Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 28.04.16 10:41
|
|
|
Kliima küsimus
Autoks on Audi A4 B6 1.9tdi 2001 ja sooviks teada kuidas kuidas kontrollida kliima korras olekut, sai käidud ja ära täidetud aga külma nagu ei tee,
econi nuppu vajutades liigutab küll mingeid klappe ja maha tuleb ka ilusti, kas mingi kompressori siduri kala või oleks vaja kogu kompressor ära
vahetada, et millest nagu võiks alustada ja kontrollida, või on kliima klapid kuidagi ka nendega seotud?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 28.04.16 11:14
|
|
|
Kliima toimimiseks peab ECON tuli kustus olema. (Äkki ma pole ainuke rumal, kes vastupidist arvas.)
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 28.04.16 11:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri0112
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Kliima toimimiseks peab ECON tuli kustus olema. (Äkki ma pole ainuke rumal, kes vastupidist arvas.) |
Ma nii rumal, et ei tea siiamaani mida see econ nupp üldse teeb.
|
Econ lülitab kliima pumba välja.
|
|
|
joffe
klubiliige
Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.16 11:26
|
|
|
Mulle tehti selgeks, et ECON, e. ÖKO-reiimis ei tööta kliima ja külmaga ei tööta webasto. Aga võib olla keegi parandab/täiendab?
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 28.04.16 15:49
|
|
|
Selge. Aga sai uuritud et ja puuritud ja kliima pumbale voolu antud ja plõksutas ilusti. Kust kohast veel vaadata?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 28.04.16 16:41
|
|
|
Kõigepealt ikka juhe külge ja veakoodide lugemine. Kui vigu ei näita, siis saab arvutiga ka mõningaid tööandmeid uurida.
Tartus saaksin selles osas aidata aga ei garanteeri, et vea täielikult tuvastada suudan. Enda audil mässasin terve suve kliimatöökodasid pidi ja abi
ei saanud. Oleks raha rohkem olnud ja kõik huupi pakutud jupid välja vahetanud, oleks ka ilmselt veale jälile lõpuks saanud aga tookord õnnestus ise
õige veakoht välja peilida suuremate kulutusteta.
Kummalisel kombel ei kasuta paljud kliimadega tegelevaid firmad arvutit vigade tuvastamisel.
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 28.04.16 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Kõigepealt ikka juhe külge ja veakoodide lugemine. Kui vigu ei näita, siis saab arvutiga ka mõningaid tööandmeid uurida.
Tartus saaksin selles osas aidata aga ei garanteeri, et vea täielikult tuvastada suudan. Enda audil mässasin terve suve kliimatöökodasid pidi ja abi
ei saanud. Oleks raha rohkem olnud ja kõik huupi pakutud jupid välja vahetanud, oleks ka ilmselt veale jälile lõpuks saanud aga tookord õnnestus ise
õige veakoht välja peilida suuremate kulutusteta.
Kummalisel kombel ei kasuta paljud kliimadega tegelevaid firmad arvutit vigade tuvastamisel. |
Selge, aga äkki saate rääkida lähemalt mis teil veaks oli, aga on arvutiga kontrollitud ja vigu polnud!
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.16 18:23
|
|
|
Näiteks, mis temperatuuri arvuti nägi ja mis oli tegelik? Parameetreid on vaja vaadata mitte pelgalt mingit veakoodi loota leida.
|
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 28.04.16 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Näiteks, mis temperatuuri arvuti nägi ja mis oli tegelik? Parameetreid on vaja vaadata mitte pelgalt mingit veakoodi loota leida.
|
Sellele jään kahjuks vastu võlgu neid ei tulnudki pähe kohe vaadata.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 28.04.16 18:41
|
|
|
Arvuti ja veakoodid on head asjad, saab mingi ettekujutuse olukorrast, aga oled sa täiesti kindel, et süsteem ei ole tühjaks jooksnud. Kirjutad küll,
et täideti, aga millal? Endal oli juhtum, kus tark kast kontrollis süsteemi üle, ei leidnud mingeid lekkeid, hoidis vaakumit ja puha, aga vähem kui
kuuga oli surve taas kadunud. Põhjuseks ikkagi leke. Jahutis olid kinnituskohtade juures mikropraod, milledest kontrastaine kuu jooksul välja imbus.
Uus radikas ja 4 aastat pole mingeid probleeme olnud, ka täitmist mitte. Aga jah, see on vaid üks variantidest.
