Lehekülgi: 1 2 |
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 13.04.16 16:39
|
|
|
Audi A4 B5 1.9TDiQ - 1998 - lullla
Mark: Audi
Mudel: A4 B5
Keretüüp: Avant
Mootor: 1.9 81kw TDi
Veoskeem: Nelikvedu
Käigukast : 5-manuaal
Väljalaske aasta : 01.1998
Värv : LY7W
Lisad: Kärukonks, Kesklukk puldist, Sportlikum kaltssisu, Reguleeritav rooli kahes suunas, Reguleeritavad esi-istmete kõrgus,taga laekaga käetugi,
Kliima, Püsikiiruse hoidik, Hallid liistud salongis, 2x el. aknad
Eelmine audi oli 90Q 89'. 5-seeria BMW sai maha müüdud. Kindel oli see, toon lollikindla auto millega saab ehk nüüd normaalselt söita. Sai siis Auto
24 lahti võetud ja sai paar eksemplaari välja vaadatud. Algul oli küll möte, et tooks 1.8TQ aga jäin ikkagi diislile truuiks ja sai pealinnast välja
vaadatud kaks diisel nelikut. Sai siis pealinna mindud 20.12.2015 ning jõudsin siis esimese auto juurde. Kena sile pill tundus olevat kuid nipetnäpet
pidi tegema aga mis köige hullem oli see, et tagumised tiivad vast koosnesid 2cm pahtlist ja tagumine luuk kinni ei läinud. Vaatasin siis veel mönda
autot ja läksin siis viimase Audi juurde. Müüs seda vanem meesterahvas, auto oli olnud naise kasutuses ja söidetud ainult pikemaid otsi, ehk
pealinnast lõuna-eestisse nädalas paar korda. Mulle meeldis see, et autoga tehti pikemaid otsi ja pole nende külm käivitustega ära tapetud. Algul hind
oli veidi kröbe aga sai alla tingima hakatud ning tagadiffer lekkis ja kusagilt alt kolksus ka kui kohalt startisid. Omanik rääkis, et ise Austriast
03.2014 tõi selle. Omanik oli lasnud terve tagasilla ära vahetada kuid differ jäi puutumata kuna see jäi vana. Esisillas lasi teha remondi ja köik
filtrid ja mahlad lasi ära vahetada enne talve. Algul auto tundus veidi uimane jne. aga mötlesin ka sellele, et juu see moootor pole ammu muljumist ka
saanud. Käisime Tallinnas sõitmas sellega ja ei kolisenud ega mölisenud. Istmed täiesti terved ja üldse mõnus pill. Roolilatt oli ka heas seisukorras
ning kettad klotsid oli ka lasnud vahetada aga üks tagumine sadul jäi kergelt peale. Tagasi söites maanteel sai hiina rehvide müra tunda kuid lohtuas
see, et auto oli siga öko. Valges sai kontrollitud õli ja muid vedelikke. Hammasrihma oli ka vahetatud suvel kuid mingit märget kapotil all polnud. Ja
carwashi pesulas sai lastud ka tagumise ukse liistu pealt värv maha.
Tehtud siis selle autoga päris palju nüüdseks. Esimese asjana sai vahetatud veepump ja termostaat ära, kuna talv oli tulekul. Korralik aku sai
soetatud enne talve. Xenonid ette ja led numbri tuled taha. Lasin toonklaasi panna 5% ainult tagumistele klaasidele. Siis sai vahetatud cooler kuna
peksis kusagilt kärje puruks ning sai soetatud uus. Sellega kaasnes summuti ümbertegemine ning sai see kupatus otseks tehtud kuid katalüsaator jäi
vahele. Väga mahedad ja ägedad hääled ning ühesönaga toob naeratuse näole kui gaasi lahti lased . Siis sai söidetud päris pikalt ja talve nauditud. Kuni üks ülemistest öötsadest mötles, et hakkab kolisema. Okei
tehtud möeldud sai siis see ära tellitud ning ära vahetatud. Eelmine omanik oli tark ja määris need jupedad ülemiste öötsade pikapoldi mingi mädiga
kokku. Sai siis möeldud, et peaks omale kevadeks mingid veljed vaatama. Paar päeva hiljem saabusid minuni A8 18" 7spoke veljed. Kuna Saaremaale
saabus kevad maru vara siis sai juba Aprilli alguses suve veljed alla pandud. Kohe oli autol teine ilme kuid riivas see, et jube suur tühi auk tekkis
rehvi ja koopa äärega. Sai siis kolatud natuke ebays ja sai tellitud omale DTSline coiloverid. Vahepeal kui coiloverid saabusid siis sai vahetatud ka
diffril köik simmekad ära ja differ enam öli ei lekkinud. EGR sai pimeks pandud. Coilid sai ka aprilli alguses alla pandud. Ning tänaseks on veel
vahetatud parem esimene veovõlli ots ning ootab rihmavahetust. Ja esimestele klaasidele sai pandud ka toon.
