Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 Quattro 2.8 128kw - 1993 (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4271)
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.16 22:39 Tsiteeri
Audi 100 C4 Quattro 2.8 128kw - 1993



Sai soetatud aasta alguses üks nelikveoline Audi 100 (upgrade Audi 80 pealt) :D

Eelmise omaniku jutu järgi oli ta vahetanud kõikvõimalikud mahlad ja muud remondid teinud, kuid tegelikkuses ei olnud tehtud midagi..

Tehtud tööd selle paari kuu jooksul:
rattalaagrid,
esimesed pidurikettad, klotsid (vanad kriipisid rauda juba :D),
sumpsi tripid,
pidurivoolikud,
õlijahutustihend (vana lekkis),
abs andur,
õlivahetus, k.a piduri oma
spidoplokk ära vahetatud, kuna eelmisel oli odomeeter kinni kiilunud 113k peal


Natuke autost ka siis.
* Seest riidest sisu, ees s4 recaro heledad sportistmed, koos istmesoojendusega (juhe vähemalt on mõlema istme all lahtiselt).
* manuaal
* S4 xenon lähituled,
* 2x el. aknad,
* el. peeglid
* tulede korrektor
* pikk kelladeplokk


To do list:

esitiivad ära vahetada, kuna näevad päris kurvad välja (kui kellegil pakkuda, võib kirjutada PS'i)

Tagatiib kergelt muljuda saanud, kuid midagi hullu ei ole. Värvima ei pea, lihtsalt vaja mõlk välja saada.

Paar klõpsu ka väljast:
http://s32.postimg.org/xw9z1ucwl/vana1.jpg
http://s32.postimg.org/v76g3p9lh/vana2.jpg



Rohkem hetkel midagi pähe ei tulegi, mis vajaks hooldust või mainimist.
Üldjuhul olen selle autoga rahul ning teeäärde ta mind jätnud veel ei ole :)
Kuid üks asi, millest puudust tunnen, on käetugi. :D Kas on üldse sellel originaalis ette nähtud käetugi ja mismoodi selle paigaldamine võiks välja näha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.16 06:26 Tsiteeri


Käetugi on ikka olemas, isiklikut alla 100 km otsa ei kasutagi kuna segab käigukangiga opereerimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.16 23:30 Tsiteeri


Selge, siis tean ;)

Küsimus A6 spidoploki kohta - nimelt jäi a6 pikkade kellade ühendamisel paar juhet üle. Kellad kõik töötavad ja mehhaaniline odomeeter sai ka digitaalselt tööle, KUID autocheck ei tööta.

Näitab ainult tankuritulukest, kui auto januseks muutub.
Samas aga piiksub, kui midagi vajab juurde kallamist, näiteks klaasipesuvedelik jt., kuid autocheckis ei hakka tuluke põlema, millest auto täpsemalt puudust tunneb :D .
Siiani olen siis peatudes kapoti lahti teinud ja vaadanud, mis vajaks täitmist, kuid ideaalis võiks ju autocheck ka töödata. On mõningaid ideid äkki kellegil, kas on lootust see toimima saada? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 18.03.16 09:50 Tsiteeri


Autochecki suutlikus autol peaks olemas olema, kuna vanade kelladega näitas infot näit tulede riknemisest.
Istmesoojendusi - kui autol on juhtmed, siis on, sest vanasti tal neid recaro istmeid ei olnud ja eelnevatel istmetel polnud ka mingeid juhtmeid.

No name uued esitiivad liiguvad mingi ca 70€ eest. Värv selga ja külge. Usun, et parem valik kui 50€ osta mõni kasutatu ja siis hakata seda taastama.

Käetugi kinnitub, minu mälu järgi, juhi istme külje külge. On tüüp jupp C3 kui C4 puhul. Ei ole kindel, kas neid eraldi liigub või on mõistlik istmetega koos vahetada.
Samuti on saadaval universaalsed aga need näevad kuidagi rõvadad välja ning neid ei saa enamasti eest ära, kui käikusid rohkem vaja lapata.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.16 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Autochecki suutlikus autol peaks olemas olema, kuna vanade kelladega näitas infot näit tulede riknemisest.

