Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi Q7 probleem käivitamisel 3.0TDI 171kw (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 4461)
ardokreek
huviline



Registreerunud 11.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.16 17:23 Tsiteeri
Audi Q7 probleem käivitamisel 3.0TDI 171kw



Tere Audiclub rahvas.

Nimelt on mind pikemalt juba vaevanud mure: Autot Käima pannes vahest nagu tõmbab hingest kinni või siis selline tunne et aku oleks tühi ja ei jaksa mootorit ringi ajada. Korra süüde välja keerates ja uuesti proovides käivitub täitsa normaalselt.
Kas on kellegil samasugust mure olnud ja mis võiks olla probleemiks?

Ette tänades,

Ardo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.04.16 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardokreek
Tere Audiclub rahvas.

Nimelt on mind pikemalt juba vaevanud mure: Autot Käima pannes vahest nagu tõmbab hingest kinni või siis selline tunne et aku oleks tühi ja ei jaksa mootorit ringi ajada. Korra süüde välja keerates ja uuesti proovides käivitub täitsa normaalselt.
Kas on kellegil samasugust mure olnud ja mis võiks olla probleemiks?

Ette tänades,

Ardo

Starter...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardokreek
huviline



Registreerunud 11.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.16 18:54 Tsiteeri


Peab siis Eestisse tagasi jõudes laskma selle üle vaadata.

On ka muid variante?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mara6
huviline



Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 200kw 2016

postitati 20.04.16 19:04 Tsiteeri


165 kw mootoril tean juhust ,kus tagasi lööki põhjustas pihustite kusemine,s.t. käivitamisel oli sillindris kütet nii palju ,et kolvil ei olnud ruumi enam üss-is,lõi kepsu kõveraks üks hetk.Pihustite kontrolliga saad välistada selle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardokreek
huviline



Registreerunud 11.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.16 19:11 Tsiteeri


Tuttaval sama masin sama mootoriga ja kuskil soovitati vahetada pikk massi juhe. Aga probleem on endiselt. Kui aus olla siis sama asi olnud auto ostust saati. Seega juba 3a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.04.16 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardokreek
Tuttaval sama masin sama mootoriga ja kuskil soovitati vahetada pikk massi juhe. Aga probleem on endiselt. Kui aus olla siis sama asi olnud auto ostust saati. Seega juba 3a.

Kui massijuhe, siis peaks igal käivitusel viga ilmnema, sul aga mitte koguaeg. Starter poob lihtsalt kinni, oleks minu diagnoos läbi arvuti ekraani.
P.S Kas on ka vahet, kui käivitada külma motoga v. kuumalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardokreek
huviline



Registreerunud 11.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.16 19:53 Tsiteeri


Pole vahet kas on soe mootor või külm.
Sõitsin vahepeal a6 2,7 diisliga selle käivitus oli ikka paugust... Mul ikka paar tiiru teeb tühja ja siis läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.04.16 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardokreek
Pole vahet kas on soe mootor või külm.
Sõitsin vahepeal a6 2,7 diisliga selle käivitus oli ikka paugust... Mul ikka paar tiiru teeb tühja ja siis läheb.

Paar tiiru tühja pole ju "tühja aku efekt"? Kinnipoova starteriga on tunne, et aku ei jõua starterit ringi vedada ja on jõuetu ja teeb vaevaliselt (kirjapildis) jou-jou.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardokreek
huviline



Registreerunud 11.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.16 20:13 Tsiteeri


Vahest tõmbab täiesti kinni enamuse ajas teeb paar tiiru vahest ka rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.04.16 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardokreek
Vahest tõmbab täiesti kinni enamuse ajas teeb paar tiiru vahest ka rohkem.

Selle kinni tõmbamise jutu peale jään ikkagi starteri juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardokreek
huviline



Registreerunud 11.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.16 20:30 Tsiteeri


Et siis uus starter või annab midagi proovida et asjast jagu saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.04.16 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardokreek
Et siis uus starter või annab midagi proovida et asjast jagu saada?

Kõik oleneb. Teinekord tuleb uus v. vahetusfondi oma odavam, kui olemas olevat remontida...kõik oleneb kahjususest või veast.
Kõigepealt ikkagi vea kindlaks tegemine, kuid pakun puusalt, et starter on kergelt lühises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardokreek
huviline



Registreerunud 11.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.16 20:36 Tsiteeri


Selles võib asi olla küll sest tuled armatuuril ka vilguvad kui on jälle "halvem hetk" ja siis nagu mainisin tõmbab hingest kinni.
Lasen siis kindlasti seda asja uurida esimesel võimalusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
BabaLou
huviline



Registreerunud 07.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.16 14:08 Tsiteeri


Tere. Esineb sarnane viga! Kuidas saite probleemi lahendatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ardokreek
huviline



Registreerunud 11.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.16 14:16 Tsiteeri


Kahjuks mul endiselt see probleem. Tellisin uue starteri aga nagu ikka pole jõudnud veel vahetada. Kui te jagu saate probleemist siis andke märku.
Tuttaval olid sarnased tunnused ja starteri võll oli pooleks/katki lasi selle vahetada ja käivitus ideaalselt peale seda.
Lasen ka millalgi starteri ära vahetada ja siis selgub kas oli kasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.16 14:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardokreek
Kahjuks mul endiselt see probleem.


Oli kuulda jah, kui proua soojal päeval käivitas;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DFR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6

postitati 09.11.16 18:47 Tsiteeri


Esineb ka vahel harva just soojalt käivitades see poomine. Starter kontrolliti see oli korras ja esinduses soovitati pikk massijuhe ära vahetada see pidi paljudel probleeme tekitama aga ei oska öelda vastab tõele v mitte kuna pole ise jõudnud seda massijuhet vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.11.16 04:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DFR
Esineb ka vahel harva just soojalt käivitades see poomine. Starter kontrolliti see oli korras ja esinduses soovitati pikk massijuhe ära vahetada see pidi paljudel probleeme tekitama aga ei oska öelda vastab tõele v mitte kuna pole ise jõudnud seda massijuhet vahetada.


Juhe ise nüüd küll probleemne ei ole. Pigem otsad, mis vajavad puhastust ja on oksiidiga kaetud. Paljud poovad siiski pihustite süül.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DFR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6

postitati 10.11.16 05:51 Tsiteeri


Üritan otsad ära puhastada vaatan kas miskit muutub ja heaksjuhuks pihustid ka üle kontrollima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.16 06:13 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=125054&page=7

Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Hästi ei usu, kuhu see mass siis vahel kaob?
Pigem ei seisku mootor alati samasse asendisse ja tulenevalt sellest on kolvi asend erinev ja ruumala, kuhu see kütus aurustub erinev.
Make sense?


Omalt poolt soovitan VagComiga üle vaadata mootori kanalid 13 ja 14. Minu praktika näitab, et kui mõne silindri näit on üle +-1, siis selle silindri pihusti ots jookseb (mitte tilgub).


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arco
huviline



Registreerunud 29.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.16 07:12 Tsiteeri


Põhjuseks lekkivad pihustid, kütus jookseb silindrisse. Oletan, et viga esineb ainult umbes peale 10min seismist ja õlitase on koguaeg normis või üle maksimumi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 19.11.16 00:09 Tsiteeri


Mul täpselt selline mure nagu siin videos, ei tee küll igakord aga iga 3kord küll. Kirjutatakse, et viga pihustites või starteris. Keegi oskab kommenteerida või on siin teemas sama mure ?

https://m.youtube.com/watch?v=Cm2V4cw7U-k


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]