Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AUDI B8 RS4 4.2 V8 omanikke? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3010)
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 12.05.16 20:45 Tsiteeri
AUDI B8 RS4 4.2 V8 omanikke?



Tere, silma on jäänud B8 RS4. Kas foorumis leidub mõni inimene kellel jubtub antud auto olema? Kuna enda tutvusringkonnas pole kellegil antud autot, siis mõtlesin, et uurin siit. Nimelt huvitaks teha väike proovisõit, et teada saada kas antud auto võib olla see mida vajan.

Ette tänades
Georg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.16 06:57 Tsiteeri


Lihtsalt jutujätkuks. Mulle ei meenugi praegu esimese hooga, et oleksin Eestis B8 RS4 näinud.

New Audi RS4, Old Audi RS4s, New RS4 v C63. Phew. - /CHRIS HARRIS ON CARS
OK, torque. 317 foot-pounds is quite a lot. But you have to work this car to get around the place. Just leave it in drive, and then use it as an automatic gearbox. And i reckon, unless you absolutely pin this thing, you're at mercy of fast diesels. And that should not be the case in a car that's got an RS badge on it.


Audi S4 v Audi RS4. Does Supercharging Rule? - /CHRIS HARRIS ON CARS
But this is a big problem with RS4, every time you see it, you completely fall in love with it because it's so good looking.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 13.05.16 09:52 Tsiteeri


Jutu jätkuks ühest teisest teemast B7 ex-omaniku memuaarid, eks nad mõlemad ühed kõrgepöörde vabalthingavad ole, 1800kg ka veel pealekauba:

Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Ei taha sinu entusiasmi pärssida aga olles ise B7 RS4 omanud, siis juhitavus on peamine mida selliselt autolt otsida. Kui oma RS6-st sinna istud, siis pea 8000rpm käiv tahhokas on tore küll aga väänet on häbematult vähe ja sellest saad kiirelt aru. Kui võimalus proovida, siis kindlasti soovitan aga meie 50/90/110 kiiruse piirangute puhul ei saa antud kooslusest täit emotsiooni.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 13.05.16 13:34 Tsiteeri


Kõikvõimalikud reviewd on läbi vaadatud ja tean, et väändemoment on kergelt murekoht. Kuid üks asi on review ja teine asi ise proovida. Olen teadlik, et kui väänet ja suuremat jõudlust taga ajada, siis tuleks V6T S5/S4 poole vaadata, kuid olgem ausad RS näeb ikka kordades ülbem välja.. Ja selle ülbuse eest tuleb ka vastavalt raha välja käia. Kuna olen ka pereinimene, siis avant sobib suurepäraselt. Ise olen Tallinnas ühte B8 RS4-ja näinud, tegemist Tallinna linnapildis ikka äärmiselt haruldase autoga :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 13.05.16 19:52 Tsiteeri


Siin vist peakski ainult üks liikvel olema, tumehall.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 13.05.16 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Siin vist peakski ainult üks liikvel olema, tumehall.

Kusagil Eestimaa peal peaks ARK statistika järgi üks sedaan ka liikuma.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 13.05.16 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Siin vist peakski ainult üks liikvel olema, tumehall.


Just seda tumehalli olengi linnapeal näinud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 13.05.16 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Siin vist peakski ainult üks liikvel olema, tumehall.

Kusagil Eestimaa peal peaks ARK statistika järgi üks sedaan ka liikuma.


:D B8 RS4 ei saa see sel juhul kuidagi olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.16 21:34 Tsiteeri


Vaatasin huvi pärast mobilest. Nende hinnad algavad 46k-st!:o


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 14.05.16 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: randmeri
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Siin vist peakski ainult üks liikvel olema, tumehall.

Kusagil Eestimaa peal peaks ARK statistika järgi üks sedaan ka liikuma.


:D B8 RS4 ei saa see sel juhul kuidagi olla

Õigus jah, uimase peaga vaatasin aastaarvusid valesti.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.16 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: randmeri
Kõikvõimalikud reviewd on läbi vaadatud ja tean, et väändemoment on kergelt murekoht. Kuid üks asi on review ja teine asi ise proovida. Olen teadlik, et kui väänet ja suuremat jõudlust taga ajada, siis tuleks V6T S5/S4 poole vaadata, kuid olgem ausad RS näeb ikka kordades ülbem välja.. Ja selle ülbuse eest tuleb ka vastavalt raha välja käia. Kuna olen ka pereinimene, siis avant sobib suurepäraselt. Ise olen Tallinnas ühte B8 RS4-ja näinud, tegemist Tallinna linnapildis ikka äärmiselt haruldase autoga :D


Seda tumedat olen ise ka näinud (oli vist Saksa transiit numbriga veel eelmine suvi). Kui sa liisima hakkad siis vaata korra kasko hinda ka, see võib olla hingemattev :). S4 sama ajastu kasko on juba piisavalt erootilise hinnatasemega (2,5k ja üles aasta). Olen ise ka seda videot näinud kus S4ja vähe aidati juurde ja oli RS4jast kiirem. See on nii ja naa lugu, üheskohast jah.. saab S4 parema kiirendusega pillina suhteliselt lihtsalt juurde aidata aga samas ei ole ta RS4. Ma olen enam kui kindel, et RS4 B8-l on ka osa detaile (pidurid, amordid), mis on veidi absurdse hinnaga. Vaata see osa ka üle enne kui soetama hakkad. Olen küll RS6-i (c5 ja c6) pidanud veidi aega ja neid putitanud ning võin öelda, et seal on osad asjad üsna kirved ja kui sa amortide eest ei ole nõus 3-4k välja käima siis tasub see auto ostmata jätta. Pidurite hinnad umbes sama auk ring (kui ei ole keraamilised kettad just, siis on hind 10k ja peale vist, samas kestavad ka oma 250 000 km vast). Rihma vahetused ja muu säärane hooldus väga palju kallim ei tohiks vist olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.16 21:12 Tsiteeri
Mercedes-AMG C 63 Estate vs Audi RS4 track battle



https://www.youtube.com/watch?v=3VvRLMMMO48


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.8% - SQL: 69.2%]