Lehekülgi: 1 2 |
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.16 16:19
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901
Ahoi jälle.
Pea seitse kuud sai sõidetud bensaka VW junniga. Ja lõpuks viskas kopa ette ja müüsin masina maha. Asemele sai siis ostetud korralik pere traktor.
Uueks sõidu vahendiks siis Audi A6 C4 Avant 2.5 85kw masuudi press. Auto sai toodud Valga linnast. Ostu hetkel oli ees 496 tuhande lõpp. Eelmine
omanik on auto tehnilise poole pealt vahetanud mõne asja välja. Seal hulgas vahetas ka ca 1,5 aastat tagasi mootori. Uue mootori läbisõit oli
paigaldades 310 tuh. Sama töö käigus läks vahetusse rihma majandus. Ja peale seda läbinud auto ca 16 tuhat. Ütleme nii et hetkel auto tehniline osa
silla ja mootori poolelt on enam vähem. Kannatab sõita mõne sõidu. Kere on hindele 4. Aga samas on autol suht palju pisivigasid, mis küll sõitmist ei
sega. Aga samas auto peal olev tehnika võiks siiski toimida 100%. Lisade poolest on auto suht vaene. 2x el. aknad, katuse luuk, püsikiiruse hoidja,
kärukonks. Egas muud huvitavat polegi. Suuri plaane esialgu pole. Tahaks tehnilse poole kõigepealt joonde saada siis vaatab edasi. Ehk mingi aeg värvi
tööd, s-rool, korralikud istmed kas nahk või siis korralik sport kalts sisu. Kuna auto vajab mõnuga pisivigade kõrvaldamist siis sai teha endale ka DO
TO list. Nii palju kui jõuan teen nüüd vabade päevadega ära. Muud tähtsamad asjad korrastan puhkuse jooksul. Ja vähem tähtsad asjad mida ei jõua
puhkuse ajal korrastada teen siis jooksvalt.
Autol olid siis ostes järgmised vead/probleemid.
DO TO LIST:
Taastatud pihustid paigaldada.
Käigukasti õli vahetada. (Korra vahetatud juba, praegune kasti pesuks sees).
Tagu käigu tuled. (Luugi juhtmed valesti või tule pesad mädad)
Luugi juhtmed. (Korralikud juhtmed panna).
Turbo majandus. (Minek puudub)
Uste peeglid korda. (Vasakule + paremale ei saa liigutada).
Juhiukse elektri akna juhtmed. (Toite juhe).
Salongi ventilaator. (Teeb häält juba).
Kesklukk korda.
Kaitsme blokk vahetada. (Mõned pesad kärsanud).
Juhi uks vajunud. (Hinged läbi)
Katuse luuk vahetada + äravoolu torud.
Keskkonsool vahetada. (Kässeri juurest katki).
Põhjamatt vahetada. (Vana on katki ja elu näinud).
Esimene + tagumine pamper. (Vanad katkised)
Udukate juhtmed vedada.
4 x El aknad
Bose süsteem lõplikult paigaldada.
Spido tagune korrastada. ( N: õli temp, valgustus. ühendused puhastada, üle joota jne.)
Teostada kere tööd. Vähene rooste tõrje ja auto värvimine.
Tagumised amordid+ muu juurde kuuluv mudru Vahetada. TEHTUD
Raadio poolne antenni kaabli otsik vahetada + Antenn. TEHTUD. Antenni otsik.
Taguluugi plastikud osta. TEHTUD. Juhipoolne aknaplastik puudu.
Muusika süsteem uuendada. Läheb Bose süsteem. TEHTUD osaliselt. Paigaldamine käsil.
Mootori väriseb kohapeal töödates liiga palju+ väike vine tagant väljas. TEHTUD. Temp andur+pump varasemaks keeratud
Vahetada õli+filter. TEHTUD.
Vahetada tosool. TEHTUD.
Mootori õli leke kõrvaldada. TEHTUD.
Käigukasti õli leke kõrvaldada. TEHTUD.
Parempoolsed veovõlli otsad. TEHTUD
Eelsüüte küünlad. TEHTUD
Osta korralikud pirnid. TEHTUD
Õhufilter vahetada. TEHTUD.
Leida põhjus miks juhi ja kõrval istuja jalge alune märg on. TEHTUD.
Salongi vaip välja võtta ning pesta ja kuivatada. TEHTUD
Tagu iste korralikult kinnitada. TEHTUD
Kärukonksu süsteem kontrollida. TEHTUD
Sigareti süütaja korras olekut testida. Vajadusel uus soetada. TEHTUD.
Korralik salongi hooldus. TEHTUD.
Osta korralikud esimesed luup tuled. TEHTUD.
Osta salongi filter + Filtrit hoidev plastik alus. TEHTUD.
Kolme lisa kaabli päritolu ja eesmärk identifitseerida + mitte vajalik eemaldada. TEHTUD.
Tagumise aknapesu vedeliku süsteem toimima panna. TEHTUD. Võtsin küljest ära
Uued istmed osta ja paigaldada. TEHTUD.
Korralik 16 valuvelg koos suvekatega. TEHTUD.
Esimesed kettad, klotsid, klambrid vahetada. TEHTUD.
Esimeste kojameeste süsteem korrastada. TEHTUD
Text
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.16 21:24
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901
Teeme siis päeva kokkuvõtte remondi päevikusse. Salong sai siis kokku pandud. DO TO listi täiendatud järgmiste tähele panekutega. Ehk siis
tähelepanu/välja vahetamist vajavad järgmised asjad.
Mootori padjad vahetada. Väristab kohapeal töödates liiga palju. Sõites kõik ok.
Juhi ukse aknatõste el. süsteem üle vaadata/puhastada.
Sigareti süütaja korras olekut testida. Vajadusel uus soetada.
Esimesed kettad, klotsid, klambrid kontrollida/vajadusel vahetada. Vähe järsemal ja kiiremal pidurdusel vibravad.
Spido tagune tuleks üle vaadata. Vajadusel ühendused üle joota/puhastada
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.16 20:20
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1996 - Jorma901
Täna sai siis jälle aega raisatud auto remontimisele. Tehtud sai siis Järgmised asjad.
Soetatud sai korralik kaitsme plokk. Enamus pagassi luugi plastik osad sai toodud. Juhipoolne aknaääre plastik puudu veel, kuna pakutavatel detailidel
olid kolmest kinnitusest kaks katki. Nii et kui kellegil on ülearu siis võib vabalt pakkuda. Sigareti süütaja töötab. Oli pistikust lahti. Katuse luuk
sai tööle pandud. Küll mööndustega aga ikkagi töötab. Vahetada vaja siis see hammas vöö mis seal lae polstri taga peidus on. Esimesed ca 10 cm
ragistab õrnalt. Proovitud sai 4 erineva mootoriga. Testitud sai keskkonsooli nuppe. Ütleme nii et tulede kõrguse reguleerimis nupp ja tagumiste
udutulede nupp töötab. Esimeste udukate nuppu seisukorda ei tea, kuna ees udukad puuduvad. Tagu akna soojenduse seisukorda ei tea, kuna juhe akna
küljest lahti. Vaja kinni tinutada. Ohutuledega on paras kala sees. Nupp nagu iseenesest toimib, kuna kangi ülesse alla tõmmates suunatuled töötavad.
Nagu olen aru saanud siis suunad töötavad läbi ohutulede nupu. Aga kui vajutada nupp allla siis spido plokis tulukesed ei põle, ja väljas suunad ei
vilgu. Kus kohast siis viga otsida. Kas vigane mõni relee või midagi muud. Ehk mõni targem oskab aidata. Ideaalis võiks välja vahetatada lae polstri,
ukse polstrid, põhjamati ning esi ja tagu pampri lisa.
|
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 10.05.16 06:31
|
|
|
Ohutulede kaitse läbi ukse sees,vist oli nr.15 aga võin ka eksida.
Arvi
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.16 07:15
|
|
|
Vähekene parandan sind. Käisin vaatasin kaitsmeploki teravama pilguga üle. Ning minu vigane Saksa keel andis tulemuseks NR 6 kaitse. Ja see on täpselt
koos kaitse NR 7 - ga läbi kärsanud, ülejäänud kaitsmed kõik korras. Üle sai kontrollitud ka mootoriruumi kaitsmed. Nende kärssand aukude pärast saigi
ostetud terve kaitsme plokk. Nüüd siin kohal ka abi palve Pärnu linna/maakonna audi huvilistele. Kas keegi kuskil viitsiks ette võtta kaitsmeploki
vahetuse, või siis kärsand süsteemi ümber ehituse. Elektri osa pealt ei ole ise kõige pädevam.
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.16 17:54
|
|
|
Oleks vaja nüüd väheke targemate abi mõne probleemi lahendamisel.
Esimene probleem.