Vana kellaplokiga näitaski kõiki, kuid a6 spidoga ei funka enam..
Tsitaat:

Istmesoojendusi - kui autol on juhtmed, siis on, sest vanasti tal neid recaro istmeid ei olnud ja eelnevatel istmetel polnud ka mingeid juhtmeid.

Nende recaro istmete all on juhtmed olemas. Samuti on keskpaneelis originaali kohtade peal pistikud olemas, aga sinna on tavalised plangud nupud pandud millegipärast.
Tsitaat:

No name uued esitiivad liiguvad mingi ca 70€ eest. Värv selga ja külge. Usun, et parem valik kui 50€ osta mõni kasutatu ja siis hakata seda taastama.

Eks jah.. hiljemalt suvel kavatsen seda teha, kuna eesti kevad ju on selline nagu ta on.. :D
Tsitaat:

Käetugi kinnitub, minu mälu järgi, juhi istme külje külge. On tüüp jupp C3 kui C4 puhul. Ei ole kindel, kas neid eraldi liigub või on mõistlik istmetega koos vahetada.
Samuti on saadaval universaalsed aga need näevad kuidagi rõvadad välja ning neid ei saa enamasti eest ära, kui käikusid rohkem vaja lapata.


Tegin romulatesse päringu, aga sealt sain ainult yhest romulast pakkumise ja see oligi suhteliselt räbal iste koos käetoega.. eks uurin ja hoian veel silma peal pakkumistel.. Universaalsed "ebay" omad ei ole tõesti kõige esinduslikumad ning siiani on ebay kaubaga olnud 80% ebakvaliteetsed kogemused :D


Õhtupoole natuke värskemad pildid ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 29.03.16 21:27 Tsiteeri


C4 sisse istuvad vähemalt esimeste istmetena ka C3 ja ka V8 istmed.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RAPTORJESUS
huviline



Registreerunud 25.08.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.03.16 21:29 Tsiteeri


Kasutatud võid leida tsingitud. Need uued b osad vaevalt, et on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 30.03.16 03:47 Tsiteeri


Tsingitud uusi ei saa jah kusagilt, aga ilmselt elab suvaline korralikult värvitud tiib kauem kui see üle 20 a vanune auto enam üldse kasutuses on.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.16 20:49 Tsiteeri


Natuke hiljavõitu, kuid lubatud pildid lõpuks. :)

Sisu:
http://www.upload.ee/image/5779849/ac_sisu.JPG

Eest väike klõps:
http://www.upload.ee/image/5779852/ac_outside.jpg

Kuna suvi juba vaikselt pressib peale, siis esmajoones vaja teha autopuhastus seest&väljast ning keretööd järgmisena ette võtta.
Keretööde listis on mõlemad esitiivad välja vahetada, tagumine uus stange vaja saada ning lõpuks ka suverehvid koos velgedega alla saada.



Kui need tehtud saab, siis ehk tuleb autole millalgi ka uus värv peale, vähemalt selline mõte on läbi käinud :cool:.


Auto ebameeldivaid üllatusi ei ole mulle toonud, kui just radikavahetus välja arvata. Jahutusvedeliku kadu oli lihtsalt minutite küsimus, kui täispaak järsku juba tühjaks sai. Sai uue radika ning nüüd vurab tõrgeteta ringi :)


Lõpetuseks klubikaaslastele jõudu ning paksu rahakotti ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.16 22:13 Tsiteeri


Vahepeal on natuke tehtud autoga nii üht-teist.
Näiteks välimuse poole pealt saadud terve s4 tagumine stange ning ka suverehvid 16" velgedega alla.

Sisu poole pealt olen leidnud lõpuks käetoe ning ka istmesoojenduste rullikud (sisust pilt veidi hiljem).

Kuid, nüüd on kerge anomaalia tekkinud. Nimelt järsku on hakanud signa tööle, mis ennem lihtsalt armatuuris oma tulega säras.


