Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kliima küsimus (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2285)
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 28.04.16 10:41 Tsiteeri
Kliima küsimus



Autoks on Audi A4 B6 1.9tdi 2001 ja sooviks teada kuidas kuidas kontrollida kliima korras olekut, sai käidud ja ära täidetud aga külma nagu ei tee, econi nuppu vajutades liigutab küll mingeid klappe ja maha tuleb ka ilusti, kas mingi kompressori siduri kala või oleks vaja kogu kompressor ära vahetada, et millest nagu võiks alustada ja kontrollida, või on kliima klapid kuidagi ka nendega seotud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.04.16 11:14 Tsiteeri


Kliima toimimiseks peab ECON tuli kustus olema. (Äkki ma pole ainuke rumal, kes vastupidist arvas.) :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 28.04.16 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Kliima toimimiseks peab ECON tuli kustus olema. (Äkki ma pole ainuke rumal, kes vastupidist arvas.) :)

Ma nii rumal, et ei tea siiamaani mida see econ nupp üldse teeb. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 28.04.16 11:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Kliima toimimiseks peab ECON tuli kustus olema. (Äkki ma pole ainuke rumal, kes vastupidist arvas.) :)

Ma nii rumal, et ei tea siiamaani mida see econ nupp üldse teeb. :D


Econ lülitab kliima pumba välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.16 11:26 Tsiteeri


Mulle tehti selgeks, et ECON, e. ÖKO-režiimis ei tööta kliima ja külmaga ei tööta webasto. Aga võib olla keegi parandab/täiendab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 28.04.16 15:49 Tsiteeri


Selge. Aga sai uuritud et ja puuritud ja kliima pumbale voolu antud ja plõksutas ilusti. Kust kohast veel vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 28.04.16 16:41 Tsiteeri


Kõigepealt ikka juhe külge ja veakoodide lugemine. Kui vigu ei näita, siis saab arvutiga ka mõningaid tööandmeid uurida.
Tartus saaksin selles osas aidata aga ei garanteeri, et vea täielikult tuvastada suudan. Enda audil mässasin terve suve kliimatöökodasid pidi ja abi ei saanud. Oleks raha rohkem olnud ja kõik huupi pakutud jupid välja vahetanud, oleks ka ilmselt veale jälile lõpuks saanud aga tookord õnnestus ise õige veakoht välja peilida suuremate kulutusteta.
Kummalisel kombel ei kasuta paljud kliimadega tegelevaid firmad arvutit vigade tuvastamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 28.04.16 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Kõigepealt ikka juhe külge ja veakoodide lugemine. Kui vigu ei näita, siis saab arvutiga ka mõningaid tööandmeid uurida.
Tartus saaksin selles osas aidata aga ei garanteeri, et vea täielikult tuvastada suudan. Enda audil mässasin terve suve kliimatöökodasid pidi ja abi ei saanud. Oleks raha rohkem olnud ja kõik huupi pakutud jupid välja vahetanud, oleks ka ilmselt veale jälile lõpuks saanud aga tookord õnnestus ise õige veakoht välja peilida suuremate kulutusteta.
Kummalisel kombel ei kasuta paljud kliimadega tegelevaid firmad arvutit vigade tuvastamisel.


Selge, aga äkki saate rääkida lähemalt mis teil veaks oli, aga on arvutiga kontrollitud ja vigu polnud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.16 18:23 Tsiteeri


Näiteks, mis temperatuuri arvuti nägi ja mis oli tegelik? Parameetreid on vaja vaadata mitte pelgalt mingit veakoodi loota leida.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 28.04.16 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Näiteks, mis temperatuuri arvuti nägi ja mis oli tegelik? Parameetreid on vaja vaadata mitte pelgalt mingit veakoodi loota leida.

Sellele jään kahjuks vastu võlgu neid ei tulnudki pähe kohe vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 28.04.16 18:41 Tsiteeri


Arvuti ja veakoodid on head asjad, saab mingi ettekujutuse olukorrast, aga oled sa täiesti kindel, et süsteem ei ole tühjaks jooksnud. Kirjutad küll, et täideti, aga millal? Endal oli juhtum, kus tark kast kontrollis süsteemi üle, ei leidnud mingeid lekkeid, hoidis vaakumit ja puha, aga vähem kui kuuga oli surve taas kadunud. Põhjuseks ikkagi leke. Jahutis olid kinnituskohtade juures mikropraod, milledest kontrastaine kuu jooksul välja imbus. Uus radikas ja 4 aastat pole mingeid probleeme olnud, ka täitmist mitte. Aga jah, see on vaid üks variantidest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 28.04.16 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Arvuti ja veakoodid on head asjad, saab mingi ettekujutuse olukorrast, aga oled sa täiesti kindel, et süsteem ei ole tühjaks jooksnud. Kirjutad küll, et täideti, aga millal? Endal oli juhtum, kus tark kast kontrollis süsteemi üle, ei leidnud mingeid lekkeid, hoidis vaakumit ja puha, aga vähem kui kuuga oli surve taas kadunud. Põhjuseks ikkagi leke. Jahutis olid kinnituskohtade juures mikropraod, milledest kontrastaine kuu jooksul välja imbus. Uus radikas ja 4 aastat pole mingeid probleeme olnud, ka täitmist mitte. Aga jah, see on vaid üks variantidest.


Täpselt nii, aine on sees ilusti kui vaatasime ja lekkeid ei ole. Seda sai täna kontorllitud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.16 19:13 Tsiteeri


Arvutiga saab vaadata ka süsteemi survet. Lisaks on 10 muud töövahendit selles valdkonnas. Muidugi töövahendid üksi ja omapead ei remondi midagi.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 29.04.16 05:50 Tsiteeri


Nii sai vaadatud ja kliima vent ei hakka üldse ringigi käima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 29.04.16 06:49 Tsiteeri


Ei ole selles küsimuses tark ega hakka oletama võimalusi. Ühel B5-l oli kõik justkui korras- süsteem täis, lekkeid ei olnud, ühesõnaga kõik OK. Kliima sisselülitumisel hakkas jahutama, aga peale seda, kui kabinetis oli soovitud temp käes ja kompressor end ajutiselt välja lülitas, siis rohkem ta enam tööle ei hakanud. Mure jäi lõpuni lahendamata omaniku huvi puudumise tõttu, aga targad ütlesid, et kompressori küljes on mingi (magnet?)klapp, ei mäleta selle nime, mis korraldab miskitmoodi rõhkude tasakaalustust vms. Kas sinu masinal selline vidin ka on, ma ei tea, aga üks võimalus seegi. Parim lahendus oleks muidugi pöörduda spetside poole, kes oskavad kliimale ka reaalselt ja loominguliselt läheneda, mitte ainult tarka kasti külge ühendada ja rääkida selle näitudest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.16 08:23 Tsiteeri


Pädevas kohas sellise juhtumi diagnoosimine mahub reeglina 10-20 minuti sisse. Aiman, mis on viga aga selle teadmisega ei ole sul mitte midagi peale hakata, sest seda on vaja enne mõõta/kontrollida mitte pimesi komponente vahetada.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 29.04.16 08:38 Tsiteeri


Ventilaatorit saab arvutiga testida, kas viga selles või kusagil sügavamal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 30.04.16 10:48 Tsiteeri


Kas keegi oskaks öelda kuidas saaks kliima rõhuanduri ära petta et saada teada kas selles asi!? Et mis juhe jne kokku viia?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 30.04.16 11:45 Tsiteeri


Ma ei tea, kas ära saab petta, aga lihtsalt infoks, et vahetada saab ilma süsteemi tühjaks laskmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 30.04.16 15:19 Tsiteeri


kuidas seda siis nii vahetada saab ja vb oskab keegi öelda kuidas neid juhtmeid ühendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.16 15:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix21
kuidas seda siis nii vahetada saab ja vb oskab keegi öelda kuidas neid juhtmeid ühendada?

Arvuti peaks ära näitama kui anduri viga ja anduri all peaks olema klapp mis läheb kinni kui andur välja võtta ja uus andur vajutab klapi lahti jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 02.05.16 07:32 Tsiteeri


Lähiajal pole võimalust olnud arvutit järgi panna aga nii palju olen uurinud ja puurinud ja et voolu tuleb ka kaitsme juurde ja kliima rõhuanduri juurde, lähiajal kui rohkem aega tekib peaks sele rõhuanduri ära vahetama, tekib tunne et võib asi selles olla!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.16 07:51 Tsiteeri


Vool ja pinge on täiesti erinevad mõisted. Erinevus nagu öö ja päev.
Sinu väite kohaselt on selles mittetöötavas ahelas vool, mis on absurdne väide, sest voolu sellisel kujul ei ole võimalik mõõta ja teiseks mittetöötava süsteemi voolutarve on 0A.
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix21
...voolu tuleb ka kaitsme juurde ja kliima rõhuanduri juurde, ...



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 07.05.16 13:57 Tsiteeri


Oskab keegi viljandi kandist öelda kus tehakse kontrolli kliimale, et saaks teada milles viga seisneb, kuna täna vahetasin ka rõhuanduri ära ja ka mitte mingit toimet!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.16 13:58 Tsiteeri


Targutamine targutamiseks aga vii auto kellegi kätte, kes aru ka saab, mida teeb.
See kõhutunde alusel juppide vahetamine pole eriti tulemuslik ja kliima diagnoosimine ka kõrgem teadus ei ole.


Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]