Lehekülgi: 1 2 |
LalloM
huviline
Registreerunud 08.06.16
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.7 BiTurbo
|
postitati 08.06.16 20:25
|
|
|
Käigukasti remont
Keegi teostab/reomondib 6 -st manuaal kasti ?Kast undab ja lagab õli, teine käik probleemselt sisse.
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.16 20:44
|
|
|
Kus, mis, kes?
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
LalloM
huviline
Registreerunud 08.06.16
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.7 BiTurbo
|
postitati 09.06.16 17:27
|
|
|
Mis arusaamatuks jäi ?
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 09.06.16 19:02
|
|
|
Keegi kindlasti! Võin küll eksida, aga eeldan, et k/kastide remontijad on need, kes su mure lahendavad, sõltumata sellest, milline käik on probleemne.
Ja kui sisse läheb probleemidega, siis välja vajub tavaliselt ju ise.
Lollile küsimusele on keeruline mõistlikku vastust saada.
|
|
|
LalloM
huviline
Registreerunud 08.06.16
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.7 BiTurbo
|
postitati 09.06.16 19:48
|
|
|
Teoorias jahvatada asjast ei anna tulemust, igaüks oskab sõnadega ühepikkuseks minna.Praktikas on vaja vaja kontakte/iskut,kelle poole pöörduda, kes
tahab antud töö ette võtta.Mitte ei tahaks Revali seda raha kinkida.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 09.06.16 22:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LalloM
Keegi teostab/reomondib 6 -st manuaal kasti ?Kast undab ja lagab õli, teine käik probleemselt sisse. | Teise käigu lahendamine on
suhteliselt kerge, probleemseks muutub ilmselt undamisega tegelemine. Sõltuvalt sellest mis täpselt seal surnud on lähevad varuosad kiiresti
suurusjärku, kus on kergem teine kast hankida.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 10.06.16 07:06
|
|
|
Võin sulle "lambist" panna väikese kalkulli, mis võib olla tõenäoline sellise kasti remondiks:
- kast maha-peale 100
- kasti remont - 300 - 400 (pesu, kast lahti, defekteerimine, kast kokku; difrilaagri vahetuse puhul tuleb ilmselt difrit ka regullida)
- 2. käigu sünkron + võibolla ka muhv + leemendavad simmerid - 50 kuni 250
- undavad laagrid - 10 - 100 (ilmselt diffri v. peavõlli laagrid)
- uus õli
- uus sidurikorv - vaata ise, mis maksab; ja kuskilt hakkas see synkroni lagunemine ju peale ja korv on tavaliselt algpõhjus. Sihukesele keegi
tavaliselt korvi eraldi ei anna vaid müüakse komplektina ainult, seega 200+ kindlasti...
Aga sidur on hooldusosa, anyway. Lohuta end sellega, et Lambodel vahetatakse sidurit 20t km tagant, Audil kestab vast 5 - 10x kauem.
Ehk on abiks valikute tegemisel kas remont või garantiiga vanauus.
|
|
|
|
LalloM
huviline
Registreerunud 08.06.16
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.7 BiTurbo
|
postitati 11.06.16 19:33
|
|
|
Kas nn´vanauus´´ on liatarbekaup ja mi võiks kasti umbmäärane hind olla ja kas võib leiduda kodumaa pinnalt
?