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 28.04.16 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Arvuti ja veakoodid on head asjad, saab mingi ettekujutuse olukorrast, aga oled sa täiesti kindel, et süsteem ei ole tühjaks jooksnud. Kirjutad küll,
et täideti, aga millal? Endal oli juhtum, kus tark kast kontrollis süsteemi üle, ei leidnud mingeid lekkeid, hoidis vaakumit ja puha, aga vähem kui
kuuga oli surve taas kadunud. Põhjuseks ikkagi leke. Jahutis olid kinnituskohtade juures mikropraod, milledest kontrastaine kuu jooksul välja imbus.
Uus radikas ja 4 aastat pole mingeid probleeme olnud, ka täitmist mitte. Aga jah, see on vaid üks variantidest. |
Täpselt nii, aine on sees ilusti kui vaatasime ja lekkeid ei ole. Seda sai täna kontorllitud!
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.16 19:13
|
|
|
Arvutiga saab vaadata ka süsteemi survet. Lisaks on 10 muud töövahendit selles valdkonnas. Muidugi töövahendid üksi ja omapead ei remondi midagi.
|
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 29.04.16 05:50
|
|
|
Nii sai vaadatud ja kliima vent ei hakka üldse ringigi käima
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 29.04.16 06:49
|
|
|
Ei ole selles küsimuses tark ega hakka oletama võimalusi. Ühel B5-l oli kõik justkui korras- süsteem täis, lekkeid ei olnud, ühesõnaga kõik OK. Kliima
sisselülitumisel hakkas jahutama, aga peale seda, kui kabinetis oli soovitud temp käes ja kompressor end ajutiselt välja lülitas, siis rohkem ta enam
tööle ei hakanud. Mure jäi lõpuni lahendamata omaniku huvi puudumise tõttu, aga targad ütlesid, et kompressori küljes on mingi (magnet?)klapp, ei
mäleta selle nime, mis korraldab miskitmoodi rõhkude tasakaalustust vms. Kas sinu masinal selline vidin ka on, ma ei tea, aga üks võimalus seegi.
Parim lahendus oleks muidugi pöörduda spetside poole, kes oskavad kliimale ka reaalselt ja loominguliselt läheneda, mitte ainult tarka kasti külge
ühendada ja rääkida selle näitudest.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.16 08:23
|
|
|
Pädevas kohas sellise juhtumi diagnoosimine mahub reeglina 10-20 minuti sisse. Aiman, mis on viga aga selle teadmisega ei ole sul mitte midagi peale
hakata, sest seda on vaja enne mõõta/kontrollida mitte pimesi komponente vahetada.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 29.04.16 08:38
|
|
|
Ventilaatorit saab arvutiga testida, kas viga selles või kusagil sügavamal.
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 30.04.16 10:48
|
|
|
Kas keegi oskaks öelda kuidas saaks kliima rõhuanduri ära petta et saada teada kas selles asi!? Et mis juhe jne kokku viia?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 30.04.16 11:45
|
|
|
Ma ei tea, kas ära saab petta, aga lihtsalt infoks, et vahetada saab ilma süsteemi tühjaks laskmata.
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 30.04.16 15:19
|
|
|
kuidas seda siis nii vahetada saab ja vb oskab keegi öelda kuidas neid juhtmeid ühendada?
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.16 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix21
kuidas seda siis nii vahetada saab ja vb oskab keegi öelda kuidas neid juhtmeid ühendada? |
Arvuti peaks ära näitama kui anduri viga ja anduri all peaks olema klapp mis läheb kinni kui andur välja võtta ja uus andur vajutab klapi lahti jälle.
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 02.05.16 07:32
|
|
|
Lähiajal pole võimalust olnud arvutit järgi panna aga nii palju olen uurinud ja puurinud ja et voolu tuleb ka kaitsme juurde ja kliima rõhuanduri
juurde, lähiajal kui rohkem aega tekib peaks sele rõhuanduri ära vahetama, tekib tunne et võib asi selles olla!
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.16 07:51
|
|
|
Vool ja pinge on täiesti erinevad mõisted. Erinevus nagu öö ja päev.
Sinu väite kohaselt on selles mittetöötavas ahelas vool, mis on absurdne väide, sest voolu sellisel kujul ei ole võimalik mõõta ja teiseks
mittetöötava süsteemi voolutarve on 0A.
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix21
...voolu tuleb ka kaitsme juurde ja kliima rõhuanduri juurde, ... |
|
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 07.05.16 13:57
|
|
|
Oskab keegi viljandi kandist öelda kus tehakse kontrolli kliimale, et saaks teada milles viga seisneb, kuna täna vahetasin ka rõhuanduri ära ja ka
mitte mingit toimet!
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.16 13:58
|
|
|
Targutamine targutamiseks aga vii auto kellegi kätte, kes aru ka saab, mida teeb.
See kõhutunde alusel juppide vahetamine pole eriti tulemuslik ja kliima diagnoosimine ka kõrgem teadus ei ole.
Vw; Audi, koda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|