Aitab mulast ja lisan paar pilti ka.
See on siis esimene öhtu kui sai auto toodud.
Sai siis teiste velgede peale rehvid ümber löödud.
Lumiseid pilte ka vahelduseks.
Toonklaasiga esimene pilt.
Salong on kahjuks tuim ja hall ning puudust tunnen käetoest.
Suveveljega jäi auto ikka maru körge
Suurema ja vanema vennasega pilt.
Peale esimest korralikku pesu ja vahatamist.
Ja kui autole jöudsid coilid ja panin endale toonklaasi ette
1cm flantse oleks vaja veel kuna velgede ET on 48 ja originaal peaks olema 35.
Ning kerge vördlus pilt ka kui körge ennem oli ja nüüd.
Tegemata tööde nimekiri on veel suur ja teemat veel jätkub.
|
|
|
raiks145
huviline
Registreerunud 14.08.12
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9TDI
|
postitati 13.04.16 18:21
|
|
|
Head tööd autoga teinud! Näeb päris hea nüüd välja.
Aga ma jäin vaatama,et kere on nagu fl oma aga salong prefl. Staned ja tuled, ukseliistud suured lihtsalt ära vahetatud?
Audi 100 C4 2.0, Volvo 850 2.5TDI, Volvo V40 1.9TDI, BMW E36 1.8, Volvo S80 2.5TDI, VW Passat 1.8T
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.04.16 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raiks145
Head tööd autoga teinud! Näeb päris hea nüüd välja.
Aga ma jäin vaatama,et kere on nagu fl oma aga salong prefl. Staned ja tuled, ukseliistud suured lihtsalt ära vahetatud? |
Uksed, tiivad, esituled, esistange ja kapott on FL omad, tagastange, tagatuled ja tagaluuk on Pre-FL. Peeglitest ei saa aru, need vist ka FL.
|
|
|
|
raiks145
huviline
Registreerunud 14.08.12
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9TDI
|
postitati 13.04.16 18:47
|
|
|
On jah. Siis pole palju jäänud, et fl üleni oleks.
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: raiks145
Head tööd autoga teinud! Näeb päris hea nüüd välja.
Aga ma jäin vaatama,et kere on nagu fl oma aga salong prefl. Staned ja tuled, ukseliistud suured lihtsalt ära vahetatud? |
Uksed, tiivad, esituled, esistange ja kapott on FL omad, tagastange, tagatuled ja tagaluuk on Pre-FL. Peeglitest ei saa aru, need vist ka FL.
|
Audi 100 C4 2.0, Volvo 850 2.5TDI, Volvo V40 1.9TDI, BMW E36 1.8, Volvo S80 2.5TDI, VW Passat 1.8T
|
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 13.04.16 19:08
|
|
|
Ilmselt Austrias üleslöödud pill, kuna kunde poolt näha et halba tööd tehtud ja kerged värvi vead ja värv koorunud liistu juurest. Cooleri kinnitused
olid ka pilbasteks.
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 14.04.16 20:45
|
|
|
Küsimus siis selline, olemas on autol ka teine vöti kuid sellega ei saa midagi teha peale süüte sisse keeramise. Eelmine omanik ütles, et oli patareid
ära vahetanud kuid ikka ei olnud abi. Kuidas pulti autoga öpetada saaks kui ustel pole lukuauke?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 14.04.16 21:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lullla
Küsimus siis selline, olemas on autol ka teine vöti kuid sellega ei saa midagi teha peale süüte sisse keeramise. Eelmine omanik ütles, et oli patareid
ära vahetanud kuid ikka ei olnud abi. Kuidas pulti autoga öpetada saaks kui ustel pole lukuauke? |
Arvuti ja diagnostika kaabli abil.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 15.04.16 18:35
|
|
|
Madalana näeb hea välja, enne oli nina liiga püsti
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 15.04.16 19:30
|
|
|
Tagumised vedrud oli pisut väsinud sellepärast ka perset maas hoidis
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 18.04.16 15:39
|
|
|
Täna siis autost mööda kiirendades juhtus minu jaoks ehmatav asi, ehk turbo läks safe mode Ehk siis aeg vanad rependanud voolikud vaja vahetada uute vastu. Muidu masuut söidab kenasti probleeme rohkem pole
olnud. Üritasin ka ühte uduka pirni vahetada mis pesast leebet tegi koos kaanega. Kaan jäi kenasti pistiku otsa rippuma aga klamber oli leebet teinud
mis pirni hoidis ja pirnist ma ei hakka rääkimagi. Udukat ma ei hakanud üldse vahetama siis ja jäi nii nagu on, ehk lähitulevikus saab uued udukad
ette soetada. Külje suunad said uued pirinid.
Sain siis vähe parema mustriga rehvid ka omale täidsa möistliku hinnaga. 225/40 R18 ContiSportContact 3.
Hakkas häirima ka see, et taga midagi kolksub kui kergest august läbi peab söitma. Coilide alla panekul panin tähele juba, et tagumiste ülemiste
öötsade puksid suht otsakorral aga tol hetkel midagi ei kolksunud ja ülemäärast lõtku ka polnud.
Küsimus ka rahvale, kas keegi oskab öelda kas oleks mötekas polüuretaan pukside vastu välja vahetada või asendama oem puksid? Kas S4'ja puksidel ka
mingit vahet vöi on ainult stabikas jämedam?
To do:
- Rihmavahetus (Komplekt olemas) - TEHTUD!
- Turbo vaakumid - TEHTUD!
- VNT puhtaks teha
- Pihusti otsad üle kontrollida
- Tagasilla puksid - TEHTUD!
- Värviparandusi teha
- Salongile keemiline teha (Keemiline olemas)
- Udukad (Oleks väga tänatud kui keegi loovutaks mulle Saaremaalt vöi kusagilt mandrilt pirni klambri )
- Märgid tagant ära võtta (Sooviks arvamusi kuulda, kas on hea ning kuidas jääks?)
- Nipet-näpet veel
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 28.04.16 17:36
|
|
|
Autoga siis väikesed probleemid. Turbol on kusagil vaakum leke ja ei tuvasta seda kuidagi. Kolmap vahetasin vaakum voolikud ka ära kui tolkugi
sellest. Milles vöib veel probleem olla, kui neljanda käigu löpuni tahad lasta kaob kusagil 3000-3500 pöördega turbo tagant ja läheb safe mode.
Eelmine nädal sai mandril käidud ning tagasild sai ka omajagu piina ja tagumiste öötsade suured puksid hakkasid kolisema.
Teisip vastu kolmp sai kogematta bensu sisse kallatud viis liitrit kui hullu midagi ei juhtunud. Sai nõu peetud tuttavatega ja ütlesid et kalla täis
paak diislit peale ja ei tohiks midagi juhtuda.
Abs andur sai viga ja see ka enam ei tööta.
Vahetatud sai ka kolmp rattalaager(Meyle toodang) ning tagumine alumine ööts.
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 17.05.16 09:23
|
|
|
Rihmavahetus koos pingutiga vahetatud 14.05. Köik sai ise ära tehtud ning sai kenasti ka paika.
Täna 17.05 läks tagasilla alumiste öötsade pukside vahetuseks. Läksid sisse köik lemförderi omad.
Piinab siiani see turbo safemode probleem.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 17.05.16 10:54
|
|
|
Kui kõik muu on korras siis sul nimekirjas olemas VNT puhastus.
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 17.05.16 15:24
|
|
|
Ma ise ei usu et VNT on. Pigem kas N75 klapp vöi mingi muu rõhuregulaator. Turbo kaob just suurematel käikudel ära, 1 ja 2 vöin tuimalt löpuni lasta
aga kui koormus juba suurem suurematel käikudel siis saab ilmselt üleröhku ja plakstik lööb ennast safe mode.
Plaanis veel arvuti taha panna ja korra vaadata mis see näitab mulle.
Tuttaval oli sama jama, kuid tema lahendas selle kui katalüsaatori vahelt minema viskas.
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 20.05.16 20:13
|
|
|
Tagasild kena tihe ja stend tehtud.
Kuigi tallinas oli väike probleem, avastasin et rihmaratas oli nelja poldi asemel kahega kinni. Sai siis önneks tallinas tuttava käest suure tungi ja
tööriistad.
Köik neli sai uuesti tagasi pandud ja fixsusest uued poldid ostetud.
Ning autol jöud kadunud. Käisin köik lödvikud üle ja olid korras. Radikat ei ole maha kiskunud ja kahtlustan et sellega vist pidu läbi.
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 08.06.16 14:31
|
|
|
350000 Õlivahetus + Filter
Sain ka teada miks autol jõud kadunud. MAF pistiku klemmid olid pekkis ning sai klemmid kokkupoole painutatud ning electro protectiga ära tehtud.
Nüüd korras see, et auto liigub edasi kuid lõdvik on vist lekkima hakanud ja ajab tahma välja. Harjumatu lausa siukse täkuga jälle söita
Vasak esimene ABS andur sai tellitud ning rõhuregulaator ka.
Möni pilt ka siis.
Pesin auto ka korralikult puhtaks ning panin nano-vaha ka peale.
Siiani auto söidab kenasti ja teepeale pole jätnud.
|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 08.06.16 19:42
|
|
|
Väga ilus auto. Peab omal ka nüüd maf-i üle vaatama, sest samamoodi 3-5 käik läheb lukku. Esimise kahe käiguga seda ei juhtu Imelik värk ikka
|
|
|
etsihel
huviline
Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.16 06:45
|
|
|
Isegi just vahetasin MAF'i ära. Mul oli täiesti kutu ning kaabliga vaadates numbrid ei muutunud. Viskas ka alguses pikemalt kiirendades viiendaga
lukku ning pärast jäigi.
Auto viisakas. Edu
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 09.06.16 06:56
|
|
|
Jube tüütu söita autoga ikka kui viienda löpus viskab turbo tagant ära. Peab kiiremas korras ikka ära tellima rõhuregulaatori. Möödasöite ega midagi
ei saa teha ehk siis Tallinna ikka väga tüütu söita.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 09.06.16 08:11
|
|
|
Viga võib olla vnt-s ikka, ei liigu piisavalt. Teine asi võib olla n75 klapp, vaheta egr klapiga ära, need identsed. Kolmas probleem võib olla
vaakumpump, ei tekita piisavalt kiiresti vaakumit.
Ise palju tegelenud selle turbo probleemiga. Vajad abi, siis helista ja räägin täpsemalt.
5 käiguga kaob ta selle et siis koormus suurim. Sellepärast 1 ja 2 käik kunagi lukku ka ei jookse
|
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 09.06.16 13:06
|
|
|
Huvitav on just see, et neljandaga voi viiendaga saan aru kui hakkab kaduma. Mul otsetoru all ja tuleb huvitav kumin sisse. Kui kumin tuleb siis lasen
gaasi maha ja saab edasi peenestada, just see ajabki närvi et peab selle gaasiga mängima.
Uus klapp sai tellitud ning ehk saab targemaks kui uus peale pandud. Kui pole selle viga siis saab edasi möllama hakata
|
|
|
Lullla
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ
|
postitati 19.06.16 13:52
|
|
|
Niinii, eile juhtus midagi imelikku.
Kiirendasin siis teise käigu löpuni välja ja kolmandat käikku sisse pannes suri auto välja. Käima läks pikalt käiates. Keegi oskab öelda millest
selline asi tekkis?
Lõuna-Eestis sai ka käidud ning pidas kenasti vastu. Ja väike pildike enne Valgat jäädvustatud.
Täna jõudis rõhuregulaator koos abs anduriga kohale ja saab vabadel päevadel ära vahetatud.
|
|
|
green-edition
huviline
Registreerunud 25.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9tdi 99`
|
postitati 19.06.16 14:20
|
|
|
kütusepump ei jõua piisavalt kütust pumbata.
|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 19.06.16 16:48
|
|
|
Mina endaomal vahetasin kütusefiltri ära, siis kadus see väljasuremise probleem ära. Kasutasin kvaliteetset MAN-i filtrit. Aga oli ikka pask. Panin
wix-i filtri külge ja kadus see väljasuremise asi ära. Muidu oli kuidas kunagi, kord esimine tühjaks, teinekord teisekäiguga ja suri välja ja ketrasid
käima.
|
|
|
etsihel
huviline
Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.16 09:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lullla
Lõuna-Eestis sai ka käidud ning pidas kenasti vastu. Ja väike pildike enne Valgat jäädvustatud.
| Sai ka seal käidud paar nädalavahetust tagasi
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |