Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 1.9 tdi 96kw mootori värin (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1879)
martini667
huviline



Registreerunud 19.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.16 11:18 Tsiteeri
A4 1.9 tdi 96kw mootori värin



Tere, kas keegi oskab äkki nõu anda. Nimelt probleem selles, et mootorisse tekib värin kuksil 1600-2200 pöörde juures ning lööb veojõukontrolli tule põlema, kui sõidu pealt süüte välja keerad siis kaob paariks minutiks ära ning siis tuleb uuesti. Autol just tehtud nukkvõlli ja tõukurite vahetus, üks nukk oli kulunud ja tõukuris auk sees nii et nendes ei saa probleem enam olla. Arvuti taha pannes ei näitanud pihustite juures ka midagi erilist, neljas panin vähekene teistest mööda kuid mitte hullult. Mida veel kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tarmo0023
huviline



Registreerunud 16.08.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9 TDi

postitati 21.05.16 14:08 Tsiteeri


Pihustite väärtuseid vaatasid 23 mõõteväärtuste ploki alt? Mõni pihusti koormusel üle -128 ei jooksnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martini667
huviline



Registreerunud 19.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.16 17:54 Tsiteeri


vcds scani tulemus:

2 Faults Found:
18057 - Powertrain Data Bus
P1649 - 35-10 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
P1267 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
4 Faults Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
35-10 - - - Intermittent
00526 - Brake Light Switch-F
36-10 - Open Circuit - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
1 Fault Found:
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Pihustitega oli käima pannes kõik OK, aga kui 1800 pöörde juures hoidsin gaasi, lõi ESP tule põlema ja 3. pihusti väärtus tõusis 3,28 mg/str ning koormas neljandat, esimeses kaks olid -1 kuni +1 . Tuleb ikkagi pihusti vahetus teha :( arvasin et pääsen kergemalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.8% - SQL: 74.2%]