallist toru katki ning vedelik voolas korpusesse, siis sai ostetud uus mootor. Peale uue mootori
paigaldamist pritsib küll vedeliku kenasti klaasile, kuid kojamees kangist tööle ei hakanud. Vana mootoriga alguses pühkis, kuid mingi hetk käis
kojamees katkendlikult ning viimane aasta ei töötanud üldse, aga arvasin et asi oli mootoris.
Mingisuguse 12V auto lamptestriga vaatasin ka selle mootorisse mineva pistiku klemme (4 juhet läheb sinna). Pilti kahjuks ei teinud, aga tulemus oli
järgmine:
1.) Kojamehe kang 0 asendis: alates paremalt pruunist juhtmest oli vool sees ainult vasakul äärmises.
2.) Kojamehe kang pühkimas: vool oli sees pruunist juhtmest järgmises ning ka vasakul äärmises.
Aga seal pruunist juhtmest järgmises vist ei tohi olla vool sees? Sest kui ma andsin tolle klemmi peale massiühenduse, siis tegi kojamees 1 pühkimise
nii nagu peaks. Vahetasin relee välja, aga see ei muutnud mitte midagi.
Kust kohast peaks viga otsima? Kas kuskilt juhtmestikust või on asi kangis?
Suured tänud, kui keegi oskab aidata, päris tobe kui sai pandud uus mootor, aga ikka ei tööta
|
|
|
ahtisaar
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6
|
postitati 21.06.16 05:22
|
|
|
Vaata üle ka luugi ja kere vaheline juhtmepunt. Võimalik, et sul seal midagi ära mädanenud.
|
|
|
blinkz
huviline
Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 26.10.16 16:48
|
|
|
Täna lammutasin tagaosa lahti ning ühendasin juhtmed enne luuki minekut otse mootori klemmidele, aga kõik oli täpselt sama. Seega pole viga katkistes
juhtmetes luugi ühenduskohas.
Netis kolades leidsin sellise asja:
1. must/kollane - 12V pidevalt, kui süüde sees
2. sinine/lilla - toide, kui vedelikku lasta
3. roheline/kollane - 12V kui kang on pühkimis asendis
4. pruun - maandus
Selle järgi toimetavad mul juhtmed õigesti, aga mootor ei tööta ikka normaalselt? Kas võib viga olla uues mootoris, mis on ise veaga? Isegi kui kang
on 0 asendis ning annan massiühenduse 3. klemmi peale, siis kojamees töötab. Mis jama seal veel olla võib?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 26.10.16 17:53
|
|
|
On ikka sama koodiga mootor mis enne oli?
|
|
|
|
blinkz
huviline
Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 26.10.16 19:06
|
|
|
Ei oska öelda, tellisin auto margi järgi ühest auto varuosadega tegelevast e-poest. Välimuse järgi on 1:1 sama. Maksis üle 70 euri, niiet polnud just
odav ka.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 27.10.16 07:25
|
|
|
Vabalt võib uus mootor pekkis olla, kui originaal ei ole.
Mul on sama asja juhtunud, küll tellisin välismaalt esimeste kojam. mootori.
Müüjale muret kurtes tuli kiirelt vastus, et Sry, mul teistega ka juhtunud, viska prügikasti ja saadan kohe DHL-iga uue teele.
Saatiski.
Meie müüjatega vast nii lihtsalt ei lähe, aga küsida ju võib.
Kui juhtmed on kõik selle skeemi
järgi ju kontrollitud ning siis seal mingit muud jama olla ei saa.
Pidev pluss (see on vajalik algasendisse tagasitulemiseks, kui poole pealt välja lülitad), juhtimispluss ja mass. Pesu puhul antakse kah eraldi
karvaga pinge peale, et veepritsimise ajal nühiks.
Kui oled ise nokitseja, võid huvi pärast selle õpetuse järgi ka ise kaane maha võtta, vblla on viga silmaga näha; on lihtsam ta ise korda teha, kui edasi tagasi pakke
saata ja poolakatega netifirma kaudu vaielda.
|
|
|
|
|