|
|
|
Jake7115
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2,7bi
|
postitati 26.06.16 14:14
|
|
|
Võta ise alt ära ja tee korda, seal pole keerulist mitte midagi. Olen kindel, et see probleemne 2 käik on võimalik veel koduste vahenditega korda
teha. Pulkadeks lauale ja kõik asjad puhtaks ja kokku tagasi. Sünkro uus kindlasti. Uued tihendid ja õli. Sidur umbkaudu 250-300 ja taas rajal Mul seisab endal sama töö ees
|
|
|
Jake7115
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2,7bi
|
postitati 26.06.16 14:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LalloM
Kas nn´vanauus´´ on liatarbekaup ja mi võiks kasti umbmäärane hind olla ja kas võib leiduda kodumaa pinnalt
? | Usu mind sa ei taha seda kasti osta
Kasutatunagi olid suht kirved kui üldse saada oligi.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
Jake7115
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2,7bi
|
postitati 26.06.16 16:49
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: Jake7115
| Usu mind sa ei taha seda kasti osta
Kasutatunagi olid suht kirved kui üldse saada oligi. | Vahepeal on 01E Tüüpi kastid rariteediks muutunud? | Kasutatud
kast mille sisust ega olust ei teadnud keegi midagi küsiti 800 euri Eestist "vanauut" ei leidnudki ja lammutustest sain igaltpoolt negatiivse
vastuse. Ebays oli kast mis maksis 1100$ ja JHM pakkus ka mingit updated versiooni äkki oli 1450$ Jhm. Aga kui sealt tellida siis ma usun, et saab ikka väga korraliku asja
|
|
|
LalloM
huviline
Registreerunud 08.06.16
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.7 BiTurbo
|
postitati 06.07.16 20:50
|
|
|
Ise ei julge garantiid anda tehtud tööle ja pigem jääks know-how st puudu.Pigem oleks se kasti remont meistrimehe töö ja pärusmaa, kes sellega
rutiinselt tegeleb
Kast ootab pealinnas siiani tegijat !
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 06.07.16 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: Jake7115
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: Jake7115
| Usu mind sa ei taha seda kasti osta
Kasutatunagi olid suht kirved kui üldse saada oligi. | Vahepeal on 01E Tüüpi kastid rariteediks muutunud? | Kasutatud
kast mille sisust ega olust ei teadnud keegi midagi küsiti 800 euri Eestist "vanauut" ei leidnudki ja lammutustest sain igaltpoolt negatiivse
vastuse. Ebays oli kast mis maksis 1100$ ja JHM pakkus ka mingit updated versiooni äkki oli 1450$ Jhm. Aga kui sealt tellida siis ma usun, et saab ikka väga korraliku asja |
Paar kuud tagasi tegin niisama vok-i päringu. Hinnad olid 01E alates 300eurost kuni 500euroni ja pakkumis ikka tuli. Hitlereid sureb igapäev kuskohast
neid kaste saab
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 12.07.16 12:41
|
|
|
Ja kui sisse ei lähe tagurpidi käik (enne suure surmaga pika proovimise peale läks) ning käigud lülituvad vaevaliselt ka muidu, seda ka peale
hoovastiku vahetust, kas on targem uue kasti poole vaadata või võib viga olla milleski lihtsamas?
The replacement for displacement
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 12.07.16 18:43
|
|
|
Siis on sidurikorv otsas.
Eeldusel, et hoovastiku vahetas mees, kes oli kaine ja sai aru mida ta parasjagu teeb.
Kui edasi käike raiuda, siis saavad ka sünkronid otsa. Nagu teemaalgatajalgi.
Ja siis pead juba tõesti "uutvana" kasti otsima hakkama.
|
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 12.07.16 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Siis on sidurikorv otsas.
Eeldusel, et hoovastiku vahetas mees, kes oli kaine ja sai aru mida ta parasjagu teeb.
Kui edasi käike raiuda, siis saavad ka sünkronid otsa. Nagu teemaalgatajalgi. |
Natuke jooksid oma järeldustega teemast ette. Auto oli ostes sellise "lödi" käigukangiga ja tagurpidi käik ei läinud normaalselt sisse.
Sai ära vahetatud hoovastik "targemate" poolt (ilmselgelt midagi see ära ei lahendanud), nüüd käigukang on nagu normaalsemalt paigal, kuid käigud
lülituvad siiski raskelt ja muutunud peale normaalsemalt seisva käigukangi suurt midagi pole. Käike pole ise vahetanud sünkrosid ragistades ega käike
sisse lõhkudes, lülituvad lihtsalt raskelt ning ei käitu nii nagu üks korras kast peaks. Tagurpidi käik keeldub üldse sisse minemast. Ehk siis minu
küsimus - kas viga võib milleski väikses asjas olla, mis kuskil kasti küljes ära surnud (või kastiga seotud osa) või on lihtsam nende sümptomite järgi
hakata uut kasti vaatama, on minu peamine küsimus hetkel
Kui pääseb sidurikorviga, siis oleks muidugi kena.
The replacement for displacement
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 12.07.16 19:01
|
|
|
Et siis mis ma nüüd tegema pean?
Sinu juurde tulema ja pea peal seistes korrutama, et sidur on pe...sess wä?
Tänan, mul on muudki teha.
Mine oma "targemate" juurde.
|
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 12.07.16 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Et siis mis ma nüüd tegema pean?
Sinu juurde tulema ja pea peal seistes korrutama, et sidur on pe...sess wä? |
Üldjuhul on nii, et kui midagi tarka või normaalselt öelda ei oska, on targem selline jutt endale hoida.
Sidurit eelmises kohas ei kahtlustatud, räägiti midagi võimalikest kõveratest kahvlitest, seetõttu küsingi, mis on siinsete foorumlaste arvamus. Kas
pigem on asi kasti sees (laiali lammutada) või võib pääseda kergemalt.
The replacement for displacement
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 12.07.16 19:14
|
|
|
Korv on ju hooldusosa. Nagu õlifiltergi. Lihtsalt suurema intevralliga.
P.S. Üldse ei saa aru, miks te oma esiveolistel pereautodel manuaalkaste kasutate - neid siduri ja sünkroprobleeme on viimasel ajal päris palju
tekkinud.
Vanad automaadid töötavad igavesti ja keegi ei kurda mingi hoovastiku, siduri või sünkro pärast....Ainult vaheta õli ja tuld.
Ei kehti muidugi esside kohta, need tahavad ikka käsitsi vahetust, kuhu jääks muidu fun....
Subarutel (turbokatel) pidada hoolsa (loe: sihtotstarbelise) kasutamise tagajärjel sidur kestma 40000km. Navara tahtis sidurivahetust 100000km järgi.
Quattro Audi on miski udusulg we?
.
Kahvlid kõverad, my ass ja huumor ruudus. Tõesti, viimane aeg töökoda vahetada.
.
|
|
|
|
LalloM
huviline
Registreerunud 08.06.16
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.7 BiTurbo
|
postitati 21.08.16 15:30
|
|
|
Vanast kastist ei saa asja ja vaja oleks ´´vanauut´´kasti.Lammarid ja muu otsing ei ole andnud tulemust hetkel.Kellegil pakkuda eelnevalt töötavas
seisukorras kasti, võib pakkuda.
|
|
|
Jake7115
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2,7bi
|
postitati 22.08.16 12:08
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Tsitaat: | Algselt postitas: Jake7115
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: Jake7115
| Usu mind sa ei taha seda kasti osta
Kasutatunagi olid suht kirved kui üldse saada oligi. | Vahepeal on 01E Tüüpi kastid rariteediks muutunud? | Kasutatud
kast mille sisust ega olust ei teadnud keegi midagi küsiti 800 euri Eestist "vanauut" ei leidnudki ja lammutustest sain igaltpoolt negatiivse
vastuse. Ebays oli kast mis maksis 1100$ ja JHM pakkus ka mingit updated versiooni äkki oli 1450$ Jhm. Aga kui sealt tellida siis ma usun, et saab ikka väga korraliku asja |
Paar kuud tagasi tegin niisama vok-i päringu. Hinnad olid 01E alates 300eurost kuni 500euroni ja pakkumis ikka tuli. Hitlereid sureb igapäev kuskohast
neid kaste saab | 300 No seal ei saa olla toimivast nelikust juttugi. Raudselt häda küljes.
|
|
|
LalloM
huviline
Registreerunud 08.06.16
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.7 BiTurbo
|
postitati 22.08.16 19:59
|
|
|
Kuuleb homme, mis tulemuse VOK annab.Keegi muud varianti ka proovinud, ntks diisli manu pannud asemel.Ülekanded ja muu peaks sobima, v.a veovõlli
flantsid, õlijahutus, veel midagi ... ?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |