Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant 2.5TDi Quattro - 1996 - UncleOvi (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 6504)
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 05.06.16 21:40 Tsiteeri
Audi A6 Avant 2.5TDi Quattro - 1996 - UncleOvi



Tervist foorumlased!

Sai siis pikalt vaadatud ja mõeldud mida osta. Enam-vähem teadsin mida tahaksin ehk kindel soov oli Audi ja nelik, ei läinudki pikalt kui oli soov selge, et selleks võiks olla C4 kere peal A6. Auto sai ostetud kasutaja Vilumaa käest ja siiani olen ostuga väga rahul.

Lühidalt autost:
[x] Punane/Must värvilahendus
[x] Elektrilised nahast sportistmed (must)
[x] S6 nahkrool
[x] 2x istmesoojendus(tagumised on valmidusega)
[x] 2x elektrilised aknad(tulevikus oleks soov ka tagumistele pannna)
[x] Kliima
[x] Käetugi laekaga
[x] S-i bamper
[x] S-i tiivad
[x] S-i tagatuledepaneel
[x] S-i strutbar
[x] S-i kellad
[x] S-i esimesed pidurid
[x] A8 valuveljed 17"
[x] Teisaldatav konks
[x] Boost-i kell
[x] S-i püstakud

Lisaks sellele tundub, et autol on chip ja ilmselt ka veidi kütet peale keeratud, kuna boosti kella järgi puhub veidi üle 1bari. Samuti on tahmalont viisakas ja kerge vibra on sees millest võib järeldada, et autol on originaal kahemassiline veel vahel.

Mõni pilt kah, et hetkel autost aimu saada, need varastatud müügikuulutusest. Loodan, et müüja ei pahanda :D

http://www.upload.ee/thumb/5861807/audi_1.jpg

http://www.upload.ee/thumb/5861830/audi_2.jpg

http://www.upload.ee/thumb/5861833/audi_3.jpg

http://www.upload.ee/thumb/5861834/audi_4.jpg

http://www.upload.ee/thumb/5861836/audi_5.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 05.06.16 21:44 Tsiteeri


Esimese asjana sai tehtud ka tavapärane hooldus mille käigus sai sisse uus õli. Selleks oli Liqui Moly 10w-40 lisaks sellele muidugi ka õlifilter. Peale selle uus õhu ja kütusefilter. EGR sai pimedaks tehtud ning kõik pidurid said ka üle vaadatud. Taha läksid uued kettad ja klotsid, uued tolmukatted ja muud kummijublakad, samuti sai ellu äratatud käsipidur, esimesed S6 pidurid õnneks töötavad eeskujulikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 06.06.16 05:44 Tsiteeri


Väga ilus masin. Sai isegi pilk peale pandud ning just täna hommikul mõtlesin veel, et peaks seda vaatama minema kuid juba müüdud. Kuidas kerega lood on? Tiivad on korralikud mitte pahtlist? Kas chipiga ei peaks olemas rõhku natuke rohkem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 08.06.16 19:32 Tsiteeri


Kere on samuti täitsa viisakas ja tundub, et tiivad ei koosne ka pahtlist ;) . Küsimus suurele ringile: kui lihtne või raske on taha el. aknaid paigaldada? Kas võib olla variant, et on juba tehase poolt mingi valmidus ehk nt. juhtmed sees?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 08.06.16 20:28 Tsiteeri


Mingeid juhtmeid küll sind ootamas pole. Kõik pead ise vedama.
Imelik küll,kõik ülejäänd normaalsed lisad olemas ja siis 2x el aknad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 08.06.16 21:00 Tsiteeri


Selge, tänud vastuse eest. Kui väga keeruliseks ei osutu on plaan ikkagi taha ka el. aknad panna, kuid selle jaoks vaja siis ennem kõik vajalik mudru kokku soetada. Üks plaan seda proovida on juba see, et eelmisest omanikust "muusikahuviline" on sinna vägevad kõlarid pookinud ehk taga on lausa kaks paari kõrgeid. Selle jama tahaks sealt ära likvideerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.16 19:14 Tsiteeri


