Cliche
huviline
Registreerunud 08.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.16 10:13
|
|
|
Pihusti tihendite vahetus
|
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 07.06.16 12:18
|
|
|
Tagasi, kus sa käisid ja näitad neile ette. Mis siin ise pead murda.
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 07.06.16 13:32
|
|
|
Pihusti tihendid (vaskseib ja kummirõngas pihusti peal) ja see plaat on ju natuke erinevad asjad, vaevalt sa selle plaadi tihendite vahetuse tellisid.
|
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.16 13:53
|
|
|
Katsu pihusti toru kattemutter võtmega üle igaks juhuks.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 07.06.16 17:41
|
|
|
Vaatsin, seal ju terve elutäis veel mingeid kummijunne.
Siit ntx: http://www.audi-sport.net/xf/threads/audi-a6-4f-c6-v6-2-7-3-0-tdi-injector-removal-installation.194985/
Ja kui nad ise sulle nende fng plaatide tihendeid ei pakkunud (ilmselt on koos plaadiga vulgitud, maitea), siis anna neile vastu pead.
(kas kõige kangem mootoriliim sihukese koha peal kestab - ei kesta/50:50 - mina selle eest küll ei tahaks vastutada, kui ise remontija oleks)
Ja seal käib pärast mingi pihustite kalibreerimine ka veel? Mida arvel nagu küll ei olnud...
Ja kui nüüd plaate hakata näppima, on kogu eelmine rõngamajandus loomulikult uuesti vaja vahetada.
|
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 07.06.16 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Vaatsin, seal ju terve elutäis veel mingeid kummijunne.
Siit ntx: http://www.audi-sport.net/xf/threads/audi-a6-4f-c6-v6-2-7-3-0-tdi-injector-removal-installation.194985/
Ja kui nad ise sulle nende fng plaatide tihendeid ei pakkunud (ilmselt on koos plaadiga vulgitud, maitea), siis anna neile vastu pead.
(kas kõige kangem mootoriliim sihukese koha peal kestab - ei kesta/50:50 - mina selle eest küll ei tahaks vastutada, kui ise remontija oleks)
Ja seal käib pärast mingi pihustite kalibreerimine ka veel? Mida arvel nagu küll ei olnud...
Ja kui nüüd plaate hakata näppima, on kogu eelmine rõngamajandus loomulikult uuesti vaja vahetada. |
Need tihendid vulgitud jah. Kodeerida pole vaja kui sama pihusti omakohapeale läheb. Ise olen kasutanud kent-i tihendimassi väga vähesel kogusel,
eelnevalt muidugi meeletu puhastamine ja siiani on pidama jäänud kõik.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 07.06.16 19:47
|
|
|
Need tuleks uued panna kui pihustid maas käivad. Maksis äkki 10eur/tk. Täna ühele sai külge keeratud just koos uute pihustitega
|
|
|
|
Cliche
huviline
Registreerunud 08.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.16 21:17
|
|
|
|
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 07.06.16 21:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cliche
Korrektselt oleks siis pidanud nad mulle pakkuma pihusti tihendite/seibide vahetuse koos fng plaatide tihenditega? Nüüd pole siis enam midagi teha nagu arusaan, et kui fng plaatide tihendeid
vahetama hakata, siis uuesti koos pihusti tihendite/seibidega? |
Pihustid maha käivad siis ikka uued tihendid.
|
|
|
aadumees
huviline
Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|