Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 2.5 TDI(BAU) 132KW Quattro suri välja ja enam ei käivitu! (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 4523)
Kiura
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 TDI Quattro

postitati 09.04.16 15:42 Tsiteeri
A6 2.5 TDI(BAU) 132KW Quattro suri välja ja enam ei käivitu!



Tervist,

Masinaks 2002 aasta 2.5 TDI Quattro 132kw automaat, keset ristmikku suri välja ja enam ei käivitu, arvuti näitab ainukeseks mootori veakoodiks 00542 Needle lift sensor (G80). Süüdet keerates ei kuule, et paagis pump töötaks, kas põhjus võib paagipumbas olla? Enne seda auto liikus kenasti ning mingeid anomaaliaid käivitamisel ega kiirendusel ei esinenud.


Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiura
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 TDI Quattro

postitati 21.04.16 10:46 Tsiteeri


Mure nüüd selline, et pump vahetati ära aga oleks tarvis inimeste kes tallinnas aju uue pumba jaoks ümber programmeeriks, tel 56649950 !!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 21.04.16 20:09 Tsiteeri


www.audi.ee
www.forss.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 20.10.18 15:13 Tsiteeri


Suri siis minu "hitler" ka ootamatult maha. Sai käidud korra pangas, peale seda käivitus pikemalt ja parklast välja sõites vist värises kergelt ja pöörded kõikusid, esimesel ristmikul suri maha. Kütust umbes veerand paaki. Sai vaadatud arvutiga, on ainult mootoripadja veakood, mis on seal alati olnud, samuti tundus läbipaistev voolik kütust täis olevat. Eks lohistab töökotta ja hakkab uurima seal.
Kas võib olla pumbaaju viga, kuigi veakoode pole? Kuidas testida kõige lihtsam?
Mis programm/kaabel sobib PIN koodi lugemiseks, juhul kui läheb pumba vahetuseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.10.18 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Suri siis minu "hitler" ka ootamatult maha. Sai käidud korra pangas, peale seda käivitus pikemalt ja parklast välja sõites vist värises kergelt ja pöörded kõikusid, esimesel ristmikul suri maha. Kütust umbes veerand paaki. Sai vaadatud arvutiga, on ainult mootoripadja veakood, mis on seal alati olnud, samuti tundus läbipaistev voolik kütust täis olevat. Eks lohistab töökotta ja hakkab uurima seal.
Kas võib olla pumbaaju viga, kuigi veakoode pole? Kuidas testida kõige lihtsam?
Mis programm/kaabel sobib PIN koodi lugemiseks, juhul kui läheb pumba vahetuseks?


VAG TACHO näiteks.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 21.10.18 12:07 Tsiteeri


Viga tundub siis olevat paagipumbas, filter oli kuiv. Istmealune pistik on halva nurga all ja otse klemme ei näe, aga poolpimesi testriga mõõtes oleks nagu katkestus ja otse vooluga proovides samuti vaikus. Arvutiga aktiveerides on ülejäänud ahel korras, pinge tuleb pistikuni. See auto peaks iseenesest andma madala taseme hoiatust ja G210 anduri veakoodi, mingil põhjusel seda polnud. Hetkel paak silmini täis ja toimib, millalgi vahetab ära paagipumba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 22.10.18 10:10 Tsiteeri


Üldilselt neil masinatel peaks jah G210 anduri abil mootor enne seisma jääma, kui süsteemi imetakse õhk sisse. Kui sul anduri veakoodi (seejuures jääb ka küünalde tuli põlema) sees ei olnud, siis julgeks soovitada, et võiks otsida võõrkehi selle anduri juhtmestiku juurest. Teadagi annab selle anduri olemasolu ära lollitada vastava takistiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 25.10.18 18:56 Tsiteeri


Sai siis paak enam-vähem poole peale sõidetud ja asutud paagipumpa vahetama. Aga parem paagipool ajas kütust üle kui sai avatud, pump oli uuesti tööle hakanud. Sai arvutiga proovitud aktiveerida ja nüüd oli ka kuulda pumba hääl. Kas Audil on võimalik kuidagi eraldi vaadata kogust kummaski paagipooles, näiteks BMW-l on olemas selline võimalus kuskil varjatud menüüs kellaplokis. Oleks abiks enne paagi avamist, muidu võib korralik läbu tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 26.10.18 04:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kas Audil on võimalik kuidagi eraldi vaadata kogust kummaski paagipooles, näiteks BMW-l on olemas selline võimalus kuskil varjatud menüüs kellaplokis. Oleks abiks enne paagi avamist, muidu võib korralik läbu tulla.

Arvutiga saab kellaploki alt vaadata mõlema anduri näite (ja kütse kogust kummaski paagipooles) eraldi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 26.10.18 04:28 Tsiteeri


Ok, tänu! Üritasin küll otsida kellaploki alt, aga vist ei leidnud õiget kohta. Mul mingi hiina kaabel ka, mingeid selgitusi juurde ei andnud seal numbritele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]