Ilus auto sul. Nägin sind täna Sindis ringi luuramas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 12.06.16 21:58 Tsiteeri


Tänud. :D Sai täna tõesti natuke Pärnu ümbruses ringi tiirutatud ja ka mõned klõpsud tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 12.06.16 22:01 Tsiteeri


https://www.upload.ee/image/5880711/foorum1.JPG

https://www.upload.ee/image/5880715/foorum2.JPG

https://www.upload.ee/image/5880719/foorum3.JPG

https://www.upload.ee/image/5880720/foorum4.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rakss
huviline



Registreerunud 13.04.16
Asukoht: Pärnumaa/Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDIQ

postitati 13.06.16 13:17 Tsiteeri


Olen ka ise näinud seda punast lätlast rannas möllamas ja linnas tahmamas, pole muud öelda kui, et edu teel ja muretuid kilomeetreid. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 17.07.16 18:14 Tsiteeri


Teeks natuke juttu kah.

Vahepeal kalla ja talla reziimis olnud. Tartut külastades sai Forssist omale ära toodud puudu olnud S6 stangevõre ja juhiukse liist. Veel tuli vahepeal ette suhteliselt plaaniväline rihmavahetus. Nimelt sai pilk visatud kapotialla, et üle vaadata mahlad.rihmad jne ehk tavaline kontroll. Hammasrihma katte alla piiludes aga vaatas vastu selline vaatepilt nagu allpool piltidel näete. Imestama paneb see, et väidetavalt on rihmad ja kõik muu sinnajuurde kuuluv ära vahetatud u.30k tagasi. Kas tõesti on midagi rihmakorpusesse kukkunud või mingi viga rihmavahetusel tehtud ei oska öelda, kuid igatahes sai pandud uus hammasrihm ja käbipolt. Muu jäi hetkel vana kuna kõik tundub tõesti veel suhteliselt värske.

https://www.upload.ee/image/5977577/rihm.jpg

https://www.upload.ee/image/5977578/rihm2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.16 21:25 Tsiteeri


Rihm eelnevalt kruvikaga peale venitatud :P:D


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 12.11.16 16:12 Tsiteeri
Uuendaks ka siis vahelduseks teemat.



Tegeletud juba siis nii mõnegi probleemi ja tava hooldustega. Augusti kuus sai jamatud piduri vaakumvõimendiga kui see otsustas ühel päeval piduri pedaali kivikõvaks muuta ja mitte toimida. Lahenduseks sai leitud siit samast foorumist variant kasutada rekka varuosa poest saadaval olevad klapid, mis ka sinna sisse täpselt istusid ja probleemi lahendasid, lisaks sai ära vahetatud pihustite ülevoolu voolikud, kuna kõik olid mõralised ja vanad, lisaks otsustas üks täiesti puruneda ja kohapeal tiksudes diisli loigu auto alla tekitada. Lisaks sai olematu muusika pärast taha uued kõlarid installitud ja uus makk soetatud. Kõlariteks tulid Hertz DSK165.3 komponentkõlarid ja makiks Pioneeri DEH-X5800BT.

Katkistest klappidest pilt siis....Ilmselgelt ei saanud asi toimida :)
https://www.upload.ee/image/6342163/klapiud.jpg

Kõlarid sai siis ukse sisse selliselt paigaldatud.
https://www.upload.ee/image/6342119/hertz.jpg
Kuna eelmise omaniku poolt olid uksepolstrid juba rikutud ja liimised, ei saanud kuidagi viisakamalt asja lahendada, ideaalis tahaks uusi uksepolstreid kuhu kõlarid juba viisakalt paigaldada.
https://www.upload.ee/image/6342125/uks.jpg
Ja raadio näeb välja selline
https://www.upload.ee/image/6342133/makk.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 12.11.16 16:47 Tsiteeri


Septembris said kulgetud rahulikult kalla ja talla re˛iimis. Oktoobris sai 429 500pealt vahetatud õli + filter ning KKK ja õlijahuti tihendid.
Peale seda sai hakatud autole otsima talvevelgi, nendeks sai leitud A6 C5 alt pärinevad veljed ja rehvideks sai valitud uued Master Nordic 3med. Kui rehvid velgedel ja autol all sai külastatud Vianori, kus teostati sillastend.

Esimestest talverõõmudest ka mõni pilt.
https://www.upload.ee/image/6342229/valgerand_2.jpg

https://www.upload.ee/image/6342234/valgerand.jpg

Peale seda hakkas kohe ulme häält tegema kahemassile hooratas mis mul siiani veel all ja sai asutud kohe ühemassilise otsingutele. Lõpuks sai siiski õige asi leitud ja koju toodud, hoorattaks tuleb siis AAT ühemassiline, korv samuti AAT oma ja ilmselt AEL-i ketas. Hetkel kulgen veel vana lahendusega rahulikult edasi.
https://www.upload.ee/image/6342247/hooratas.jpg

Natuke kurvemaid sõnumeid ka, nimelt hakkas õlituli täiesti lambist vilgutama ja lõpuks jäi täiesti põlema. Mitmeid kordi õli kontrollimas käies kas sai unustatud või juhtus ma ei tea mis, igatahes lendas teel koju maanteel autol kapott lahti purustades sellega esiklaasi, kapoti enda, ning kahjustada said veel tiibade nurgad(värv) ja kojameeste all olev plekk.
Mõned pildid sellest kah siis...


https://www.upload.ee/image/6342309/katki.jpg


https://www.upload.ee/image/6342269/katki_2.jpg

Pärnu romulast sai toodud kapott ja hinged, kapott õnneks heas seisuses ja samuti sai ette ka uus klaas. Positiivne on see, et vana klaas oli juba üsna kehvas seisuses ja oleks pidanud kunagi ta nii ehk naa välja vahetama. Negatiivse poole pealt on vaja lasta nüüd kuskil tiivad ja kapott ära värvida.

Ja hetke seis siis selline.
https://www.upload.ee/image/6342293/kapott_1.jpg

https://www.upload.ee/image/6342295/kapott_2.jpg

https://www.upload.ee/image/6342299/kapott_3.jpg

https://www.upload.ee/image/6342302/kapott_4.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 12.11.16 16:51 Tsiteeri


Lisaks paluks natuke abi ka õlitule probleemile. Nimelt sai ära vahetatud õlirõhu andur,. kuid probleem jäi püsima. Õli kogus on normis, temperatuur tõuseb ja püsib seal kus ta olema peab, kuid tule viskab põlema ikka. Kohapeal tiksudes ja tuuritades põlema ei lähe, kuid nii kui sõitma hakata viskab pea kohe tule põlema, kui lasta pööre natuke kõrgemale, nii umbes 3000 pöördeni kustub ära, aga kui sõita normaalsete pööretega nii u.2200 juures viskab põlema, samuti kustub ära kui sidur vabastada ja foori taga seista ( seda siis kui mootori tempid veel jahedad). Kui aga mootor saavutab töötemperatuurid jääbki õlituli põlema ja ei kustu ennem kui mootor välja suretada. Mis võib olla veaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 15.11.16 14:35 Tsiteeri


Õlitule probleem sai lahenduse - otsin uut plokki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2.2 20vt

postitati 17.11.16 23:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: UncleOvi
Õlitule probleem sai lahenduse - otsin uut plokki.


Mis siis viga oli, et kohe uut plokki vaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 25.11.16 15:18 Tsiteeri


Vanast plokist siis niipalju, et karterist avanes selline vaatepilt
https://www.upload.ee/image/6383294/audi_vana_mootor.jpg
Lisaks sellele oli plokki parandatud mingisuguse Epo liimi taolise kollase asjaga, täpsemalt starteri taga oli siis umbes 10 x 10cm suurune auk. Aga uus plokk juba kodus ja laiali ka, kõik uued tihendid, poldid ka juba tellitud, ning need samuti kodus. Uus plokk on korralik ja millalgi ka kap.remondi saanud. Kuid siiski pidasime õigeks lahti võtta ja veenduda, et kõik okei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 06.01.17 15:56 Tsiteeri
LS: 431890 pealt uus hingamine.



