Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.8T 120kw 2002 rikz (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1674)
rikz
huviline



Registreerunud 06.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.16 18:12 Tsiteeri
Audi A4 1.8T 120kw 2002 rikz



Sai hiljuti soetatud selline elajas, ideaalis võinuks olla quattro, aga kahjuks selleni ei jõudnud :(

Esivedu
Manuaal
Hõbedane, kroomitud liistud ja reelingud.
Roolivõimendi
Kesklukustus
ABS pidurid
Airbagid 6 tükki.
Audi originaal signalisatsioon + lisa signalisatsioon puldiga. (mahu- ja kaldeanduriga)
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Pööratud nahkpolster
2x elektriliselt reguleeritavad istmed
tagaistme seljatugi allaklapitav
nahkkattega sportrool
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
nahkkattega käigukanginupp
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga (laekaga)
iluliistud salongis
jalamatid (tekstiilist, kummist)
Kliimaautomaatika
2X elektrilised aknad ja küljepeeglid soojendusega
Helivõimendi ja maki kaudu võimalus ühendada telefoniga.
Tagaklaasid soojendusega
tagaklaasi puhasti
Valgustuspakett

16" valuveljed (vajavad natuke parandamist ja värvimist)

Läbisõit 262000km

Hiljuti teostatud tööd:
Korralik hooldus - õlid vahetatud
hammasrihma vahetus
(lisan juurde)

Lähiajal (suve jooksul) plaan teostada järgmised tööd:
Parema tiiva koopa sees on pindmine rooste - eemaldada ja üle värvida.
Pagasnikul on hästi kerge mõlk ja paar kriimu - ära värvida ja mõlk korda teha.
Xenon ja LED numbrituled tulevikus.
Tagaklaasi puhastaja ei tundu töötavat korralikult, aknapesuvedelik tuleb kuskilt vähelt välja ega jõua sinna kuhu ta peaks - lasen selle üle vaadata suvel.
Lähipäevil lähevad auto rattalaagrid, veermik ja sumps remonti - hind kokku ca 250 €. Pidavat õhtal olema omadega, sumpsi klamber oli läbi ussitanud ehk teeb 1000 pöörde juures värisevat häält.

Saksast tulnud 2007 ja kuni Eestisse tulekuni oli hooldusraamat korralikult täidetud ca 160k km-ni. Eestis tehtud enamus töödest arved olemas.

Auto on tehniliselt ideaalses korras, enne ostu läbis diagnostika ja töökojas vaadati üle ning anti hinnang, et kui hetkesed vead paranda (250€) siis auto heas seisus.
Autoga väga rahul, sõidumugavus ideaalne ja maanteel probleeme möödasõidul ei ole.

Kütusekulu linnas ca 9l/100km, küllaltki ökonoomne võrreldes eelmise autoga - Subaru Foresteriga, mis võttis 12-13l linnas. Samuti on mootor väga vaikne, mis meeldib väga. Tunnen nüüd kohe naudingut sõitmisest.


PS! Pilte lisan hiljem veel;)

http://www.upload.ee/image/5727246/IMG_1592_copy.jpg

http://www.upload.ee/image/5727244/IMG_1562.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rikz
huviline



Registreerunud 06.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.16 17:38 Tsiteeri


Veel natuke pilte:

http://www.upload.ee/image/5729646/image1-1.JPG

http://www.upload.ee/image/5729647/image1.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rikz
huviline



Registreerunud 06.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.16 10:52 Tsiteeri


Parandatud sai veermiku ja selle käigus selgus ka, et rooliots tuleb ära vahetada. Hetke seisuga on läbi kärsanud 2 andurit – tagakäigu andur ja piduriõli tasapinna andur. Iseenesest sõitmist need ei häiri ja leiab romulast uued. Siiamaani teisi muresid pole olnud autoga. Kasutuses on olnud ca 2kuud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.8% - SQL: 75.2%]