Lehekülgi: 1 2 |
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.16 12:52
|
|
|
Audi 100 c3 - 1983 - Dimmy
Tere,
Sai soetatud endale üks audi 100 hobikorras.
Kui kellegil mingeid juppe on, võib märku anda
Dokumentides on aastaks märgitud 01.01.1983
Mootor: 1,9 74kW
Mootoririhm värskelt vahetatud.
Väljast rooste jälgi väga pole, põhja alla pole jõudnud vaadata veel.
Talvel sõitnud pole.
Töötavast peast jäi seisma ja käima ei lähe. Tundub, et viga jääb süütepooli.
Mõningad tagasihoidlikud pildid ka.
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.16 18:04
|
|
|
Nii, täna sai uus süütepool ostetud ja auto sain käima.
ühe küünla keere oli veits märg ( nr 4 küünal, mis kohe bensu vooliku juures on)
Algul gaasi andes natuke turtsus/jättis nagu vahele. Mootor soojaks läks, kadus probleem ära.
Paar meetrit ka proovisõit tehtud.
Tundub, et elektriga ka probleeme ( suunatule tuli põleb armatuuris, vilgub siis kui suunda näidata - ei tea, kas peaks pidevalt põlema või mitte )
Ees 1 kõrvalistuja amordipadi ka vist läbi, kriuksus kahtlaselt rooli keerates.
Muidu pidurdas, sidurdas.
Laupäeval plaanis kindlustus teha ja pikem tiir teha. Ehk oskab siis midagi täpsemalt õelda.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 07.04.16 06:58
|
|
|
Suunatulede probleemi osas:
vaata üle relee karbis,et see poleks ära oksüdeerunud klemmidega.
Kas salongist ka pilte tuleb?
Mis siis on edasised plaanid autoga?
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.16 18:52
|
|
|
Salong hetkel seismisega nii mustaks läinud, et ei tahtnud pilti teha
Plaanis on auto suveks normaalselt tööle saada/liikuma, hobikorras sõitma. Talvel garaasi ja siis vaikselt nokitseda ja taastada originaali lähedale
nii kuidas aega on.
Põhjas paistis mingi auk olema, mis tahab kindlasti keevitamist.
Täna vahetasin küünlad ära, kuid ikka gaasi järsult anda, kaoks nagu jõud ära vms (Tahaks nagu välja surra), lased gaasa lahti ja vajutad rahulikult
siis muret ei ole. Soojalt jäi probleem väiksemaks, päris ära ei kadunud - selline tunne, nagu ei saaks piisavalt kütust kätte :S
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 08.04.16 05:45
|
|
|
Kui see on CD mudel, peaks ta 2.0 mootoriga olema ja Pierburg 2E2 karburaatoriga?
See hing kinni teema vihjab lisaõhule süsteemis,mis ei tähenda,et mootor nälga jääks vaid kuskilt on tihendid kehvad?
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.16 18:20
|
|
|
Sai autoga tiir tehtud.
Mõningad mured ikka on
Kõige suurem on libisev sidur
Karpaga on miskit tehtud/muudetud, pole vist õige asi seal.
Õli lekib mõningatest kohtadest (peaegu igaltpoolt)
Sõidu ajal mingil hetkel lõi tagumise vasaku ratta juures mingi mürina ( vist piduritega seonduv, kuna paar korda pidurdades kadus hääl lõpuks ära
)
Põhja all paistis pilt palju ilusam kui arvasin, 1 koht vajaks veits keevitust ja lappi ( juhi jalgade alt )
Õhukopsik on ka mingi ise aretatud ja ümber lõigutud. Ei teagi nüüd mis siia täpselt peale peaks käima.
Paar pestud pilti ka - salong on kandile ja pilte veel teinud ei ole.
Mis tüübi karpa see olla võiks ?
Hästi on pime tehtud - puupunn sisse ja klamber peale
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 09.04.16 16:13
|
|
|
Peale on leiutatud vist Opeli Weber karburaator,mis pole kindlasti selle auto algne karburaator. Algne võis olla kas Keihin KS2(nagu mul) kuna taga on
olema
soojenduse torud teisele kambrile. Kahjuks ma ei mäleta,kas Pierburg 2E2 oli soojendus ees või taga.
Samuti lekib sul klapikambri kaane tihend korralikult.
Õhupuhasti leidmisega pole probleemi aga siduri osas võib asi jama olla,kuna korvid ja kettad on tootmisest maas juba 3a. Kaubandusvõrgud neid pakkuda
ei taha.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 09.04.16 18:09
|
|
|
Alles nüüd märkasin,et sul ka 1.9 l mootor nagu mul,seega see peaks olema Keihiniga.
Ma usun,et sul võib seal probleemiks olla kas kehvad tihendid ja valed düüsid ka? Sellele karburaatorile on remont komplekte Ebays küll saada.
Siduriga aga jama lugu. Kui ketas on sul veel korras ja pole vagusid korvi vedanud siis saab veel asja.
Ketta friktsioon katted saab ära taastada kui survevedrud pole kuuma saanud.
Kuna sul on 1,9 mootor peab ketta läbimõõt olema 218mm, 2.0 ja 2.2 ja 2.3 on 220cm. Korvi vahetatavust ma ei tea aga kettad on neil teistmoodi kohe
kindlasti.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.16 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
Kuna sul on 1,9 mootor peab ketta läbimõõt olema 218mm, 2.0 ja 2.2 ja 2.3 on 220cm. Korvi vahetatavust ma ei tea aga kettad on neil teistmoodi kohe
kindlasti. |
Kas oled saanud neid kõrvuti võrrelda?
Kataloogi järgi on WH(1,9), WU(2,2) ja WB(2,2) kettad samad.
035141033J (215mm) või
035141033JX (215mm)
Lisaks on sama ketas kasutusel ka 2,0 ja 2,2 mootoriga B2 80/90/Coupe peal. Ning 2,0 B2 Passati.
Juhuks, kui praegune ketas peaks taastamatu olema.
Kaubandusvõrgus on saadavusega tõesti veidi raskusi.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 10.04.16 12:55
|
|
|
Twist ma mäletan seda,et 2.0 alates on ketas suurem ja 1.8 ja 1.9 ketas peaksid sama läbimõõduga olema(215mm).
Selle kohapealt ma veidi eksisin,et ütlesin 218mm kuid ega mõned asjad ei taha hästi meeles püsida.
Olen saanud neid päris elus näha ja on erinevus sees! Katalooge ei maksa ka päris pimesi uskuda!
Korvidel peaks ka erinevus olema ja see peaks väljenduma selles,et 1.9 ja 1.8 korvidel on surveplaat, natuke väljaspoole korvi kinnitust aga suurema
litraa˛iga mootoritel seespool.
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.16 13:21
|
|
|
Tänud hea info eest
Üritan ükspäev siduri ketta kätte saada ja vaadata mis seis on.
Kas saab taastada või peab uut ostima hakkama.
Sain auto normaalselt tiksuma, käisin karpa juures olevad voolikute klambrid ja kinnitused üle. Liimisin traadiga kokku pandud õhukopsikut. Ära
kuivades panen külge ja vaatan mis teeb. Peaks karpa tüübi järgi õige puhasti soetama
Avastasin kaitsme plokis ühe ägeda ise aretatud relee - oli bensu pumba oma. Vahetasin ka selle välja, kuna hakkas streikima ja ei tahtnud käivituda.
Olemas ka uus kaitsmeplokk, mis vaja ära vahetada - vanal releede otsad kõik roostes.
Vahetasin ära siduri trossi - nüüd pedaal liigub sujuvalt.
Tänud kasutajale indr, kellelt sain juppe
Puhastasin mootorit ja vaatan mis/kust lekib(kas üldse on miskit, mis asendamist ei tahaks)
Panin õli tiba juurde, oli väheks jäänud, kuid õli tuli armatuuris aegajalt vilgub edasi.
Tehnilise poole pealt tõõd jagub, igav küll ei tohiks hakata
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 11.04.16 07:47
|
|
|
Natuke teadmiseks: kui hakkad klapikambri kaane tihendit vahetama, vaata,kas sul tikkpoldid on korgi või kummi tihendi omad. Minu enda auto teemas on
üks, väga valus õppetund,kuidas sain tihendiga mööda pükse.
Natuke Audi 100 mudeli CD kohta. CD tähendab nagu Deluxe mudel siis.
Vabandan,et jutt inglise keelne on aga, hetkel pole aega kõike ümber kirjutada.
Outside amenities:
• Side protective strips with bare trim
• Naked covers (chrome trim) on the bumpers
Interior Features:
• Fabric seat covers in Mohavi velours
• Height-adjustable driver's seat
• Four frame headrest with fabric cover
• Storage compartment under the steering wheel
• shelf under the glove compartment
• Footwell trim in velor
• Luggage room full lining in fleece structure
• Fog Lights
• headlamp cleaning system
• Auto Check System
• Two cigarette lighter in the rear
• Engine compartment lighting
• interior lighting package with reading lights for the front passenger and the rear passengers
• Central
• stereo cassette radio with cassette player and automatic antenna
• Power steering with hydraulic central
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.16 08:40
|
|
|
Ma just eile lugesin seda kohta sinu teemast ja
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
Natuke teadmiseks: kui hakkad klapikambri kaane tihendit vahetama, vaata,kas sul tikkpoldid on korgi või kummi tihendi omad. Minu enda auto teemas on
üks, väga valus õppetund,kuidas sain tihendiga mööda pükse.
|
See CD on vist hiljem juurde kleebitud, kuna nimekirjas osasid asju küll pole
Või siis esiotsa laksuga ja taastatud ilma lisadeta.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 11.04.16 08:58
|
|
|
Piltide pealt on raske aru saada,kas luuk on algne või on midagi muud. Lisad olid valikulised ja tihti vastavalt kliendi rahakotile nagu tagumise akna
soojendus! Neid sai osta ka plank kerele lisaks. Seega polnud nad ainult eksklusiivsed vaid ühe mudeli modifikatsiooni piirides.
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.16 15:40
|
|
|
Tagaklaasi soojendus paistab peal olevat, kuid tõõkorda ei tea - pole testind.
Samas aknalaual on mingisugused kõrvallapi pesad - olukord teadmata kuna makist ka häält ei tule
Udukad või mingid külje suunad on vist olnud ( kürvalistuja poolsel mootoriruumist vaadatuna tundub nagu mingi pesa olema ja samas lähistel ripub
mingi tule pesa ka oksudeerunud kujul)
Luuki on kinnituse juurest pahteldatud/remonditud, mingisuguse juhtmestiku joonis oli kapotile kleebitud - süütepooli oma vist. Tõstsin kapoti eemale
ja pole eriti süvenenud sinna
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 12.04.16 04:52
|
|
|
Kas sul on ka vaip kahe osaline või ühes tükis?
VIN koodi silt annaks ka mingi aimnduse,mis autoga siis tegu on. CD kirja ise ei anna niisama külge kruvida, küll aga annab tagaluuki vahetada.
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.16 11:34
|
|
|
Vin: WAUZZZ44ZEN024835
Vaip on kahe osaline.
Siduri taastamine umb 40-50€, peab ainult kuidagi ketta auto alt kätte saama.
Vahetasin ära kõrvalistuja amordi padja ja leidsin, et vedrul juba aastaid 1 keere puruks (vedeles nsm kausi juures)
Kaitsmeploki peaks salongi poole ümber tõstma, kuna kapoti alt kõvasti niiskust saand. (Uus alus olemas)
Karpale õhukopsikut peale panna ei kannata, siis mootor enam ühtlaselt käia ei taha (vaja originaalne kopsik otsida)
Vana omanik on jätnud mulle uued esimesed kettad autosse.
Õlilekkeid väga juures ei ole(õlifiltri ja kapikambri kaane ümbert tuleb õrnalt), mootor suht kuiv veel hetkel.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 17.04.16 19:58
|
|
|
Klapikambri kaane tihend vaheta välja võimalusel. Teine asi,mis tekitab õli lekkimist ülemises osas on karteri tuulutuse ummistumine.
Tihendi kohapealt vaata,et sama orgi otsa ei astu nagu mina tegin. Vastavalt tikkpoltidele tuleb osta klapikambrikaane tihend.
Ilmselt on sul ka siis Bee˛ vaip ja selline kotiriide sisu?
Huvitav,mis valemiga on suudetud vedrud puru ajada? Audi vedru kannatab
ülediselt väga palju raskust ja see on praktikas ära proovitud.
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.16 18:32
|
|
|
Kellegil oli õnne see puruks saada ikka
Mõningad pildid veel.
Salong selline (plaanis armatuur ja istmed välja vahetada)
Tegu kork tihendiga, vana pudenes lahtivõttes suht juppideks kohe
Mootor alt . roolilatt paistab lekkivat.
See on roostetav koht, mis tahab vahestust.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 28.04.16 07:23
|
|
|
Minu omal hakkasid mädanema koopa ääred taga osas,kuid põhi on siiani nagu uus. See auk vihjab,et kuskilt viilab vett põrandale ja see mädandab seda.
Kuna tegu pole tsink kerega variandiga,siis rooste ei halasta.
SIsu on sul samasugune kotiriie nagu minu omal oli,kuid tunduvalt paremas seisus, Minu omal olid kõik istmed kutud,kuna seal peal oli kive ja krt
teab,mida veetud.
Vaip on sul sinine mitte Bee˛
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.16 19:45
|
|
|
Mis mõtted seoses armatuuri ja istmete vahetusega on? Facelift'ile üleminek?
Muidu lahe masin
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 03.05.16 10:59
|
|
|
Mis seisis vana juhi iste on ja mis sisu sa plaanid sinna panna?
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.16 16:02
|
|
|
Armatuuri tahaks tervet, jätan selle kandilise - palju rohkem nagu sobib vanasse masinasse.
Istmete koha pealt kõik lahtine, kõik oleneb sellest mis saadaval on istliku hinna eest.
Istmed nagu katki ei ole, vgäa tolmused jms - vb hea puhastuse korral ei vahetagi ära
Koopa ääred taga on sellises rahuldavas seisus, põhjaalt nagu oleks miskit - kui puhastama tagant hakkan, siis näen täpsemalt.
Hetkel aja nappuse tõttu pole suurt midagi jõudnud teha - mootorit puhastan põhjaalt ja valmistan vaikselt ette kasti mahavõtuks. Vana omanik on
jätnud sisemiste pooltelje otsade kruvide eemaldamiseks võtme ilusti ühe pleki taha peitu
Õli lasin välja, hakkasin karteri kaant ära kruvima ja siis selgus, et mul pole piisavalt peenikest 10nr padrunit garages, et lõpust 3 polti lahti
keerata
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 08.05.16 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dimmy
Talvel sõitnud pole. |
Sõitnud suvel ja siiski vaid pühapäeviti kirikus käimiseks?
|
|
|
Dimmy
huviline
Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.16 18:14
|
|
|
Pm sellise infoga sain ja, et umb 500km aastas ja talviti garages
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: Dimmy
Talvel sõitnud pole. |
Sõitnud suvel ja siiski vaid pühapäeviti kirikus käimiseks?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |