Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 25.04.16 05:43
|
|
|
Ribidega kapoti tegemine
Hei
Kas keegi oskab soovitada keremeistrit-plekkseppa, kes oskaks Typ85 kapotile viisakad ribid teha kahele poole äärde ning tuleseina ette? Kapotialust
vaja vähe rohkem hingama saada.
Terv,
Joel
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.16 19:48
|
|
|
Sa vist ei saanud küsimusest päris täpselt aru? Joel ei küsinud, kus automaailm asub.
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 25.04.16 20:21
|
|
|
SQ kapotti ei soovi panna?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 26.04.16 07:16
|
|
|
Ma neid aftermarket ribisid tean jah, aga neid kasutaks juhul kui custom ribide tegemine liiga kalliks või keeruliseks osutub. Mul on varutud kaks
lisakapotti, et vajadusel saan olemasoleva kapoti alati tagasi panna kui väga nässu läheb.
SQ kapotil on ribid ainult kõrvalistuja pool. See väga palju ei aita.
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 26.04.16 07:21
|
|
|
Võimalik, et neid ribisid saaks mõlemale poole....
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 26.04.16 07:28
|
|
|
http://www.amperracing.ee/ on üsna osav plekiväänamises.
Need plastikust kapotid tõmbavad kuuma peale veidi krussi, kuigi vabalthingava auto puhul see ilmselt nii suur probleem ei ole.
|
|
|
|