Lehekülgi: 1 2 3 .. 10 |
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 20.06.16 20:09
|
|
|
Nii oleks pidanud eelmist teemat kohe alustama!
Jõudu ja jaksu
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 21.06.16 10:08
|
|
|
Kuidas selle kätte said siis lõpuks. Sama müüja või juba järgmise käest?
Numbrimärgid saad ümber nii, et võtad vanale autole uued numbrid ja vanad numbrid jätad hoiule. Ja siis saad hoiust võtta numbrid sellele autole.
Või vana kere metalli ja sealt võtad lammutustõendi ja numbrid, ning jätad hoiule.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.06.16 15:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maaryo
Nii oleks pidanud eelmist teemat kohe alustama!
Jõudu ja jaksu |
6 aastat tagasi olid ajad teised
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Kuidas selle kätte said siis lõpuks. Sama müüja või juba järgmise käest?
Numbrimärgid saad ümber nii, et võtad vanale autole uued numbrid ja vanad numbrid jätad hoiule. Ja siis saad hoiust võtta numbrid sellele autole.
Või vana kere metalli ja sealt võtad lammutustõendi ja numbrid, ning jätad hoiule. |
Auto sai toodud Tartust. Huvilisi olevat olnud üksjagu, kuid enne mind oli kohal käinud vaid üks, seega enamus oli vaid tilganäppijad ja
varuosaärikad, kes tahtsid kommiraha eest seda lammutamiseks saada. Eelmisel jäi ostmata, kuna olevat end õli täis lasknud kui töötava mootoriga korgi
maha keeras. Kapotialune on ka korralikult õline. Müüjal oli ka soov, et auto läheks kellegi kätte, kes sest lugu peaks, mitte varuosadeks.
Nüüd siis targem numbrite teemal. Hetkel üks uurib vana kere kohta, aga vastuseid tuleb vaid kord kahe päeva tagant. Juhul kui ära kaob, siis läheb
jah kere metalli ning samas saan seda lammutades avandile ka korraliku esiklaasi.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 23.06.16 06:40
|
|
|
Sain eile teise starteriga auto käima ning korra ka kaapsu teha. Mootor töötas ühtlaselt, kuid klappide klõbin oli jube vali. Lisakelladele vaadates
selgus tõsiasi, et õlirõhku pole. Igatahes sain teada, mis tahtsin ja sellele järgnes juba mootori maha võtmine. Kõik läks üsna ladusalt kuni üks
kasti ja mootori vahelistest poltidest läks ümaraks. Eelmised 10+ korda samalaadi tööd tehes pole kordagi nii juhtunud. Lõpuks sai siiski sellel pea
maha lõigatud ja mootor maha tõstetud. Seejärel sai kogu kapotialune mootoripesu vahendiga üle tehtud ja survekaga pestud, sest 1.8T poleks kannatanud
sinna laga sisse tõsta. Samuti sai ka kõik koopad puhtaks pestud survekaga ja kere ka üle lastud.
Esisild tuleb mul enda auto pealt ümber laduda täiskomplektselt, sest need asjad mis seal praegu asetsevad on üsna vedela ilmega. Tagumised amordid on
samuti läbi sel uuel, sest kere õõtsub 3-4 korda veel peale alla lükkamist. Lisaks olid ees ka välimiste pooltelje otste katted katki.
Pagassist tuli välja ka välikäimlat meenutav suppaka kast. Numbrituledele on tehtud üliräige LED lahendus, kuid eks tollest teen ka hiljem klõpsu.