Auto tööle pannes hakkab õli filtri pealt kuskilt õli immitsema. Kus kandi peal võib lekke olla. Ehk mida vaadata.
Teine probleem.
Jätkuvalt ohutulede puudumine. Võtsin kaitsme plokki lahti, et vaadata NR 6 ja 7 kaitsme juhtmete olukorda.
Nr 6 juhtmed on korras ja ilusti kaitsme plokis kinni. Nr 7 kaitse ehitatud ümber eraldi seisvasse pessa. Juhtmed õieti ühendatud. Kontrollitud teise
kaitsme ploki pealt. Kus kohast viga edasi otsida. Kas viga võib olla sellest et kaitsme pesa suland plastikut täis ja ei anna korralikult ühendust,
või on lülitis mingi kala sees.
Tänud neile kes viitsivad aidata.
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.16 21:08
|
|
|
Audi A6 C4 avant 2,5 85kw - 1995 - Jorma901
Uuendaks siis remondipäevikut.
Ohutulede kala sai lahendatud. Vigaseks lüliks oli ikkagi ohutulede lüliti. Peale töötava lüliti paigaldamist hakkasid ohukad ilusti tööle. Õli lekked
sai tuvastatud, ning sõbraga sai kokku lepitud et võtab auto tegemisse nii pea kui tõstuk vabaneb. Vahetusse lähevad siis järgmised asjad:
Õli filtri jala tihend.
Eest ja tagant nuka/vända simmerid
Kkasti poolne käiguhoovastiku tihend. (See siis kus hoovastik kasti sisse läheb) Kahjuks paremini seletada ei oska,
Kuna juba lammutamiseks läheb siis lasen ära vahetada ka kkasti simmeri, klapikaane tihendi ja karteri põhja tihendi ja mootori padjad. Ning
mootori/kkasti õlid filtrid.
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.16 18:20
|
|
|
Seal mootori juures on temperatuuri andur. Seal tavaliselt lõigatakse juhe katki ja pannakse lüliti vahele, nii petetakse aju ära ja aju annab rohkem
kütet peale ning paneb eelsüüteküünlad tööle. Tavaliselt on probleemi kuskil 0 kraadi juures käivitamisega ja siis peteakse aju ära nagu oleks väljas
-30 kraadi külma.
Udutuled asuvad tehase lahendusena suure tule sees lähitule luubi all (ilma udutuledeta tulel seal auk puudub aga reljeefid on näha).
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.16 21:38
|
|
|
Nii et see tehakse põhimõtteliselt selleks et külmade ilmadega auto paremini tööle saada. Kuna vanades tuledes puudusid udukad aga uutes on udukad
olemas. Kas siis võib olla ka selline juhus et keskkonsoolis ei ole ka originaalis pistikut ja juhtmeid. Kuna autol on tulede pistikud vahetatud ja
mõlemil pistikul on üks juhtme ost isoleeriga kinni teibitud. Räägiks siis ka veel tänasest päevast. Kiskusin siis täna viimased auto telefoni
jäänused välja. Keegi tark insener oli vedanud el. akende juhtme sinna kaitsme alla. Alguses suure hooga vaatasin mis ime see on ja lõikasin läbi. Ja
mõtlesin et hiljem kisun polstri maha ja võtan sealt ka selle juhtme maha. Aga kuna hiljem sõidu ajal ei tahtnud aknad lahti tulla siis sai uus
ühendus tehtud. Kus kohas see kaitsmeplokis reaalselt olema peab. Ahjaa see asi kaa veel. Spidokal mootori temp. näidik trikitas. Lühidalt siis asi
selline. Peaaegu sõidu lõppedes avastasin et mootori temp langend ca 70 kraadi peale. Esimese hooga mõtlesi et kurat küll, jälle lõdvik järgi annud.
(Paar päeva tagasi pingutasin ühte kuna lekkis õrnalt). Pidasin siis auto kinni ja vaatasin kohe kapoti alla. Vedeliku tase täpselt seal kus kodust
lahkudes oli olnud. Egas midagi kapott kinni ja edasi. Panin siis salongi ventika max sooja puhuma testiks, et näha mis teeb. Mootori temp kiskus
kildi jooksul normi( Pea 90 kraadini). Jälgisin siis terve üle jäänud tee seda. Peale seda ühe aeglustuse ajal korra langes ja siis tõusis uuesti
ülesse. Kodu tagasi tulles oli kõik ok.
