Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Heitgaaside temp andurid Audi A6 3,0 TDI 171kw (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 4666)
Rebane93
huviline



Registreerunud 13.05.16
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.16 20:37 Tsiteeri
Heitgaaside temp andurid Audi A6 3,0 TDI 171kw



Tere sooviks abi asukoha tuvastamisel. Nimelt kus asuvad Audi A6 3,0 TDI 171kw quattro 2007 a heitgaaside temp andurid bank 1 sensor 2 ja sensor 3 , kraapisin netis sügavalt nelikuga kuid ei leidnud vastust.
tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 14.05.16 04:33 Tsiteeri


EGT sensor 2 on tahmafiltris ja sensor 3 peale katti - enne tahmakat. Soojalt soovitaks enne juhtmed pistikud üle vaadata, kui suht kalleid traadijuppe ostma hakkad. Kehtib FL 140-176kw mootorite kohta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrek67
huviline

Avatar


Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.16 23:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rebane93
Tere sooviks abi asukoha tuvastamisel. Nimelt kus asuvad Audi A6 3,0 TDI 171kw quattro 2007 a heitgaaside temp andurid bank 1 sensor 2 ja sensor 3 , kraapisin netis sügavalt nelikuga kuid ei leidnud vastust.
tänud
,,,kas said korda ,,mul sama jama näitab anduri veakoode,,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rebane93
huviline



Registreerunud 13.05.16
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.16 19:42 Tsiteeri


Vahetasin anduri ära ja nüüd korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 05.03.19 11:45 Tsiteeri


Mul kogemus 2007a A6 Allroad 3.0TDI 171kW, EURO4, mootorikood ASB. Veakoodi 009258 (Exhaust Gas Temperature Sensor) Bank 1 Sensor 3 viga põhjustas kõige tagumine ehk tahmafiltri küljes olev temperatuuri andur. Nii et tundub, et see andurite järjekord on ka väga sarnaste autode kaupa siiski erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 05.03.19 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Mul kogemus 2007a A6 Allroad 3.0TDI 171kW, EURO4, mootorikood ASB. Veakoodi 009258 (Exhaust Gas Temperature Sensor) Bank 1 Sensor 3 viga põhjustas kõige tagumine ehk tahmafiltri küljes olev temperatuuri andur. Nii et tundub, et see andurite järjekord on ka väga sarnaste autode kaupa siiski erinev.


Nii ongi ja sellega eksivad vahest ka väga pädevad ettevõtted.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.03.19 17:50 Tsiteeri


165kw ja 171kw on ikkagi samamoodi need andurid minu teada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 05.03.19 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
165kw ja 171kw on ikkagi samamoodi need andurid minu teada.


On jah nii, vana teema, seega parandused tuleks teha. FL 140 ja 176 kw on võrreldes 165-171 erinevused, e.s. 176kw sensor 3 on peale katti, mitte tahmafiltris nagu 171kw.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.03.19 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
On jah nii, vana teema, seega parandused tuleks teha. FL 140 ja 176 kw on võrreldes 165-171 erinevused, e.s. sensor 3 on peale katti, mitte tahmafiltris nagu 171kw.


Sensor 1 on EDC17 peal alati turbo.

Edasi on neli andurit juhtplokil toetatud.
Enne katti - veakoodid P2031/P2032 - Sensor 2
Pärast katti - veakoodid P242A/P242C - Sensor 3
Enne DPF-i - veakoodid P14A6/P14A8 - Sellele pole OBD koodi ette nähtud, mis ta peaks olema. Seega siin oleneb puhtalt diagnostikaseadmest, mis tekst kuvatakase.
Pärast DPF-i - veakoodid P246E/P2470 - Sensor 4

Samas "pärast katti" ja "enne dpf-i" on üsna loominguline teema, oleneb, kuidas konfitud on. Võib vabalt olla nii, et autol on Sensor 1, 3 ja 4 või ainult 1 ja 3, seejuures 3 asub kuskil kati ja DPF-i vahel. Eriti lõbus on kui autol on katt ja DPF ühes pütis ja siis nende kahe vahepeal on andur - kumb ta siis olema peaks ;)
Aga seda, et numbrid kuidagi vastupidi jookseks ma küll ei näe.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 05.02.24 18:31 Tsiteeri


Sama auto ja sama probleem, B1S2 ja B1S3 veakoodid aktiivsed, kustutada ei saa. Sai tehtud ketivahetus ja palju muid asju, kõik anduritega seonduv käis auto küljest maas. Mootorituli põles juba eelnevalt ja ei tea, et kas olid vead enne sees. Igal juhul oli hiljuti sukka vahetatud ja ühendusflatsid kõveraks pekstud, ühendused lekkisid. Keerasin keskmise anduri välja, et flants pressi vahel sirgemaks tagasi saada. Tean, et ka puhtalt välja keeramisest kipub sisemine katkestus tulema, samuti haamriga väljalaske tagumisel..
Aga põhiküsimus on, et kas on vaja kohe ära vahetada, omanik niigi korraliku summa pannud sinna. Lugesin mingit suvalist "3.0TDI Self Study", seal väideti, et B1S2 vea puhul toimuvad põletused edasi, läbisõidu ja töötundide põhjal.
Kuidas siis ikkagi on nende veakoodide ja põletusega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.02.24 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sama auto ja sama probleem, B1S2 ja B1S3 veakoodid aktiivsed, kustutada ei saa. Sai tehtud ketivahetus ja palju muid asju, kõik anduritega seonduv käis auto küljest maas. Mootorituli põles juba eelnevalt ja ei tea, et kas olid vead enne sees. Igal juhul oli hiljuti sukka vahetatud ja ühendusflatsid kõveraks pekstud, ühendused lekkisid. Keerasin keskmise anduri välja, et flants pressi vahel sirgemaks tagasi saada. Tean, et ka puhtalt välja keeramisest kipub sisemine katkestus tulema, samuti haamriga väljalaske tagumisel..
Aga põhiküsimus on, et kas on vaja kohe ära vahetada, omanik niigi korraliku summa pannud sinna. Lugesin mingit suvalist "3.0TDI Self Study", seal väideti, et B1S2 vea puhul toimuvad põletused edasi, läbisõidu ja töötundide põhjal.
Kuidas siis ikkagi on nende veakoodide ja põletusega?


Nii vanal autol tuleb korda teha, muidu sõidab kinni ära isegi kui midagi arvutab seal. G450 rike on see, mis iga kindla aja-km tagant põletab ja põletuse ajal spiraali vilgutab. B andurid olid suht ok hinnaga juba kui orig. kallis on. Kinni sõita on veel kallim.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.02.24 16:57 Tsiteeri


Keerasin andurid välja, raputades mõlemal sisu koliseb, ehk siis on katki. Mõlemad andurid on sama koodiga 038906088D.
Üks asub sukaga vahetorus kati ja tahmaka vahel, teine tahmaka esimeses otsas. Imelik asetus selles mõttes, et mõlemad asuvad põhimõtteliselt samas tühjas ruumis kati ja tahmaka vahel.
Sai tellitud Hella andurid, Automaailmas kliendihind 70EUR/tk, peaks olema normaalne tootja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.1% - SQL: 40.9%]