Mõni nädal läks aega kuid asja sai vist. :D Igatahes, sai siis toodud uus doonor mootor ja see pulkadeks kistud. Vahetatud sai siis kõik mis oli vaja vahetada ja ka need asjad mida võiks vahetada. Plokk sai kistud täiesti pulkadeks, plokk sai niipalju kui võimalik haljaks lihvitud ning natuke silmailu ka tekitatud ehk üle värvitud, samuti sai uue värvikihi ka karter.

https://www.upload.ee/image/6528213/plokk_1.jpg



Siin siis juba näha värvitud karterit ja komplektset sidurit, plokist kahjuks ülevaatlikuma pilti pole. Siduri poolelt läks külge AAT ühemassiline hooratas, minu enda Luk AEL-i ketas mis sai Pidurimeistrite juures uued katted, uus Sachs AAT korv ja uus survelaager.
https://www.upload.ee/image/6528224/20161209_141033.jpg

https://www.upload.ee/image/6528256/20161209_141041.jpg


Plokk sai üle hoonitud käsihooniga ja sisse läksid uued Goetze kolvirõngad. Samuti sai plokk kõik uued simmerid ja tihendid (vändasimmerid, õlipumba tihend jne) Õlipump sai ka kontrolli mõttes lahti võetud ja vaadatud mis elu seal sees toimub. Poltidest läksid uued kepsusaale poldid, raamsaale poldid sai võetud Baltic Bolt-ist 12.9 tugevusega ja nendele ka alla seibid kuna puudusid kraed nagu originaalidel ja viimaks ka uued kaanepoldid. Plokikaas sai lihvi, klapid sisselihvi klappide lihvimis pastaga ja samuti läks ka kogu tihenditepool uues. Tihendid ja simmerid said kõik võetud Victor reinz.

Siin näha siis lihvitud kaant.
https://www.upload.ee/image/6528267/20161218_142541.jpg

Rihmakomplektid ja geneka rihm läksid Contitech ja Bugatti veepump. Filtrid läksid Hengst-i toodangust ja Totali 5w-40 õli, ilmselt jäi veel mingit pudi-padi nimetamata aga peamised said vast kirja. :D

Nüüdseks juba natuke veeretud ja kõik toimib vägevalt, ehk jääb ka nii! :)

https://www.upload.ee/image/6528330/IMAG1998.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rakss
huviline



Registreerunud 13.04.16
Asukoht: Pärnumaa/Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDIQ

postitati 06.01.17 16:22 Tsiteeri


Tubli töö, kogemusi tuleb vähemalt kuhjaga... Ehk saad selle aasta muretult liigelda :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 06.01.17 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rakss
Tubli töö, kogemusi tuleb vähemalt kuhjaga... Ehk saad selle aasta muretult liigelda :D


Kunagi peab see C4 pommikindlaks ju saama! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 08.05.17 14:53 Tsiteeri


Nonii, pühiks ka siis vahelduseks teema tolmust puhtaks ja kirjutaks mis vahepeal toimunud on. Veebruari kuus sai peale kerget sissesõitu autol ära vahetatud õli + filter (Valvoline SynPower 5w-40) ja peale seda sai isegi mäletamist mööda nädala jagu talve nauditud , ehk siis esimesed kogemused jäärajal. Selle ajaga kaasnenud külmadega otsustas vana aku saba anda ja sai soetatud uus Hankooki 80A ja 800Ah aku. Kiire sõit võis jätkuda kuniks omas lohakuses ja ajameelsuses sai autoga kerge pleki mölkimine tehtud ja teist autot kergelt riivatud.
Kahjustada said tuli, suunatuli läks täielikult mahakandmisele ning kõige enam oli kahju S-i tiivast mis sai muljutud. Muud asjad jäid terveks nagu näiteks stange, kuid see sai värvikahjustusi. Muus osas sai siiski pääsetud kergete vigastustega.
Pilt juhtunust.

https://www.upload.ee/image/6989120/20170109_205015.jpg

Ja siis mõned pildid pestud autost.

https://www.upload.ee/image/6989131/20170118_143024.jpg

https://www.upload.ee/image/6989132/20170118_143035.jpg


Veel on vahetatud plokitagune veeflants mis otsustas lekkima hakata, tegu oli veel originaal tükiga mis talvel mootorit tehes oli täiesti viisakas, ent ära ta oli pragunenud ja lekkima hakanud - läks uus asemele.

Kevade saabudes sai hakatud autole otsima uusi suvevelgi, sest eelmisel suvel autoga kaasa tulnud Flat Five-id sai maha müüdud. Uuteks velgedeks tulid originaal 17'' Avused ET-ga 35. Rehvideks tulid peale uued Nankang Noble Sport NS-20 (225/45/17). Samuti said veljed värskenduse uue värvi näol.

Viimaks sai auto viidud maalri kätte kes siis talvega tekkinud kahjustused ära likvideeris. Värvi alla läks terve nina (stange,kapott,tiivad,tulede alused plekid ja pesuri otsad) , ülejäänud kere sai poleerimise + vaha.


https://www.upload.ee/image/6989165/2017-04-10_05.14.44_1.jpg


https://www.upload.ee/image/6989169/2017-04-10_04.19.30_1.jpg

Viimaks oligi kätte jõudnud Mai kuu millega aegus ülevaatus. Selle edukaks sooritamiseks oli vaja ära vahetada käsipiduri trossid milledeks sai valitud Boschi omad, veel sai vahetatud juhipoolse esimese välimise poolteljeotsa tolmukas. Ülevaatus sai läbitud esimese korraga ja kõik oli vägev. Ent siiski oleks vaja nüüd lähiajal tagumised suppordid laiali võtta ning puhastada ja määrida, sest täiesti peale tõmmates jääb üheltpoolt kergelt peale. Samuti tahan esimesed lähitulevikus ära vahetada ehk ette uued kettad plus klotsid. Samuti läheb kohe-kohe vahetusse juhipoolne külgkaldevarras, sest see otsustas kääksuma hakata. Hetke seisuga kõik vist :) . Peale mootori remonti sõitnud natuke üle 10k km ja kõik sujunud siiani hästi.

Veel mõni niisama pilt.

https://www.upload.ee/image/6989230/IMG_3624.JPG


https://www.upload.ee/image/6989236/IMG_3651.JPG


https://www.upload.ee/image/6989245/IMG_3661.JPG


https://www.upload.ee/image/6989254/IMG_3691.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2.2 20vt

postitati 08.05.17 21:48 Tsiteeri


Maru kena masin, ei anna ikka enda roostekäkiga võrreldagi. :D

Külgkalde varras pane lemf, mingitest moogidest jms odavatest saad kiirelt lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 08.05.17 22:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sector
Maru kena masin, ei anna ikka enda roostekäkiga võrreldagi. :D

Külgkalde varras pane lemf, mingitest moogidest jms odavatest saad kiirelt lahti.



Tänud heade sõnade eest :) , kuid hetkel läheb sinna vist Swagi tükk asemele, peaks olema nata etem kui näiteks Moog ent Lemfi kvaliteediga siiski võrreldav ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2.2 20vt

postitati 09.05.17 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: UncleOvi
Tsitaat:
Algselt postitas: sector
Maru kena masin, ei anna ikka enda roostekäkiga võrreldagi. :D

Külgkalde varras pane lemf, mingitest moogidest jms odavatest saad kiirelt lahti.



Tänud heade sõnade eest :) , kuid hetkel läheb sinna vist Swagi tükk asemele, peaks olema nata etem kui näiteks Moog ent Lemfi kvaliteediga siiski võrreldav ei ole.


Pigem pane natu rohkem raha juurde ja osta parem korralikum asi
Iga poole aasta tagant ka tüütu vahetada. Ma ei mäleta mis mul oli. Kas swag või moog aga igaljuhul poole aastaga olid kutud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.6% - SQL: 59.4%]