Autol sai tehtud veeäravoolu kanalite puhastus, kuna avastasin eest kerge uputuse.

Peale puhastust hakkaski järsku mõned päevad hiljem signa värk tööle, kuid sedagi segaselt.

Nimelt kui ennem sai puldist auto uksed lahti või luku pandud, siis suunad ei teinud midagi.
Nüüd vilguvad ilusti, AGA - kui auto käima panna, siis aeg-ajalt paneb auto uuesti nagu signa peale ning kõik suunad hakkavad vilkuma, maha saab need võtta ainult puldist. See juhtub ainult peale käivitust korra.

Siit tekibki küsimus, et ehk oskab keegi nõu anda, mis võib seda põhjustada ?


Mõned pildid siis ka pika teksti lõpuks :) :
http://www.upload.ee/image/5811689/ac1.jpg
http://www.upload.ee/image/5811692/ac2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.16 00:52 Tsiteeri


Natuke aega möödas ning sai soetatud A6 doonor.
Sellega seoses tekkisid ka mõned küsimused.

Hetkel on 100'l esimesed aknad elektrilised, doonoril on aga 4x el. aknad.
Kas on võimalik see kuidagi toimima saada ka minu 100 peal?

Teine küsimus on uste kohta pealt - nimelt mismoodi uksed küljest saab katkuda? Plaan kõik 4 ust ära vahetada koos esitiibadega. Foorumist ma paraku leidsin ainult, kuidas polstreid eemaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.16 22:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: galaxy09
Natuke aega möödas ning sai soetatud A6 doonor.
Sellega seoses tekkisid ka mõned küsimused.

Hetkel on 100'l esimesed aknad elektrilised, doonoril on aga 4x el. aknad.
Kas on võimalik see kuidagi toimima saada ka minu 100 peal?

Teine küsimus on uste kohta pealt - nimelt mismoodi uksed küljest saab katkuda? Plaan kõik 4 ust ära vahetada koos esitiibadega. Foorumist ma paraku leidsin ainult, kuidas polstreid eemaldada.

Sain juba iseseisvalt eelnevatele küsimustele vastused :D .

Vahepeal sai autocheckil pirnid ära vahetatud ning tuli paar üllatust:

Nimelt vilgub (O) ja selle keskel hüüumärk, mis ilmselt annab märku, et võiks klotsid ära vahetada või pidurivedeliku madal tase. Kuigi kettad/klotsid ja isegi pidurivedelik on vahetatud, kas siis andur peksab segast?

Samuti jääb lööb õlitule põlema sõitmise ajal. Õlirõhk on kenasti 2 peal (keskel) kui tühikäigul on ja gaasi andes tõuseb kenasti.
Mis puhul see õlituli põleb, kuigi õlivahetus on tehtud ja samuti õli on ka normis?

Siin tekib jälle kahtlus, et kas võib olla jällegi andur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 09.06.16 22:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: galaxy09
Nimelt vilgub (O) ja selle keskel hüüumärk, mis ilmselt annab märku, et võiks klotsid ära vahetada või pidurivedeliku madal tase. Kuigi kettad/klotsid ja isegi pidurivedelik on vahetatud, kas siis andur peksab segast?

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41097

Tsitaat:
Algselt postitas: galaxy09
Samuti jääb lööb õlitule põlema sõitmise ajal. Õlirõhk on kenasti 2 peal (keskel) kui tühikäigul on ja gaasi andes tõuseb kenasti.
Mis puhul see õlituli põleb, kuigi õlivahetus on tehtud ja samuti õli on ka normis?

Siin tekib jälle kahtlus, et kas võib olla jällegi andur?
Õlirõhu jaoks on ikkagi vaja päris kell külge panna, need vidinad mis tehas pani näitasid healjuhul 10a tagasi veel usutavaid tulemusi, paraku aeg teeb oma töö. Ilmselt on anduri(te) kala, alustaks kõigepealt reaalse olukorra kontrollimisest, sealt edasi juba saab mõelda kes täpselt valetamisega tegeleb, mootor ise või vanadusse surnud andur.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.16 05:52 Tsiteeri


Mis kelladeplokk sul kasutuses on, et õlirõhu kell? Mul jeblas õlirõhu tuli samuti kui panin S6 ploki, peale õigeks kodeerimist kõik OK. Piduriklotsi hoiatustuli võib tulla kehvast ühendusest pidurisadula küljes oleva klotsi pistikust. Osasi pilte ei nāe su teemas, mingi tõrge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.16 07:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Õlirõhu jaoks on ikkagi vaja päris kell külge panna, need vidinad mis tehas pani näitasid healjuhul 10a tagasi veel usutavaid tulemusi, paraku aeg teeb oma töö. Ilmselt on anduri(te) kala, alustaks kõigepealt reaalse olukorra kontrollimisest, sealt edasi juba saab mõelda kes täpselt valetamisega tegeleb, mootor ise või vanadusse surnud andur.


Selge pilt. Kusjuures tänud nende ikoonide piltide eest (tulevikus ka ehk teistele kasuks) ;)
Eks alustan doonori pealt andurite äravahetamisega. Eks siis näis, kas on andurite viga.

Tsitaat:
Algselt postitas: Siim
Mis kelladeplokk sul kasutuses on, et õlirõhu kell? Mul jeblas õlirõhu tuli samuti kui panin S6 ploki, peale õigeks kodeerimist kõik OK. Piduriklotsi hoiatustuli võib tulla kehvast ühendusest pidurisadula küljes oleva klotsi pistikust. Osasi pilte ei nāe su teemas, mingi tõrge.


Ostes oli ilmselt originaal Audi 100 pikk kelladeplokk. Kuna aga spidomeeter ja odomeeter kiilusid päris tihti kinni, siis leidsin juhuslikult siit Audi A6 C4 pikad kellad ning need peale pandud. Olgugi, et plokk sai juba umbes märtsi kuus ära vahetatud, siis vana spidomeetriga ei põlenud ühtegi hoiatustuld.

A6 kelladel põleb paigaldusest saati Inspection 1 ja 2 samuti, mis ehk võib ka mõjutada nende tulede põlemist? (see lihtsalt üks mõte peale andurite veel :D)
Samuti põleb ABS, kuigi see on täiesti töökorras, öeldi, et seda hoiatustuld ei saagi 100 peal maha võtta armatuurist, kuisiis ainult pirn välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 02.09.16 15:08 Tsiteeri


~3 kuud viimasest postitusest möödas ning mõtlesin natuke teemat uuendada ja to do list teha.

Vahepeal on autole külge istutatud S-paneeli tagatuled, uus parem esitiib olemas ja värvitud, kuid külge ei ole pandud veel ja lõpuks sai ka kauaotsitud A6 C4 nahksisu.
Muusosas pole autoga kordagi teeäärde seisma pidanud jääma ja samuti midagi remontida pole vaja olnud (taaskord võib tunnistada, et see auto elaks tuumakatastroofi ka üle! :D)

Sai isegi vahepeal veetud sõbra 7ne 200km nööriotsas ära, murevabalt. :cool:.


Välis temp. näidik jookseb vahepeal lambist -44 kuni +40 peale. Ja vahepeal näitab õiget temperatuuri.

Rohkem hetkel ei meenugi vigu. :)

To do listiks ongi temp. näidik korda saada, kliima ära täita, kuid kus seda teha saaks?


Et teema liiga igav poleks, on värksed pildid tulekul järgmisel nädalal :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.16 20:52 Tsiteeri


Kahjuks 100 ei püsinudki kauem mu käes, kui aasta. Tekkis siduri probleem ning sellega mina võidelda ei jaksanud enam. :(

Auto müüdud loodetavasti parematesse kätesse ning sõidab juba uue omaniku käes Tartu poole. Seega võib selle teema panna endiste autode teema alla.

Uuele omanikule palju jõudu auto arendamisel - loodan, et tuleb ka audiklubisse tagasi! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.5% - SQL: 59.5%]