Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Üks piduriketas soe (korras). Uus probleem asemel! (Vastuseid: 67 | Vaatamisi: 10278)
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 16.06.16 12:37 Tsiteeri
Üks piduriketas soe (korras). Uus probleem asemel!



Probleem selline, et üks tagumine piduriketas on peale sõitu alati kuumem, kui teised. Viimati tegin katse, et sõitsin 20 km ja kordagi pidurit ei vajutanud isegi seisma jäädes, aga ikka oli üks tagumine ketas täiesti soe võrreldes teistega, mis olid täiesti külmad. Võtsin siis ette selle ja panin uued liuguri tikud ja määrde nendele (vanad olid päris kinni jäänud). Aga muutust ei toimunud. Kolb liigub keerates ja mõõdukalt surudes sisse tagasi, kelk libiseb vabalt aga muutust ei tulnud. Auto üles tõstetud ja ratast keerutades on kergelt kuulda, et klotsid käivad vastu ketast aga hoogu nagu ei peata. Klotsid pole ka eriti kulunud.
Sõites on kuulda veidi nagu rattalaagri häält aga ei saa aru millisest rattast. pigem kostab eest see. Samas katsudes on soe ainult ketta kulumise pind, südamiku poole, kus laager lähemal, on täiesti jahe.
Mis võiks põhjustada selle, et ainult üks ketas soojeneb? Andke nõu. Kas rõngastihend väsinud ja ei tõmba enam kolbi piisavalt eemale kettast? Tolmukatte alla piiludes roostet ei märkand.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Myrk
huviline



Registreerunud 16.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.16 20:53 Tsiteeri


Ratta laager on suht rumal detail, kuna ratta laagri hääl võib mööda kere edasi kanduda. Nii et kuuled paremalt aga tegelikult on vasak.
Tõsta auto maast lahti, ühe käega hoia vedrust kinni ja teisega keeruta ratast. Kui on laager läbi tunned vedrust vibratsiooni.

Kui klotsid peale jääksid läheb ikka korralikult tuliseks mitte soojaks. Laager võib soojaks ajada küll


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 16.06.16 21:22 Tsiteeri


See laagri tuvastamine on jah paras pähkel, kui kõvasti ei unda. Aga laagrit ei tahaks seal vist süüdistada. Võtsin klotsid maha ja keerutasin ratast, ülivaikselt ja kergelt käib ratas ringi aga klotsidega on kerge takistus. Teise poolega võrreldes teeb paar tiiru vabajooksu vähem ja kuulda on kerget klotside kahinat. Aga pihta ei saa, miks need klotsid ikkagi veidi peale jäävad. Justnimelt veidi, niimoodi, et tuliseks ei lähe aga tuntavalt soojaks isegi ilma pidureid vajutamata sõites. Ja katsudes on laagri lähedalt täiesti külm ketas. See osa, kuhu klotsid puutuvad, on soe või pigem isegi kuum mõne kilomeetri peale juba.
Homme proovin kõik neli ratast vedrust kinni hoida aga esisillas keeruline, seal jookseb kast kaasa või vähemalt veovõllid. Hetkel tundub, et mul on esisillas laager minemas ja tagasillas pidur peal. Panen homme uued klotside plekiliistakad ka et klotis vabalt liiguks ja harjutan veidi kolvi käiku, rohkem ei oska küll enam miskit.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Myrk
huviline



Registreerunud 16.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.16 21:37 Tsiteeri


Tseki ka seda, kas supordi küljes käsipiduri hoob jookseb ilusasti tagasi või jääb peale


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 16.06.16 21:48 Tsiteeri


Jah, hea tähelepanek, et ma ei unustaks seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 18.06.16 18:51 Tsiteeri


