Lehekülgi: 1 2 3 |
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 16.05.16 19:46
|
|
|
Audi A4 1,9TDI 81kw - 2000 - Audar
Kuna mu Audi 80 B3 rikuti vanuri poolt tagant sissesõiduga ära, siis oli aeg uus Audi muretseda. Mõtlesin, et jätan Audi B4 vahele. Plaan oli võtta
81kw diisliga A3, A4 või A6. Esimest liikus neljaukselisena väga vähe. Näiteks oli mõttes see> http://www.auto24.ee/used/1821424
Aga juba avariiga ja hind 2800€ arutult kallis. Samuti A6 sedaanid 81kw mootoriga on väga tahetud, näiteks see> http://www.auto24.ee/used/2254363 läks ära poole päevaga. Üldse on enamuses
müügisolevatel autodel 1-5 avariid. Tahtsin ikka ilma avariideta ja korralikult hoitud. Hind oli suva, mingeid 600€ ronte ei vaadanudki.
Ja siin ta on:
Audi A4
Mootor: 1,9TDI 81kw
Käigukast: Manuaal
Esmane registreerimine: 2000a
Eestis esmane registreerimine 20.09.2013
Vin kood: WAUZZZ8DZWA077765
Reg märk: 018BKG
Natuke siis rahalist poolt ka.
Auto ostuhind: 1900€
Ümbervormistus: 48€
Kindlustus aastaks: 198,96€
Kustuti, tõkiskingad, vest: 16€
Esimene tankimine: 50€
Kokku: 2213€
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 16.05.16 19:59
|
|
|
Esmane reg. 2000a aga auto aasta peaks olema vist 98-99a?
99a mingi aeg tuli ju facelift.
Muidu tundub viisakas masin.
Võrreldes 50kw B3ga peaks lippama päris hästi?
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 16.05.16 20:02
|
|
|
Mõtlesin pigem seda et valmistati auto näiteks 99a algul aga seisis lihtsalt "poes" kuni esimene reg. toimus..
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.05.16 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audar
Plaan oli võtta 81kw diisliga A3, A4 või A6. Esimest liikus neljaukselisena väga vähe. Näiteks oli mõttes see> http://www.auto24.ee/used/1821424
Aga juba avariiga ja hind 2800€ arutult kallis. |
See kahju, mis sellele A3-l kirjas on 500-2000€, võis täiesti vabalt olla mingi katki sõidetud stange uuega asendamine ja värvimine. Ei tasuks
selliseid asju üle määra karta, pealegi on auto kindlustuse poolt (eeldatavasti korralikus kohas) korda tehtud. Kahjuks ei saa sa ka kindel olla
selles, et su praegune auto pole enne eesti jõudmist osalenud üheski õnnetuses.
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.16 16:34
|
|
|
Klapikambrikaane poltidele sai ise selline "tuuning" tehtud, et nende kausside alla mis tihendite peale lähevad sai pandud seibid, keskelt sellise
auguga, et annaks minema üle nende mutrite mis muidu takistama hakkavad. Seletus natuke keeruline aga ehk saab mõttest aru. Igastahes sedasi sai lekked sealt ilma hermeetikuta pidama (klapikambrikaane
tihendit ilma hermeetikuta ei saanudki pidama).
Makk tundub Vw Beta mudeli valikust olema? Kui nii siis sellel makil ongi ainult esimeste kõlariliinide väljund ja asisema maki paigaldus peaks
probbleemi lahendama. Muidugi enne tasub vaadata kas kõlarid on võimendiga või mitte, kui võimendiga siis makil võiks soovitavalt olla mini-iso
pistikud, ei pea midagi ringi ehitama vaid plug&play lahendus.
Istmetel on ehk airbagid sees?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.05.16 17:16
|
|
|
Kollane pistik istme all on istme seljatoe välimisel küljel oleva Airbagi oma ja punases pistikus olev üksik juhe on istme maanduse juhe (ka Airbagi
pärast).
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 27.05.16 15:03
|
|
|
Kas sellel AFN mootoril võib egr-i rahumeeli pimedaks teha? Või on see auto juba nii tark, et aju saab sellest aru?
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.16 16:10
|
|
|
Võid rahulikult selle minema visata.
Juht solenoidile jäta pistik taha, siis ta ei saa aru et midagi valesti oleks.
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 29.05.16 17:11
|
|
|
Nüüd kuumemate ilmadega selgus, et kliima siiski ei toimi. St ei puhu külma. Sai arvatud, et süsteem on tühjaks jooksunud. Läksin ühe tüübi juurde
täitma. Pani oma voolikud taha ja ütles kohe, et rõhk on ilusti sees.