Need sinna igatahes ei jää ning pean lambid teise auto küljest võtma.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.06.16 06:48
|
|
|
Eks sa ostsidki ainult auto passi ja raami, kõik muu on nagunii seal vast vidusse keeratud. Viitsimist soovin igatahes.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 26.06.16 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Eks sa ostsidki ainult auto passi ja raami, kõik muu on nagunii seal vast vidusse keeratud. Viitsimist soovin igatahes. |
Jap, selle raha eest poleks isegi tava B4 quattro saanud olla korralik
23 ja 24 sai üht-teist tehtud. Sisu sai mõlemal autol välja visatud ehk plekini puhtaks. Juhtmetest jäid Compil alles vaid el.akende, peeglite ja
keskluku omad. Teised pidin kõik enda auto pealt võtma, sest nii võttes oli Comp ikka suht plankline varustusega. Kogu swapiga võitsin endale
vaakumiga keskluku ning kaotasin katuseluugi. Lukusüsteemi üle on hea meel, sest see elektriline pani suht tihti näkku. Katuseluugi osas aga meel
kurb, kuna ilma luugita peab kliima kohe kindlasti töötama. Ses osas ei tohiks vast probleeme tulla, kuna süsteem oli gaasi täis ning varasemalt
kliima-automaatika vigu ei kuvanud. Teine miinus pool oli aga see, et pean nüüd selle laepolstri ära nahatama, et piilaritega kokku sobiks. Lahti
võttes nägi ka muidugi seda, et terve põhi oli ilus puhas. Teisel autol oli mul juhi jalgealune roostes.
Pagass oli kõige hullem peldik. Esimest korda seda nähes oleks tahtnud karjuda, luugi kinni lüüa ja siis uuesti õrnalt piiludes lahti teha. Nüüd kus
kast oli väljas sai kõik roheliseks mäkerdatud polstrid välja rebida ja lõkkesse panna. Kuna osa plekke olid ka seest rohelised ning häirisid
jubedalt, siis sai need ka mustaga üle värvitud. Kühvliga sai suurem sodi välja tõstetud ja lõpp tolmuimejaga tehtud. Viimaks tõstsin teise auto pealt
puhtad polstrid sisse, samuti vahetasin kohe tagatuled ümber ning viimasena läks luugi peale ka polster. Nüüd saan rahuliku südamega oma tekid ja
padjad reisile minnes sinna panna.
Kuna kuum ei andnud alla, siis sai laupäeval veel terve sisu puhtaks pestud. Survekaga sai üle käidud põhjamatt, tagaiste ja esimesed istmed. Hele
riie läks kohe tunduvalt valgemaks
Plaanis oli veel ka mootor ümber tõsta ning teise auto pealt sai see põhimõtteliselt maha võetud ehk kõik poldid tulid ära ning kast ja ploki vahele
tuli juba vahe sisse, kuid tulid teised asjad vahele ning nii ta jäi. Võib-olla ongi hea, sest peaks ka vist hooratta laskma ikkagi ümber teha ja
240mm siduri kohe panema. Kastiga on juba piisavalt trenni tehtud ning enam väga ei viitsiks.
Lõpetuseks ka paar pildikest veidi erilisematest B4 taguotsadest:
Kas keegi teab, mis on oletatav lõppkiiruse Competitioni käigukasti ja tagadiffriga? Vahel mõtlen, et äkki peaks ikkagi 2,3 omad panema, kuid samas
nii kaotaks kiirenduse osas.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 26.06.16 21:24
|
|
|
Competitioni käigukasti tähed AXN. 4,55 ülekanne ja käigud on aeglased. Lõppkiirus peaks jääma 7000 rpmiga 240km/h. Samas Sul see 1,8 ei jõua
niipaljugi minna. Ja ega 2,3 ülekanded palju ei erine.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 26.06.16 21:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Competitioni käigukasti tähed AXN. 4,55 ülekanne ja käigud on aeglased. Lõppkiirus peaks jääma 7000 rpmiga 240km/h. Samas Sul see 1,8 ei jõua
niipaljugi minna. Ja ega 2,3 ülekanded palju ei erine. |
Okei, siis jääb praegu nii nagu on. Hetkel veel nii kõrgele ei sihigi, tahtsin lihtsalt varu teada. Samas alles paari nädala eest näidati miilil, et
250+ 1.8t-ga on täitsa võimalik.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 26.06.16 21:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Competitioni käigukasti tähed AXN. 4,55 ülekanne ja käigud on aeglased. Lõppkiirus peaks jääma 7000 rpmiga 240km/h. Samas Sul see 1,8 ei jõua
niipaljugi minna. Ja ega 2,3 ülekanded palju ei erine. |
Okei, siis jääb praegu nii nagu on. Hetkel veel nii kõrgele ei sihigi, tahtsin lihtsalt varu teada. Samas alles paari nädala eest näidati miilil, et
250+ 1.8t-ga on täitsa võimalik. |
Palju seal oe 1,8 alles oli?
