Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tugilaagri kolks? (sai korda aga taas kolin sees) (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 5079)
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 03.04.16 18:24 Tsiteeri
Tugilaagri kolks? (sai korda aga taas kolin sees)



Auto A4 B7 2005 2.5tdi.
Käisin veermiku kontrollis ja vahetasin kõik tuvastatud kulunud detailid välja. Eelnevalt olen ka veermiku korras hoidnud ja üldiselt kõik puksid, sharniirid, stabikad, rooliotsad on tihedad. Aga ikkagi on auklikul teel päris tuntav kolks/kolin esisillas paremal rattal. Käinud juba kolmes kohas näitamas ja ise katsunud, väänanud ja toksinud kõikvõimalikke detaile. Just täna tegin mõlemale piduri supportile remondikomplekti paigalduse koos uute klotsidega. Aga ei põhjusta pidurid ka seda kolkusmist.
Ainus järelejäänud variant on, et viga amordis aga see tundub ka kuiv ja õõtsuma autot ei lase eriliselt.
Nüüd aga siis küsimuse juurde, kas amordi tugilaager võib sellel mitmikhoobvedrustusel ka aukudes kolksuma ja treppis teega kolisema hakata? Muidu lamavast üle sõites ja suurematest lohkudest läbi lastes on vaikus. Kolin on just löökaukude ja rohkete aukudega teel sõites. Ehk siis, kui esiratas saab põrutada. Läbi neti keegi ilmselgelt mul kolksu leida ei ei saa aidata aga oleks hea, kui keegi seletaks, kas võib tugilaagris asi olla? Ta ju üleni kummi sees ja otseselt vastu kere pole. Kolin on aga üsna summutamata nagu kohati. Lausa tagumikuga tuntav ja kätega roolilt tajutav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 03.04.16 18:27 Tsiteeri


Kas ei või olla sillatala enda puks vmdgi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 03.04.16 18:30 Tsiteeri


Sillatala pukse sai ka kangiga mitmelt poolt painutatud ja poldid üle pingutatud. Seal tundus ka kõik eeskujulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 03.04.16 18:38 Tsiteeri


Kas käib see kolks tihti muidu? Mul endal olnud nii, muidugi b5 kere peal a4, aga tegi üsna harva ja mitte igas augus, ka selline heli nagu keegi lööks vastu põhja, igatepidi tuntav laks, selgus et sillatala puks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 03.04.16 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keijo741
Kas käib see kolks tihti muidu? Mul endal olnud nii, muidugi b5 kere peal a4, aga tegi üsna harva ja mitte igas augus, ka selline heli nagu keegi lööks vastu põhja, igatepidi tuntav laks, selgus et sillatala puks.


No iga lohu peale jah ta alati ei anna tunda aga endal julgeks sillatala välistada. Vähemalt kangiga kangutades suurt liikumist ei näinud ja visuaalselt oli korralik. Oli seda üldse silmaga näha või kuidas tuvastasid? Auk ei peagi suur olema, piisab väikestest aga tihedalt olevatest aukudest, et kolisema saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.16 19:00 Tsiteeri


Stabilisaatori varda puksid ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 03.04.16 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raidoaudics
Stabilisaatori varda puksid ?


Stabika varda puksid ja kondid said uued.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.16 20:14 Tsiteeri


Kontrolli igasugused torud ja ja muud asjad kapoti all üle. Võibolla midagi põrub aukudes kuskile vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 04.04.16 06:45 Tsiteeri


Kapotiall ei leia midagi sellist, mis suudaks nii tugevaid lööke tekitada. Endiselt ootaks kellegi kogemusi tugilaagri kohta. On mõtet seda vahetama huupi hakata? Kolin tuleb ainult siis, kui parem ratas auke tabab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 04.04.16 07:02 Tsiteeri


Vedrud on terved kõik?


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 04.04.16 12:14 Tsiteeri


Sain ka mina enda audil seda kolksu otsida.
No kõik korras, aga nagu august läbi sõitsin, kohe metalne kolks ees.
Meenus kohe eelmise audi katkine vedru.
Ja nii oligi,10cm vedru jupp kolises august läbi sõites vedrutaldriku põhjas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 04.04.16 13:21 Tsiteeri


Teise poole vedru ei vaatand aga see ratas, mis aukudes häält teeb, sellel küll oli vedru täitsa ühes tükis. Lükkasin heebli taldriku ja vedru vahele ja väänasin. Amort ise ilmselt ei saa häält teha, kui ta põhja ei vajutata?

Kirjutan siia nimekirja, mis olen üle katsunud, väänand ja silmaga hindand ja carstopis uurida lasknud: rooliotsad, kõik õõtshoovad ja puksid nendel, stabikal kõik kondid ja puksid vahetatud, sillatala puksid koos käigukasti omaga uuritud, summuti logistatud, tagasilda uuritud, vedru uuritud, supportid remonditud.
Ainsad, mida kontrollida pole saanud, on amordid ja tugilaagrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 04.04.16 19:02 Tsiteeri


Mingit imemoodi amort ikkagi kolksub, endal kunagi on selline juhus olnud!
Vahetasin amordi välja ja sai asi korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.16 02:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
Mingit imemoodi amort ikkagi kolksub, endal kunagi on selline juhus olnud!
Vahetasin amordi välja ja sai asi korda.


Mul kunagi B6-ga sama jama, vahetati/kontrolliti peaaegu kõike, lõpuks sai vahetatud amort ja vaikus, kas amort vahetati koos tugilaagriga, ei mäleta, vist küll. Amordi viga kuskil ei tuvastatud, loksus nö ülemises asendis ja salongi oli vastikult tunda/kuulda auklikul teel.

Proovi haud-vaikuses autot õõtsutada ja las keegi paneb käe ülesse püstaku peale kapotiall või ajab kõrva suht lähedale, loks peaks olema tunda/kuulda kergelt kui asi selles (tuhm loks nö lõpus kui auto tuleb üles, amordi "ülemises asendis") !!!


Uk foorumis üks maadles samuti kaua b8-ga esinduse vahet joostes jne, tema probleem lahenes:

Sorted, what a difference. Front passenger lower, rear suspension arm changed and its such a difference from how the car was before. It used to rattle and I didn't realise it before but it used to tram line something aweful, now its like a new car and solid on the road like an S4 should be. The arm was ******* massive, and the centre part of the bush had completely detached from the outer edge. All good

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/173472-Rumble-sound-from-front-left-no-one-can-find-issues


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 06.04.16 12:04 Tsiteeri


Lähen ostan uued tugilaagrid ja tõmmitsad vedrude surumiseks. Amorte esialgu uusi ei osta, need on veidi kallid huupi vahetamiseks. Eks näis kas vahetuse käigus on näha ka kas tugilaagrid ja amordid on okei või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 10.04.16 21:32 Tsiteeri


Oma lollus ja õpetus mulle ka edaspidiseks - amordid oleks võinud kohe ära osta. Võtsin selle koliseva poole tugilaagri (imelikul kombel nimatavad poed ja netikataloogid laagriks seda) maha ja see oli nagu uus. Kohe ei saanud aru aga amorti näperdades hakkas ilmnema, et päris korras see pole tõesti. Vahepeal liikus kergemalt sisse ja välja, vahepeal ei jõudnudki nagu kokku suruda. Ja samas külili kallutades mingis asendis jooksi amort pms ilma takistuseta mitme sentimeetri jagu.
Aga unustasin koodi üles kirjutada ja ehk oskab keegi nõu anda uue valikul. Mis firma? Mis vahe on sama firma erineva hinnaga amortidel ja kas on mul nad gaasi või õliamordid? Näperdades jäi mulje, et oleks nagu õli omad aga netikataloogis jäi silma et kõik pakutavad olid gaasikad. Kuidas neil vahet teen, varasemalt ise vahetanud pole ja kogemus puudub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 11.04.16 20:02 Tsiteeri


Õliamordi ja gaasiamordi vahe seisneb selles, et gaasiamordis on lisa kamber sees, milles on rõhu all olev gaas. Selle gaasi ülesanne on õli soojuspaisumisi kompenseerida. Õliamordil sellist kambrit pole ning kui amort lühikese ajaga palju tööd tegema peab ning kuumaks läheb, tuleb see õli lihtsalt amordist välja ning amort lõpetab töölepingu. Gaasiamordis surub paisunud õli gaasi kokku ning õli jääb amorti. :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 11.04.16 21:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Õliamordi ja gaasiamordi vahe seisneb selles, et gaasiamordis on lisa kamber sees, milles on rõhu all olev gaas. Selle gaasi ülesanne on õli soojuspaisumisi kompenseerida. Õliamordil sellist kambrit pole ning kui amort lühikese ajaga palju tööd tegema peab ning kuumaks läheb, tuleb see õli lihtsalt amordist välja ning amort lõpetab töölepingu. Gaasiamordis surub paisunud õli gaasi kokku ning õli jääb amorti. :)


Tänud asjaliku info eest. Ilmselgelt on mul siis praegu ka gaasiamordid ja muud ei tasu mul otsidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 13.04.16 21:39 Tsiteeri


Vahetasin siis amordid ka ära, nüüd veermik vaikne ja korras. Tänud kaasamõtlejatele!
Kui kellegil vaja, siis jäid alles vanad amordi tugipadjad. Pms välimuselt uueväärsed, vahetamist ei vajanud aga et uued olid olemas, siis said nad ka külge pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 31.08.16 00:25 Tsiteeri


Uus mure selle esisillaga. Mõni aeg tagasi hakkas esisillas taas kolin peale, aga seda ainult kivisel kruusateel või munakiviteel. Ehk siis avaldub ainult ebatasasel teel, mis rattad vibreerima ajab. Suuremad augud teepeal ei anna seda kolinat. Hääle järgi oleks nagu mõni lahtine ese kusagil kapotiall kõrgemal, selline metalne tihe klõbin/kolin. Meenutab hirmsasti piduriklotside müra aga pidurdades läheb heli pigem valjemaks veel. Ja kolinat tekitavad mõlemad esirattad, parempoolne küll kordades vähem.
Kahtlustasin uusi amorte ja kruvisin ühe prooviks alt ära aga seda ju otseselt kuidagi diagnoosida ei oska, samas tundus igati tihe ja uueväärne. Välimised rooliotsad, õõtsad, stabikas on tihedad. Ise kaldun arvama sisemisi rooliotsasid või roolilatti. Saan kuidagi lati olekut kontrollida ise? Ja kas roolilatt teeks häält keeramisel, või võib teha ka ebatasasel teel? Käisin ka teeninduses aga seal kehitati ka õlgu, et ei leia veermikus midagi viga olevat.

Hetkel on neli kuud tagasi vahetatud veermikus stabika puksid, kondid, amordid, amordi tugipadjad, mitmed õõtshoovad ja nende puksid. Ja need õõtsad mis tookord vahetamata jäid, on korduvalt üle vaadatud. Vedrud on terved.

Kui keegi midagi muud soovitada ei oska, siis ehk teab öelda mõnda pädevat asutust Tartus, kuhu võiks veel näitama minna seda jama. Endal peale roolilati ideesid rohkem pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 31.08.16 05:48 Tsiteeri


Võin julgelt väita, et koha pädevuses selliste sisemiste ja nähtamatute hädade tuvastamisel väga teemat pole. Ei ole neist enamus puu otsast eile kukkunud. Endalgi samasuguseid hädasid ette tulnud, et olingi sunnitud viimase juhtumi korral kaks õlivahetust ~20tkm kerge kolinaga ringi liikuma kuni lõpuks häda nähtavale tuli. Ja varasemalt olime seda sama detaili kangutanud kõikvõimalikel moodustel ja no mingit porinat sellele jubinale polnud. Lõpuks läks lihtsalt asi piisavalt läbi, et seda oli võimalik juba tuvastada kangutades. Pean mainima, et täitsa piin oli ringi sõita, aga no mida sa teed kui ikka üles ei leia, keerasin lihtsalt heli salongis kõvemaks ja käisin iga 5000 km tagant jälle kangutamas, et ehk leiab :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SiimHH
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.16 10:41 Tsiteeri


Erinevatel B7 kerega masinatel korduvalt sama mure olnud, alati lahenduseks sisemiste rooliotste vahetus. Tõstukil lõtku ei tuvasta. Esimest korda sain jaole, kui lasin välimise rooliotsa püstakust lahti ja sikutasin - lõtk sisemises rooliotsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 31.08.16 11:07 Tsiteeri


Lasin ka välimise otsa lahti ja proovisin sikutada aga ei tundnud mingisugust lõtku. Ehk on veel liiga vähe kulunid, et käega tunda. Hoian igatahes kätt pulsil nende sisemiste otstega edaspidi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 09.06.17 07:21 Tsiteeri


Avastasin, et polegi siia tulemust kirjutanud aga viga oli tookord rooliotstes. Kõik neli panin uued ja kolin kadus.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]