Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  10
Autor:
Pealkiri: Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks (Vastuseid: 234 | Vaatamisi: 60417)
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 20.06.16 19:52 Tsiteeri
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks



Olude sunnil jõudsin siis järjega selle haruldase mudelini. Sai too paari nädala eest välja vaadatud ning kui paberimajandus teise autoga rappa jooksis, tundus ainuõige valik see ära võtta ja selle peale ümber kolida. Ehk siis enamus kraami tuleb mul teise kere pealt ringi tõsta, et tunne oleks ikka kodusem. Ideaalis tahaks ka numbrimärgid ümber tõsta, kuid ei tea kuidas selles osas toimetada. Masin ise on enne mind leidnud sihtotstarbelist kasutust ning mõned naljahambad on ka seda "tuuninguga" vürtsitanud, kuid eks need lisad saab maha nokkida. Jäärajal on auto kaotanud ka originaal stange ja tuled, kuid need õnneks mul enda auto pealt võtta. Lisaks hetkel masin ei käivitu ning peasilinder on mahlakask.

Selline ta siis on:
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20160619_230039_zpskkscyibq.jpg

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20160619_230024_zps6zapnp6e.jpg

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20160619_230057_zpsw1gal6nu.jpg

Mootorit ma töötavana näinud pole. Starter ei funksi. Massijuhe oli räige porr ning kahtlustasin seda, kuid otse kroko vedamine miinusest mootorisse asja ei parandanud. Korraks tahan aga siiski teise starteri külge panna, et käima panna ja põksu teha ning siis juba lendab täies hiilguses see ACE sealt vahelt minema.

Plaanis ongi nüüd tulevate vabade päevadega võimalikult palju ringi visata, et saaks peagi liikvele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 20.06.16 20:09 Tsiteeri


Nii oleks pidanud eelmist teemat kohe alustama!
Jõudu ja jaksu :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 21.06.16 10:08 Tsiteeri


Kuidas selle kätte said siis lõpuks. Sama müüja või juba järgmise käest?

Numbrimärgid saad ümber nii, et võtad vanale autole uued numbrid ja vanad numbrid jätad hoiule. Ja siis saad hoiust võtta numbrid sellele autole.
Või vana kere metalli ja sealt võtad lammutustõendi ja numbrid, ning jätad hoiule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 21.06.16 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
Nii oleks pidanud eelmist teemat kohe alustama!
Jõudu ja jaksu :)

6 aastat tagasi olid ajad teised :)
Tsitaat:
Algselt postitas: M2ki
Kuidas selle kätte said siis lõpuks. Sama müüja või juba järgmise käest?

Numbrimärgid saad ümber nii, et võtad vanale autole uued numbrid ja vanad numbrid jätad hoiule. Ja siis saad hoiust võtta numbrid sellele autole.
Või vana kere metalli ja sealt võtad lammutustõendi ja numbrid, ning jätad hoiule.

Auto sai toodud Tartust. Huvilisi olevat olnud üksjagu, kuid enne mind oli kohal käinud vaid üks, seega enamus oli vaid tilganäppijad ja varuosaärikad, kes tahtsid kommiraha eest seda lammutamiseks saada. Eelmisel jäi ostmata, kuna olevat end õli täis lasknud kui töötava mootoriga korgi maha keeras. Kapotialune on ka korralikult õline. Müüjal oli ka soov, et auto läheks kellegi kätte, kes sest lugu peaks, mitte varuosadeks.
Nüüd siis targem numbrite teemal. Hetkel üks uurib vana kere kohta, aga vastuseid tuleb vaid kord kahe päeva tagant. Juhul kui ära kaob, siis läheb jah kere metalli ning samas saan seda lammutades avandile ka korraliku esiklaasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 23.06.16 06:40 Tsiteeri


Sain eile teise starteriga auto käima ning korra ka kaapsu teha. Mootor töötas ühtlaselt, kuid klappide klõbin oli jube vali. Lisakelladele vaadates selgus tõsiasi, et õlirõhku pole. Igatahes sain teada, mis tahtsin ja sellele järgnes juba mootori maha võtmine. Kõik läks üsna ladusalt kuni üks kasti ja mootori vahelistest poltidest läks ümaraks. Eelmised 10+ korda samalaadi tööd tehes pole kordagi nii juhtunud. Lõpuks sai siiski sellel pea maha lõigatud ja mootor maha tõstetud. Seejärel sai kogu kapotialune mootoripesu vahendiga üle tehtud ja survekaga pestud, sest 1.8T poleks kannatanud sinna laga sisse tõsta. Samuti sai ka kõik koopad puhtaks pestud survekaga ja kere ka üle lastud.

Esisild tuleb mul enda auto pealt ümber laduda täiskomplektselt, sest need asjad mis seal praegu asetsevad on üsna vedela ilmega. Tagumised amordid on samuti läbi sel uuel, sest kere õõtsub 3-4 korda veel peale alla lükkamist. Lisaks olid ees ka välimiste pooltelje otste katted katki.

Pagassist tuli välja ka välikäimlat meenutav suppaka kast. Numbrituledele on tehtud üliräige LED lahendus, kuid eks tollest teen ka hiljem klõpsu. Need sinna igatahes ei jää ning pean lambid teise auto küljest võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.06.16 06:48 Tsiteeri


Eks sa ostsidki ainult auto passi ja raami, kõik muu on nagunii seal vast vidusse keeratud. Viitsimist soovin igatahes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 26.06.16 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim
Eks sa ostsidki ainult auto passi ja raami, kõik muu on nagunii seal vast vidusse keeratud. Viitsimist soovin igatahes.

Jap, selle raha eest poleks isegi tava B4 quattro saanud olla korralik :)

23 ja 24 sai üht-teist tehtud. Sisu sai mõlemal autol välja visatud ehk plekini puhtaks. Juhtmetest jäid Compil alles vaid el.akende, peeglite ja keskluku omad. Teised pidin kõik enda auto pealt võtma, sest nii võttes oli Comp ikka suht plankline varustusega. Kogu swapiga võitsin endale vaakumiga keskluku ning kaotasin katuseluugi. Lukusüsteemi üle on hea meel, sest see elektriline pani suht tihti näkku. Katuseluugi osas aga meel kurb, kuna ilma luugita peab kliima kohe kindlasti töötama. Ses osas ei tohiks vast probleeme tulla, kuna süsteem oli gaasi täis ning varasemalt kliima-automaatika vigu ei kuvanud. Teine miinus pool oli aga see, et pean nüüd selle laepolstri ära nahatama, et piilaritega kokku sobiks. Lahti võttes nägi ka muidugi seda, et terve põhi oli ilus puhas. Teisel autol oli mul juhi jalgealune roostes.

Pagass oli kõige hullem peldik. Esimest korda seda nähes oleks tahtnud karjuda, luugi kinni lüüa ja siis uuesti õrnalt piiludes lahti teha. Nüüd kus kast oli väljas sai kõik roheliseks mäkerdatud polstrid välja rebida ja lõkkesse panna. Kuna osa plekke olid ka seest rohelised ning häirisid jubedalt, siis sai need ka mustaga üle värvitud. Kühvliga sai suurem sodi välja tõstetud ja lõpp tolmuimejaga tehtud. Viimaks tõstsin teise auto pealt puhtad polstrid sisse, samuti vahetasin kohe tagatuled ümber ning viimasena läks luugi peale ka polster. Nüüd saan rahuliku südamega oma tekid ja padjad reisile minnes sinna panna.

Kuna kuum ei andnud alla, siis sai laupäeval veel terve sisu puhtaks pestud. Survekaga sai üle käidud põhjamatt, tagaiste ja esimesed istmed. Hele riie läks kohe tunduvalt valgemaks :D

Plaanis oli veel ka mootor ümber tõsta ning teise auto pealt sai see põhimõtteliselt maha võetud ehk kõik poldid tulid ära ning kast ja ploki vahele tuli juba vahe sisse, kuid tulid teised asjad vahele ning nii ta jäi. Võib-olla ongi hea, sest peaks ka vist hooratta laskma ikkagi ümber teha ja 240mm siduri kohe panema. Kastiga on juba piisavalt trenni tehtud ning enam väga ei viitsiks.

Lõpetuseks ka paar pildikest veidi erilisematest B4 taguotsadest:
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/e9c3ca44-ce04-4ac5-b39a-30a320a67f4d_zpsxj57cpof.jpg
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2016-06-26%2019.29.54_zpsduhpe7li.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2016-06-26%2019.29.41_zpskgkjtync.jpg

Kas keegi teab, mis on oletatav lõppkiiruse Competitioni käigukasti ja tagadiffriga? Vahel mõtlen, et äkki peaks ikkagi 2,3 omad panema, kuid samas nii kaotaks kiirenduse osas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 26.06.16 21:24 Tsiteeri


Competitioni käigukasti tähed AXN. 4,55 ülekanne ja käigud on aeglased. Lõppkiirus peaks jääma 7000 rpmiga 240km/h. Samas Sul see 1,8 ei jõua niipaljugi minna. Ja ega 2,3 ülekanded palju ei erine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 26.06.16 21:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Competitioni käigukasti tähed AXN. 4,55 ülekanne ja käigud on aeglased. Lõppkiirus peaks jääma 7000 rpmiga 240km/h. Samas Sul see 1,8 ei jõua niipaljugi minna. Ja ega 2,3 ülekanded palju ei erine.

Okei, siis jääb praegu nii nagu on. Hetkel veel nii kõrgele ei sihigi, tahtsin lihtsalt varu teada. Samas alles paari nädala eest näidati miilil, et 250+ 1.8t-ga on täitsa võimalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 26.06.16 21:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Competitioni käigukasti tähed AXN. 4,55 ülekanne ja käigud on aeglased. Lõppkiirus peaks jääma 7000 rpmiga 240km/h. Samas Sul see 1,8 ei jõua niipaljugi minna. Ja ega 2,3 ülekanded palju ei erine.

Okei, siis jääb praegu nii nagu on. Hetkel veel nii kõrgele ei sihigi, tahtsin lihtsalt varu teada. Samas alles paari nädala eest näidati miilil, et 250+ 1.8t-ga on täitsa võimalik.

Palju seal oe 1,8 alles oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mr.E
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro

postitati 27.06.16 07:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Competitioni käigukasti tähed AXN. 4,55 ülekanne ja käigud on aeglased. Lõppkiirus peaks jääma 7000 rpmiga 240km/h. Samas Sul see 1,8 ei jõua niipaljugi minna. Ja ega 2,3 ülekanded palju ei erine.

Okei, siis jääb praegu nii nagu on. Hetkel veel nii kõrgele ei sihigi, tahtsin lihtsalt varu teada. Samas alles paari nädala eest näidati miilil, et 250+ 1.8t-ga on täitsa võimalik.

Palju seal oe 1,8 alles oli?


Suurem enamus originaal. :D


Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 27.06.16 20:24 Tsiteeri


Rohelisel ka originaal compi stange?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 27.06.16 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M2ki
Rohelisel ka originaal compi stange?

Jep, see tuli mu eelmise b4 küljest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 28.06.16 15:24 Tsiteeri


No mis nii viga, kui on nii palju et juba tava 80 saab compi stange panna, ma ei suuda compile ühtegi leida :D
Kui peaks isu täis saama või üle jääma, võid mulle pakkuda.
Uus ka natuke kallis üle 600€ :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 10.07.16 18:36 Tsiteeri


Üle pika aja sai nüüd kaks poolikut päeva tehtud. Mootor sai maha tõstetud vana auto pealt, Compil sild vahetatud ning veidi ka juhtmeid ja torusid sätitud. Competitioni pealt tulnud jupid olid enamus sellised, et parim enne möödas. Kunagi on vist ka vasaku rattaga äärekivisse sõidetud, sest õõts on vahetatud/romula kirjad peal, kuid huvitav markeering oli see et õõtsa peal oli kirjas Audi B4 AEB :D Igatahes püstakud tükis täiega koos roolivarrastega võtsin vana auto pealt, samuti ka sillatala koos alu pukside ja õõtsadega. Pukse pidin suuremaks puurima, kuna ennem oli poldi auk 10, nüüd 12. Kuna enamus asju seal Compi peal absoluutselt keeramisele ei allunud, siis tuli ka mõnd polti lõigata. Piduritorude juures ei keeranud ka mitte ükski ühendus lahti. Lahendus oli see jama maha rookida ja taas teise auto pealt kõik ümber tõsta alates pidurist kuni abs pumbani. Viimaks sai ka 5x112 rattad juba ette alla lükatud, kuid korra pean veel nad alt võtma, sest poolteljed jäid praegu külge panemata. Nende jaoks võtan uued välimised otsad, sest praegustel kummid lõhki. Korra mõtlesin ka vana auto pealt võtta terved teljed, kuid seal on sisemiste otsade mõõt väiksem ja kui tükkis täiega ei saa, siis võtan pigem juba uued otsad kui hakkan neid kasutatuid ringi tõstma.

Taas ratastel olles selgus ka tõsiasi, et ennem all olnud vedrud olid vist mingisugune tehase madaldus vms, sest nüüd on esiosa ilma mootorita umbes 5cm kõrgem kui ta oli seda ennem teiste püstakutega. Samas ma tean, et lõpptulemus on normaalne ja nagunii lähevad ka tagumised püstakud tükis täiega vahetusse ehk ka tagaosa jääb pärast sama kõrge kui vanal autol.

Oli ka soov veel mootor peale panna, kuid laupäevaks jõudis kohale vaid 240mm sidurile ümberpuuritud ühemassiline hooratas. Teha lasin selle taas klubilisel Krisssu. Korv ja ketas jäid aga tulemata. Seega tuli mootorile kile peale tõmmata ning ehk saab siis järgmine laupäev peale tõsta.

Teisipäeval sai ka veidi salongi tehtud ja mootori juhtmestik läbi tulemüüri pandud. Tegin siis nüüd ka endal nii, et auk tuli kliimatorude kõrvale. Esimest korda tehes ehk siis vana auto peal jäi aju välja, venna autot tehes sai see teine lahendus enda jaoks avastatud. El.lisade ja mootori juhtmestiku sain ilusti vastu tulemüüri jätta ning nende peale tuli siis juba see vilt ja siis ka vaip, mille üks nädalavahetus survekaga ära pesin. Uksepolstrid sai ka veel kõik peale pandud ning uste osas rohkem miskit tegema ei pea. Järgmisena tulekski juba see suur must salongiventika kobakas tagasi paigaldada, kuid ennem seda vaja kõik klapid ära paigata, sest hetkel on nad kõik paljad ja augulised. Siis juba liigub asi edasi armatuuri paigaldamise suunas. Aega veel läheb, aga asja saab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antennipea
huviline



Registreerunud 03.04.06
Asukoht: Tallinn@laagri
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.16 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:

Teisipäeval sai ka veidi salongi tehtud ja mootori juhtmestik läbi tulemüüri pandud. Tegin siis nüüd ka endal nii, et auk tuli kliimatorude kõrvale. Esimest korda tehes ehk siis vana auto peal jäi aju välja, venna autot tehes sai see teine lahendus enda jaoks avastatud. El.lisade ja mootori juhtmestiku sain ilusti vastu tulemüüri jätta ning nende peale tuli siis juba see vilt ja siis ka vaip, mille üks nädalavahetus survekaga ära pesin.



Kas pilti saaks sellest lahendusest ? Endal pm sama töö käsil. Autoks B3 ja oli 2.0 83kw mootoriga enne, hetkel ajasin juhtmed sealt läbi kust originaalis aga aju jaoks ei leia ilusat kohta seal roolisamba lähedal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kodan1k
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 '94 1.9TD ; Audi 80 B2 '85 1.6TD ; Volvo 945 '92 2.3i

postitati 11.07.16 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Järgmisena tulekski juba see suur must salongiventika kobakas tagasi paigaldada, kuid ennem seda vaja kõik klapid ära paigata, sest hetkel on nad kõik paljad ja augulised.


Kas sa räägiksid lähemalt kuidas need klapid ära taastad? Endal tuleks sama asi ette võtta enne talve. Ehk paned mõne pildi ka kuidas oleks kõige parem teha.

Aga minupoolt jõudu ja jäksu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 11.07.16 15:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antennipea
Kas pilti saaks sellest lahendusest ? Endal pm sama töö käsil. Autoks B3 ja oli 2.0 83kw mootoriga enne, hetkel ajasin juhtmed sealt läbi kust originaalis aga aju jaoks ei leia ilusat kohta seal roolisamba lähedal.

Venna auto pealt pilt:
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/11720054_671519629659439_1298705851_n_zpsmllqmrcl.jpg
Sul peaks ka akukast seal kohal olema. Mul endal oli vanal autol samuti veetud juhtmed sealt, kus originaalis ja aju oli aku asemel, kuna aku sai ise viidud vasaku esitule taha.
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/1.8t_zpsr28wg677.jpg
Competitioni pealt saan vast homme pilti teha :)
Tsitaat:
Algselt postitas: Kodan1k
Kas sa räägiksid lähemalt kuidas need klapid ära taastad? Endal tuleks sama asi ette võtta enne talve. Ehk paned mõne pildi ka kuidas oleks kõige parem teha.

Aga minupoolt jõudu ja jäksu!

Ilmselt teen tihendipapiga, lihtne ja peab vastu. Eks teen ka mõned pildid tegevusest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 12.07.16 19:05 Tsiteeri


Lihtsalt mõned pildid:
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2016-07-12%2016.09.06_zpscaenwwor.jpghttp://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2016-07-12%2016.11.40_zpsndvbcfzk.jpg

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2016-07-12%2016.09.21_zpsypyv7bq8.jpg

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2016-07-12%2016.10.34_zpsndevq337.jpghttp://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2016-07-12%2016.12.30_zpsofimhwsv.jpg

Mootoriruumi peaks ka värvivahaga läikima lööma. Kunagi sai teise auto peal tehtud, kui veel 2.0 66kw oli. Aega võttis, aga tulemus oli kena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 12.07.16 21:05 Tsiteeri


Loodetavasti seda autot lillaks ei värvi. Tore näha et compu saab uue elu sisse :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 13.07.16 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Loodetavasti seda autot lillaks ei värvi. Tore näha et compu saab uue elu sisse :)

A4 on all show no go ning selle värviga on see vähemalt veidi erinev b5 massist. Siiani vaadatakse järgi. Säästuprojekti jaoks oli see ideaalne valik, kõigest 27 eurot kulus värvile. Compiga ikka teised lood. Ilmselt seda värvi ei jää, sest see must pole nii ilus kui eelmise auto toon. Mõttes on aastaid tagasi teise auto teemas välja pakutud pronksi toon. Aga seda ei juhtu ennem kui järgmine suvi. See talv tahaks sõita, mitte seisvat autot lumest puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 13.07.16 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
A4 on all show no go ning selle värviga on see vähemalt veidi erinev b5 massist. Siiani vaadatakse järgi.

Ühes teises foorumis öeldi kõik ära selle lausega: "Nii julge värvivalik eeldab kenasid velgi ja heas korras ülejäänud trimmi."
Paras roigas näeb välja ikka tegelikult.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 13.07.16 18:58 Tsiteeri


Ega üle katuse käinud auto pealt pärinevate keredetailidega 100 eurone auto ei saagi olla etem. Tänan aususe eest ja loodan et arvamus kujunes ikka autot oma silmaga nähes, mitte pilte sirvides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 13.07.16 19:31 Tsiteeri


Ära compi riku siis spray värvidega, pigem olgu värvimata. Edu ehitusel!


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardam
huviline



Registreerunud 20.03.16
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition

postitati 14.07.16 19:27 Tsiteeri


Ah siia se striitreisser siis jõudiski. Mingi hetk isegi kaalusin oma randa tarida teist juppideks aga nägi pildipealt kuidagi eriti õnnetu välja tol ajal müügikuulutuses. Oli se vist selle aasta Jaanuar äkki siis. Tagatuled ilmselt selle aparaadi üks suuremaid väärtusi :P

E: vist said need ka teise auto pealt ikka? Ma pole suuremasi süveneja jah :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  10
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]