Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Esipidur peal. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2001)
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 16.04.16 08:51 Tsiteeri
Esipidur peal.



A6 C5 esiveoline.

Avastasin, et esimene pidur on peal, ja vist juba mõnda aega olnud (peale remonti). Eile said rehvid koos velgedega ringi tõstetud ning ratast ringi keerutades tundus väga suur takistus olevat. Peale mõningast sõitmist selguski, et ketas läheb väga kuumaks.
Märtsis vahetati sama poole veovõlli kaitsekumm koos otsaga. Peale mõningast sõitmist märkasin, et velg tõmbub tumedaks, kuid arvasin, et tegemist kaitsekummi purunemisel väljunud määrdega. Aga tegu siiski piduritolmuga.

Enne kui lahti hakkan kruvima küsin võimalikke anomaalia põhjuseid. Millised on võimalikud põhjused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.04.16 09:02 Tsiteeri


Piduri kolb on ilmselt roostes ja ei liigu enam tagasi. Peaks piisama uue kolvi ja tihendite vahetusega ,et see viga korda saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 16.04.16 09:04 Tsiteeri


Liugurid võivad samuti ilma määrdeta olla. Kui ennem tihendeid vahetanud pole, siis võib alguses päris keerukas kolvi sisse tagasi saada, niiet tihendid omale kohale jäävad. Edu. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 16.04.16 09:31 Tsiteeri


Selge, murran siis lahti. Aasta tagasi sai klotsid/kettad vahetatud, siis veel liikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 16.04.16 10:28 Tsiteeri


Kolvi kinni kiilumine võib nii mõnestki asjast tingitud olla. Kas siis pidurivedelik liigse niiskuse sisaldusega või siis tõesti kaitsekumm katki. Võiksid ka siis juba vedelikul niiskuse sisalduse ära kontrollida, et ära hoida nii mõnegi teise komponendi rikki minemise. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 17.04.16 16:53 Tsiteeri


Remondikohta sõites läks ikka korralikult suitsema, peale seda kui olin 2l vett peale valanud oli temp 360c.

Pidurikolb tuleb vist ära vahetada, nagunii peab korra lahti võtma kuna tolmukaitse oli vales suuruses ja soonde ei mahtunud.
Ja kuidas kurat seda üldse sinna panna? Proovisin ka vana tagasi panna ja peale jubedat aretamist ka õnnestus (ainus viga selles, et see katkine). Aga tundub, et mul jäi midagi märkamata. Kas kolb läheb täiesti sisse ja alles siis oma kohale? Mõni targem võiks nõu anda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 17.04.16 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Remondikohta sõites läks ikka korralikult suitsema, peale seda kui olin 2l vett peale valanud oli temp 360c.



Kas see pidi nüüd nali olema?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 17.04.16 18:13 Tsiteeri


Kahjuks tõsi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 17.04.16 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Kahjuks tõsi


Sellise lolluse peale ei oskagi muud öelda et jõudu kogu selle nurga pudinate vahetusel.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 17.04.16 19:37 Tsiteeri


Leidsin mingi video: https://www.youtube.com/watch?v=cRUOChic7bc
Kolvi sissesurumis tööriistaga saab väga edukalt hakkama. Korralikult tuleb ka muidugi määret panna, seda libedamini kolb sisse läheb. Eks see ole üks paras pusimine jah, aga edu. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 17.04.16 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Kahjuks tõsi


Sellise lolluse peale ei oskagi muud öelda et jõudu kogu selle nurga pudinate vahetusel.



"Seda lollust" on üsna raske defineerida, küll aga tunnen jah natuke muret laagri pärast. Sadul oli natuke üle 100c ehk ok.

Videos tundub kuidagi väga lihtne, eks ta laua peal natuke mugavam olegi :D Mõõtsin vana ja uue tolmukaitsme üle ja vahe sees: kinnitusrant on pool milli paksem, kuid suurem probleem on hoopis randi ja lõõtsa vahes, uuel on ruumi millimeeter vähem. Videos alates 6:16 protseduur oli täiesti võimatu, rant ei läinud soonde, sest ei mahtunud.
Ehk siis ettevaatust nk osadega....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.04.16 05:26 Tsiteeri


Ma ei viitsinud seda videot tervenisti vaadata, aga mingit tööriista küll vaja ei lähe kolvi sisse pressimiseks, peab minema puhtalt käte jõul. Kõige olulisem on mõlemad sooned silindri sees korralikult puhtaks kraapida, eriti just alumiiniumist silindrite puhul, millel oksiid igalt poolt punnitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.7% - SQL: 52.3%]