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
postitati 27.06.16 07:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Competitioni käigukasti tähed AXN. 4,55 ülekanne ja käigud on aeglased. Lõppkiirus peaks jääma 7000 rpmiga 240km/h. Samas Sul see 1,8 ei jõua
niipaljugi minna. Ja ega 2,3 ülekanded palju ei erine. |
Okei, siis jääb praegu nii nagu on. Hetkel veel nii kõrgele ei sihigi, tahtsin lihtsalt varu teada. Samas alles paari nädala eest näidati miilil, et
250+ 1.8t-ga on täitsa võimalik. |
Palju seal oe 1,8 alles oli? |
Suurem enamus originaal.
Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 27.06.16 20:24
|
|
|
Rohelisel ka originaal compi stange?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 27.06.16 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Rohelisel ka originaal compi stange? |
Jep, see tuli mu eelmise b4 küljest.
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 28.06.16 15:24
|
|
|
No mis nii viga, kui on nii palju et juba tava 80 saab compi stange panna, ma ei suuda compile ühtegi leida
Kui peaks isu täis saama või üle jääma, võid mulle pakkuda.
Uus ka natuke kallis üle 600€
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 10.07.16 18:36
|
|
|
Üle pika aja sai nüüd kaks poolikut päeva tehtud. Mootor sai maha tõstetud vana auto pealt, Compil sild vahetatud ning veidi ka juhtmeid ja torusid
sätitud. Competitioni pealt tulnud jupid olid enamus sellised, et parim enne möödas. Kunagi on vist ka vasaku rattaga äärekivisse sõidetud, sest õõts
on vahetatud/romula kirjad peal, kuid huvitav markeering oli see et õõtsa peal oli kirjas Audi B4 AEB Igatahes püstakud tükis täiega koos roolivarrastega võtsin vana auto pealt, samuti ka sillatala koos alu pukside
ja õõtsadega. Pukse pidin suuremaks puurima, kuna ennem oli poldi auk 10, nüüd 12. Kuna enamus asju seal Compi peal absoluutselt keeramisele ei
allunud, siis tuli ka mõnd polti lõigata. Piduritorude juures ei keeranud ka mitte ükski ühendus lahti. Lahendus oli see jama maha rookida ja taas
teise auto pealt kõik ümber tõsta alates pidurist kuni abs pumbani. Viimaks sai ka 5x112 rattad juba ette alla lükatud, kuid korra pean veel nad alt
võtma, sest poolteljed jäid praegu külge panemata. Nende jaoks võtan uued välimised otsad, sest praegustel kummid lõhki. Korra mõtlesin ka vana auto
pealt võtta terved teljed, kuid seal on sisemiste otsade mõõt väiksem ja kui tükkis täiega ei saa, siis võtan pigem juba uued otsad kui hakkan neid
kasutatuid ringi tõstma.
Taas ratastel olles selgus ka tõsiasi, et ennem all olnud vedrud olid vist mingisugune tehase madaldus vms, sest nüüd on esiosa ilma mootorita umbes
5cm kõrgem kui ta oli seda ennem teiste püstakutega. Samas ma tean, et lõpptulemus on normaalne ja nagunii lähevad ka tagumised püstakud tükis täiega
vahetusse ehk ka tagaosa jääb pärast sama kõrge kui vanal autol.
Oli ka soov veel mootor peale panna, kuid laupäevaks jõudis kohale vaid 240mm sidurile ümberpuuritud ühemassiline hooratas. Teha lasin selle taas
klubilisel Krisssu. Korv ja ketas jäid aga tulemata. Seega tuli mootorile kile peale tõmmata ning ehk saab siis järgmine laupäev peale tõsta.
Teisipäeval sai ka veidi salongi tehtud ja mootori juhtmestik läbi tulemüüri pandud. Tegin siis nüüd ka endal nii, et auk tuli kliimatorude kõrvale.
Esimest korda tehes ehk siis vana auto peal jäi aju välja, venna autot tehes sai see teine lahendus enda jaoks avastatud. El.lisade ja mootori
juhtmestiku sain ilusti vastu tulemüüri jätta ning nende peale tuli siis juba see vilt ja siis ka vaip, mille üks nädalavahetus survekaga ära pesin.
Uksepolstrid sai ka veel kõik peale pandud ning uste osas rohkem miskit tegema ei pea. Järgmisena tulekski juba see suur must salongiventika kobakas
tagasi paigaldada, kuid ennem seda vaja kõik klapid ära paigata, sest hetkel on nad kõik paljad ja augulised. Siis juba liigub asi edasi armatuuri
paigaldamise suunas. Aega veel läheb, aga asja saab
|
|
|
|
antennipea
huviline
Registreerunud 03.04.06
Asukoht: Tallinn@laagri
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.16 10:47
|
|
|
Tsitaat: |
Teisipäeval sai ka veidi salongi tehtud ja mootori juhtmestik läbi tulemüüri pandud. Tegin siis nüüd ka endal nii, et auk tuli kliimatorude kõrvale.
Esimest korda tehes ehk siis vana auto peal jäi aju välja, venna autot tehes sai see teine lahendus enda jaoks avastatud. El.lisade ja mootori
juhtmestiku sain ilusti vastu tulemüüri jätta ning nende peale tuli siis juba see vilt ja siis ka vaip, mille üks nädalavahetus survekaga ära
pesin.
|
Kas pilti saaks sellest lahendusest ? Endal pm sama töö käsil. Autoks B3 ja oli 2.0 83kw mootoriga enne, hetkel ajasin juhtmed sealt läbi kust
originaalis aga aju jaoks ei leia ilusat kohta seal roolisamba lähedal.
|
|
|
Kodan1k
huviline
Registreerunud 16.11.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 '94 1.9TD ; Audi 80 B2 '85 1.6TD ; Volvo 945 '92 2.3i
|
postitati 11.07.16 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Järgmisena tulekski juba see suur must salongiventika kobakas tagasi paigaldada, kuid ennem seda vaja kõik klapid ära paigata,
sest hetkel on nad kõik paljad ja augulised. |
Kas sa räägiksid lähemalt kuidas need klapid ära taastad? Endal tuleks sama asi ette võtta enne talve. Ehk paned mõne pildi ka kuidas oleks kõige
parem teha.
Aga minupoolt jõudu ja jäksu!
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 12.07.16 21:05
|
|
|
Loodetavasti seda autot lillaks ei värvi. Tore näha et compu saab uue elu sisse
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 13.07.16 18:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Loodetavasti seda autot lillaks ei värvi. Tore näha et compu saab uue elu sisse |
A4 on all show no go ning selle värviga on see vähemalt veidi erinev b5 massist. Siiani vaadatakse järgi. Säästuprojekti jaoks oli see ideaalne
valik, kõigest 27 eurot kulus värvile. Compiga ikka teised lood. Ilmselt seda värvi ei jää, sest see must pole nii ilus kui eelmise auto toon.
Mõttes on aastaid tagasi teise auto teemas välja pakutud pronksi toon. Aga seda ei juhtu ennem kui järgmine suvi. See talv tahaks sõita, mitte
seisvat autot lumest puhastada.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 13.07.16 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
A4 on all show no go ning selle värviga on see vähemalt veidi erinev b5 massist. Siiani vaadatakse järgi. |
Ühes teises foorumis öeldi kõik ära selle lausega: "Nii julge värvivalik eeldab kenasid velgi ja heas korras ülejäänud trimmi."
Paras roigas näeb välja ikka tegelikult.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 13.07.16 18:58
|
|
|
Ega üle katuse käinud auto pealt pärinevate keredetailidega 100 eurone auto ei saagi olla etem. Tänan aususe eest ja loodan et arvamus kujunes ikka
autot oma silmaga nähes, mitte pilte sirvides.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 13.07.16 19:31
|
|
|
Ära compi riku siis spray värvidega, pigem olgu värvimata. Edu ehitusel!
|
|
|
|
Ardam
huviline
Registreerunud 20.03.16
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition
|
postitati 14.07.16 19:27
|
|
|
Ah siia se striitreisser siis jõudiski. Mingi hetk isegi kaalusin oma randa tarida teist juppideks aga nägi pildipealt kuidagi eriti õnnetu välja tol
ajal müügikuulutuses. Oli se vist selle aasta Jaanuar äkki siis. Tagatuled ilmselt selle aparaadi üks suuremaid väärtusi
E: vist said need ka teise auto pealt ikka? Ma pole suuremasi süveneja jah
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 10 |