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 20.05.16 20:11
|
|
|
Milleks see 100 rool? Vastik baranka ju. A6 roolid ju ei maksa midagi ,näevad paremad välja ning saad ülevaatuselt ka legaalselt läbi.
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.16 20:34
|
|
|
5 euri ei ole suur summa. Kuigi jah uuema a6 rool tõesti ilusam
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 21.05.16 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jorma901
Ahoi jälle.
Pea seitse kuud sai sõidetud bensaka VW junniga. Ja lõpuks viskas kopa ette ja müüsin masina maha. Asemele sai siis ostetud korralik traktor. r]
|
https://www.youtube.com/watch?v=cE5WDl_YNbU
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.16 20:23
|
|
|
Täiendame remondi päevikut. Täna sai siis vahetatud tagumised rattalaagrid ja tagumine piduri süsteem sai hooldatud. Ratta laagrid olid juba suht
suure loksuga ja kuuma saand. Välimised olid sinised. Pühapäeval läheb auto sõbra juurde garaagesse. Ja peale seda peaks siis auto saama õli pidavaks.
Mingi hetk tuleks siis autol tagu ots uuesti ülesse tõsta ja amordid koos muu mudruga ja piduri süsteemi kaitse plekid ja liugurite kummid ja poldid
ära vahetada.
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.16 21:20
|
|
|
Audi A6 C4 avant 2,5 85kw - 1995 - Jorma901
Auto mehaanikult tagasi saadud. Vahetusse läksid: Klapikaane tihend, karteri põhja tihend, õli jahutuse tihend, tagumine vända simmer ning mootori
õli+filter. Ülejäänud asjad olid olnud korralikud. Ei ole head ilma halvata. Mehaanik ütles et parempoolsed veovõlli otsad vajaksid vahetust mingiaeg.
Nagu nii on vaja poest jälle hunnik asju tuua, eks siis tuleb kõik vajalikud asjad kokku osta.
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 31.05.16 21:25
|
|
|
Kas oled sellele telefoni süsteemile lahenduse leidnud?
Lammutasin just hiljuti ühte C4'ja millel oli samasugune, aga komplektne telefoni süsteem peal. Tegin pilte ka, et mis kuhu läks. Võin aidata kui
vaja.
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.16 21:30
|
|
|
Audi A6 C4 avant 2,5 85kw - 1995 - Jorma901
Ei ole veel lahendust leidnud kuna endal on poolik süsteem. Ja pole kellegil teisel veel näinud et võrrelda mis olemas, mis puudu ja mis juhe kuhu
läheb. Kui paljuks pole siis saada pildid mingi kirjeldusega. Mis-kus ühenduses millega jne.
|
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 02.06.16 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jorma901
Ei ole veel lahendust leidnud kuna endal on poolik süsteem. Ja pole kellegil teisel veel näinud et võrrelda mis olemas, mis puudu ja mis juhe kuhu
läheb. Kui paljuks pole siis saada pildid mingi kirjeldusega. Mis-kus ühenduses millega jne. |
Õhtul teen lisapilte ja saadan ära.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 02.06.16 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jorma901
Ei ole veel lahendust leidnud kuna endal on poolik süsteem. Ja pole kellegil teisel veel näinud et võrrelda mis olemas, mis puudu ja mis juhe kuhu
läheb. Kui paljuks pole siis saada pildid mingi kirjeldusega. Mis-kus ühenduses millega jne. |
Ei hakanud U2U saatma, panen siis korraga siia teemasse. Äkki on kellelgi veel kasu.
1. Peakarbist tulev internetijuhtme laadne läheb telefonihoidjasse.
2. Antenn - läheb samuti telefonihoidjasse.
3. Speaker - läheb eraldiseisvasse kõlarisse, e. siis mitte raadio kõlarisse (Vähemalt sellel autol oli nii. Kõlar asetses jalgade juures)
4. Mic - mikker, mis on tavaliselt vanematel autodel piilari küljes. See must väike julla.
5. Neljane pistik:
Kollane - Maki taga olevasse pistikusse.
Sinine - Juhi jalge juures olev relee plokk - number 15
Punane - Juhi jalge juures ole relee plokk - number 30
Must - Mass kere küljest.
Kasutasin oma Paint'i oskusi, et oleks paremini aru saada Kuna see
kleeps oli ploki küljest lahti tulnud.
Ja sinisel, punasel ning mustal olid ka kaitsmed vahel (vastavalt siis 1, 4, 4):
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
Lehekülgi: 1 2 |