Audi A4 1.8T 120kw 2002 rikz
Sai hiljuti soetatud selline elajas, ideaalis võinuks olla quattro, aga kahjuks selleni ei jõudnud
Esivedu
Manuaal
Hõbedane, kroomitud liistud ja reelingud.
Roolivõimendi
Kesklukustus
ABS pidurid
Airbagid 6 tükki.
Audi originaal signalisatsioon + lisa signalisatsioon puldiga. (mahu- ja kaldeanduriga)
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Pööratud nahkpolster
2x elektriliselt reguleeritavad istmed
tagaistme seljatugi allaklapitav
nahkkattega sportrool
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
nahkkattega käigukanginupp
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga (laekaga)
iluliistud salongis
jalamatid (tekstiilist, kummist)
Kliimaautomaatika
2X elektrilised aknad ja küljepeeglid soojendusega
Helivõimendi ja maki kaudu võimalus ühendada telefoniga.
Tagaklaasid soojendusega
tagaklaasi puhasti
Valgustuspakett
16" valuveljed (vajavad natuke parandamist ja värvimist)
Läbisõit 262000km
Hiljuti teostatud tööd:
Korralik hooldus - õlid vahetatud
hammasrihma vahetus
(lisan juurde)
Lähiajal (suve jooksul) plaan teostada järgmised tööd:
Parema tiiva koopa sees on pindmine rooste - eemaldada ja üle värvida.
Pagasnikul on hästi kerge mõlk ja paar kriimu - ära värvida ja mõlk korda teha.
Xenon ja LED numbrituled tulevikus.
Tagaklaasi puhastaja ei tundu töötavat korralikult, aknapesuvedelik tuleb kuskilt vähelt välja ega jõua sinna kuhu ta peaks - lasen selle üle vaadata
suvel.
Lähipäevil lähevad auto rattalaagrid, veermik ja sumps remonti - hind kokku ca 250 €. Pidavat õhtal olema omadega, sumpsi klamber oli läbi ussitanud
ehk teeb 1000 pöörde juures värisevat häält.
Saksast tulnud 2007 ja kuni Eestisse tulekuni oli hooldusraamat korralikult täidetud ca 160k km-ni. Eestis tehtud enamus töödest arved olemas.
Auto on tehniliselt ideaalses korras, enne ostu läbis diagnostika ja töökojas vaadati üle ning anti hinnang, et kui hetkesed vead paranda (250€) siis
auto heas seisus.
Autoga väga rahul, sõidumugavus ideaalne ja maanteel probleeme möödasõidul ei ole.
Kütusekulu linnas ca 9l/100km, küllaltki ökonoomne võrreldes eelmise autoga - Subaru Foresteriga, mis võttis 12-13l linnas. Samuti on
mootor väga vaikne, mis meeldib väga. Tunnen nüüd kohe naudingut sõitmisest.
PS! Pilte lisan hiljem veel
|