Tegi süsteemi ikkagi tühjaks ja pani uue aine sisse, aga midagi ei muutunud. Kompressor nagu ei hakkaks üldse tööle. Kellad ei näita aine liikumist.
Kliimat sisse lülitades on küll näha, et pumba rihmaratta eesmine osa lülitub järgi, aga rohkem mingit hääle muutust ei toimu. Torud külmaks/kuumaks
ei lähe.
Kas võib arvata, et kompressor ise on tuksis?
Kas keegi soovitaks Tartus head kohta, kus tehakse kompressori vahetus ootetööna ära?
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.05.16 18:54
|
|
|
Viga võib olla ka vigases kliimaplokis. Tuttaval oli sama teema. Vahetas veel igast andureid jne ära. Pärast selgus ikka, et ploki viga. Lihtsalt
igaks juhuks ja tunduvalt odavam lahendus äkki, kui tõtata kohe pumpa vahetama.
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 09.08.16 10:55
|
|
|
Juba ostes proovõisõitu tehes oli väga õrnalt kuulda vasaku esiratta laagri jorramist.
Nüüd 4500km hiljem oli hääl juba häirivaks muutunud.
Uue laagri tellisin Alvadist, maksis 22,66€ + kuller 4,99€.
Tsitaat: |
Rattalaagrikomplekt SWAG (kood: AL11987348) AUDI A4 (B5) SDN/AVANT, väljalaske aasta: 12.1994 - 12.1998
Laius (mm): 37
Siseläbimõõt (mm): 39
Välisläbimõõt (mm): 75
|
Vahetuse tegin ise. Rooliots ja ülemised õõtshargid lahti, siis sai pooltelje välja. Muu juba lihtne. Tuli vaid otsida turskem polt, kuna 12mm
keermelatiga vana laagrit kätte ei saanud, selle venitas pauguga pooleks.
Odonäit laagrivahetusel 226076km
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 16.09.16 12:04
|
|
|
Auto võti kadus ära. Võti oli selline, kus küljes ka pult "uksed kinni/uksed lahti" nupuga ehk kaks nuppu peal, töötas ka see süsteem ilusti -
lukustas uksi kinni/lahti. Autoga kaasa sain ka teise võtme, mis aga tavaline ilma puldita, nüüd ongi see kasutusel, uksed saab lukku keerata
võtmest.
Küsimus kas selles puldis oli ka mingi immo süsteem või see lihtsalt ainult keskluku pult? St kas mul võib käivitamisega mingeid raskusi kunagi
tekkida?
Kui ma tahaks uut toimiva puldiga võtit, siis kuhu oleks mõistlik Tartukandis pöörduda?
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.09.16 14:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audar
Auto võti kadus ära. Võti oli selline, kus küljes ka pult "uksed kinni/uksed lahti" nupuga ehk kaks nuppu peal, töötas ka see süsteem ilusti -
lukustas uksi kinni/lahti. Autoga kaasa sain ka teise võtme, mis aga tavaline ilma puldita, nüüd ongi see kasutusel, uksed saab lukku keerata
võtmest.
Küsimus kas selles puldis oli ka mingi immo süsteem või see lihtsalt ainult keskluku pult? St kas mul võib käivitamisega mingeid raskusi kunagi
tekkida?
Kui ma tahaks uut toimiva puldiga võtit, siis kuhu oleks mõistlik Tartu kandis pöörduda? |
Kõigi võtmete sees on väike immo kapsel. Kui tahad uut klappvõtit, siis osta samasugune kasutatud klappvõti, Lase lõigata sellele uus võtmetera (mõnel
võtmevalmistajal võib täitsa olemas olla, kui ei ole, siis tellida internetist) ja seejärel tuleb uue võtme immo autole tutvustada. Seda saab teha
keegi, kellel on olemas näiteks VAG-tacho kaabel. Viimase asjana tuleks pult autole tutvustada, kas siis arvuti abil või teise võtme abil (viimase
variandi kohta foorumis juhend olemas). Tuleb ilmselt oluliselt odavam, kui esindusest uue võtme tellimine.
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 16.09.16 15:45
|
|
|
Asi selge. Aga selle immo kapsli puudumine hetkel? Kas sellest võib mulle mingi jama sündida?
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.09.16 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audar
Asi selge. Aga selle immo kapsli puudumine hetkel? Kas sellest võib mulle mingi jama sündida? |
Igal võtmel on oma immo kapsel sees. Kõige suurem jama, mis sellest saab tulla, on see, kui keegi leiab selle võtme ja jõuab sellega su autoni...
Sinul endal sellest ühest puudu olevast võtmest küll mingit probleemi ei teki (kui just autol kaskot pole ja auto varastatakse, sest kasko tahab
üldjuhul varguse korral kõiki võtmeid näha). Käima läheb auto ükskõik millise võtmega, mis autole tehase poolt kaasa on antud.
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 16.09.16 16:00
|
|
|
Oot kas siis sellel praegusel ilma nuppudeta võtmel on siis ikkagi see kapsel sees, sest vastasel korral ei läheks auto käima? Arvasin et see on
lihtsalt kuskil kohalikus lukukojas tagavaraks tehtud. Keskelt käib muidugi pooleks, aga sees midagi küll pole.
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.09.16 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audar
Oot kas siis sellel praegusel ilma nuppudeta võtmel on siis ikkagi see kapsel sees, sest vastasel korral ei läheks auto käima? Arvasin et see on
lihtsalt kuskil kohalikus lukukojas tagavaraks tehtud. Keskelt käib muidugi pooleks, aga sees midagi küll pole. |
Jah, kui auto sellega käima läheb, siis peab seal sees see immo kapsel olema (ära igaks juhuks kisu võtit lahti, kuna on juhuseid, kus see märkamatult
on ära kadunud, kuna tegemist on a la 8mm pika ja 1,5mm jämeda klaaskapsliga. Aga kui praegune võti on selline siis on sul see Audi originaal võti ja
seal sees on immo kapsel olemas.
Immo kapsel näeb välja selline.
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 17.09.16 10:37
|
|
|
Mõistlikum on see immo üldse vahelt ära võtta. Sest nendel B5´tel on immode väsiminine tüüpviga. Ühel päeval paned masina käima, sureb välja. Siis
uuesti käivitades jääb käima. Ehk siis immotuluke jääb armatuuris vilkuma. Just hakkas mul jukerdama see, ning lasen selle üldse vahelt ära võtta.
Sest nüüdseks on juba ajad nii edasi läinud, et neid vanu Audisid nagu nii suurt ei varastata ning kui keegi väga siiski tahab saab ka selle koos
immoga rotti lasta. Senikaua aga kuniks toimib siis las olla. Seda kapslit kuskile eraldi pole küll mõtet panna. Mu teada peab ka see suht lukuaugus
olema, et signaali annab. ( Võin ka eksida )
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.09.16 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
Mõistlikum on see immo üldse vahelt ära võtta. Sest nendel B5´tel on immode väsiminine tüüpviga. Ühel päeval paned masina käima, sureb välja. Siis
uuesti käivitades jääb käima. Ehk siis immotuluke jääb armatuuris vilkuma. Just hakkas mul jukerdama see, ning lasen selle üldse vahelt ära võtta.
Sest nüüdseks on juba ajad nii edasi läinud, et neid vanu Audisid nagu nii suurt ei varastata ning kui keegi väga siiski tahab saab ka selle koos
immoga rotti lasta. Senikaua aga kuniks toimib siis las olla. Seda kapslit kuskile eraldi pole küll mõtet panna. Mu teada peab ka see suht lukuaugus
olema, et signaali annab. ( Võin ka eksida ) |
Selles suhtes, et B5 kerel on immoga seotud probleemide põhjuseks 99% juhtudel veakood "01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent". Selle
probleemi põhjuseks on see sama immo võru (õigemini selle taga olev pistik), mis asub süütelukuava ümber. Alles mõned nädalad tagasi oli ühel B5-l see
probleem. Puhastasin lihtsalt kontaktid ära ja sellest ajast saati pole probleem kordunud. Kui tahaks 100% kindel olla, siis võib tuimalt pistikust
juhtmed otse sinna joota ja sellega oleks see probleem jäädavalt kõrvaldatud. Omal kruvikeeraja ja asjad käes pusivad, siis on ainult ajakulu mingi
pool tundi kuni tunnike (oleneb kui kiirelt keegi seda esimest korda teeb ja kas kõik tööriistad on olemas). Kellegil immo lased välja progeda, siis
kulu on ilmselt ajaliselt ja rahaliselt oluliselt suurem. Pead kuhugi kohale minema või siis mootori aju postiga kuhugi saatma ja ootama tiguposti
järgi vähemalt 2-3päeva (ja muidugi ennekõike seda ootamist tuleb aju maha võtta ja ka hiljem tagasi panna).
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |