Lehekülgi: 1 2 |
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.16 19:07
|
|
|
Küsimus C5 omanikele, kellel Recaro istmed
Mul on S6 Recaro istmetega ja ma julgeks õelda, et need on ühed s**emad istmed autos, mida ma omanud olen. Teoreetiliselt võiksid ju olla väga
mugavad, mugavamad kui tavalised sportistmed mis on tõepoolest mugavad. Võibolla olen ma need valesti reguleerinud aga neid ei saagi ju eriti
reguleerida ja niipalju kui saab, siis mina küll veel mugavat asendit leidnud pole. Varsti veidi pikem sõit ees ja mõtlesin, et teen selle teema, äkki
kellegil on mingeid häid näpunäiteid ja ma teen ikkagi ise midagi valesti. Kõige rohkem tundub nagu häiriks see, et iste esiosa ei saa lasta üles-alla
aga võibolla midagi muud tekitab ka sellise tunde.
Olen 190cm pikk ja 86kg.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.16 20:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Mul on S6 Recaro istmetega ja ma julgeks õelda, et need on ühed s**emad istmed autos, mida ma omanud olen. Teoreetiliselt võiksid ju olla väga
mugavad, mugavamad kui tavalised sportistmed mis on tõepoolest mugavad. Võibolla olen ma need valesti reguleerinud aga neid ei saagi ju eriti
reguleerida ja niipalju kui saab, siis mina küll veel mugavat asendit leidnud pole. Varsti veidi pikem sõit ees ja mõtlesin, et teen selle teema, äkki
kellegil on mingeid häid näpunäiteid ja ma teen ikkagi ise midagi valesti. Kõige rohkem tundub nagu häiriks see, et iste esiosa ei saa lasta üles-alla
aga võibolla midagi muud tekitab ka sellise tunde.
Olen 190cm pikk ja 86kg. | Ei meeldi mullegi need istmed.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.06.16 20:27
|
|
|
Mõned kuud tagasi vahetas üks klubiline oma C5-s need Recarod tavaliste sportistmete vastu just nimelt samal põhjusel, et olid ebamugavad.
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.16 21:05
|
|
|
Meenub praegu , et olen isegi kunagi sellist kuulutust näinud. Sel ajal mõtlesin et WTF. Naljakas on aga samas see, et ilma Recarodeta S6'e vaatan
ikka sellise pilguga, et nagu poolik asi
Aga kurb, asi on siis ikkagi istmetes, mitte minus.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 18.06.16 04:29
|
|
|
Ega tõesti näe istmetes probleemi, istun nagu ema süles. Selg, pepu, reied, ristluud- kõik ilusti toestatud. Antud reguleerimisvõimalustega olen
saanud enda jaoks mugava asendi. Vanas C4-s samuti Recarod (ilma elektrita) ja samuti ei saa nuriseda- piisavalt mugav sõita. Pole küll mingeid
üüratuid vahemaid läbinud e. ~400km ühe lauluga, aga mingit väsimust v. ebamugavust sõidu ajal v. peale sõitu tundnud ei ole.
Eks see istme asi ole suuresti personaalne nagu ka kõik muu autodega seonduv.
Hiljuti viis saatus kokku ühe isikuga, kes kirus Audit maapõhja (A6
2014.a.) seda küll remondi poolelt (k/kasti jahutuse toru vahetus- vist), aga algus oli täiesti üldistav. Mercedeseid aga kiitis taevani. Mõningase
dialoogi järel jõudsime kompromissini , et igal margil on oma head ja vead.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.16 06:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Ega tõesti näe istmetes probleemi, istun nagu ema süles. Selg, pepu, reied, ristluud- kõik ilusti toestatud. Antud reguleerimisvõimalustega olen
saanud enda jaoks mugava asendi. |
Esimese lause peale küsiks, et kas Sa oled kunagi Range Roveriga sõitnud?
Mismoodi sul iste asend on? Mul on praegu nii, et seljatugi suht püsti, istme tagumine osa on lastud peaaegu kõige alumisse asendisse. See tundus
parim aga midagi head pole sellegipoolest. Ikka on selline tunne nagu istuks kiriku pingi peal mitte ema süles.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 18.06.16 06:27
|
|
|
Kui võtta eelduseks see, et need istmed on Audi kangemate mudelite jaoks toodetud, siis mingit paremat mugavust sealt oodata oleks narr. Idee peaks
olema ikka parem asend ja külgtugi kiireks sõiduks. Mugavuse jaoks on vast teised istmed.
Minu arvates esimesed mugavad istmed tulid Audil a8 d3, kui valikusse lisanduse tavaline (mitte sport) comfort iste.
C5 kerel häirib niipalju muid asju (müratase, ajaloohõng jne), et nende toolidega korra kuus sõites käivad kah!
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.16 07:01
|
|
|
Aastaid tagasi rikkusid need istmed minu jaoks B5 S4 emotsiooni nii ära, et ma ei arva siiani suurt midagi sellest autost. Küll ma proovisin neid
sättida nii ja naa aga pidin pettuma. Probleemi võimendab see, kui oled normaalsete istmetega varem sõitnud. Näiteks enamus BMW, S8 D2 või RS2 istmed.
Küsimus pole diivani mugavuses. Iste peab sind hästi ja kindlalt tundma panema aga need B5/C5 Recarod seda kohe kindlasti ei teinud.
Ma ostaks B5/C5 iga kell ennem tava sportistmega kui Recarodega (kuigi need teised võivad ka Recarod olla aga saate aru küll, mis ma mõtlesin).
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 18.06.16 07:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Esimese lause peale küsiks, et kas Sa oled kunagi Range Roveriga sõitnud?
Mismoodi sul iste asend on? Mul on praegu nii, et seljatugi suht püsti, istme tagumine osa on lastud peaaegu kõige alumisse asendisse. See tundus
parim aga midagi head pole sellegipoolest. Ikka on selline tunne nagu istuks kiriku pingi peal mitte ema süles. |
RR-iga ei ole olnud juhust sõita. Ja nagu mainisin on istme mugavus personaalne asi. Mulle ei meeldi ´´tihendina´´ sadulas õõtsuda, isegi veokatel
lülitan regulaatori välja. Parem olgu kindel tagumikutunnetus kui õõtsumine nagu vesivoodil (nt. MB 123 esiiste)
Iste on reguleeritud: tag.osa põrandas, seljatugi pigem rohkem lamavas asendis (mitte magavas, ninaots ulatub ikka üle armatuuri), reietugi väljas ja
nimmetugi vastavalt vajadusele. Nii tunnen, et istudes ei ole kusagil erilist raskust v. pinget kehas, keha raskus jaotub nagu ühtlaselt
toetuspunkti(de)le. Oluline, et ristluud oleks mugavalt. Minuarust. Kõik sõltub sellest, kuidas keegi on harjunud, kuidas on kõikse etem vaateväli,
kõige mugavam ulatumine erinevate nuppude ja muude vidinateni, kõige mugavam hoida rooli, man. vahetada käike jne. Täiesti isiklik. Harva, kui
võõrasse autosse istudes ei ole vaja istet ümber seadistada.
Kiriku pink on tõesti väga puine ja püstise seljatoega, sellel üle ½ tunni eriti istuda ei taha. Seetõttu on sel jalge ees põranda ligidal lisalaud,
millele saab istuja, kes enam pingil püsida ei suuda, põlvili langeda ja kõiksevägevamalt issameie kaudu istumiseks jõudu ja kannatust juurde lunida.
Audis seda võimalust kahjuks ei ole.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.16 07:50
|
|
|
Kui juba istumisasendist rääkida, siis minu arvates on nii hea:
1. Istme kaugus pedaalidest peab jääma nii, et kui vajutad madalaima pedaali põhja, siis põlv jääb kergelt kõverdatud.
2. Istme kõrgus peab olema reguleeritud nii, et jalad ei lähe vastu roolisammast ega põlvede kohal olevat armatuuri (nii pedaalides kui autost
sisse-välja liikudes).
3. Istme esiosa kõrgus peab olema reguleeritud täpselt toetama pedaal põhjas oleva jala alaosa.
4. Tagumik peab olema kolmnurgas.
5. Seljatugi on vähemalt minul suhteliselt püstises asendis. Selg vastu seljatuge on käed välja sirutatult nii, et randmed on rooliratta peal. Ülakeha
asendi hindamiseks on üks lihtne nipp - pane selg korralikult vastu seljatuge, võta kella 3 ja 9 pealt roolist kinni ja keera ühele ning teisele poole
180 kraadi. Kui selg/õlg tuleb seljatoe küljest lahti, on seljatugi liiga kaugel.
Mõni ütleb, et tegemist on "ralli" asendiga ja temale see ei sobi. No las ütleb, iga mees/naine peab ise ennast rooli taga hästi tundma. Ja fakt on
see, et need Recaro toolid minule ei sobinud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.16 08:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Mul on praegu nii, et seljatugi suht püsti, istme tagumine osa on lastud peaaegu kõige alumisse asendisse. See tundus parim aga midagi head pole
sellegipoolest. Ikka on selline tunne nagu istuks kiriku pingi peal mitte ema süles. | Tean, mida tunned.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 18.06.16 08:24
|
|
|
Maitsed ja kehad on erinevad, mulle küll recaro toolid istuvad. On paremaid istmeid aga midagi halba nendes küll ei leia.
Selg ei ole kunagi ka pikema sõiduga ära väsinud, tavaliselt enamike istmetega hakkab selg tunda andma. Erilist külgtuge nendest muidugi oodata ei
tasu.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 18.06.16 08:36
|
|
|
Endal oli sama teema D2 FL kerel A8't ja S8't võrreldes. Meeldis kõvasti rohkem tavaline sportlikum iste ja isegi naha/keeratud naha ja räbala vahel
meeldis räbal rohkem. Kindlasti mängib antud ajahetkel rolli C5 puhul istmete vanus. Polsterdus on lihtsalt surnud selle aja jooksul ja istudki nagu
kirikupingil. Investeering on vana auto puhul kahjuks märkimisväärne, et hakata nende recarode kattealust polsterdust taastama ja seda kivi sealt
välja peksma. Recaro istmete puhul oleks tahtnud kergemat keret, neljapunkti rihmasid ja ringrada - vot siis oleks asi olnud omal "kohal" .
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.16 09:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Maitsed ja kehad on erinevad, mulle küll recaro toolid istuvad. On paremaid istmeid aga midagi halba nendes küll ei leia.
Selg ei ole kunagi ka pikema sõiduga ära väsinud, tavaliselt enamike istmetega hakkab selg tunda andma. Erilist külgtuge nendest muidugi oodata ei
tasu. |
Tegelikult selja väsimuse üle ma väga ei kurdakski nende istmete puhul. See tundub ok olevat aga ema süles istumisest on asi kaugel
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 18.06.16 15:40
|
|
|
Kusjuures just täna sõites mõtlesin sellele teemale ja mulle need istmed küll meeldivad Sõitnud küll väga paljude erinevate nö. comfort istmetega ja pean tõdema, et minu tagumendile sobib selline natuke kõvem recaro tool
tunduvalt paremini kui mõni pehme ja mugavuseks mõeldud tool. Ma olen muidugi kiitsakam ka, laiemale inimesele võib-olla enam väga hästi ei sobigi.
Näiteks tavaline S4 B5 nahast sportiste ei meeldi üldse, jube pehme ja lödi (riidest variant meeldis tunduvalt rohkem).
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 18.06.16 15:46
|
|
|
No eks see kogu teema vist puudutab ka seda, kui palju enda kannil looduslikku polsterdust leidub . Mina kaklen istmete puhul pigem selja kumerusega ja selle kõrgusega. Paljudel istmetel ei saa seda eri kõrgustelt
reguleerida ja selline kergelt ebameeldiv sundasend pigem väsitabki pikal sõidul. Kui vaja kergelt pehmemaks saada, siis leiab ka selle vastu rohtu,
aga tegemist on ikkagi palju. Konsulteeri pigem kellegagi, kes oma tööalaselt igasugu mööblipolsterdustega tegeleb. Pole selle ühe istme korrastamine
nüüd nii kirves kah.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.16 17:45
|
|
|
Mina arvan, et need istmed saaks palju paremaks kui saaks esiosa ka kergitada. Või siis tagaosa rohkem alla lasta. Peaks sama välja tegema. Peaks
vaatama, äkki annabki midagi istme kinnitusega teha, et esiosa kõrgemal oleks.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 18.06.16 18:22
|
|
|
Nendel peakski ju saama istmepadja nurka muuta? Pole pikka aega asendit muutnud aga meeles justkui oleks.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.16 21:10
|
|
|
Ainult tagumise osa saab alla ja üles lasta aga isegi kõige alumises asendis ei puutu minu jalad istme alaosa. Seega ei saa istuda nii, et jalad
toetuksid istme peale vaid jalad on nn õhus või siis liiga sirgus.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.16 05:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Ainult tagumise osa saab alla ja üles lasta aga isegi kõige alumises asendis ei puutu minu jalad istme alaosa. Seega ei saa istuda nii, et jalad
toetuksid istme peale vaid jalad on nn õhus või siis liiga sirgus. |
Mul oli täpselt sama asi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.06.16 07:11
|
|
|
Kui seal eelneva omaniku näol mingi suurem sell peal istus, siis ilma lammutamata sa seda istme põhja esiosa rohkem kõrgemaks ei saa kah (mul on endal
üks ehe näide täpselt samasugusest situatsioonist). Vaata kui palju sul käega istme põhja seda lahtikäivat esiosa ülespoole deformeerida saab ja
sellest saad ka aimu, kui ära see vajunud on. Selget aimu annab ka loomulikult uksepoolne küljepadi. Ma tõmbasin ühel kaltsust istmel selle sama
esimese jalgade padja laiali ja panin sinna mitmes kihis õhukest tugevamat poroloni sisse. See, et ka istmepõhi ise oli rohkem ära vajunud kusjuures
väga ei häirinudki lühikestel otstel ja põhja ennast ma ei viitsinud näppima hiljem hakatagi . Muide sellist muret ei ole ainult sinu mainitud recarodel vaid ka tavalistel sportlikematel istmetel, millel see
neetud padi seal eraldi lahtipoole käib. Mõlema polsterdus on kuidagi palju nõrgem ja väsib palju kiiremini ära. Kusjuures jah, pean tõdema, et
tagumik jäi selles masinas kangeks küll ja sellest jalgade mitte toetumisest tundsin ka ise puudust, sellepärast kallale läksingi (mul oli lihtsalt
identne teine iste kõrval olemas ja kui midagi pekki oleks keeranud, siis oleks lihtsalt teise identse istme masinasse tõstnud ).
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.16 07:34
|
|
|
Minumeelest ei ole probleem polsterduses, vaid nendes nurkades mis on allpool oleval joonisel vasakul pool väiksemad (110, 15) ja paremal pool
suuremad ehk siis paremad (112, 20)
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.06.16 07:51
|
|
|
Ok, sellega on tõesti keerulisem - ilmselt pikakoivaline . Mul piisas, et
asi ~2,5cm kõrgemale padjast tõusis.
Edit: Kui nüüd aga hästi mõelda, siis on su lahendus ilmselt lihtsamgi kui arvata oskad. Kui istmed on elektrilised ja põhja küljes täispikkade
siinidega, siis kannatab siinide alla paigaldada toestus (ette rohkem, taha nii palju, et asi siini tagumisele otsale toetuma täiesti ei jääks - paar
seibi näiteks siini ja kere vahele) ja asi uuesti kerekinnituste külge pikemate poltidega kinni keerata. Siinide plastkatted ei jää küll väga
esteetiliselt hoidma eestpoolt, aga sellegipoolest oled saavutanud selle, mida vaja . Kosmeetiline pool on juba tegelikult samuti fantaasia küsimus kasvõi põhjamatti tõstes siinide ja nende plastkateteni.
Madalapealiste poltide osad mingi kuuskant või tähikotsaga aitab ilmselt mingi asisem BalticBolt stiilis "shopping centre" .
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.16 12:58
|
|
|
Ma ise mõtlesin ka esiosa kergitamisele kas siini juurest või kuidagi nii. Samas neid istmeid tagant vaadates on nad üsna kõrgel põrandast, võibolla
annab hoopis tagumisel osal midagi lühemaks teha.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |