Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a6 c4 2,6 kolm piiksu ja hüüumärk (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1476)
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 08.05.16 17:04 Tsiteeri
Audi a6 c4 2,6 kolm piiksu ja hüüumärk



Tere! Kas keegi oskab öelda sellise vea kohta midagi.Pillub armatuuri vilkuvat hüüumärki ja piiksub kolm korda.



Address 17: Instruments Labels: 4Ax-919-03x-17.lbl
Part No: 4A1 919 033 HD
Component: C4-KOMBIINSTRUMENT D20
Coding: 00062
Shop #: WSC 19411
VCID: 6BD5212E1925FD46511-1E0C

No Faults Found
or DTCs not supported by controller

or a communication error occurred

Käivitades teeb kolm piiksu ja lastes natuke töötada ,ning uuesti välja lülitada ja uuesti käivitada ,siis enam ei piiksu.Nüüd kuuaega hiljem paneb piiksuma ja tule vilkuma siis kui ise heaks arvab.ABS toimib.Minu kaabel lõpetab edasi kontrollimise kui on selle vea leidnud.Vedelikud on kontrollitud ja normis ,ühe poole klotsi andur läbi lõigatud ja kokku ühendatud.Viskab nagu kellade probleemi,aga kindel pole.Esimene rida veast on punane ,st. Address 17: Instruments Labels: 4Ax-919-03x-17.lbl Programmiks on VCDS 12.12.0 Samas lugedes eelmisi selleteemalisi postitusi oleks varjandid :klotsid,pidurivedeliku või hüdraulikavedeliku tase. Aga, pidurivedeliku tase normis.Eemaldasin pistiku paagi küljest,tulemuseks sama jama umbes pool minutit peale käivitamist.Lühistasin sellesama pistiku,tulemus kohene piiksumine ja tule vilkumine.Roolivõimendil ei leidnud ühtegi andurit kusagilt.Mis varjante on kas kella plokis mingi külmjoode?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 08.05.16 21:32 Tsiteeri


Endal oli ka 2.6 C4 A6 sama jama. Vahepeal lambist lõi selle vilkuma ja piiksus. Kontrollisin ka kõiki võimalikke variante, aga kõik toimis ja oli korras. Lõpus viskas üle ja lahendasin probleemi selle pirni eemaldamisega kelladeplokist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 09.05.16 04:38 Tsiteeri


Proovi ABS vigasid lugeda. Enda autol läheb külma ilmaga esimene käivitus sama tuli põlema ja põhjuseks ABS plokk. ABS ise muidu töötab ilsuti.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 09.05.16 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Proovi ABS vigasid lugeda. Enda autol läheb külma ilmaga esimene käivitus sama tuli põlema ja põhjuseks ABS plokk. ABS ise muidu töötab ilsuti.
Mul ka ABS -töötab ja veakoode ei anna.Kui saaks kusagilt A6 C4 2,6 elektriskeemi võiks isegi jälitama hakata,aga niikauaks tuleb vist lihtsalt kaabli läbiviigu kohti kontrollima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.16 05:20 Tsiteeri


Kas piduriõli on normis ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.05.16 05:46 Tsiteeri


Minu B6 samuti piiksus ja vilgutas mingit piduritega seotud hoiatustuld. Ühtegi veakoodi polnud ja probleem lahenes aku vahetusega. Mingi info kohaselt pidi üks aku kaablitest jooksma pidurivedeliku anumale liiga lähedalt ja nõrga aku korral tekitama käivitades magnetvälja, mille tõttu taseme andur läheb lolliks/hakkab valetama. Võibolla võimalus proovida värskemat akut peale, et äkki samuti viga hoopis väsima hakkavas akus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 10.05.16 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Minu B6 samuti piiksus ja vilgutas mingit piduritega seotud hoiatustuld. Ühtegi veakoodi polnud ja probleem lahenes aku vahetusega. Mingi info kohaselt pidi üks aku kaablitest jooksma pidurivedeliku anumale liiga lähedalt ja nõrga aku korral tekitama käivitades magnetvälja, mille tõttu taseme andur läheb lolliks/hakkab valetama. Võibolla võimalus proovida värskemat akut peale, et äkki samuti viga hoopis väsima hakkavas akus.
Kontrollin seda varianti.Aku ostetud Detsembris,kuid on kahtlus jah ,et genekas ei laadi korralikult.Alati peale käivitust ja 20km sõidu vältel laadib millegipärast 14 voldiga.Proovin akulaadija järgi lükata vaatan kas muutub midagi.Millegipärast tundub,et jääb ka tarbimine järgi kui süüde välja keerata.Esialgu kahtlustan järelpaigaldatud signalisatsiooni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 11.05.16 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki226
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Minu B6 samuti piiksus ja vilgutas mingit piduritega seotud hoiatustuld. Ühtegi veakoodi polnud ja probleem lahenes aku vahetusega. Mingi info kohaselt pidi üks aku kaablitest jooksma pidurivedeliku anumale liiga lähedalt ja nõrga aku korral tekitama käivitades magnetvälja, mille tõttu taseme andur läheb lolliks/hakkab valetama. Võibolla võimalus proovida värskemat akut peale, et äkki samuti viga hoopis väsima hakkavas akus.
Kontrollin seda varianti.Aku ostetud Detsembris,kuid on kahtlus jah ,et genekas ei laadi korralikult.Alati peale käivitust ja 20km sõidu vältel laadib millegipärast 14 voldiga.Proovin akulaadija järgi lükata vaatan kas muutub midagi.Millegipärast tundub,et jääb ka tarbimine järgi kui süüde välja keerata.Esialgu kahtlustan järelpaigaldatud signalisatsiooni.


Nii,minu autol probleem nüüd lahendatud.Kuna klotsil anduri pistikud olid ära mädanenud,siis oli keegi juba juhtmed omavahel ära ühendanud.Ühendused omakorda olid nüüd ära oksüdeerunud ja ei andnud enam ühendust.Lõikasin juhtmed kapoti alt maha ja lühistasin ära, ning sain vilkuvast tulest ja piiksumisest lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]