No mina ei tea, mis ma valesti teen aga täna puhastasin klotsid, kettad, liigutasin kolbi ja ikka ketas soe. Võtsin teise poole ka ette korrastamiseks ja nüüd läheb teine pool ka päris kuumaks sõites. Seal olid liugurtikud päris kinni jäänud ja kelk ei liikunud grammigi. Ühe tiku suutsin isegi sisse ära murda aga pika leotamise peale sain kätte. Nüüd peale tikkude vahetust siis jääb pidur seal pool ka peale. Määrde ja kõik vahetasin neil ära. Kolvid siis seega ei liigu tagasi ilmselt aga miks? Keerates lähevad ilusti sisse ja roostes pole.
Korra tekkis idee, et ehk on õhk sees kusagil? Või on kolvide sisse surumisel mingi nipp, mida ma valesti teen?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.06.16 05:59 Tsiteeri


Klotside sadulad on ikka puhtad, et klotsid vabalt liikuda saaks ja ei takerduks korro ja rooste taha? Ma olen ka osadelt odavamatelt klotsidelt värvkatte külgedelt maha lõiganud nendest kohtadest, mis vastu sadulat käivad, sest see on nagu tatt seal ja ulme paksult kohati. Kui mingi "karvane" õhumull on supportis sees, siis võib samuti igasugu jama asi korraldada, ehk siis pedaali lased küll tagasi, aga õhumull jääb vahele ja jätab klotsi vastu ketast vaikselt hoidma.

Õhumullide süsteemist välja ajamiseks kasutan ise sellist lihtsat lahendust:

http://ufo.planet.ee/foorum/dsc01151_r.jpg

http://ufo.planet.ee/foorum/dsc011502_r.jpg

Pumpa rahulikult ja kalla kapoti alt vedelikku juurde. Kui mõni õhumull jõuabki voolikusse, siis see on kohe ka näha - venib seal vaikselt ülespoole :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivo33
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.16 07:50 Tsiteeri


Soovitaks välja vahetada kolb koos tihendiga ja õli väljavahetada peaks abi olema .Omal selline kogemus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 19.06.16 14:52 Tsiteeri


Klotside pinnad, millel libisevad, ma kraapisin värvist ja roostest puhtaks. Aga jah, ostan uued kolvide tihendid ja tolmukatted ja õhutan pidurid ära peale seda. Paar kuud tagasi on tagumisd voolikud ja õli tegelikult vahetatud. Täna piilusin kolvi tolmukatte alla ja kahtlaselt musta õliga on nad kergelt koos. Ju ikka tihendid õhtul. Kui kolvil endal kriime, roostet ega kulumist ei näe valja sirutatuna, siis ei ole tarvis uut?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 19.06.16 17:44 Tsiteeri


Pigem tuleks kelgud küljest võtta ja pinnad puhtaks teha korralikult näiteks lapiku viiliga, klotsilt endalt pole tavaliselt vaja värvi maha kraapida ruumi saamiseks. Kui pidurisadulad on alumiiniumist, siis on tavaline, et oksiid punnitab rõngastihendi ja tolmukatte all, poob kinni kolvi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.16 21:47 Tsiteeri


Soovitan kasutada spetsiaalset tööriista, pärast muret vähem.
http://bmwpost.ru/forum/bmw_tis/x5/e53_3.0_m54_2003/tormoznaya_sistema/11-2.jpg
saab teha harjavarrest või aialipist:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 19.06.16 22:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Pigem tuleks kelgud küljest võtta ja pinnad puhtaks teha korralikult näiteks lapiku viiliga, klotsilt endalt pole tavaliselt vaja värvi maha kraapida ruumi saamiseks. Kui pidurisadulad on alumiiniumist, siis on tavaline, et oksiid punnitab rõngastihendi ja tolmukatte all, poob kinni kolvi.


Kelgud võtangi küljest ja puhastan üleni ära, et uue tihendi paigaldusel, mingit sodi sisse ei satuks ja nad on siiski roostetavast materjalist. Puhastasin need pinnad ka roostest ja panin isegi uued plekiliistakad klotsi ja kelgu vahele aga ei olnud sellest mingit vahet. Kolb ise ikka ei tõmba piisavalt tagasi end, vähemalt.

Aga kui panen tuulutusvooliku otsapidi õliga täidetud anumasse ja kõrgemale, siis ei tohiks õhku tagasi imeda ja pedaali pole tarvis fikseerida? Vabandan, kui võhiku küsimus aga esmakordselt teen pidurite õhutamist üksi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.06.16 15:01 Tsiteeri


Minu voolikumeetodil pole pedaali vaja fikseerida. Vajutad põhjani ja hoiad mingi aja. Õhk liigub küll aeglaselt (~1cm/sec) selle olluse sees, aga sellest täitsa piisab kui pisut oodata. Voolik saab ka nii katusele panna, et see on akendest kenasti näha. Peamine on pigem see, et kapoti all asi tühjaks ei saa ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.06.16 18:23 Tsiteeri


Peab tunnistama, et selle käsipidurimehhanismi töö tundub vaatamata kõigi saadaolevate kirjeldustega tutvumisele siiski "musta maagiana", aga sellegipoolest tahaks üle küsida, et... kas enne sadulate tagasipanekut sai kolvid korralikult lõpuni sisse kruvitud?

Endal on küll nendega igasugu kummalisusi olnud, kui polnud millegagi kolbe keerata ja pidi kolbide sissesaamise nimel selle mehhanismiga "võitlema". Nüüd on vastava tööriista olemasolu selle probleemi lahendanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 20.06.16 22:04 Tsiteeri


Mina annan alla, enam ei oska midagi temaga peale hakata, kui ehk ainult uued supportid panna. Täna võtsin kolvid välja, panin uued mansetid, tolmikatted. Koik liigub vabalt kergelt, kovid vaga kenad siledad. Kokku ladudes lasevad ennast ilusti täiesti sisse keerata. Käsipiduri hoovastik liigub vabalt, trossid vabad. Koikvoimalikud kohad määritud ja puhastatud, õhutatud kogu süsteem aga seis ikka sama. Üks pool rohkem peal, teine vähem.
Lammutasin kolvide seest käsipiduri süsteemi laiali ja puhastasin, painutasin seibvedru. Hästi vähekene aitas ehk aga pigem tundub see.
On mõni idee kellegil? Panen uued kolvid? Siis peaks nagu kogu support juba taastatid saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.16 06:39 Tsiteeri


Hetke seisus mina vaataks juba piduri raskusregulaatori poole.
Pane korra torud otse kokku ja siis on näha kas lähevad veel soojaks või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.06.16 10:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karly
Hetke seisus mina vaataks juba piduri raskusregulaatori poole.
Pane korra torud otse kokku ja siis on näha kas lähevad veel soojaks või mitte.


2005a ABS- iga autodel on kahh selline asi veel peal we?

..........

Kas see ratas, mis soojeneb, pidurdab korralikult? Seda ju visuaalselt raske kindlaks teha, kui abs korras.
Kolvid peaks tõmbuma tagasi, sest peapump liigub tagasi ning õli ei lase tal oma endisele kohale jääda. Aga see toimub ainult juhul, kui trassis terakestki ÕHKU sees ei ole.
Äkki on koduste vahenditega see õhutamine just sellel rattal problemaatiline?

Pigem mine lase kuskil korralikus kohas, kus vaakumpiduriõhutaja olemas on, oma pidurid õhutada ja unusta kogu teema.
Esinduses peaks selle töö aeg olema 0,4h, juhul, kui kõik niplid ilusi lahti tulevad, tunnihinda ei tea, aga vast üle 10ne aasta vanusel autol üle 35€ ei ole.

See "lutsutaja" näeb välja midagi taolist, ning korralikel töökodadel peaks reeglina ka parem olema.
(pildil odav algaja oma)



http://www.jhmbuttco.com/acatalog/tbt0510.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 21.06.16 12:03 Tsiteeri


Õhutamine ilmselt pole probleem, sest alguse sai see probleem ilma õlile õhku ligi laskmata, ehk ainult liugurpoltide vahetusest ja kolvi sisse surumisest. Täna tegin ühe kutselise remondimehega korraliku õhutamise ka kahekesi ära.
Aga voimalik et sain jaole asjale mingil määral. Avastasin et klotsid olid mõni millimeeter kaldu kulunud ja ketastele oli klotsi puuteala servadesse veidi ranti kulunud ja kogunenud mingisugune kulumatu kiht. Eemaldasin selle ja lasin klotsid kergelt lihvijaga üle. Peale seda sõitsin mitmeid kilomeetreid käsipiduriga ja rattad käivad margatavalt kergemalt ringi. Kohe lahen 100 km pikkusele sõidule ja vaatan, mis seal taga siis toimub peale sõitu. Peale jaanipäeva tellin uued kettad ja klotsid. Kahjuks on sel 2.5tdi mootoriga autol mingi eri mõõtu kettad ja neid pole kusagil kohapeal ja tuleb soomest tellida lasta. Kettad kallimad ka, kui teisetel sama kerega autodel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 21.06.16 13:44 Tsiteeri


Mul küll 4wd isend aga mul oli sama teema, täpsemalt oli viga ABS pumbas mis ei lasknud rõhku maha normaalselt.
Ja teine variant oli, et piduri klots oli pika pidu peale liugpinnale randi sisse kulutanud ja sellega seoses läks kuumaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.16 14:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: karly
Hetke seisus mina vaataks juba piduri raskusregulaatori poole.
Pane korra torud otse kokku ja siis on näha kas lähevad veel soojaks või mitte.


2005a ABS- iga autodel on kahh selline asi veel peal we?

..........


Nii uskumatu kui see ei tundu siis isegi 2010a navaral on selline asi küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 21.06.16 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spindle
Mul küll 4wd isend aga mul oli sama teema, täpsemalt oli viga ABS pumbas mis ei lasknud rõhku maha normaalselt.
Ja teine variant oli, et piduri klots oli pika pidu peale liugpinnale randi sisse kulutanud ja sellega seoses läks kuumaks.


Kuidas seda diagnoosisite ja kas tuli uus pump või sai remontida? Mul kahjuks ikkagi seni ükski pingutus pole täielikku tulemust andnud. Aga lasin ka ise täna ESP peal supportitesse minevad ja peasilindrist tuleva toru veidi lahti ja lasin õlil välja valguda väheke. Aru nüüd ei saanudki, kas võttis piduritel survet vähemaks või jahutas sadav vihmavesi mul kettaid. Igatahes soojaks nad 10 kilomeetri peale eriti ei läinud.
Mõte võiks olla küll, et kolve tagasi surudes võis ESP plokiga midagi juhtuda. Arvuti ilmselt vigu ei näita, kui ükski tuli pole süttinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 21.06.16 23:47 Tsiteeri


Espi ka mul pole.
aga prooviks võtsin lammarist uue absi pumba ja probleem lahenes.
Tuttava kaudu sain lammarist proovida ja kui toimis jätsin peale ja maksin kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 22.06.16 06:33 Tsiteeri


ABS või ESP, tegelikult räägime vist samast pumbast, kui ma ei eksi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 24.06.16 18:01 Tsiteeri


Vaatasin arvutiga sõidu ajal piduri õli rõhku. Näitas -0,65bar ja vahepeal viskas sekundiks ette -0,95bar. Millele see viidata võiks? Hakkab tunduma järjest enam et hoopis on kettad nii kõverad. Olen neid nüüd kulutanud ja pikemaid otsi pidanud tegema ja võiks ehk öelda, et poole vähem soojenevad kettad viimased päevad. Rattad õhus keerutades võtavad mõlemad kettad küll ühe kohaga rohkem kahisema. Samas pidurdades ei võdista absoluutselt.
uued kettad tellitud aga kui nendes viga pole, siis saan ma arvutiga kuidagi ESP plokki diagnoosida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 25.06.16 13:10 Tsiteeri


Tagapiduri ketta puhul ilmselt võdistama ei hakkagi. Kunagi roostetasid tagumisele kettale pika seismise järel klotsi kujulised jäljed sisse ja pidurdamisel hakkas selge ja vali tok-tok-tok heli tagant kostma (mille allikat otsides selle jälje avastaski), aga auto käitumist see füüsilisel moel mitte kuidagi ei mõjutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]